Restaurant Le Baroque

Grotestraat Centrum 29 6301 CV Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Le Baroque

Restaurant La Baroque valt dankzij het warme, sfeervolle interieur meteen op. De stijl is een perfecte mix van Barok, Victoriaans en Parijs. Op de begane grond en de eerste verdieping maak je een keuze voor een van de tongstrelende lunch- of dinergerechten. De tweede verdieping is een uitkomst voor groepsreserveringen of zakelijke bijeenkomsten. La Baroque verzorgt ook passende activiteiten, zoals een High Tea, cocktailworkshop of een stadwandeling.

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Le Baroque

Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We werden positief verrast met het menu van de chef, een aanrader voor mensen die culinair willen laten verwennen. Midden in de drukte van Valkenburg een restaurant dat zich weet te onderscheiden.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Perfecte cuisson van de eend. Verassende garnituur. Leuk kader, vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Eerlijke prijzen. Bij de eend had ik liever gratin dauphinois gezien ipv frieten.
Jemuel W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Ontzettend aardige en attente bediening! Letten goed op of er lege glazen zijn en blijven goed meedenken. Leuk restaurant om nog eens terug te gaan.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Gezellig restaurant zowel binnen als buiten.
Erg goed eten en mooi opgemaakt.
Helaas zaten we, nog net op de grens van binnen naar buiten de hele avond continue in veel rook van anderen op het terras, voor mij erg moeilijk omdat ik t benauwd krijg..
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
3 gangen verassingsmenu. Het voorgerecht van zalm carpaccio met aardappel in zuur was OK. Maar de diverse smaken werden weggedrukt doordat het zuur overheerste. Het hoofdgerecht waarbij vantevoren werd gevraagd wat je niet lust of wilt hebben, is aangegeven door ons om dan toch in ieder geval maar twee verschillende gerechten te maken. Dat werd rib eye en vis op de huid gebakken. Als je om je hen kijkt op het terras zag je vooral grote portie als hoofdgerecht. Echter van ons was redelijk beperkt. Desalniettemin prima te eten, maar dan verwacht je wel een verfijnde smaak in de saus en die was zeer neutraal, weinig durf. Het nagerecht was vooral zoet en was een afknapper. Netjes gepresenteerd, hoge verwachting maar zeer matige uitvoeringen eetlepel suiker had me dezelfde beleving gegeven.
Rainu B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Vriendelijk personeel, mooie inrichting en lekker eten.
Matti H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Prima eten voor een prima prijs. Gezellige gelegenheid.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Echt heerlijk gegeten. Absoluut een aanrader. Vriendelijke bediening. Leuke locatie midden in het centrum van Valkenburg.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben allemaal een 3-gangen verrassingsmenu gehad en we vonden het allemaal heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Annemieke S.
Samengevat TOP
Hendrik P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prettige relaxte sfeer
Zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
ไม่ค่อยได้เล่นเฟส ล.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eten, sfeer en bedieningstijd de kunst; een echte happenings. Piepkleine opmerking: de lampenkappen hingen te zeer in het blikveld.
Dorothy D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heel vriendelijk en klantgericht personeel gezellige ambiance en fantastisch eten staat garant voor een geweldig avondje genieten
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ivm, ziekte in de keuken was de wachttijd erg lang.
Men was hier wel open in en excuseerden hiervoor.
Verder verder meer dan voortreffelijk gegeten
Jean W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Zeker aan te raden. We gaan terug als we in de buurt zijn
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het was onze 3e keer bij Le Baroque. En evenals de vorige 2 keren was het ook deze weer helemaal TOP !! Weer superheerlijk gegeten en heerlijke wijn gedronken. Hulde voor de mensen in de bediening en natuurlijk ook voor het keukenpersoneel.
Sorina T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Beste eetgelegenheid in Valkenburg!
De smaken en presentatie van de gerechten zijn uitmuntend. Vooraf een gratis amuse, dit keer een warm mosterdsoepje. 3 gangen a la carte waren heerlijk. Wij eten hier altijd als we in Valkenburg zijn.
Ze verdienen zeker een Michelin-ster!
P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Mooie ambiance, wachttijd tussen de gange; is precies goed.
De amuse vooraf is altijd goed. Eten en bediening is prima.
Leuk achtergrondmuziekje waarbij je nog een gesprek kunt voeren.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Daags net Kerstmis hier met een vriend gaan uiteten en gekozen voor het 4-gangen surprise menu. Na een amuse 4 heerlijke gerechten opgediend welke werden voorzien van uitleg. Hierbij een lekker glas wijn gekozen en bij het nagerecht een aparte dessertwijn. De gangen volgden mekaar in een rustig tempo op, zodat er voldoende gelegenheid was om bij te kletsen. De totaalprijs voor 2 personen was eveneens wat men kan voorzien indien voor dit menu wordt gekozen inclusief wijnen, tafelwater en koffie als afsluiter. Zelf bezoek ik dit restaurant 2/3 keer per jaar en elke keer weer verrast door de gerechten. Ga zo door!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
De kabeljauw was te weinig voor een volwassen persoon en had weinig smaak. De konijnenbout was erg lekker. De voorgerechten en nagerechten waren goed. Maar we moesten erg lang wachten op het dessert.