Restaurant Le Garage

Ruysdaelstraat 54-56 1071 XE Amsterdam Nederland Kaart
31-206797176

Over het restaurant Restaurant Le Garage

Zien en gezien worden

Een begrip in heel Nederland, hier moet je gewoon een keer geweest zijn. Creativiteit en vakmanschap voeren hier de boventoon en dat levert gerechten van topkwaliteit op. Le Garage is niet voor niets al jaren bekroond met een Bib Gourmand. De unieke sfeer en de hartelijke bediening maakt het helemaal af.

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Garage

• : Valet parking

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Le Garage

Paul K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Le Garage. Mooie gerechten vergezeld van de prima huiswijn. Ongedwongen en plezierige bediening. Jammer dat de valid-parking niet vooraf geregeld kon worden....
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
sinds lange tijd weer een bezoek gebracht aan "le Garage". Bij binnenkomst viel het ons op dat de gebruikelijke chef resp. manager niet aanwezig was , ietswat chaotisch dus.
Hoofdgerecht van één van ons moest terug , smaakte niet , met excuses vanuit de keuken.
Personeel vriendelijke en welwillend , absoluut. Tafel naast ons zat wel heel lang te wachten op hun gerechten.
Kortom , je mist de hand van en leidinggevende die alles in goede banen leidt.
Alain F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het is altijd weer een fijne plek om te eten. De kaart is echter niet zo spannend meer. Het teert duidelijk op oude roem. Never the less is het altijd gezellig.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Kaart overzichtelijk en voor een bistro de juiste keuze. Bediening voorkomend en vriendelijk . Wij gaan zeker terugkomen
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Rare avond bij le Garage. Zat een groep Corporale studenten enorm te schreeuwen zonder dat daar iets van gezegd werd. We konden elkaar nauwelijks verstaan. Toen we vroegen of er iets aan de overlast gedaan kon worden werden de schouders opgehaald en gezegd dat dit erg goede klanten zijn.. Erg jammer. Voor ons een reden om daar niet meer te komen.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Altijd een feestje om even bij Le Garage aan te schuiven. Bekende gerechten van goede kwaliteit begeleid door een professionele crew. Heerlijk.
Joel W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekker eten, leuke sfeer. Moesten wel erg lang wachten op hoofdgerecht, bediening nogal chaotisch.
Leuk dat de wijnen hier niet 3x over de kop gaan!
daan S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Voor de tweede keer dit restaurant bezocht; weer een superavond! Ik begreep dat de prijzen zijn aangepast wat resulteerde in een zeer aangename verrassing op de factuur, we blijven Hollanders hè ;) Heerlijk gegeten, carbonara(!) van inktvis, zeetong die perfect bereid was en prima kaas plateau. Heerlijke wijn en prima service. Komen zeker snel terug.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Geweldig! Zeer lekker gegeten en prima ontvangst. De aanbevelingen waren goed (tonijnpizza) en ieder gerecht was lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
ErikvdBoom .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Zoals gewoonlijk super service en zeer lekker gegeten. Bij le Garage beleef je een echte avond uit zoals die bedoeld is.
ingrid257 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Leuke ontvangst in het restaurant met enthousiaste medewerkers, prima kaart en met ook Bib gourmand keuze menu en een gezellige ontspannen sfeer.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Het was weer een geslaagde diner bij Le Garage. Heerlijk Franse bistro eten. Service was zoals altijd van hoge kwaliteit. Goede wijnkaart.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst. Fijne tafel, mooi glas champagne. Voortreffelijk driegangen 'Menu Maison' à €37,00. Goed driegangen menu 'Le Formule de Garage' à €47,50. Keuze uit elf huiswijnen à €29,50 per fles of €5,50 per glas. De Lanoy Cabernet & Merlot van 'Boschendal' was perfect. Door de zomervakantie was het rustig. We komen in het najaar graag eens terug bij 'Le Garage'.
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wederom een fijne avond gehad bij le garage. Eten en wijn altijd top, bediening vriendelijk en professioneel. Verder hangt er altijd een fijne sfeer, levendig.
roelien.vanempel .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Genoeglijke avond in goede atmosfeer, mooi opgemaakte borden met uiterst smakelijke gerechten; de keuken kon rekening houden met een lastig dieet; prijzig maar niet buitensporig.
Axel D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eten onvoldoende! Salade nicoise met tonijn uit blik.
Gepocheerde eitjes met zwarte spekjes.
Zalm smakeloos.
Schol met beurre blanc, een aanfluiting.
Friet en mayonaise was het lekkerste van de avond!!
Wij gaan nooit meer!!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk eten, prettige sfeer, jammer dat de jonge bediende de sauvignon wijn van mijn gast mengde met mij chardonnay wijn. Overall: fine zaak!
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
heerlijk gegeten. we komen zeker nog een x vanuit doorwerth. de moeite waard. een muziekje op de achtergrond kan geen kwaad.
GeorgeEdward .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten is goed maar wel vrij duur. Dat begon al met aperitif waar je een serieus prijs voor betaald maar zelfs dan geen amuse ontvangt. De bediening verschijnt niet op het goede moment op drankjes te bestellen of de situatie te checken. Aan het einde klopten de prijzen niet op de factuur. De keuken heeft het wel prima gedaan.
daan S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Meer dan uitstekend gegeten, prima verzorgde bediening.
Wijnen juiste temperatuur en gerechten zonder vervelende 'toeters en bellen'. Topzaak!