Restaurant Le Boumerang

Dorpsstraat 35 9462 PK Gasselte Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Boumerang

Hempen .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wij hadden van de kaart besteld en moesten ontzettend lang wachten op ons hoofdgerecht. Wij zagen dat de bediening het ook vreemd vond en in de (open) keuken verhaal ging halen. Echter toen wij later (toen het eten eindelijk geserveerd werd) vroegen om opheldering deed de bediening net of het heel normaal was dat je zo lang moet wachten. "Dat komt omdat jullie van de kaart besteld hebben", Geen excuus of kopje koffie van het huis. Hoewel het eten goed was voor ons nooit meer Boumerang.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Le Boomerang heeft een verrassende en vernieuwende manier van gerechten bestellen. Via een tablet kun je de gerechten bestellen. Drie kleine voor, hoofd en nagerechtjes. Samen goed voor een volwaardig 3 gangen menu.

De gerechten waren heerlijk. Buitengewone kwaliteit van zowel de voor als hoofdgerechten. Het dessert was persoonlijk niet mijn smaak, maar dat heeft niets met de kwaliteit te maken.

Ook de bediening was zeer ontspannen en vrolijk. Enthousiast tegen alle gasten. Ook de sfeer is er zeer aangenaam. Erg warme ambiance en een fijne indeling van de tafels.

Absolute aanrader en wij komen zeker terug !!
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Het concept is leuk (voor een keertje), maar de uitwerking is helaas wat minder. Door steeds kleine hapjes te bestellen kun je de hele avond gezellig dineren. Echter schommelt de kwaliteit van de gerechten enorm, de meeste voorgerechten waren aardig maar enkele hoofdgerechten aanzienlijk minder.

Bediening was vriendelijk, maar later op de avond niet meer zichtbaar aanwezig. De vorige ronde was nog niet afgehaald toen de nieuwe kwam, dit terwijl we toch al geruime tijd klaar waren. Aankleding is weinig op aan te merken en past bij het concept.
Suzy09 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Mooi aangekleed en gezellig restaurant in donkere kleuren. Je kunt via de iPad diverse gerechtjes bestellen. Starttarief van een 3 gangenmenu was 17 euro. Per gang kun je max 3 gerechtjes bestellen. Soort tapas idee dus. Gerechtjes kosten ca 1 euro per gerecht. Als je 3x drie gerechtjes besteld, kom je dus op een totaal van ca 26 euro. Erg leuk idee en de gerechtjes waren ook divers en best apart. We waren dus in eerste instantie heel enthousiast. Helaas smaakte geen gerechtje zelfgemaakt. Alles leek zo van de culinaire groothandel te komen. Jammer, dat maakt het dat wij niet meer terug gaan. Ondanks dat de sfeer en aankleding van Le Boumerang erg leuk is! (Vooral de veranda rondom zag er heel knus uit).
Jm S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
leuk, gezellig, tapas op een nieuwe manier met smakelijke en verrassende hapjes, niet zoveel voor vegetariërs maar voldoende voor vlees- en visliefhebbers. Kinderen kregen tablets met spelletjes waardoor je geen kind aan ze had tussen de gerechten door. Je werd niet opgejaagd met eten, je mag de tijd nemen. Schone en nette toiletten, aandacht voor details. Zaal oogt in eerste instantie wat donker.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Eens wat anders bestellen met een ipad, wel een leuke ervaring. Eerst wat onwennig, maar de bediening was er niet minder door, en het eten zeker ook niet. Heerlijk gegeten, een aanrader en wij komen zeker een keer terug
Ahazeweyer .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Modern restaurant dat de bestelling opneemt via Ipads. Per gang kun je drie kleine gerechtjes uitzoeken. alle voorgerechten en hoofdgerechten waren erg lekker. De keuze in nagerechten is echter nogal klein en heel verschillend in kwaliteit. Ik had een teriyaki spies en o.a. carpaccio, beiden lekker. Wil er wel weer gaan eten.