Restaurant Le Bon Ton

• Archipelbuurt
  • provincie Zuid-Holland
  • ...

Over het restaurant Restaurant Le Bon Ton

Fijnproeven in een prettige ambiance

In de karakteristieke Haagse wijk Archipel ben je in restaurant Le Bon Ton van harte welkom voor lunch en diner. Hier word je op je wenken bediend door de gepassioneerde horecafamilie Knol. De kaart is een feest voor zowel fijnproevers als gasten met een gezonde eetlust. Hou je van Indisch? Op dinsdagavond is de Indische avond, mis het niet! De uitgebreide wijnkaart is een perfecte aanvulling op een heerlijke avond uit.

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Bon Ton

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Le Bon Ton

Christine G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
De porties waren te klein tov de prijs.
De sfeer is leuk. Ik kom graag terug als de porties wat groter worden.
Gert-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk Indisch gegeten op 'Indische dinsdag' bij le Bon Ton. Hele leuke bediening ook! Alleen de porties hadden iets groter gemogen / een extra bakje rijst was niet misplaatst geweest. Verder echt een top ervaring, komen zeker terug!
wouter D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Hartelijke bediening en prima keuken
Bakker E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Aangenaam buurtrestaurant, met huiselijke sfeer. Heerlijke gerechten, allemaal zelf klaargemaakt door de enige, vrouwelijke, kok. Goede porties, geen liflafjes. We hebben geprofiteerd van het 'Iens-festival' om eens kennis te maken; dat is ons zeer goed bevallen, dus komen we zeker nog eens terug, misschien op de 'indische avond' (dinsdag) die ons van verschillende kanten werd aangeraden.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Tijdens het Iensfestival er gegeten,hadden 3 voorgerechten en dessert met Irish coffee toe en erg lekker gegeten.
Jammer van de ventilatie de kleren roken erg naar eten, heb dit in eerdere recensies gelezen.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Dinsdag wordt er verrukkelijk Indisch gekookt bij Le Bon Ton. Goede smaak, niet te pedis. Vooraf een zalige kippensoep en toe spekkoek. Daarnaast erg lekkere witte huiswijn. Een aanrader !!!
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Bediening was super vriendelijk, maar het eten viel een beetje tegen. Twee gerechten die we wilden bestellen waren er niet. Wij hadden de actie voor 50% , maar anders zou ik het erg duur vinden voor wat je ervoor krijgt. Niet echt een aanrader, maar wel super vriendelijk en gezellig personeel. Ze doen echt hun best.
Bergitte D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Een hele gezellige ontvangst. je voelt je gelijk op je gemak. alles in ongedwongen sfeer.
eten heerlijk
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Alles klopt, mooi in balans, de kwaliteit van het eten en de bediening.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede kaart en gerechten waren erg smakelijk. Een zeer goede kwaliteit-prijs verhouding.
EricTheHague V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Sympathieke sfeer en prima bereide gerechten. Goede prijs/kwaliteit verhouding, ook zonder de Iens-korting.
Michèle L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Lieve Eddy,
Het is altijd een feest om bij je te eten. En gisteren was de soto, het Indische bordje en de spekkoek toe weer heerlijk. En gezellig was het ook. Tot een volgende keer, Michèle en Richard
janna V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We werden zeer hartelijk ontvangen. Het eten was goed en met zorg bereid.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima leuke tent. Goede prijs kwaliteitsverhouding
Pamela H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten tijdens het IENS-festival! Mooi opgediend, verse kwaliteit. Ook zonder korting het geld meer dan waard. Aanrader!
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het was prima, prijs kwaliteit goed, bediening snapt het nirt altijd allemaal dorect, wel lief
Wouter H.
just very very nice!
Peter-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige atmosfeer. We zijn heel vriendelijk ontvangen en het was een heerlijke avond. Het enige minpunt vind ik dat de prijs die je uiteindelijk pet afrekenen zo hoog is dat je dit niet zomaar even kunt doen. We hadden het geluk van de 50% korting via Iens, maar anders is het geen doen.
Arno P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het blijft een heerlijk adres dat een vaste plaats verdient in het Haagsche. Eten was zoals altijd goed en de huiswijn is een topper..
lilie1 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben met het AH MENUE bij le bon ton gegeten. Diversiteit in het menue was goed en de smaak en opmaak prima! Over voorkeur en dieet wensen werd creatief en enthousiast mee gedacht! Niets was te veel moeite. Het bediend personeel was uiterst vriendelijke. Er heerste een huislijke sfeer! We hebben met het hele gezin genoten van dit etentje ter eren van mijn verjaardag.
Aanrader!!!