Restaurant Le Début (Hotelschool Campus Den Haag)

Brusselselaan 2 2587 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Le Début (Hotelschool Campus Den Haag)

Welkom bij ons fine-dining restaurant Le Début Den Haag! Onze hotelschool studenten staan voor u klaar om u een unieke gastvrijheidservaring te geven. Terwijl u geniet van biologisch en lokaal geproduceerde gerechten, word u bediend door internationale studenten van Hotelschool The Hague. Ethiek, duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen staan centraal. Er wordt gewerkt met vlees van scharrelkoeien, met vis die verantwoord gevangen is, kazen die met vakkennis en liefde zijn gemaakt en met lokaal geproduceerde groenten, vaak ook uit onze eigen moestuin. Het motto is: 'Wat van dichtbij komt is lekker!'. Hierdoor hoeven ingrediënten zo min mogelijk te reizen, en zijn ze vers, vol van karakter en smakelijk.

De keuken wordt gerund door studenten onder leiding van instructeurs, die altijd zullen zoeken naar nieuwe combinaties die passen binnen het seizoen. U kunt kiezen voor een menu, altijd afhankelijk van het seizoen, of kiezen uit ons à la carte menu. Uiteraard gaan onze studenten ook voor u op zoek naar de perfecte wijn-spijs combinatie.

In overleg stellen de studenten van Le Début een wekelijks menu samen. Zonder kunstmatige ingrediënten en met voorkeur voor lichte groenterijke gerechten. Er wordt bij ons eerlijk en puur gekookt. De laatste food trends worden daarbij nauwlettend in de gaten gehouden. Uiteraard houden we altijd rekening met uw persoonlijke voorkeur, allergieën en intoleranties.

Bij groepen groter dan 6 personen stellen we altijd ons Menu Gastronomique voor.

Bent u op zoek naar een unieke ervaring in de leeromgeving van Le Début? Reserveer dan nu eenvoudig online een tafel.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Début (Hotelschool Campus Den Haag)

Bus 21, Halte Nieuwe Parklaan
  • : Betaald parkeren / Payed parking

Maandag t/m Vrijdag / Monday to Friday
No lunch - Diner 18:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag Gesloten / Closed on Saterday and Sunday
Gesloten tijdens schoolvakanties / Closed during school holidays

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Spaans gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Le Début (Hotelschool Campus Den Haag)

Lekker-vegetarisch .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Prima waar voor je geld! Natuurlijk weet je dat hier studenten rondlopen die het allemaal nog moeten leren, daar stel je je op in. Maar ze deden erg hun best, waren erg attent en het eten was echt prima!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Fijne avond met uitstekende kaart en professionele bediening.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Een drie gangenmenu met bijpassende wijnen voor 40 euro. Waar vind je dat nog? En de service was deze keer uitmuntend. We komen zeker weer terug.
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Vlotte bediening. Prima tempo. Heerlijke gerechten. De wijnen waren goed gekozen bij de gerechten.

Complimenten! We hebben genoten.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Het was al weer enige tijd geleden dat ik met mijn partner hier ben komen eten. We werden bepaald niet teleurgesteld, integendeel zelfs. Allereerst een glas wijn met amuses (pastrami en zalm, mooi opgemaakt). Als voorgerecht kozen we voor Livar prosciutto met watermeloen, geitenkaas en waterkers, en Quinoa salade met kalamata olijven, tuinbonen humus en artisjok. Uitstekend van smaak en mooi om te zien. Als hoofdgerecht namen we Kabeljouw rug met mosselen en Canneloni met canthartel en pompoen. Wederom goed van smaak en mooi om te zien. Daarbij werd heerlijk bruin brood geserveerd. Een fles Riesling (Fritz Fisk) vergezelde deze maaltijd. Afgesloten werd met uitstekende koffie met friandises. En dat allemaal voor een schappelijke prijs. Niet onvermeld mag blijven dat bijna alle etenswaren in eigen huis gemaakt werden. Een aanradertje om hier te komen (maandag t/m vrijdag).
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Mijn man en ik hadden een heerlijke avond.
De ervaring was super.
Gerechten waren prachtig en verrukkelijk.
Ster waardig.
De crew zeer attent en professioneel.
TOP!
Jan-WIllem M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heb er voor de 2e keer gegeten. Laat de chefs van andere restaurants hier een voorbeeld aan nemen. Wat een mooie en vooral lekkere gerechten. Respect voor de dames en heren studenten!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Le Debut Den Haag heeft er wat ons betreft een klant bij. Wij waren met een groep van 7 personen en werden gastvrij ontvangen en persoonlijk bediend door de internationale studenten. Het eten was beter dan in menig restaurant, heerlijk, mooi vorm gegeven en met niet te veel zout bereid. Prima.
Ron F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Geweldige ontvangst met persoonlijke aandacht...bijna ouderwets zoals het hoort maar dan in een modern jasje.
Fine dining met een hoofdletter. Alleen aan de prijs kun je zien dat het nog een les situatie is...
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
zoals al vaker gezegd: de wachttijden precies goed. Maar die categorie ontbreekt!
charmante vriendelijke bediening met goede toelichting op de gerechten; dit ondanks de volle bezetting van het restaurant
Florette T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijke avond gehad! Studentenbediening is top, gerechten creatief, lekker en verrassende combinaties en je wordt telkens weer verrast met iets extra's. Een bijzondere ervaring, zeer aan te raden!
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
altijd gezellig altijd lekker , van mij krijgen ze allemaal een vette voldoende. mega knap dat ze in een korte tijd dat allemaal kunnen leren.
Aldo .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
altijd weer een genoegen om gemotiveerde en leergierige studenten al zo jong zo professioneel bezig te zien goede producten goed te serveren in een prettige ambiance. (JMDA)
Jordi D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heel goed menu and prima service. De starter was het beste, erg vers en smakelijk. De vis was een beetje te veel gekookt en de fles met de groente was moelijk om de smaken te mengen. Je zouden beter oefenen hoe je de wijn moeten serveren. Vielen dank!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
ik weet niet wat ik met "wachttijd" aan moet; ik zoek de categorie "heel goed" en "passend bij de sfeer"maar die is er niet!

alles was wederom perfect en de vrienden die voor het eerst kennis maakten met het restaurant waren enthousiast; het personeel straalt bij de hoofdingang hospitality uit

in het restaurant zelve in het personeel heel vriendelijk en weet toch professioneel de juiste distantie te houden; geen moeite is hen teveel. De wijnadviezen waren perfect, de gerechten voortreffelijk en vooral een plaatje om te zien. kortom het overtrof wederom mijn verwachtingen

de muziek die is niet geweldig, maar ik weet geen beter alternatief dat de vele en onderling zo verschillende gasten zou kunnen bekoren. ik weet ook niet welk beeld u met Uw muziek wenst uit te stralen; gelukkig is het volume op redelijk niveau
Cas R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Le Debut behoort beslist bij de Haagse Toppers , wij komen er graag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten, mooie wijnen. Alles mooi opgediend. Vriendelijke, alerte medewerkers.
Complimenten! Rustige avond, nog een tafel bezet. Geen gehaast!.
H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Het eten was erg lekker.
Het menu ( inclusief borrelgarnituur en amuses ) was gevarieerd en bevatte verrassende en goede combinaties van ingrediënten.
De zeebaars was buitengewoon goed.
Het dessert was heel smakelijk, maar niet iedereen vond het bijzonder.
Het personeel was bijzonder vriendelijk en voorkomend en paste op ons verzoek het wijnarrangement aan onze wensen aan.

Vier dames, 1 mei 2018
charlesprince .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Altijd heel erg bijzonder om hier te zijn. Het is genieten van de bovenste plank, tegen een heel aantrekkelijke lage prijs. Dit keer aten wij Hollands kalfsvlees met witlof en truffelmayonaise. Prima!
Aster A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijke zalm met asperges gegeten. Bediening was vriendelijke en deed z'n uiterste best.
De ambiance viel me wat tegen, saaie inrichting, weining uitstraling. Jammer!