Restaurant Le Garage

Ruysdaelstraat 54-56 1071 XE Amsterdam Nederland Kaart
31-206797176

Over restaurant Restaurant Le Garage

Zien en gezien worden

Een begrip in heel Nederland, hier moet je gewoon een keer geweest zijn. Creativiteit en vakmanschap voeren hier de boventoon en dat levert gerechten van topkwaliteit op. Le Garage is niet voor niets al jaren bekroond met een Bib Gourmand. De unieke sfeer en de hartelijke bediening maakt het helemaal af.

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Garage

• : Valet parking

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 23:00

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Kim1976 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Te hoge verwachtingen mijnerzijds. Bij binnenkomst kwam er niemand naar ons toe. Op eigen initiatief werden we naar onze tafel gebracht.Tafels te dicht op elkaar.Eten was echt wel goed, maar niet uitmuntend. Tijdens de gangen werd nogal slordig bijgeschonken. Er werd niet zoals op de website wordt gepretendeerd, gedifferentieerd in vakmanschap. Geen directe aanrader.
Roan P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het was een onwijs leuke ervaring. Er heerste een super goede sfeer en het eten was erg lekker. Het begon met een warm welkom en eindigde met een prachtig toetje. Kortom: perfect.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prima ontvangen door vriendelijke hostess, goed glas champagne bij de bar met heerlijke rilettes. Pizza vooraf, geweldig!!, heerlijke pate, als hoofd had ik de malse entrecote bearnaise en mijn tafelgenoot kip.
Dessert overgeslagen maar wat hebben wij heerlijk gegeten en gedronken. Tot snel!
Luciano G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij hadden hoge verwachtingen, wellicht ontstaan door het imago en naam van het restaurant. Het eten vonden wij goed, maar niet speciaal / bijzonder. De sfeer van het restaurant vonden wij ongezellig en overbelicht. De bediening vonden wij goed. Wij keren niet terug.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Als je er bent, dan denk je waar was ik al die andere weken. Het 'feest' begint al met het bevestigingstelefoontje van het restaurant een paar uur van tevoren. Van gastvrouw tot het verlaten van het restaurant, alles perfect. Bediening attent, het lijkt alsof er niets te veel is. Mooie keuze gerechten, maar ik kom toch niet vaak verder dan de klassiekers, niet dat ik daar spijt van heb. Voorgerecht terrine is een topper en de pizza tonijn ook en ........
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Le Garage blijft de tent waar je graag terugkomt: voor de sfeer, het eten, de ontspannen bediening en uiteraard de andere gasten. Zien en gezien worden; altijd leuk!
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vol verwachting, diepe teleurstelling. Aperitief prosecco met veel te zoete kersenlikeur en kers uit een pot.. voorgerecht een terrine van een soort van smac met hele pepers, hoofdgerecht was ok maar vis veel te zout, dessert ronduit slecht - caramel die aan je tanden blijft plakken en associatie met kant en klaar uit de supermarkt
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Lunchmenu; huisgemaakte pate met daarna een dorade. De aangeraden witte wijn paste voortreffelijk bij de gerechten. De koffie was uitstekend.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Gebruik gemaakt van een theatermenu en dat was absoluut uitstekend. De gerechten waren zeer smaakvol en zagen er goed verzorgd uit. Ook op de wijn natuurlijk niets aan te merken, wel teleurstellend, als je om gewoon water vraagt, wat het volgens mij in de flessen ook zit, je er 5 € voor moet betalen. Op zich ziet de inrichting er goed verzorgd uit en de bediening is afstandelijk maar netjes. Maar het is allemaal zo krap dat we het gevoel hadden of we aan picknick tafels zaten en is dan ook zeer rumoerig. Maar het lekkere eten maakte veel goed.
Harrie D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Gisteren in Le garage geweest. Ontvangst was erg vriendelijk en niets van te zeggen. Het voor gerecht was heerlijk. Het hoofdgerecht zijnde een kals entrecote met kreeften schuim was echter niet geweldig. Vlees was erg taai en niet smakelijk. Helaas hadden mede tafel genoten dezelfde mening.
Willem O.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Op een warme zomeravond hier gegeten, lekker druk maar niet té.
Goed ontvangst, fijne hapjes aan de bar. De bediening was prima, het eten top! Vooraf slakken met een witte wijn die hier bij werd aangeraden, klassiek maar oh zo lekker. Daarna kip die zo van het spit kwam, met een werkelijk prachtige jus...
Choco dessert na, wij komen zeker terug, hartelijk dank!
Harriet H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Echt een avond uit! Vriendelijke ontvangst, aperitief aan de bar en vervolgens heerlijk laten verwennen aan tafel. We kozen één keer 3-gangen menu maison (37,-) en mijn partner koos à la carte. Het maakt niet uit, alles is even lekker bij Le Garage en de porties zijn royaal. Bij elk gerecht is een passende wijn per glas te bestellen. Mooi en professioneel gastheerschap!
Dwerdmolder .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
heerlijk gegeten en dankzij de bediening - die een tafeltje voor ons buiten zette - genoten van een mooie warme zomeravond. Maar wel teleurgesteld dat achteraf bleek dat er een hele fles rosé op de rekening stond terwijl we daar maar drie glaasjes van gedronken hadden.
De rode wijn werd echter (per glas) erg ruim geschonken.
Danny470 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Een gevarieerde menukaart met veel uiteenlopende gerechten beschikbaar.

Kwalitatief zeer goed eten met een ruim wijn assortiment.
Rene_van_Norden .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wederom heerlijk gegeten! Mooie gerechten, goed gastheerschap en gezellige entourage. Eerst gezellig een aperitief aan de bar, waar de gastheer ons diverse flavours voor de gin-tonic liet proeven. Lekkere rilette van eend op een toastje. Heerlijke start van de avond, aan tafel!
Vooraf de klassieker Pizza Tonijn, een heerlijke ambachtelijk bereide Steak Tartar als hoofdgerecht en en prachtige klassieke Ile Flottante met een moderne twist.
Iedere keer als we bij Le Garage hebben gegeten gaan we weer voldaan naar huis. Fijn restaurant!
Bhuygens77 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Super eten, super bediening, gewoon hetzelfde als onze laatset 4 bezoeken aan Le Garage.
Wie wonen in Duitsland (5 uur rijden vanuit Amsterdam) maar Le Garage alleen al maken wij gelukkig en vol verwachting deze reis, zo doorgaan!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Goeie versie van 'Brasserie' keuken. Klassieke gerechten met hier en daar een hedendaagse draai. Beste escargots sinds lang (inklusief 2 jaar in Frankrijk). Heel goeie service.
LeoBietze .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vrijdagavond hier geweest met 2 gasten van ons met ze vieren. Ik ben een fan geworden. Fijn is altijd weer vertrouwde gezichten te zien in de bediening. Ze blijven lang op hun plek dat is een goed teken. Heb goed gegeten. Wijnkaart is veranderd voor mij was de andere kaart apart prima nu zijn het er 2. Service is extreem goed volle aandacht ondanks het toch best druk was voor een zomeravond ze liepen maar met 2 jonge heren beiden erg goed we komen snel weer
BobbyPeru .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Eten en service prima!. Geur van de bbq soms iets te sterk. Heerlijke Eau de Vie. Wijn misschien iets te sterk gekoeld. We komen zeker terug.