Restaurant Le Garage

Ruysdaelstraat 54-56 1071 XE Amsterdam Nederland Kaart
31-206797176

Over het restaurant Restaurant Le Garage

Zien en gezien worden

Een begrip in heel Nederland, hier moet je gewoon een keer geweest zijn. Creativiteit en vakmanschap voeren hier de boventoon en dat levert gerechten van topkwaliteit op. Le Garage is niet voor niets al jaren bekroond met een Bib Gourmand. De unieke sfeer en de hartelijke bediening maakt het helemaal af.

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Garage

• : Valet parking

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 23:00

vreugde .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Kristien Z.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Het is en blijft een van de iconische restaurants van Amsterdam. Volle smaken. Fantastische klassiekers. Heerlijke wijnen. En altijd topservice. Altijd een feest om hier te eten.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het blijft een heerlijk en gezellig restaurant. Het menu was prettig samengesteld. Heerlijk sfeertje en je komt altijd wel een bekende tegen!
steven S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Gen value voor money. Bediening afwezig en zeer moeilijk contact mee te krijgen. Brood was goed evenals de wijn en koffie. Soep veel te zout (wrslk te lang ingedikt), Entrecote niet warm en tamelijk taai. Rog super klein.
Ergste was de de bediening: Jas pas aangenomen na enige tijd. Reservering was dus niet nodig, zaak was half leeg. Richting einde avond ging de keukenbrigade in restaurant zitten en bier drinken. De rekening (inclusief terug gestuurde soep) werd wel efficient afgehandeld. Mijn advies: teugels aanhalen en snel
WIlfried V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten, met super service met heel veel aandacht.
Maar, locatie is wat bedompt, en 1000 ouderwetse gloeilampen is niet meer van deze tijd
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Om eerlijk te zijn vonden wij het eten (wat overigens zeker smaakte maar geen wow-gevoel), opmaak van het bord (zeer mager), en prijs-kwaliteitverhouding uit verhouding. De kwaliteit onderscheid le Garage zeker niet van een gemiddeld restaurant. Het restaurant wil dit wel uitstralen maar wat dat aangaat niet gelukt.
Tafels veel te kort op elkaar en te klein. Iets meer privacy is een must. Zeker voor die prijzen.
Bediening verder prima, vriendelijk. Evengoed - niet verkeerd maar prijs en kwaliteit buiten proportie.
almere1314 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een uitstekende sfeer.
Enig minpuntje, de plaatsen op de bank zijn goed maar 3 uur op een krappe stoel plaats zitten is minder fijn
George V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goede sfeer
John Patrick N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goed gegeten in geanimeerde ambiance. Vlotte bediening en goed wijnadvies zonder daarbij de duurste wijn uit de kast te trekken. Een plek om terug te komen. Prima dat de reservering op de dag zelf telefonisch nog even wordt gecontroleerd zodat je weet dat " alles" goed is overgekomen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zeer aangename zaak. Escargots, poulet en creme brullee gegeten. Alle gerechten goed op smaak en mooi gepresenteerd. En wat een mooie ambiance. Vriendelijk personeel. Kortom: het strekt tot aanbeveling deze zaak een keer te bezoeken.
Kim1976 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Te hoge verwachtingen mijnerzijds. Bij binnenkomst kwam er niemand naar ons toe. Op eigen initiatief werden we naar onze tafel gebracht.Tafels te dicht op elkaar.Eten was echt wel goed, maar niet uitmuntend. Tijdens de gangen werd nogal slordig bijgeschonken. Er werd niet zoals op de website wordt gepretendeerd, gedifferentieerd in vakmanschap. Geen directe aanrader.
Roan P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het was een onwijs leuke ervaring. Er heerste een super goede sfeer en het eten was erg lekker. Het begon met een warm welkom en eindigde met een prachtig toetje. Kortom: perfect.
rene V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prima ontvangen door vriendelijke hostess, goed glas champagne bij de bar met heerlijke rilettes. Pizza vooraf, geweldig!!, heerlijke pate, als hoofd had ik de malse entrecote bearnaise en mijn tafelgenoot kip.
Dessert overgeslagen maar wat hebben wij heerlijk gegeten en gedronken. Tot snel!
Luciano G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij hadden hoge verwachtingen, wellicht ontstaan door het imago en naam van het restaurant. Het eten vonden wij goed, maar niet speciaal / bijzonder. De sfeer van het restaurant vonden wij ongezellig en overbelicht. De bediening vonden wij goed. Wij keren niet terug.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Als je er bent, dan denk je waar was ik al die andere weken. Het 'feest' begint al met het bevestigingstelefoontje van het restaurant een paar uur van tevoren. Van gastvrouw tot het verlaten van het restaurant, alles perfect. Bediening attent, het lijkt alsof er niets te veel is. Mooie keuze gerechten, maar ik kom toch niet vaak verder dan de klassiekers, niet dat ik daar spijt van heb. Voorgerecht terrine is een topper en de pizza tonijn ook en ........
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Le Garage blijft de tent waar je graag terugkomt: voor de sfeer, het eten, de ontspannen bediening en uiteraard de andere gasten. Zien en gezien worden; altijd leuk!
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vol verwachting, diepe teleurstelling. Aperitief prosecco met veel te zoete kersenlikeur en kers uit een pot.. voorgerecht een terrine van een soort van smac met hele pepers, hoofdgerecht was ok maar vis veel te zout, dessert ronduit slecht - caramel die aan je tanden blijft plakken en associatie met kant en klaar uit de supermarkt
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Lunchmenu; huisgemaakte pate met daarna een dorade. De aangeraden witte wijn paste voortreffelijk bij de gerechten. De koffie was uitstekend.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Gebruik gemaakt van een theatermenu en dat was absoluut uitstekend. De gerechten waren zeer smaakvol en zagen er goed verzorgd uit. Ook op de wijn natuurlijk niets aan te merken, wel teleurstellend, als je om gewoon water vraagt, wat het volgens mij in de flessen ook zit, je er 5 € voor moet betalen. Op zich ziet de inrichting er goed verzorgd uit en de bediening is afstandelijk maar netjes. Maar het is allemaal zo krap dat we het gevoel hadden of we aan picknick tafels zaten en is dan ook zeer rumoerig. Maar het lekkere eten maakte veel goed.
harrie D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Gisteren in Le garage geweest. Ontvangst was erg vriendelijk en niets van te zeggen. Het voor gerecht was heerlijk. Het hoofdgerecht zijnde een kals entrecote met kreeften schuim was echter niet geweldig. Vlees was erg taai en niet smakelijk. Helaas hadden mede tafel genoten dezelfde mening.