Restaurant Le Papillon

Vischpoortstraat 15 8081 EP Elburg Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Le Papillon

Bistro in prachtige vestingstad

Midden in de prachtige vestingstad Elburg vindt u Bistro Restaurant Le Papillon. De wortels van Le Papillon voeren terug tot aan de 17e eeuw. Destijds dienstdoende als zeilmakerij, tegenwoordig als Bistro Restaurant. Waar u ook plaatsneemt, de authentieke eigenschappen van dit eeuwenoude pand zijn bewaard gebleven en overal zichtbaar.

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Papillon

Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00 uur geopend.
Tot 21:00 uur kunt u binnenlopen voor diner.
Dinsdagen in de zomer ook geopend.
Maandagen gesloten.

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,1
Matthijs B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuk knus restaurant met goede bediening. Genoeg keuze op de kaart en goede uitleg bij vragen hierover. Zeker een aanrader.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Meerdere keren bij de Zilveren Zoen gegeten, nooit teleurgesteld, gewoon top!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima verzorgd en lekker
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Top gegeten , prijs kwaliteit heel goed, voor herhaling vatbaar. !
Mammavanmeisje .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gewoon een 10.
Wil je weten waarom? Ga hier naartoe en neem het lunchmenu.
Nette bediening, heerlijke uitgesproken smaken.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk!!!!!
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijke gerechten, prima bereid, prima bediening, aandacht voor de klant, goede uitleg bij het serveren. Voorgerecht lamscarpaccio genomen, daarna Sallands varkensfilet en als dessert de mokkamousse. Voortreffelijk gegeten, heerlijke huisfrieten prima salade. Een aanrader. We'll be back!????
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Als vanouds! Weer heerlijk genoten. Wat een verfijnde smaak. GEWELDIG!! Ons zie je zeker weer.
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten. We waren vroeg op een zaterdag maar een tafel voor vijf werd vlot in orde gemaakt op de tweede verdieping. Leuk plekje! Hier werkt overduidelijk een chef met passie voor smaken. Spannende soms zelfs gedurfde combinaties maar alles even smaakvol. Vlotte bediening die het je naar de zin wil maken terwijl ze vlot en met energie professioneel te werk gaan. De porties zijn misschien wat afgemeten maar de smaak, ambiance en passie laten je dat snel vergeten. laten we eerlijk zijn je je eet tegenwoordig al snel teveel... dus gewoon goed. Bedankt zaterdag team voor een heerlijke maaltijd en een leuke sfeer, we komen graag weer een keer terug. Jos, Jos, Gladys, Kim & Jacqueline
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Vandaag een lekkere salade met eend gegeten. Mijn vrouw had een prima uitsmijter. Het is ook een goed adres voor een broodje.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Al vaker in dit restaurant geweest, altijd prima service en eten. Gister viel alleen erg tegen. De knoflooksoep had echt geen smaak en op de bodem lag een zandachtige structuur. Nadat we dit hadden aangegeven werd er verder niks meer aan gedaan. Het hoofdgerecht viel ook tegen, bij de sukkade kreeg ik ipv 2 stukjes vlees, 1 stukje vlees en 1 stuk vet. Erg jammer dat je zulke kwaliteit krijgt voor de redelijke prijs die je moet betalen. Personeel weet wel echt heel veel van het eten af, petje af daarvoor!
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Uitstekende keuken. Verrassend en geraffineerd. Geen overdadige porties maar dat is niet nodig. Goede, niet al te grote kaart, en daarnaast nog een keuze menu, waar ook weer keuzen uit gemaakt kunnen worden. De wijnen per glas zijn prima. Karaffen kraanwater, dus weer een plus. Goede uitleg bij ieder gang of bord.
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten hier! Knus restaurant en gastbeleving hoog! Bij ieder gerecht vertellen ze uitgebreid wat erin zit en hoe het is gemaakt, erg persoonlijk! Lekker gegeten en prijs en kwaliteit goed in verhouding. Aanrader!
f.h.m. K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Voortreffelijk gegeten en ambiance prima en bediening rustig en niet opdringerig ga zo doot
Jannie W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heel gezellig om te zitten, uiterst vriendelijke bediening. heerlijke gerechten, verrassend. Sfeermuziek op de achtergrond.
Alexandra T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Warm ontvangst, knus restaurant, heerlijk Kerstdiner en zalige wijnen. Absoluut een aanrader! Ik weet nu al waar ik volgend jaar met Kerst zit!
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Gastvrij, gezellig. Eten " wat de pot schaft" is een leuk en lekker concept zo de dag voor kerst. Opmerkelijk mooi opgemaakte borden, verse producten en lekkere koffie toe. Op verzoek suikervrij toetje. Top!
A. T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
5 gangen lustrum menu is een waar feest. Met wijnen all-in menu voor 55,55. Van gerookte zalm via steak tartaar en gerookte knoflooksoep naar eendenbout en mokka-karamel. Prima wijnen er bij. We komen hier heus terug om à la carte te eten.
F.P. W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op vrijdag 25 november heerlijk genoten van het 5 gangen jubileum menu.
Verrassende wijnen erbij en relax bij de open haard gezeten.
Prima uitleg van de gerechten en de eendenbout was echt top.
Chrissy J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima eetadres in mooi oud Elburg.

Wil je spannende gerechten, zoek dan even verder maar wil je goed eten in een knus pand en met uitstekende bediening, stap binnen bij de Papillon.

Wij waren iets verlaat maar ondanks dat het goed vol zat in de Papillon was dat geen probleem. Gelukkig!

Vriend zat achter een uiterst malse hertenbiefstuk met saus van eekhoorntjesbrood en ik at een goed gebakken kabeljauwfilet. Borden leuk opgemaakt. Het bronwater bleek Anl’eau uit Drenthe, onze favoriet. Dessert van mokkaschuim met espresso: leuke en lekkere tegenstelling van zachte en pittige smaken en structuren.

Zeer vlotte en attente bediening, heel gemotiveerde jonge mensen. Kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen.

Le Papillon? C'ést bon!