Restaurant Le Bon Ton

• Archipelbuurt
  • provincie Zuid-Holland
  • ...

Over het restaurant Restaurant Le Bon Ton

Fijnproeven in een prettige ambiance

In de karakteristieke Haagse wijk Archipel ben je in restaurant Le Bon Ton van harte welkom voor lunch en diner. Hier word je op je wenken bediend door de gepassioneerde horecafamilie Knol. De kaart is een feest voor zowel fijnproevers als gasten met een gezonde eetlust. Hou je van Indisch? Op dinsdagavond is de Indische avond, mis het niet! De uitgebreide wijnkaart is een perfecte aanvulling op een heerlijke avond uit.

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Bon Ton

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00
P.C. S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk asperges gegeten op een bed van verse groenten met parelhoen. Het voor- en nagerecht waren ook prima. De bediening was hartelijk en had tijd voor de klanten.
gesientjenmike .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten in dit gezellige huiskamer-restaurant. Sfeer, huiselijk, eten heerlijk, kortom, was een gezellige avond. Zeer uitgebreide wijnkaart, weinig keus in bier bv.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We aten hier in het kader van de AH-actie. Na een vriendelijke ontvangst kregen we het laatste voor ons vrijgehouden tafeltje. Niet eenvoudig om plaats te nemen in de minimale ruimte. Gezien de menukaart op de website dachten we een aardige keus te hebben, maar we kregen na ons verzoek om de menukaart alleen het standaard driegangenmenu aangeboden. Dat klonk goed, dus dat namen we dan maar. Door de drukte en onze benauwde slecht bereikbare positie kregen we weinig tot geen spontane aandacht van de bediening. Steeds moesten we uitgebreid hengelen om de aandacht als we nog iets wilden; dat komt de omzet niet ten goede. De sfeer was gezellig en ook de dames van de bediening waren zeer vriendelijk, maar uiteindelijk deden we zo'n 3,5 uur over onze 3 gangen met koffie toe. We hebben lekker gegeten, en voor een vriendenprijs, maar aan service en comfort kan er hier nog veel verbeterd worden. Of je nu ook echt kunt eten wat er op het menu staat weten we nog steeds niet, maar we hebben de indruk dat dat bepaalt niet de bedoeling is.
joost.mandersloot .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ik vond het een hele leuke ervaring. Ik heb via de ah actie hier heerlijk gegeten. Allemaal verse kwaliteitsproducten die je aangeboden worden met een lach. Er is in het restaurant een familiaire huiselijke sfeer. Volgende keer de indische avond.
Marion N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Komen zeer zeker terug! Prijs/kwaliteit uitstekend. Bedankt voor een leuke avond!
E Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten bij Le Bon Ton. Het is nu voor de derde keer een groot succes geweest! Wij gaan zeker regelmatig terug want dit is een van de weinige restaurants in Den Haag waar je gezellig, rustig en vooral goed kan eten.
joosbuba .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een restaurant waar je in een ontspannen sfeer lekker kunt eten.Vriendelijke bediening die een uitleg geeft met kennis van zaken.
marlies .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wat een heerlijk wijk restaurant. De medewerkers zij allen even vriendelijk. Zelfs nu later blijkt dat er gisteren familiaire gezondheidsproblemen zich hebben voorgedaan presteren zij het hier niets van te laten merken. Chapeau! Prijs kwaliteitsverhouding is goed. Het is een klein restaurant en dus snel vol.
J.A.M. S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
de groente was beetgaar, bijna rauw, had dus wat langer gekookt kunnen worden.
verder was het allemaal goed verzorgd en vriendelijk personeel, zeker een aanrader om door verteld te worden en hebben er heerlijk gegeten in een goede ongedwongen sfeer
mail33 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten; zeer toegewijde bediening. Ik zou "Bon Ton" iedereen willen aanbevelen.
Prijs / kwaliteit leek mij goed; niet helemaal goed te beoordelen, daar het deels om een aanbieding van Albert Heijn ging.
gomera .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Komen zeker terug. Uitstekende service en eten. Complimenten aan de vriendelijke serveerster.
Heerlijk 3gangen menu, ook aan de vegetariërs wordt goed gedacht.
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat knap om in zo'n kleine keuken voor zoveel mensen tegelijk te koken . Even wachten was zeker de moeite waard
Heel vriendelijk bediend. Kom zeker terug ook zonder AH restaurantkaart
MarianneZB .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima gastvrouwen, heerlijke gerechten, mooie locatie. Gemoedelijk, hartelijk ontvangst. Parkeren na 17.00 uur gratis. Een aanrader, komen zeker terug. Werden geattendeerd op de Indische avond op dinsdag, reserveren gewenst.
Theresia K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Sfeervol restaurant met leuke bediening en heerlijk Indisch eten op dinsdag..
Soto. Nasi ramas en na afloop nog een stukje spekkoek voor maar € 19,50.
De prijs-kwaliteit is echt heel erg goed.
Echt een aanrader voor liefhebbers van Indisch eten.
We komen gauw terug om de Franse keuken uit te proberen.
Machiel J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijke indische tafel op de dinsdagavond.
Gezellige sfeer, leuke vlotte bediening en een goede kwaliteit Indonesische maaltijd: soto ajam, gado-gado, rendang, sate kambing, telor pedis, sajur boontjes etc. Prima wijnkaart.
T.S. O.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ondanks afwezigheid van de Chef was het eten zeer goed. Complimenten voor de vrouw van de chef, die invalt!!
Leuk en lekker voorafje, heerlijke steak en goed rood! Verse en knapperige groente en prima friet!
Toetje gewoon lekker vanille ijs met verse rode vruchten. Simpel en goed, geen tierlantijnen en allerlei bedenksels.
Goede wijn, prettige service,top!
Dolly V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Zonder AH bon vind ik het aan de prijs. Wijn aan de zeer dure kant. 4.75 per glas
Portie eten aan de kleine kant. (voor een man)
Eten goed gekruid. Spekkoek smakeloos (net cake)
Accoustiek slecht
Eigenaresse erg luid aanwezig. Jammer.
Dick L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Leuk buurtrestaurant, Indonesische avond, lekker eten, goed klaargemaakt, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteitverhouding, goede wijn tegen een redelijke prijs.
Peterr71 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We zijn hier begin september met enkele vrienden wezen eten. De ontvangst was vriendelijk en informeel. We konden buiten aan een tafeltje plaats nemen. Dit wiebelde enigszins maar dat was door (de eigenaresse?) snel verholpen. Het was redelijk warm die dag dus een koud biertje 'ging er wel in'. Maar helaas. De keuze was uit 1 bier, namelijk Heineken. Dit bleek nadat het was neer gezet ook nog eens niet koud te zijn. Geen idee wat de achtergrond er van was; maar een restaurant dat enkel 1 soort bier heeft en dit staat ook nog eens niet koud laat het wat mij betreft echt liggen. Voor het AH menu was er een beperkte keuze. Ik had als voorgerecht een schaal tuinbonen met een dressing en wat gerookte ham (broodbeleg) er doorheen. Ook het hoofdgerecht was matig; biefstuk met wat champignons. Weinig inspirerend en eerlijk gezegd niet veel beter als hoe ik dit thuis even snel doordeweeks op tafel zet. Het nagerecht, sorry dat ik het z zeg, was een regelrechte aanfluiting. Een ijsbekertje zoals je dit bij de ijssalon krijgt (niet een hoorntje, maar zo'n vies vierkant bekertje) met vrij knullig daarop gedrapeerd 1 bol aardbeien ijs met een duidelijke smaakstof smaak (geen aardbei aan te pas gekomen, AH basic) en een paar aardbeien los gesneden er omheen. De prijs/kwaliteitsverhouding afgaand op de normale kaart prijzen (wij hadden een AH bon). De bediiening vergat geregeld zaken (wijn, appelmoes voor de kinderen), wisselde continu en sprak deels geen Nederlands. Al met al echt geen voldoende waard.
Bill S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gewoon een goed restaurant. Het was druk ( zaterdagavond) Het AH-menu was goed en gevarieerd. Lekker gegeten. Met namen het voor- en nagerecht waren erg lekker. Aanrader om zo maar eens te gaan eten.