Restaurant Le Baroque

Grotestraat Centrum 29 6301 CV Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Le Baroque

Restaurant La Baroque valt dankzij het warme, sfeervolle interieur meteen op. De stijl is een perfecte mix van Barok, Victoriaans en Parijs. Op de begane grond en de eerste verdieping maak je een keuze voor een van de tongstrelende lunch- of dinergerechten. De tweede verdieping is een uitkomst voor groepsreserveringen of zakelijke bijeenkomsten. La Baroque verzorgt ook passende activiteiten, zoals een High Tea, cocktailworkshop of een stadwandeling.

Halve fles mineraalwater

pieter B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hadden een proef menu en zeker heerlijke gerechten met mooie wijnen alleen duurde het enorm lang voordat wij ons derde gerecht kregen, dat was het enige min puntje. Verder echt top! En een aanrader als je van gezellig tafelen houdt.
Ruuud V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Sfeervolle locatie, vriendelijke ontvangst, goede service. Als "voorafje" een zeer smaakvolle amuse. Wij hadden beiden de Carpaccio van rund als voorgerecht en deze was goed en smaakvol. Als hoofdgerecht hadden wij
Eendenborst in Limoncello saus, goed gegaard en erg lekker. Kan niet anders zeggen. Mijn partner had biefstuk met pepersaus. Een mooi opgemaakt bord, maar de biefstuk was taai en zeker niet in overeenstemming met de prijs van € 22,00. Daar krijg je elders ossenhaas voor. De huiswijn was redelijk, Chardonnay òf Sauvignon Blanc als witte wijn en Primitivo, Tempranillo òf Cabernet Sauvignon als rode wijn. Ik koos de Primitivo, die qua geur goed uit de verf kwam, maar daar met de smaak niet overeen kwam. Al met al beoordeling "redelijk tot goed" voor de maaltijd. De bediening (1 persoon voor bar en uitserveren) en service was zeer goed, zo ook de inrichting.
Sjakkie01 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer. Vriendelijke bediening en leuk plekje in de 'serre' met uitzicht op de straat.
Na het hoofdmenu zakte de aandacht wat in. 2 personen (van de 5) hadden een verrassingsmenu met dessert. Een tijdje na afruimen borden hoofdgerecht zelf maar om de kaart gevraagd voor dessert voor de rest en daarna duurde het ook nog wel even. Wel een aandachtspuntje. Maar goed , we zaten er gezellig.
Verrassingsmenu was ook echt apart, geen gerechten van de kaart. Dus echt een verrassing. Maar de rest heeft ook zitten smullen, hoor Lasagna met linzen en champignons en verrukkelijke eend, heel mals. Lekkere wijn erbij.
We hebben een fijne avond gehad.
Marcus V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
9 september 2017: heerlijk gegeten bij Baroque. Vriendelijke bediening, bij vragen over eten en wijn werd deskundig antwoord gegeven. Doperwtensoep met munt en crème fraîche is aanrader, konijn op Limburgse wijze een topper.
Camille E.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ben al op veel plaatsen gaan eten met een betere kwaliteits/prijs verhouding. Kwaliteit is prima, portie te klein, prijs is te hoog.
jacques B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij bevelen le Barocqe steeds aan aan onze gasten !!!
Desirée M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de opmaak van de borden was excellent wat het eten voor mij al als een feestje laat voelen. De smaak van het gerecht was prima. Ik had de eend, deze was iets aan de taaie kant en had ik beter verwacht naar de prijs. Al met al lekker gegeten!
Jape N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Aandacht voor de gast, professionele en vakkundige bediening, zorgvuldig bereide gerechten mooi gepresenteerd. Prettige sfeer
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Fantastisch lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening, echt een aanrader
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk in alles.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
goede service ondanks enkele problemen met tijdig aankomen. de gerechten waren zeer smakelijk en niet te veel juiste hoeveelheid. De tijd tussen de gerechten was zeer welkom zo krijg je de kans om het eten te laten verteren.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten!
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Alles past hier precies in elkaar een mooie kaart met verassende gerechten , goede koks in de keuken, super vriendelijke en attente bediening. Die zorgen dat jij je gast voelt . Sfeervol ingericht bedrijf kortom wij hebben er genoten en zullen bij gelegenheid hier terug komen
Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Voor een dergelijk restaurant met pretenties kan de ontvangst wat persoonlijker. En hoef je niet tot na de amuse te wachten op een stukje brood.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten, prima sfeer, zeer vriendelijke bediening, verzorgde gerechten, een ontspannen avond!
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij hebben ons laten verleiden om een 3 gangen verrassingsmenu te nemen, dat kunnen wij iedereen aanraden. Wat een heerlijkheden krijg je dan voorgeschoteld. En een bijpassend wijnarrangement maakt het helemaal af.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Le Baroque. De borden waren prachtig opgemaakt en het eten is een ware smaaksensatie. Geweldig!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Sympathieke en attente ober. Hoofdgerechten saté, heerlijk mals, biefstuk met pepersaus, heerlijk en twee maal asperges met ham, roomboterjus, krieltjes en ei. Perfect klaargemaakt. Toe lekker ijs, chocolademousse en crème brulee. Prima maaltijd op het terras, heaters aan, geen last van de regen. Aanrader dit restaurant.