Restaurant Le Début (Hotelschool Campus Den Haag)

Brusselselaan 2 2587 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Le Début (Hotelschool Campus Den Haag)

Welkom bij ons fine-dining restaurant Le Début Den Haag! Onze hotelschool studenten staan voor u klaar om u een unieke gastvrijheidservaring te geven. Terwijl u geniet van biologisch en lokaal geproduceerde gerechten, word u bediend door internationale studenten van Hotelschool The Hague. Ethiek, duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen staan centraal. Er wordt gewerkt met vlees van scharrelkoeien, met vis die verantwoord gevangen is, kazen die met vakkennis en liefde zijn gemaakt en met lokaal geproduceerde groenten, vaak ook uit onze eigen moestuin. Het motto is: 'Wat van dichtbij komt is lekker!'. Hierdoor hoeven ingrediënten zo min mogelijk te reizen, en zijn ze vers, vol van karakter en smakelijk.

De keuken wordt gerund door studenten onder leiding van instructeurs, die altijd zullen zoeken naar nieuwe combinaties die passen binnen het seizoen. U kunt kiezen voor een menu, altijd afhankelijk van het seizoen, of kiezen uit ons à la carte menu. Uiteraard gaan onze studenten ook voor u op zoek naar de perfecte wijn-spijs combinatie.

In overleg stellen de studenten van Le Début een wekelijks menu samen. Zonder kunstmatige ingrediënten en met voorkeur voor lichte groenterijke gerechten. Er wordt bij ons eerlijk en puur gekookt. De laatste food trends worden daarbij nauwlettend in de gaten gehouden. Uiteraard houden we altijd rekening met uw persoonlijke voorkeur, allergieën en intoleranties.

Bij groepen groter dan 6 personen stellen we altijd ons Menu Gastronomique voor.

Bent u op zoek naar een unieke ervaring in de leeromgeving van Le Début? Reserveer dan nu eenvoudig online een tafel.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Début (Hotelschool Campus Den Haag)

Bus 21, Halte Nieuwe Parklaan
  • : Betaald parkeren / Payed parking

Maandag t/m Vrijdag / Monday to Friday
No lunch - Diner 18:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag Gesloten / Closed on Saterday and Sunday

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Spaans gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Le Début (Hotelschool Campus Den Haag)

Florette T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijke avond gehad! Studentenbediening is top, gerechten creatief, lekker en verrassende combinaties en je wordt telkens weer verrast met iets extra's. Een bijzondere ervaring, zeer aan te raden!
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
altijd gezellig altijd lekker , van mij krijgen ze allemaal een vette voldoende. mega knap dat ze in een korte tijd dat allemaal kunnen leren.
Aldo .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
altijd weer een genoegen om gemotiveerde en leergierige studenten al zo jong zo professioneel bezig te zien goede producten goed te serveren in een prettige ambiance. (JMDA)
Jordi D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heel goed menu and prima service. De starter was het beste, erg vers en smakelijk. De vis was een beetje te veel gekookt en de fles met de groente was moelijk om de smaken te mengen. Je zouden beter oefenen hoe je de wijn moeten serveren. Vielen dank!
B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
ik weet niet wat ik met "wachttijd" aan moet; ik zoek de categorie "heel goed" en "passend bij de sfeer"maar die is er niet!

alles was wederom perfect en de vrienden die voor het eerst kennis maakten met het restaurant waren enthousiast; het personeel straalt bij de hoofdingang hospitality uit

in het restaurant zelve in het personeel heel vriendelijk en weet toch professioneel de juiste distantie te houden; geen moeite is hen teveel. De wijnadviezen waren perfect, de gerechten voortreffelijk en vooral een plaatje om te zien. kortom het overtrof wederom mijn verwachtingen

de muziek die is niet geweldig, maar ik weet geen beter alternatief dat de vele en onderling zo verschillende gasten zou kunnen bekoren. ik weet ook niet welk beeld u met Uw muziek wenst uit te stralen; gelukkig is het volume op redelijk niveau
Cas R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Le Debut behoort beslist bij de Haagse Toppers , wij komen er graag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten, mooie wijnen. Alles mooi opgediend. Vriendelijke, alerte medewerkers.
Complimenten! Rustige avond, nog een tafel bezet. Geen gehaast!.
H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Het eten was erg lekker.
Het menu ( inclusief borrelgarnituur en amuses ) was gevarieerd en bevatte verrassende en goede combinaties van ingrediënten.
De zeebaars was buitengewoon goed.
Het dessert was heel smakelijk, maar niet iedereen vond het bijzonder.
Het personeel was bijzonder vriendelijk en voorkomend en paste op ons verzoek het wijnarrangement aan onze wensen aan.

Vier dames, 1 mei 2018
charlesprince .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Altijd heel erg bijzonder om hier te zijn. Het is genieten van de bovenste plank, tegen een heel aantrekkelijke lage prijs. Dit keer aten wij Hollands kalfsvlees met witlof en truffelmayonaise. Prima!
Aster A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijke zalm met asperges gegeten. Bediening was vriendelijke en deed z'n uiterste best.
De ambiance viel me wat tegen, saaie inrichting, weining uitstraling. Jammer!
B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
de sfeer is aangenaam, het personeel vriendelijk, hulpvaardig, met een persoonlijke benadering.
de gerechten zijn zeer goed en zien er uit als een schilderijtje
de muziek is teveel twaalf in een dozijn, vaag en onbestemd
Jane S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuke sfeer, studenten doen echt hun best en zeker een bezoek waard. Set-menu ook erg tevreden over, wij hebben vier-gangen gegeten.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Mooie avond met heerlijk eten en persoonlijke bediening. Goed wijnadvies toen ik een andere wijn prefereerde dan de Chardonnay uit het arrangement. Prijs-kwaliteit meer dan goed. Aanrader.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Met z'n viertjes daar gedineerd en het is fijn te ervaren dat de jonge nieuwe garde er zin in heeft de gastvrijheid van de Horeca uit te dragen. Alles werd met souplesse opgelost. Zoals de vraag om van het bestelde 3 gangen diner voor 3 van de gasten de eend te vervangen door vis. Die vis was als extra verrassing nog eens bijzonder smaakvol. De eend die voor nummer 4 werd geserveerd van het 3 gangen diner "kon beter"...............
Al met al toch weer een geslaagde avond.
Dick van Batenburg.
Johanna N.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Studenten heel aardig, prettig en beleefd. Ze kwamen wel erg vaak (om de beurt weer een andere) aan onze tafel om bijv. water bij te schenken; ook hadden wij een vraag voor de kok en daar kregen we 3 keer antwoord op van 3 verschillende studenten! Een beetje vreemde gewaarwording om bij aankomst een bordje te lezen met daarop het verzoek engels te willen spreken. Last but not least: buiten vonden wij het niet erg duidelijk waar we naar binnen moesten. Al met al een gezellige avond en lekker eten!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Uitstekend verlopen hernieuwde kennismaking met Le Debut, ontspannen, erg rustig geluidsniveau, geen muzak,
tafels op ruime afstand van elkaar, zeer voorkomende bediening in een leersituatie.
Wonny L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijk ontvangen, goede service van de studenten ,attent gedurende de tijd die wij er waren.
Fijne Valentijnsdiner/avond gehad.
F.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
prijs kwaliteit was zeker heel goed, de bediening was zeer zorgvuldig en vriendelijke. De ambiance kan wel iets gemoderniseerd worden.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Als oud-studenten was het een geweldige gelegenheid om na 25 jaar terug te keren op de Hotelschool en te genieten van de gastvrijheid en culinaire hoogstandjes. Geweldig gegeten, superbediening, iedereen zou bij een bezoek aan Den Haag de Hotelschool en restaurant Le Debut moeten aandoen!
Carine L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
bij toesturen menu tevoren graag ook een versie zonder de prijs, om door te sturen aan de uitgenodigde gasten.
Verder voelen we ons hier elke keer weer welkom. Iedereen doet zichtbaar zijn best.