Restaurant Le Bon Ton

• Archipelbuurt
  • provincie Zuid-Holland
  • ...

Over het restaurant Restaurant Le Bon Ton

Fijnproeven in een prettige ambiance

In de karakteristieke Haagse wijk Archipel ben je in restaurant Le Bon Ton van harte welkom voor lunch en diner. Hier word je op je wenken bediend door de gepassioneerde horecafamilie Knol. De kaart is een feest voor zowel fijnproevers als gasten met een gezonde eetlust. Hou je van Indisch? Op dinsdagavond is de Indische avond, mis het niet! De uitgebreide wijnkaart is een perfecte aanvulling op een heerlijke avond uit.

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Bon Ton

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00
Marion N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
joosbuba .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een restaurant waar je in een ontspannen sfeer lekker kunt eten.Vriendelijke bediening die een uitleg geeft met kennis van zaken.
marlies .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wat een heerlijk wijk restaurant. De medewerkers zij allen even vriendelijk. Zelfs nu later blijkt dat er gisteren familiaire gezondheidsproblemen zich hebben voorgedaan presteren zij het hier niets van te laten merken. Chapeau! Prijs kwaliteitsverhouding is goed. Het is een klein restaurant en dus snel vol.
J.A.M. S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
de groente was beetgaar, bijna rauw, had dus wat langer gekookt kunnen worden.
verder was het allemaal goed verzorgd en vriendelijk personeel, zeker een aanrader om door verteld te worden en hebben er heerlijk gegeten in een goede ongedwongen sfeer
mail33 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten; zeer toegewijde bediening. Ik zou "Bon Ton" iedereen willen aanbevelen.
Prijs / kwaliteit leek mij goed; niet helemaal goed te beoordelen, daar het deels om een aanbieding van Albert Heijn ging.
gomera .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Komen zeker terug. Uitstekende service en eten. Complimenten aan de vriendelijke serveerster.
Heerlijk 3gangen menu, ook aan de vegetariërs wordt goed gedacht.
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat knap om in zo'n kleine keuken voor zoveel mensen tegelijk te koken . Even wachten was zeker de moeite waard
Heel vriendelijk bediend. Kom zeker terug ook zonder AH restaurantkaart
MarianneZB .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima gastvrouwen, heerlijke gerechten, mooie locatie. Gemoedelijk, hartelijk ontvangst. Parkeren na 17.00 uur gratis. Een aanrader, komen zeker terug. Werden geattendeerd op de Indische avond op dinsdag, reserveren gewenst.
Theresia K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Sfeervol restaurant met leuke bediening en heerlijk Indisch eten op dinsdag..
Soto. Nasi ramas en na afloop nog een stukje spekkoek voor maar € 19,50.
De prijs-kwaliteit is echt heel erg goed.
Echt een aanrader voor liefhebbers van Indisch eten.
We komen gauw terug om de Franse keuken uit te proberen.
Machiel J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijke indische tafel op de dinsdagavond.
Gezellige sfeer, leuke vlotte bediening en een goede kwaliteit Indonesische maaltijd: soto ajam, gado-gado, rendang, sate kambing, telor pedis, sajur boontjes etc. Prima wijnkaart.
tso .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ondanks afwezigheid van de Chef was het eten zeer goed. Complimenten voor de vrouw van de chef, die invalt!!
Leuk en lekker voorafje, heerlijke steak en goed rood! Verse en knapperige groente en prima friet!
Toetje gewoon lekker vanille ijs met verse rode vruchten. Simpel en goed, geen tierlantijnen en allerlei bedenksels.
Goede wijn, prettige service,top!
Dolly V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Zonder AH bon vind ik het aan de prijs. Wijn aan de zeer dure kant. 4.75 per glas
Portie eten aan de kleine kant. (voor een man)
Eten goed gekruid. Spekkoek smakeloos (net cake)
Accoustiek slecht
Eigenaresse erg luid aanwezig. Jammer.
Dick L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Leuk buurtrestaurant, Indonesische avond, lekker eten, goed klaargemaakt, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteitverhouding, goede wijn tegen een redelijke prijs.
Peterr71 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We zijn hier begin september met enkele vrienden wezen eten. De ontvangst was vriendelijk en informeel. We konden buiten aan een tafeltje plaats nemen. Dit wiebelde enigszins maar dat was door (de eigenaresse?) snel verholpen. Het was redelijk warm die dag dus een koud biertje 'ging er wel in'. Maar helaas. De keuze was uit 1 bier, namelijk Heineken. Dit bleek nadat het was neer gezet ook nog eens niet koud te zijn. Geen idee wat de achtergrond er van was; maar een restaurant dat enkel 1 soort bier heeft en dit staat ook nog eens niet koud laat het wat mij betreft echt liggen. Voor het AH menu was er een beperkte keuze. Ik had als voorgerecht een schaal tuinbonen met een dressing en wat gerookte ham (broodbeleg) er doorheen. Ook het hoofdgerecht was matig; biefstuk met wat champignons. Weinig inspirerend en eerlijk gezegd niet veel beter als hoe ik dit thuis even snel doordeweeks op tafel zet. Het nagerecht, sorry dat ik het z zeg, was een regelrechte aanfluiting. Een ijsbekertje zoals je dit bij de ijssalon krijgt (niet een hoorntje, maar zo'n vies vierkant bekertje) met vrij knullig daarop gedrapeerd 1 bol aardbeien ijs met een duidelijke smaakstof smaak (geen aardbei aan te pas gekomen, AH basic) en een paar aardbeien los gesneden er omheen. De prijs/kwaliteitsverhouding afgaand op de normale kaart prijzen (wij hadden een AH bon). De bediiening vergat geregeld zaken (wijn, appelmoes voor de kinderen), wisselde continu en sprak deels geen Nederlands. Al met al echt geen voldoende waard.
Bill S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gewoon een goed restaurant. Het was druk ( zaterdagavond) Het AH-menu was goed en gevarieerd. Lekker gegeten. Met namen het voor- en nagerecht waren erg lekker. Aanrader om zo maar eens te gaan eten.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We komen hier vaker omdat we om de hoek wonen.
We zijn nog nooit teleurgesteld. Bediening (Maria) is ook altijd vriendelijk en oprecht hartelijk.
Een echt gezellig buurtrestaurant.
boersmavanruijven .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
als voorgerecht een salade met gegrilde zalm, erg lekker en gelukkig was de zalm niet doorbakken. er werd warm stokbrood bij geserveerd. Het hoofdgerecht bestond uit een kalfsmuis met een vadouvan saus. Daarbij veel verschillende verse groene groenten en frietjes. Wij hebben ervan genoten.
Als dessert een smakelijk frambozentaartje,

Wij maakten gebruik van de AH bonnen, daardoor 25 euro betaald voor twee driegangen menu's. De fles rode huiswijn uit de pays d'oc ( saint chinian) kostte 19,50. De wijn was goed op temperatuur. Wij sloten af met cappuccino (5,50). Ook zonder korting raad ik een ieder aan om bij le bon ton te komen. De gerechten op de menukaart zien er goed uit.
Loulène Boersma
Angelika P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Jammer, hadden er meer van verwacht.
voorafje Kreeftensoep was goed, hoofdgerecht Kabeljauw, was nog niet helemaal goed, frietjes ook nog niet goed gefrituurd, te kort.
lienp .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Prima voor de prijs. En erg gezellig. Leuke bediening. Voorafje buiten, de rest binnen top.
En nu moet ik door voor de 120 tekens ook belachelijk.
hettie4 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De ontvangst was erg vriendelijk. Van tevoren was niet duidelijk dat het een vaststaand 3- gangen menu was. Wij dachten dat je kon kiezen. Het menu was simpel en zeker lekker.