Restaurant Le Baroque

Grotestraat Centrum 29 6301 CV Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Le Baroque

Restaurant La Baroque valt dankzij het warme, sfeervolle interieur meteen op. De stijl is een perfecte mix van Barok, Victoriaans en Parijs. Op de begane grond en de eerste verdieping maak je een keuze voor een van de tongstrelende lunch- of dinergerechten. De tweede verdieping is een uitkomst voor groepsreserveringen of zakelijke bijeenkomsten. La Baroque verzorgt ook passende activiteiten, zoals een High Tea, cocktailworkshop of een stadwandeling.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Le Baroque

Frank M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heeeeeel lekker en beste obers ooit
Leandra D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was goed, maar we werden aan een tafeltje gezet bij de voordeur aan het terras. Hier werden we letterlijk in de kou gezet, doordat ze niet altijd de deur dicht deden en contineu heen en weer liepen naar het terras.
Navraag gedaan voor een ander tafeltje, maar doordat ze volgeboekt zaten (op dat moment nog voldoende tafeltjes leeg voor 2 personen) en wij als een van de laatste hadden geboekt konden we alleen maar het slechste tafeltje krijgen volgens de ober.
Wij zouden hier niet nog eens heen gaan, alleen een aanrader als je een goed tafeltje achterin de zaak kan krijgen.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hadden het 3 gangen menu Amuse van koude pulled pork zeer matig, zalm met aardappel salade ook matig, hoofd was heerlijk hert met zwein, na marrenge (uit fabriek leek het) met ijs en rood fruit was redelijk. Prijs kwaliteit was zozo.
johan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heel goed en vers eten Ook al komen wij best van ver we komen zeker een keer terug . De bediening was ook helemaal top net zoals het interieur
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heel lekker en vers eten
Wij komen uit brabant maar komen zeker terug

Ook de irish koffie was heel lekker zoals hij hoort te zijn
Gijsbert N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten het zijn mensen die houden van hun vak gedreven en vriendelijk mooie en lekkere gerechten een aanrader we liepen er tegen aan en kregen wat het uitstraalde sfeer gezelligheid goed eten en advies als we weer in Valkenburg zijn komen we weer terug
0622461925 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Goed voor- en hoofdgerecht. Dessert ver onder de maat. Zeer teleurstellende ervaring. Een willekeurig pannenkoekenrestaurant scoort beter.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hele fijne ambiance, mooie inrichting. Bediening is zeer vriendelijk en professioneel.
Door de semi open keuken is het leuk om te zien hoe de koks de borden met veel aandacht opmaken.
Tijdens een weekendje Valkenburg hier tweemaal in de avond gedineerd.
Echt een aanrader!
pieter B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Prima eten! Muziek wat luidruchtig, maar verder een uitstekende avond gehad.
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hadden een proef menu en zeker heerlijke gerechten met mooie wijnen alleen duurde het enorm lang voordat wij ons derde gerecht kregen, dat was het enige min puntje. Verder echt top! En een aanrader als je van gezellig tafelen houdt.
Ruuud V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Sfeervolle locatie, vriendelijke ontvangst, goede service. Als "voorafje" een zeer smaakvolle amuse. Wij hadden beiden de Carpaccio van rund als voorgerecht en deze was goed en smaakvol. Als hoofdgerecht hadden wij
Eendenborst in Limoncello saus, goed gegaard en erg lekker. Kan niet anders zeggen. Mijn partner had biefstuk met pepersaus. Een mooi opgemaakt bord, maar de biefstuk was taai en zeker niet in overeenstemming met de prijs van € 22,00. Daar krijg je elders ossenhaas voor. De huiswijn was redelijk, Chardonnay òf Sauvignon Blanc als witte wijn en Primitivo, Tempranillo òf Cabernet Sauvignon als rode wijn. Ik koos de Primitivo, die qua geur goed uit de verf kwam, maar daar met de smaak niet overeen kwam. Al met al beoordeling "redelijk tot goed" voor de maaltijd. De bediening (1 persoon voor bar en uitserveren) en service was zeer goed, zo ook de inrichting.
Sjakkie01 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer. Vriendelijke bediening en leuk plekje in de 'serre' met uitzicht op de straat.
Na het hoofdmenu zakte de aandacht wat in. 2 personen (van de 5) hadden een verrassingsmenu met dessert. Een tijdje na afruimen borden hoofdgerecht zelf maar om de kaart gevraagd voor dessert voor de rest en daarna duurde het ook nog wel even. Wel een aandachtspuntje. Maar goed , we zaten er gezellig.
Verrassingsmenu was ook echt apart, geen gerechten van de kaart. Dus echt een verrassing. Maar de rest heeft ook zitten smullen, hoor Lasagna met linzen en champignons en verrukkelijke eend, heel mals. Lekkere wijn erbij.
We hebben een fijne avond gehad.
Marcus V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
9 september 2017: heerlijk gegeten bij Baroque. Vriendelijke bediening, bij vragen over eten en wijn werd deskundig antwoord gegeven. Doperwtensoep met munt en crème fraîche is aanrader, konijn op Limburgse wijze een topper.
Camille E.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ben al op veel plaatsen gaan eten met een betere kwaliteits/prijs verhouding. Kwaliteit is prima, portie te klein, prijs is te hoog.
jacques B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij bevelen le Barocqe steeds aan aan onze gasten !!!
Desirée M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de opmaak van de borden was excellent wat het eten voor mij al als een feestje laat voelen. De smaak van het gerecht was prima. Ik had de eend, deze was iets aan de taaie kant en had ik beter verwacht naar de prijs. Al met al lekker gegeten!
Jape N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Aandacht voor de gast, professionele en vakkundige bediening, zorgvuldig bereide gerechten mooi gepresenteerd. Prettige sfeer
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Fantastisch lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening, echt een aanrader
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017