Restaurant Le Bon Ton

• Archipelbuurt
  • provincie Zuid-Holland
  • ...

Over het restaurant Restaurant Le Bon Ton

Fijnproeven in een prettige ambiance

In de karakteristieke Haagse wijk Archipel ben je in restaurant Le Bon Ton van harte welkom voor lunch en diner. Hier word je op je wenken bediend door de gepassioneerde horecafamilie Knol. De kaart is een feest voor zowel fijnproevers als gasten met een gezonde eetlust. Hou je van Indisch? Op dinsdagavond is de Indische avond, mis het niet! De uitgebreide wijnkaart is een perfecte aanvulling op een heerlijke avond uit.

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Bon Ton

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00
hannekewdw .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten, de serveerster was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het voorgerecht was een aangename verrassing, fruit de mer. Zag er geweldig uit en was heerlijk. Ook de rest van het eten was bijzonder smaakvol. Wel te weinig groenten
marja B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We kregen een aangepast menu,dat gezien de prijs/ kwaliteitverhouding erg gunstig was.
De kok maakt heerlijke sausjes en het vlees was sappig en mals.Echt een vondst, waar wij graag terug willen komen!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heel jammer dat er geen zoete witte wijn geserveerd werd, ook geen ander alternatief.
Keuze dagmenu beperkt, wel heel aardig dat er voor het voorgerecht een alternatief geboden werd.
De hoeveelheid eten matig, de groente zeer weinig.
De kwaliteit van het eten was goed.
Helaas ondanks de vriendelijke bediening geen restaurant voor ons om nog eens terug te komen.
Machteld B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellig, klein restaurant met hele vriendelijke en vlotte bedeining. Goeie ambiance, rustige sfeer en heel belangrijk: geen muziek! En 's avonds gratis parkeren voor de deur!
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
op dinsdag avond heeft het restaurant de Indische avond......als je nu van lekker eten houd is Le Bon Ton zeker aan te bevelen, 3 gangenmenu voor € 19.95....
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Lekkere rijsttafel op dinsdag; gezellige "ambiance". Goede prijs/kwaliteit - we komen terug!
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gezellig restaurant, met prima service. Komen zeker nog eens terug.
Al is het alleen al om de Indische avond op de dinsdag uit te proberen!
frans B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het was de eerste keer dat wij hier waren en het was gezellig met smaakvolle gerechten en lekkere wijn. De kaart staat vol met aansprekende gerechten zodat een volgend bezoek binnenkort zal plaats vinden.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wij hadden speciaal op dinsdag gereserveerd vanwege het Indische menu. Dat was een aangename verrassing. Soto, een nasischotel bestaande uit witte rijst, vlees, groente en ei en saté kambing. Alles heel vers en overheerlijk. Daarna nog spekkoek bij de koffie. Alles vlot en attent opgediend. We gaan hier zeker meer naar toe!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten met AH actie in leuk buurtrestaurant. De producten waren vers en de gerechten smaakvol bereid en opgemaakt De bediening was uiterst schattig en attent. Komen zeker nog een keer terug.
CulifreakHM V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Zeer aangenaam kennis gemaakt met dit restaurant in hartje Archipelbuurt. Vriendelijke bediening en rustige sfeer. Geen haute cuisine, maar dat pretendeert dit gemoedelijke restaurant ook niet. De gerechten waren met zorg bereid en opgediend. Zeer smaakvol en zeker voor herhaling vatbaar!
P.C. S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk asperges gegeten op een bed van verse groenten met parelhoen. Het voor- en nagerecht waren ook prima. De bediening was hartelijk en had tijd voor de klanten.
gesientjenmike .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten in dit gezellige huiskamer-restaurant. Sfeer, huiselijk, eten heerlijk, kortom, was een gezellige avond. Zeer uitgebreide wijnkaart, weinig keus in bier bv.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We aten hier in het kader van de AH-actie. Na een vriendelijke ontvangst kregen we het laatste voor ons vrijgehouden tafeltje. Niet eenvoudig om plaats te nemen in de minimale ruimte. Gezien de menukaart op de website dachten we een aardige keus te hebben, maar we kregen na ons verzoek om de menukaart alleen het standaard driegangenmenu aangeboden. Dat klonk goed, dus dat namen we dan maar. Door de drukte en onze benauwde slecht bereikbare positie kregen we weinig tot geen spontane aandacht van de bediening. Steeds moesten we uitgebreid hengelen om de aandacht als we nog iets wilden; dat komt de omzet niet ten goede. De sfeer was gezellig en ook de dames van de bediening waren zeer vriendelijk, maar uiteindelijk deden we zo'n 3,5 uur over onze 3 gangen met koffie toe. We hebben lekker gegeten, en voor een vriendenprijs, maar aan service en comfort kan er hier nog veel verbeterd worden. Of je nu ook echt kunt eten wat er op het menu staat weten we nog steeds niet, maar we hebben de indruk dat dat bepaalt niet de bedoeling is.
joost.mandersloot .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ik vond het een hele leuke ervaring. Ik heb via de ah actie hier heerlijk gegeten. Allemaal verse kwaliteitsproducten die je aangeboden worden met een lach. Er is in het restaurant een familiaire huiselijke sfeer. Volgende keer de indische avond.
Marion N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Komen zeer zeker terug! Prijs/kwaliteit uitstekend. Bedankt voor een leuke avond!
E Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten bij Le Bon Ton. Het is nu voor de derde keer een groot succes geweest! Wij gaan zeker regelmatig terug want dit is een van de weinige restaurants in Den Haag waar je gezellig, rustig en vooral goed kan eten.
joosbuba .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een restaurant waar je in een ontspannen sfeer lekker kunt eten.Vriendelijke bediening die een uitleg geeft met kennis van zaken.
marlies .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wat een heerlijk wijk restaurant. De medewerkers zij allen even vriendelijk. Zelfs nu later blijkt dat er gisteren familiaire gezondheidsproblemen zich hebben voorgedaan presteren zij het hier niets van te laten merken. Chapeau! Prijs kwaliteitsverhouding is goed. Het is een klein restaurant en dus snel vol.
J.A.M. S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
de groente was beetgaar, bijna rauw, had dus wat langer gekookt kunnen worden.
verder was het allemaal goed verzorgd en vriendelijk personeel, zeker een aanrader om door verteld te worden en hebben er heerlijk gegeten in een goede ongedwongen sfeer