Restaurant Le Garage

Ruysdaelstraat 54-56 1071 XE Amsterdam Nederland Kaart
31-206797176

Over het restaurant Restaurant Le Garage

Zien en gezien worden

Een begrip in heel Nederland, hier moet je gewoon een keer geweest zijn. Creativiteit en vakmanschap voeren hier de boventoon en dat levert gerechten van topkwaliteit op. Le Garage is niet voor niets al jaren bekroond met een Bib Gourmand. De unieke sfeer en de hartelijke bediening maakt het helemaal af.

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Garage

• : Valet parking

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 23:00

Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Vanmiddag hebben we heerlijk gelunched bij le Garage. Het eten was heerlijk. We hadden als voorgerecht ? Oeufs en Meurette , een heerlijk eiergerecht in een saus. Als hoofdgerecht Steak Tartare, die kun je alleen hier zo lekker krijgen. Er wordt eerst gevraagd hoe je het vlees wilt hebben, voordat het opgediend wordt mag je het eerst proeven. Als nagerecht hadden we Ile Flottante, nog nooit heb ik het zo heerlijk geproefd. Het eten is echt uit de kunst en de bediening allervriendelijkst. De entourage geeft een speciale gezelligheid doordat de tafeltjes dicht op elkaar staan. Zoals bij vele Franse restaurants ook het geval is. Bovendien was de zaak extra versierd vanwege Kerst. Le Garage is een echte aanrader.
jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
nog steeds een favoriet! de oesters, de poulet noir met paling smaak in de saus! dan de beste steak tartaar ever! prima wijn, drukke - gezien en gezien worden maar altijd een feest!
H.Steven S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Duurde half uur voordat er plek was (wel gereserveerd). Had als side gerecht tripple cooked potatoes besteld. Wordt eerst de bestelling vergeten, krijg is daarna half cooked potatoes (en ik zou willen dat dit een flauwe woordgrap was, echt freaking half gebakken). Eten was voor de rest OK, maar ook niet meer dan dat. Geen subtiele smaken, geen robuuste smaken. Gewoon middle of the road.
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2012
Gewoon slecht gegeten. Vooral de taaie biefstuk leek gewoon nergens op. Wel een buitengewoon gezellig restaurant. Mooi en warm decor. Je waant je al snel in Parijs. Goede bediening. Jammer jammer.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
via groupon hier een perfecte lunch gehad. Goede bediening en prima ambiance. De gepocheerde eieren als vooraf waren door de saus en paddenstoeltjes bijzonder. De angusbeef was mals en voorzien van heerlijke saus, de ile flottante als toetje was weliswaar een caloriebommetje maar het dubbel en dwars waard. Kortom Een aanrader!
Suus B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Wij hebben hier maandag met een groupon bon geluncht en het was top. Eten was heerlijk, bediening was goed en het is een mooie zaak.
Er werd niet moeilijk gedaan over kraanwater op tafel, dat is ook erg prettig. Het enige minpuntje is dat als het druk zou zijn, wat het niet was, dan zit je wel erg dicht op elkaar.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
Je waant je in een Parijse Brasserie, tafels dichtbij elkaar, en zo hóórt het ook. Je kunt zo al snel met de buren kletsen, als je daar van houdt. Het eten is prima evenals de wijnen. het is altijd een klein feestje om in de Garage te eten vind ik. Topper blijft de steak tartare. In ander restaurants vragen we ons af: Is ie net zo goed als bij Joop? Relaxte sfeer en toch op stand. Ik kom er graag!
Merwede B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
Ik moet mijn recensie van 2 maanden geleden iets bijstellen.Bij binnenkomst werden onze jassen aangenomen en konden we aan tafel.Na een kwartier hebben we maar gevraagd of we een drankje mochten bestellen.Ze waren ons duidelijk vergeten.De zaak was zo goed als vol en er was te weinig personeel.De kaart was ook aangepast voor Groupon bonnen.Wel weer lekker gegeten in een gezellige ambiance.Bij vertrek bleek dat mijn paraplu meegegeven te zijn aan een ander.Mijn gegevens werden genoteerd en ik zou er de volgende dag van horen.
Nog niets gehoord
jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
recent hier gelunched
ouderwets lekker, zeker de steak tartare
ook de ceasars salade was een aanrader.
De bediening is te onzichtbaar en das jammer.
Je kunt als serveerster echt verschil maken en dat gebeurt niet.
Voor de rest heerlijk naar ons zin gehad
th4545 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
eerst champagne en daarna gewoon echt ouderwets frans.
steak tartaar aan tafel bereid en zoasl t hoort met een prachtige wijn erbij , daarna een heel mooi stuk vlees met vetrandje. echt een parijse uitstraling
harry H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Het eten is zeer smaakvol, perfect bereid en erg lekker. Het interieur met veel rood en spiegels moet je van houden maar je zit er wel heel relaxt. De bediening is vriendelijk maar ook slordig. Binnen 5 minuten komen 2 obers en de kok vragen of we al willen bestellen. Daarna moet je je best doen om contact met ze te krijgen. Dit is vooral vervelend omdat de wijn niet bij de tafel staat maar door de bediening bijgeschonken wordt vanuit een wijnstation. Als je bij ieder glas tig keer moet roepen dan wordt dat irritant.
Bignose .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Met een socialdeal hier gelunched. Escargots, longhaas en een creme brulee. Slakken waren lekker, longhaas was afschuwelijk. Veel te zout. Misschien hoort dat bij de thaise kruiden maar dit was echt gewoon te erg. Verder ook niet echt een lekkere combinatie met kurkuma, maar dat is persoonlijk. Ik vind het niet normaal dat je met je tafel zo krap naast de andere persoon zit, dat het lijkt alsof je van elkaars bord moet eten. En dan heb ik het zelfs over verschillende tafels onderling. 2.5 uur voordat we klaar waren vind ik voor een lunch ook te lang.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2012
Hier geluncht met een bon, zodat we maar de helft betaald hebben. Het was erg lekker, 1 van de betere steak tartaars van Amsterdam hebben ze en de porties zijn erg goed. Alleen jammer dat het zo'n krappe tent is.