Restaurant Le Bon Ton

• Archipelbuurt
  • provincie Zuid-Holland
  • ...

Over het restaurant Restaurant Le Bon Ton

Fijnproeven in een prettige ambiance

In de karakteristieke Haagse wijk Archipel ben je in restaurant Le Bon Ton van harte welkom voor lunch en diner. Hier word je op je wenken bediend door de gepassioneerde horecafamilie Knol. De kaart is een feest voor zowel fijnproevers als gasten met een gezonde eetlust. Hou je van Indisch? Op dinsdagavond is de Indische avond, mis het niet! De uitgebreide wijnkaart is een perfecte aanvulling op een heerlijke avond uit.

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Bon Ton

Ruud P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
gvanhunen .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voelde mij in een Frans papa/mama restaurant. Kwaliteit steeg daar zelfs bovenuit. Hier wordt op de vierkante centimeter hard gewerkt. Zijn in staat toch op de finesses te letten. Noem bijvoorbeeld heerlijk stokbrood. Roomboter op temperatuur. Mooi beetgaar groente palet. Goede porties toch licht gevoel. Uitstekende espresso met leuke chocolaatjes. Dit was een onderdeel van de verkenning van onze toekomstige buurt. Hoop in ieder geval hier nog vaak te komen.
carbonneke .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
emmastraat30 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
georg.frerks .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een leuk ongedwongen restaurant in de buurt met lekker eten en een attente bediening. Familiebedrijf. De dochter bedient en de moeder staat in de keuken
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ontzettend leuk, informeel buurtrestaurantje. Met ons gezin het menuutje genomen. Drie gangen; vooraf kreeftensoep, brood en salade, als hoofdgerecht heerlijk mals kalfsvlees, groentjes en lekkere huisgemaakte frieten, als toetje een eigen variant van tiramisu, met vanilleijs. Erg goed gegeten, goede prijs-kwaliteit-verhouding en zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
het eten bij Le bon ton is op dinsdagavond gereserveerd door de Indische schotel, de baas van de zaak kookt op die dinsdagavond indisch..., heel simpel 3 gangen, soep, een bord met in het midden witte rijst, schoteltje met Gadogado, en heerlijke saté van geit... de gambing, toe stukje heerlijke spek-koek.
de eigenaar van Le Bon Ton is namelijk ook de oprichter geweest van Toko Eddo in voorburg, bij de liefhebber zeker bekend..... er is maar een woord voor "GEWELDIG"
alice71 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een gezellig (buurt)restaurant met een Franse sfeer. We waren wat vroeg en het was dus erg rustig, maar geleidelijk kwamen mensen binnen. Gezellige bediening.
jetbreukelman .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met een bon van de AH Restaurantactie. Het voorgerecht viel een beetje tegen, maar het hoofdgerecht en het dessert waren heerlijk. Aardige bediening en petje af voor de kokkin, die het in een klein keukentje allemaal voor elkaar krijgt. Leuke sfeer, echt een gezellig wijkrestaurant.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Dinsdagavonds is er een heerlijke Indische hap!
W J S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Uitstekend eethuis; veel vaste klanten/ buurtbewoners. Value for money !
Enig minpunt : de afzuig installatie in de keuken moet nodig worden aangepast ..
Piefje .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prima lekker gegeten met Ah actie. Er komen veel vaste gasten uit de buurt die het personeel allemaal bij naam en toenaam kennen.
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wij zijn hier met de AH actie op de Indische avond geweest. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en prima sfeer. Wij komen zeker nog eens terug!
mary W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, goede wijn, gerechten werden mooi opgediend.
Vanwege allergie voor mosselen, kreeg ik meteen een ander smakelijk voorgerecht,
terwijl we van het AH arrangement gebruik maakten.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Voor de 3e keer hier gegeten. Altijd gezellig, altijd lekkere gerechten. Bediening allervriendelijkst We komen zeker weer terug!!
hannekewdw .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten, de serveerster was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het voorgerecht was een aangename verrassing, fruit de mer. Zag er geweldig uit en was heerlijk. Ook de rest van het eten was bijzonder smaakvol. Wel te weinig groenten
marja B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We kregen een aangepast menu,dat gezien de prijs/ kwaliteitverhouding erg gunstig was.
De kok maakt heerlijke sausjes en het vlees was sappig en mals.Echt een vondst, waar wij graag terug willen komen!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heel jammer dat er geen zoete witte wijn geserveerd werd, ook geen ander alternatief.
Keuze dagmenu beperkt, wel heel aardig dat er voor het voorgerecht een alternatief geboden werd.
De hoeveelheid eten matig, de groente zeer weinig.
De kwaliteit van het eten was goed.
Helaas ondanks de vriendelijke bediening geen restaurant voor ons om nog eens terug te komen.
Machteld B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellig, klein restaurant met hele vriendelijke en vlotte bedeining. Goeie ambiance, rustige sfeer en heel belangrijk: geen muziek! En 's avonds gratis parkeren voor de deur!