Restaurant Le Début (Hotelschool Campus Den Haag)

Brusselselaan 2 2587 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Le Début (Hotelschool Campus Den Haag)

Welkom bij ons fine-dining restaurant Le Début Den Haag! Onze hotelschool studenten staan voor u klaar om u een unieke gastvrijheidservaring te geven. Terwijl u geniet van biologisch en lokaal geproduceerde gerechten, word u bediend door internationale studenten van Hotelschool The Hague. Ethiek, duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen staan centraal. Er wordt gewerkt met vlees van scharrelkoeien, met vis die verantwoord gevangen is, kazen die met vakkennis en liefde zijn gemaakt en met lokaal geproduceerde groenten, vaak ook uit onze eigen moestuin. Het motto is: 'Wat van dichtbij komt is lekker!'. Hierdoor hoeven ingrediënten zo min mogelijk te reizen, en zijn ze vers, vol van karakter en smakelijk.

De keuken wordt gerund door studenten onder leiding van instructeurs, die altijd zullen zoeken naar nieuwe combinaties die passen binnen het seizoen. U kunt kiezen voor een menu, altijd afhankelijk van het seizoen, of kiezen uit ons à la carte menu. Uiteraard gaan onze studenten ook voor u op zoek naar de perfecte wijn-spijs combinatie.

In overleg stellen de studenten van Le Début een wekelijks menu samen. Zonder kunstmatige ingrediënten en met voorkeur voor lichte groenterijke gerechten. Er wordt bij ons eerlijk en puur gekookt. De laatste food trends worden daarbij nauwlettend in de gaten gehouden. Uiteraard houden we altijd rekening met uw persoonlijke voorkeur, allergieën en intoleranties.

Bij groepen groter dan 6 personen stellen we altijd ons Menu Gastronomique voor.

Bent u op zoek naar een unieke ervaring in de leeromgeving van Le Début? Reserveer dan nu eenvoudig online een tafel.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Début (Hotelschool Campus Den Haag)

Bus 21, Halte Nieuwe Parklaan
  • : Betaald parkeren / Payed parking

Maandag t/m Vrijdag / Monday to Friday
No lunch - Diner 18:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag Gesloten / Closed on Saterday and Sunday

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Spaans gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Le Début (Hotelschool Campus Den Haag)

Jane S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuke sfeer, studenten doen echt hun best en zeker een bezoek waard. Set-menu ook erg tevreden over, wij hebben vier-gangen gegeten.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Mooie avond met heerlijk eten en persoonlijke bediening. Goed wijnadvies toen ik een andere wijn prefereerde dan de Chardonnay uit het arrangement. Prijs-kwaliteit meer dan goed. Aanrader.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Met z'n viertjes daar gedineerd en het is fijn te ervaren dat de jonge nieuwe garde er zin in heeft de gastvrijheid van de Horeca uit te dragen. Alles werd met souplesse opgelost. Zoals de vraag om van het bestelde 3 gangen diner voor 3 van de gasten de eend te vervangen door vis. Die vis was als extra verrassing nog eens bijzonder smaakvol. De eend die voor nummer 4 werd geserveerd van het 3 gangen diner "kon beter"...............
Al met al toch weer een geslaagde avond.
Dick van Batenburg.
Johanna N.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Studenten heel aardig, prettig en beleefd. Ze kwamen wel erg vaak (om de beurt weer een andere) aan onze tafel om bijv. water bij te schenken; ook hadden wij een vraag voor de kok en daar kregen we 3 keer antwoord op van 3 verschillende studenten! Een beetje vreemde gewaarwording om bij aankomst een bordje te lezen met daarop het verzoek engels te willen spreken. Last but not least: buiten vonden wij het niet erg duidelijk waar we naar binnen moesten. Al met al een gezellige avond en lekker eten!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Uitstekend verlopen hernieuwde kennismaking met Le Debut, ontspannen, erg rustig geluidsniveau, geen muzak,
tafels op ruime afstand van elkaar, zeer voorkomende bediening in een leersituatie.
Wonny L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijk ontvangen, goede service van de studenten ,attent gedurende de tijd die wij er waren.
Fijne Valentijnsdiner/avond gehad.
F.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
prijs kwaliteit was zeker heel goed, de bediening was zeer zorgvuldig en vriendelijke. De ambiance kan wel iets gemoderniseerd worden.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Als oud-studenten was het een geweldige gelegenheid om na 25 jaar terug te keren op de Hotelschool en te genieten van de gastvrijheid en culinaire hoogstandjes. Geweldig gegeten, superbediening, iedereen zou bij een bezoek aan Den Haag de Hotelschool en restaurant Le Debut moeten aandoen!
Carine L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
bij toesturen menu tevoren graag ook een versie zonder de prijs, om door te sturen aan de uitgenodigde gasten.
Verder voelen we ons hier elke keer weer welkom. Iedereen doet zichtbaar zijn best.
Lenny S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Leuke lokatie en prima ingericht. Keurig gedekt met “wit linnen”. De studenten doen hun best om de gasten in de watten te leggen.
Gina Y.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
We hebben genoten van een heerlijk Kerstdiner met de hele familie. De studenten doen erg hun best, kwaliteit van het eten is zeer goed. Alles is zo vol kleine details, ik kom graag terug! Pluspunt: de verwarming is nu beter dan vorige keer :) Erg bedankt, wij vonden het erg goed!
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het was ERG koud in het restaurant, waardoor we NIET hebben kunnen genieten van het gebodene.
We hebben het een paar keer gemeld aan onze gastvrouw maar zij kon er blijkbaar niets aan doen.
We komen al jaren regelmatig in de Zincq en Le Debut en het is de eerste keer dat we niet tevreden zijn.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Wij hebben met 13 personen genoten van een voortreffelijk kerstdiner. De sfeer en ambiance was prima. De studenten zijn onervaren en doen hun best zo gastvrij en vriendelijk over te komen. Dat maakt het voor ons altijd bijzonder om in de Hotelschool te lunchen of te dineren. Voor vandaag heb ik weer een reservering in Zinq voor lunch. Mijn complimenten! Rob Musquetier
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten met een goede bediening.De inrichting van het restaurant is niet zo sfeervol.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Bediening was erg goed. Gerechten waren smaakvol, vooral de herten carpaccio en de kreeftensoep met een gebakken coquille. Goed om te zien dat er weer digestieven worden geschonken.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We dineerden met een groep van 12 mensen. Er waren op deze avond nog 2 andere groepen, dus het was hard werken voor de studenten. Dit hebben ze heel goed gedaan. Ondanks de drukte hielden ze goed rekening met de diverse dieet wensen. De bediening was vlot, zakelijk en aangenaam. In onze groep zat ook een aantal kinderen en de studenten gingen hier perfect mee om. De vegetarische variant was prima en hetzelfde geldt voor de vlees menus.
Gina Y.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Een hele goede optie, hoge kwaliteit bistrot voor een vriendelijke prijs. Ook de wijnen zijn goed. De studenten doen erg hun best! Ik heb al een reservering voor het 6 gangen kerstdiner. Fine dining in Den Haag, le Debut is een geslaagde keuzen!
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Alles prima m.b.t. vriendelijke ontvangst, goede bediening, originaliteit en kwaliteit van de gerechten, aandacht van de studenten. En ook een Frans sprekende student wat erg gewaardeerd werd door ons (Fransen en Zwitserse)... Merci!
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We komen regelmatig in de hotelschool vanwege de prettige benadering door de 1e jaars studenten en de gunstige prijs / kwaliteit verhouding. In het verleden hebben we dit altijd met veel genoegen gedaan, maar de laatste 2 jaar is het plezier verminderd. De kwaliteit van de gerechten is de laatste tijd erg wisselend en de kwaliteit van de vegetarische gerechten is ronduit teleurstellend. We geven onze dieet wensen ruim van tevoren door, maar uit niets blijkt dat dit bij de voorbereiding meegenomen is. Vegetarisch is vaak hoofdgerecht min vlees. Er lijkt dus te weinig begeleiding gegeven te worden om de vegetarische maaltijd tot een volwaardige maaltijd te maken, terwijl we vroeger hoogstandjes op dit terrein hebben mogen eten. We horen ook steeds vaker geschreeuw vanuit de keuken (vermoedelijk door de leiding gevende student). Ik ervaar dat als storend: het past niet bij mijn idee van een avondje uit en het past vooral niet bij mijn idee van hoe je met elkaar om moet gaan. Dus ik betreur dat op de hotelschool alleraardigste en inspirerende mensen bijgebracht wordt, dat het normaal is om op deze manier met elkaar om te gaan. Onze voorkeur gaat uit naar de deskundige rustige leiding door een docent uit vroeger tijden.
bergans .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Vorige week woensdag was het dan zo ver: het Peruaanse diner in Le Début. Ik werd gastvrij ontvangen en aangezien ik in eerste instantie alleen zou zitten, kon ik naderhand toen vrienden aan een tafel met 6 plaats namen er ook bij aangeschoven worden. Het was een fantastische avond. Prima gerechten met echt Peruaanse smaak, prima en professionele bediening -en vriendelijk- dus zeer zeker voor herhaling vatbaar. Wij werden heel goed verzorgd! Ik zal het iedereen aanbevelen.