Restaurant Le Garage

Ruysdaelstraat 54-56 1071 XE Amsterdam Nederland Kaart
31-206797176

Over het restaurant Restaurant Le Garage

Zien en gezien worden

Een begrip in heel Nederland, hier moet je gewoon een keer geweest zijn. Creativiteit en vakmanschap voeren hier de boventoon en dat levert gerechten van topkwaliteit op. Le Garage is niet voor niets al jaren bekroond met een Bib Gourmand. De unieke sfeer en de hartelijke bediening maakt het helemaal af.

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Garage

• : Valet parking

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 23:00

bas.lagerweij .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het is en blijft een heerlijk en prima restaurant. Top bediening goede sfeer en heerlijk eten. Het vlees was super mals. Het chocolade dessert was hemels en de wijn rolde over je tong. Kortom wil je echt uit eten dan blijft dit een aanrader.
fjs1 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Lamsnek was fantastisch boterzacht zonder vet te zijn met heerlijke voorjaarsgroenten. Smakelijke olijfolie bij het brood. Bij de steak tartaar slechte frites. Veelvuldig meegebakken donkerbruine restjes/kruimels onder uit de bak. Jammer want de kort gegrilde little gem was lekker.
benenwen .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Is er nog een tafeltje vrij? Nee, eigenlijk niet. Maar voor jullie regelen we iets. Vooraf oesters met originele heerlijke bietenmosterd. De Steak Tartare was geweldig: een 10. De Kalfssukade was goed, maar niet opvallend. De Ribeye was slecht en haalt het gemiddelde naar beneden. Als dessert prima kaasplankje en voortreffelijke crème brûllée. Heerlijke wijnen. Het pluche en de spiegels zijn leuk en het linnen maakt het helemaal af. Dit moet je één keer hebben meegemaakt ook al moet je er diep voor in de buidel tasten.
Sheila K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Alles duurde helaas lang .. Glazen werden verkeerd ingeschonken.. Eten altijd prima .. Biet als voorgerecht weinig spannend zeker voor de prijs .. Ga oo safe en bestel de klassiekers ..
3ksbike .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Prima prijs kwaliteit verhouding
Wel erg klein toilet
De hapjes bij binnenkomst is een leuk idee
De cocktails prima gemixt
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Het personeel bij Le Garage is vriendelijk professioneel en zeer voorkomend. Zelfs in een vol restaurant weten ze iedere gast voldoende aandacht te geven.
De tafeltjes zijn extreem klein en alles is op elkaar gepropt.
Het eten was zeer smakelijk en zoals verwacht, niet erg hoogstaand.
Al met al een geslaagde avond
marjoleinengels .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
We hebben hier met Pasen erg lekker gegeten en de service was uitstekend! We komen hier graag binnenkort nog eens terug.
gourmands1 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Als altijd een gezellige en warme ontvangst. De wijnkaart is leuk en uitdagend om ook eens iets anders te proberen. Wij eten vaak de klassiekers zoals ook nu! Foie gras, pizza tonijn en steak tartaar als hoofdgerecht. Wederom een feestje.....
annehof .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Zeer warm ontvangst voor de jarige. Oog voor detail. Oprechte en attente aandacht voor ieder lid van het gezelschap. Zeer divers menu en heerlijk gegeten!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Prima gegeten. Met name de bediening maakte het verschil dit keer. Ging in de keuken even niet goed maar dat werd snel gezien en opgelost. Eten was ok. Wijn goed gekozen.
henkvanlonden .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
voor ons was het de eerste keer dat wij te gast waren bij Le Garage,
Het eten de bediening e het hele sfeertje beviel ons wel.
Wij gaan gemiddeld 2 keer in de week uit eten, dus we zijn wel wat gewent.
Een keer in de drie maanden komen wij een weekend in Amsterdam.
wij komen zelf uit arnhem, Amsterdam is heerlijk .... de volgende keer komen we zeker weer terug in jullie Restaurant. het was super.
Groet Henk & Karin.
jacques S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Aperitief glas champagne zonder specificatie van naam met totaal niets by,voorgerecht mini zonder veel smaak,hoofdplaats lekker,dessert Île flotante niet fijn
Rozetafel .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Afgelopen woensdag gegeten in deze topzaak. Ik weet zeker dat iedere gast hier een andere beleving ervaart maar wel op een positieve manier.Het was gezellig druk maar we werden gastvrij ontvangen door de jonge gastheer, zeer attent en we kregen de mooiste tafel vonden we zelf. Het is bijzonder om te zien hoe alles op elkaar ingespeeld is. Alles was onder controle en we werden geadviseerd met een heerlijk glas P.grigo om mee te beginnen topwijn, top geadviseerd.
Het eten is ok, niet erg van deze tijd. Soms beetje achterhaald maar wel lekker.
De desserts duurde wel wat lang jammer.

We komen zeker terug, als is het alleen voor de gezelligheid!

fd1990 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Normaliter grootste fan van Le Garage. Deze keer was de service erg slecht en het eten flauw. Jammer, voorlopig even geen le Garage meer.
Rico R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het goede behouden, daar is le Garage goed in. De inrichting wordt door sommigen gedateerd genoemd, maar is krachtig en functioneel. Sfeerbepalend en mag zeker niet veranderd worden. Wat een heerlijk diner was het. Natuurlijk de klassieke Pizza Tonijn, om je vingers bij af te likken. Daarna een perfect gegaard hert vergezeld van een overheerlijke Barolo.
Eigenlijk was dat al genoeg, maar mijn gedachten aan de Île Flottante kon ik niet bedwingen. Geen spijt!
Alles werd verzorgd door een vriendelijke en behulpzame brigade. I'll be back!
Leonore K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Zaterdag hier weer eens met z'n vieren hier gedineerd. De inrichting was (gelukkig) nog steeds ongewijzigd, een ijzersterk concept. De tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar, maar dat hoort nu eenmaal bij dit restaurant.
Het eten was goed, maar niet echt bijzonder en nogal wisselend van kwaliteit. Zo was bijvoorbeeld bij de voorgerechten de pizza tonijn geweldig, maar de eendenborst een minimale portie en bovendien niet eens lekker. De kwaliteit op zich is goed, maar de prijs/kwaliteit verhouding is zoek voor het gebodene. Ook al omdat bijgerechten zoals frites en/of groente apart bijbesteld moeten worden.
Maar: een goede ontvangst, mooi gedekte tafels, een bruisende sfeer, aardige en professionele bediening, goede timing en aandacht, zelfs toen de zaak helemaal vol zat. Voor deze beleving betaal je dan: een gezellige, geslaagde avond.
newcom .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Restaurant kan wel een facelift gebruiken, komt beetje chaotisch over. Trage tafel toewijzing. Het ene hoofdgerecht was geweldig het andere oké. Escargots heerlijk. Nagerecht idem. Prijs/kwaliteit verhouding een 7.
YvonneAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Voor een feestelijke verjaardag gekozen voor Le Garage, een restaurant waar wij al vanaf 1985 met regelmaat komen. Op de tafel lag een kleurige slinger, aardig. Gefeliciteerd ben ik echter niet; de heer Walthaus is de hele avond druk geweest met ongetwijfeld veel belangrijker en interessantere gasten en heeft niet één keer zijn blik op onze versierde tafel laten vallen. Een vrolijke grap wist hij echter wel te maken bij het presenteren van de gepeperde rekening, tja.
Het eten was overigens prima, op de frites na: die waren smakeloos en droog. De wijnen vind ik echt te hoog geprijsd, dat zou niet moeten en is ook nergens voor nodig.
De service was adequaat, niet echt betrokken hartelijk.
Alex W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Het eten was prima, service was beneden pijl, de chef zag ons niet staan en was druk met de heer Braakhekke en had ook daarna geen oog voor de gasten. Wat opviel was dat hij erg druk was met het proeven van wijnen. Bediening was verder te gemaakt en niet oprecht.

In het verleden een aantal leuke avonden gehad, nu een beetje vergane glorie, gelukkig had ik heel goed gezelschap.

Jammer!!
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hebben gisteravond een heerlijk diner gehad voorafgaande een concert in Het Concertgebouw. De bediening was zeer attent en oplettend en het eten was super.
Ik raad iedereen aan hier eens te gaan genieten.