Restaurant Le Boumerang

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Boumerang

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Le Boumerang

info140 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Jammer dat dit restaurant per 1 december 2017 gaat sluiten omdat het bijbehorend hotel (Buxus) wordt omgetoverd naar een groepsaccomodatie.

De menukaart was beperkt, maar wat geserveerd werd was prima in orde.
Echtgenote had sliptongetjes die perfect op smaak waren (en daar mankeert het nogal eens aan) en ik had zelf de spekpannenkoek met champignons, die als een pizza calzone, dus opgevouwen, werd gepresenteerd. Heerlijk ! En daarbij ook nog tegen aanvaardbare prijzen.
De attente, vlotte bediening zorgde voor een prima sfeer, evenals het pand zelf, met terrasverwarming buiten.

Hopelijk ziet de eigenaar op termijn toch mogelijkheden het restaurant voort te zetten.
A B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ik verbleef met mijn zoon twee nachten in het hotel Buxus, dat bij het restaurant hoort (of andersom). Wat een bijzonder vriendelijke mensen! We hebben heerlijke dagen gehad. Het weer zat redelijk mee dus onze zoon heeft flink gezwommen in het verwarmde buitenbad. Ik zat heerlijk op de houten loungebank-met-zitzak in de zon. Het eten in restaurant Le Boumerang is heerlijk. Waar we eerst bedachten dat we erop uit zouden trekken om te gaan eten, zijn we twee dagen gewoon 'thuis' gaan eten. Overdag hebben Emmen en Assen ons uitstekend vermaakt. Ons korte bezoek is ons dus zeer goed bevallen en het zal vast niet de laatste keer zijn.
Dagmar T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Verassend concept. 17,50 per persoon is startbedrag. De gerechtssecretaris bestel je via IPad ( kan ook a la Carte ) de gerechtjes zijn dan ongeveer 1,50 per stuk. Echt het eten is subliem!!!! Wat je op je bord ziet, zie je nergens anders ! Klein nadeel is dat je bij afrekenen toch wat meer betaald dan je verwachte maar het eten is fantastisch! Aanrader
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Opmaak super! Voorgerechten ook goed! Hoofdgerechten flauwtjes qua smaak, behalve de spare ribs en de nagerechten zijn ook zeker niet denderend. Voor de prijs gaan we liever naar een ander restaurant.
Hempen .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wij hadden van de kaart besteld en moesten ontzettend lang wachten op ons hoofdgerecht. Wij zagen dat de bediening het ook vreemd vond en in de (open) keuken verhaal ging halen. Echter toen wij later (toen het eten eindelijk geserveerd werd) vroegen om opheldering deed de bediening net of het heel normaal was dat je zo lang moet wachten. "Dat komt omdat jullie van de kaart besteld hebben", Geen excuus of kopje koffie van het huis. Hoewel het eten goed was voor ons nooit meer Boumerang.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Le Boomerang heeft een verrassende en vernieuwende manier van gerechten bestellen. Via een tablet kun je de gerechten bestellen. Drie kleine voor, hoofd en nagerechtjes. Samen goed voor een volwaardig 3 gangen menu.

De gerechten waren heerlijk. Buitengewone kwaliteit van zowel de voor als hoofdgerechten. Het dessert was persoonlijk niet mijn smaak, maar dat heeft niets met de kwaliteit te maken.

Ook de bediening was zeer ontspannen en vrolijk. Enthousiast tegen alle gasten. Ook de sfeer is er zeer aangenaam. Erg warme ambiance en een fijne indeling van de tafels.

Absolute aanrader en wij komen zeker terug !!
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Het concept is leuk (voor een keertje), maar de uitwerking is helaas wat minder. Door steeds kleine hapjes te bestellen kun je de hele avond gezellig dineren. Echter schommelt de kwaliteit van de gerechten enorm, de meeste voorgerechten waren aardig maar enkele hoofdgerechten aanzienlijk minder.

Bediening was vriendelijk, maar later op de avond niet meer zichtbaar aanwezig. De vorige ronde was nog niet afgehaald toen de nieuwe kwam, dit terwijl we toch al geruime tijd klaar waren. Aankleding is weinig op aan te merken en past bij het concept.
Suzy09 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Mooi aangekleed en gezellig restaurant in donkere kleuren. Je kunt via de iPad diverse gerechtjes bestellen. Starttarief van een 3 gangenmenu was 17 euro. Per gang kun je max 3 gerechtjes bestellen. Soort tapas idee dus. Gerechtjes kosten ca 1 euro per gerecht. Als je 3x drie gerechtjes besteld, kom je dus op een totaal van ca 26 euro. Erg leuk idee en de gerechtjes waren ook divers en best apart. We waren dus in eerste instantie heel enthousiast. Helaas smaakte geen gerechtje zelfgemaakt. Alles leek zo van de culinaire groothandel te komen. Jammer, dat maakt het dat wij niet meer terug gaan. Ondanks dat de sfeer en aankleding van Le Boumerang erg leuk is! (Vooral de veranda rondom zag er heel knus uit).
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
leuk, gezellig, tapas op een nieuwe manier met smakelijke en verrassende hapjes, niet zoveel voor vegetariërs maar voldoende voor vlees- en visliefhebbers. Kinderen kregen tablets met spelletjes waardoor je geen kind aan ze had tussen de gerechten door. Je werd niet opgejaagd met eten, je mag de tijd nemen. Schone en nette toiletten, aandacht voor details. Zaal oogt in eerste instantie wat donker.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Eens wat anders bestellen met een ipad, wel een leuke ervaring. Eerst wat onwennig, maar de bediening was er niet minder door, en het eten zeker ook niet. Heerlijk gegeten, een aanrader en wij komen zeker een keer terug
ahazeweyer .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Modern restaurant dat de bestelling opneemt via Ipads. Per gang kun je drie kleine gerechtjes uitzoeken. alle voorgerechten en hoofdgerechten waren erg lekker. De keuze in nagerechten is echter nogal klein en heel verschillend in kwaliteit. Ik had een teriyaki spies en o.a. carpaccio, beiden lekker. Wil er wel weer gaan eten.