Restaurant Le Bon

Ridderstraat 17 1811 EX Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Le Bon

Het plezier voor het vak spat eraf

Een romantisch, rustig en intiem restaurant aan de rand van de binnenstad van Alkmaar. De chef voert een Frans-Nederlands geïnspireerde keuken waarbij gebruik wordt gemaakt van biologische en verantwoorde streekproducten. Deze ingredienten worden omgezet in creatieve, vernieuwende gerechten die je zeker zullen verrassen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Bon

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Le Bon

Hatim E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk ..het was c'est bon!!
Reint T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten en een zeer vriendelijk en deskundige bediening. De liefde voor het vak is in alles merkbaar een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Hier word je verwend. We waren opnieuw verrast.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We waren met vrienden en werden zeer gastvrij ontvangen. De bediening was zeer deskundig, zeer goede uitleg over de wijnen en gerechten. Kortom heerlijk en gezellig gegeten! Een aanrader!! Zelfs de rekening zag er zeer verzorgd uit, handgeschreven en geen uitdraai van de kassa!!!
DanieB D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een rustige sfeer met persoonlijke aandacht. Bijzondere gerechten met verfijnde smaken. Een aanrader!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
De amuse was heerlijk net zoals de mosterdsoep. De hoeveelheid wijn die we kregen was erg weinig voor een hoop geld. Jammer, moet gewoon een goed gevuld glas zijn en niet een klein beetje. Hoofdgerecht was parelhoen,
prima maar niet spectaculair.
Gast1966 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne rustige ambiance! Het eten was prachtig bereid en opgediend.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zoals verwacht was het diner heerlijk. En de service prima. Goede uitleg over de bijpassende wijnen. Kortom een feestje om hier te mogen eten!
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Inrichting een beetje achterhaald, maar het eten en de bediening maken alles goed! Toppertje!
Adelbertha .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Soms klopt gewoon alles in een restaurant! Het ontvangst, de bediening, de muziek en oja ook het eten. Het kiezen uit het aanbod van de voorgerechten was te moeilijk; de kok stelde een proeverij van alles te samen voor. Perfect.
Het hoofdgerecht en de wijn; een perfecte combinatie. Ook een verademing dat ze er niet moeilijk doen als je er gewoon een karaf water bij wil. Alle tafles waren bezet en toch was het er prettig rustig. Kortom een sublieme avond.
makappelhof .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Gister heerlijk gegeten bij le Bon. Wij begonnen met n proeverij van voorgerechten en dat was werkelijk uitmuntend. Van n soepje , n hartige creme brulee naar iets met heerlijk mals vlees. Echte smaakmakers!
Vervolgens parelhoen met zuurkool in n voortreffelijk smakelijk saus. Als desser had ik n creme brulee van specerijen. Voor mij iets te zoet maar ik ben nu eenmaal geen zoetekauw.
De kok bediende zelf en hoewel t aardig druk was maakte hij absoluut geen gestresste indruk. We hadden t gevoel of hij alle tijd voor ons had. Kortom n hele aangename sfeer en n absolute aanrader!
Lilian L.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Prettige bediening, die alle tijd nam om passende wijnen uit te zoeken bij onze gerechten. Op ons verzoek werd de hoeveelheid van de gerechten aangepast aan het aantal gangen dat we gingen eten. Zeer smaakvolle gerechten. We komen er zeker nog een keer terug.
Louis A.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
We hebben hier een heerlijke avond gehad. Een warme ontvangst, heerlijk eten en prachtige wijnen. De porties zijn aan de grote kant, daarom was er (helaas) geen ruimte voor een dessert. Een prima restaurant, waar we nog heel vaak zullen komen!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Wij voelden ons erg verwend, het wijnarrangement completeerde de gerechten voortreffelijk.
Rinske W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Gastvrij en met veel zorg bediend. We werden echt even in de watten gelegd. Ik zou iedereen dit restaurant aanraden!
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Sfeervol, intiem restaurant met een uitstekende keuken.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het was een heel fijne ervaring om hier te eten! Alle gerechten waren heerlijk, vers en mooi opgemaakt. Prima vlees en vis en heerlijke groenten. Het leuke vonden wij ook dat er niet bij voorbeeld "een veeg" onduidelijke puree bij werd geserveerd, maar heerlijke knapperige frietjes met huisgemaakte mayonaise.
Zelfs de rekening was mooi!
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Goede maaltijd. Natuurlijk gekookt.
co V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten werden ook erg smaakvol opgediend. Le Bon deed z'n naam eer aan
Floortje V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten en het was weer net zo geweldig. Absolute top! Alles was tot in de puntjes verzorgd, alle gerechten zo smaakvol. YUM! De inrichting van het restaurant oogt wat saaitjes, maar de gerechten en de zeer kundige en vriendelijke bediening maken dat meer dan goed.