Restaurant Le Lièvre

Emmastraat 25 6881 SN Velp (Gelderland) Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Lièvre

bushalte op 60 meter

Maandag, dinsdag en zondag gesloten

Woensdag t/m Zaterdag vanaf 17:00

Lang
Laure E.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Niet ons restaurant. Moeilijk om hier a la carte te eten en er wordt niet echt naar je wensen geluisterd. Het eten is goed maar niet bijzonder.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik kan dit restaurantje aan iedereen van harte aanbevelen en vooral aan mensen die geen vlees eten. Zelden heb ik zo volwaardig vegetarisch gedineerd! Wat een heerlijke smaakcombinaties. Wij aten het vegetarisch 4-gangen diner en elk gerecht was een feestje voor de smaakpapillen en voor het oog want de gerechten waren mooi opgemaakt, speels en kleurig. Verse broodjes met olijfolie en boter en een flinke karaf kraanwater maakten het helemaal af. Toen wij er waren was het niet zo druk. Ga er dus naar toe!
Barkoudah .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Na het lezen van de recensies zijn wij naar Velp gereisd. Wij zijn minder enthousiast dan onze voorgangers. Het is een klein restaurant met een kok in de keuken en een dame in de bediening. Het eerste gerecht was salade van kreeft, avocado, tomaat en kalfswang. In het "torentje" overheerste vooral de tomaat. De tweede gang was een doperwten soep, die waterig was en weinig smaak had. Het hoofdgerecht was zeer smaakvol, mals en werd met verschillende groente geserveerd. Daarna het dessert. We kozen kaas. De opgediende kazen leken qua smaak en structuur op elkaar, een gemiste kans. De bijgeserveerde walnoten, druiven en het vijgenbrood waren een lekkere aanvulling. De dame in de bediening rookte een sigaret tussendoor en dat was duidelijk te ruiken. Bah. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar.
AfraDeWit .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We hebben met zo'n 40 personen mijn verjaardag gevierd in Le Lièvre in Velp.
Het feestje was bijzonder geslaagd: plezierige voorbereiding, gezellige ambiance, vriendelijke bediening en bovenal heerlijk gegeten!! Een aanrader om een speciaal feest te vieren!!
Geert1952 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Wat een geweldig nieuw en verfrissend restaurant! De buitenkant geeft al gelijk de gezellige mediterraanse sfeer, en binnen ziet het er rustig en modern uit. De menukaart verschilt iedere maand, met bijpassende wijnen. Het eten is licht en subtiel op smaak gebracht, waardoor de echte smaken van de producten naar voren komen. Zeker waard om uit te proberen!
FAMHJ .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Alles was met zorg klaargemaakt. Dit restaurantje doet niet onder voor restaurants die een ster hebben. Jammer dat we te ver weg wonen om hier vaker te gaan eten.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Je proeft de passie voor het vak in ieder gerecht. Vandaag 6 gangen lunch gebruikt in Le Lievre en wat een feest. Huisgenote zalm perfect op smaak, asperge soep met Hollandse garnalen heel erg lekker, Japanse ravioli met kreeft ricotta, langzaam gegaarde kalfswang is zeker een aanrader. Zelden zo lekker klaargemaakt een snoepje. Heerlijk toetje. Wat een kunstenares die Yvette en wat een top restaurant. Als straks de tuin klaar is helemaal het paradijs

Petra V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten , fantastische lamsfilet met bulgur en asperges, ander top hoofd gerecht ; Kreeft raviolie .ongewoon origineel dessert Pavlova met merengue en rood fruit .
De voorgevel ziet er wat merkwaardig uit , Lila en oud bollige ruitjes maar binnen een verrassend licht en sfeervolle inrichting.
Leuke bediening met gevoel voor humor.
Deze nieuwe eigenaar is Een aanwinst voor de Emmastraat in Velp!
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Ons bezoek aan dit nieuwe restaurant is uitstekend bevallen. Na de amuse van de zaak kregen we een heerlijke salade nicoise , super goed op smaak gebracht. Als hoofdgerecht kalfswang, iets wat je niet vaak op de kaart tegenkomt. Hij was zacht en smaakvol gekruid. Bij het hoofdgerecht een prima bijpassende wijn gedronken. Bediening was attent en vriendelijk. Kortom: dit restaurant is echt een aanrader!
Hélène V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Helemaal nieuw en superlekker! We hebben vandaag een heerlijke paaslunch gehad. Het eten is licht en verfijnd. De hoeveelheden goed op elkaar afgestemd. De bediening vriendelijk en behulpzaam. Op alle details is gelet. De chefkok/ eigenaresse heeft het goed voor elkaar. We komen graag nog een terug!
Imre V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Een klein pareltje in Velp. Prachtige opmaak van de borden en heerlijke smaken. Ook de geselecteerde wijnen vielen goed in de smaak. Een aangename verrassing. Prijs kwaliteit goed in verhouding.
Oncko39 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ga allemaal als een haas naar Restaurant Le Lièvre om een tafel te reserveren!
Het zal niet lang duren of er ontstaat een rij wachtenden voor dit op 3 maart 2016 geopende smulhuis in de Emmastraat in Velp Gld.
Zelden of nooit hebben we zulke lekkere en uitgebalanceerde gerechten voorgezet gekregen, die er ook nog prachtig uitzagen.
Een aangename omgeving met attente bediening en een keuken waar met toewijding en fantasie wordt gekookt.
Veel waarde voor de alleszins redelijke rekening.