Restaurant Le Baroque

Grotestraat Centrum 29 6301 CV Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Le Baroque

Restaurant La Baroque valt dankzij het warme, sfeervolle interieur meteen op. De stijl is een perfecte mix van Barok, Victoriaans en Parijs. Op de begane grond en de eerste verdieping maak je een keuze voor een van de tongstrelende lunch- of dinergerechten. De tweede verdieping is een uitkomst voor groepsreserveringen of zakelijke bijeenkomsten. La Baroque verzorgt ook passende activiteiten, zoals een High Tea, cocktailworkshop of een stadwandeling.

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Le Baroque

Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het was onze 3e keer bij Le Baroque. En evenals de vorige 2 keren was het ook deze weer helemaal TOP !! Weer superheerlijk gegeten en heerlijke wijn gedronken. Hulde voor de mensen in de bediening en natuurlijk ook voor het keukenpersoneel.
Sorina T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Beste eetgelegenheid in Valkenburg!
De smaken en presentatie van de gerechten zijn uitmuntend. Vooraf een gratis amuse, dit keer een warm mosterdsoepje. 3 gangen a la carte waren heerlijk. Wij eten hier altijd als we in Valkenburg zijn.
Ze verdienen zeker een Michelin-ster!
P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Mooie ambiance, wachttijd tussen de gange; is precies goed.
De amuse vooraf is altijd goed. Eten en bediening is prima.
Leuk achtergrondmuziekje waarbij je nog een gesprek kunt voeren.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Daags net Kerstmis hier met een vriend gaan uiteten en gekozen voor het 4-gangen surprise menu. Na een amuse 4 heerlijke gerechten opgediend welke werden voorzien van uitleg. Hierbij een lekker glas wijn gekozen en bij het nagerecht een aparte dessertwijn. De gangen volgden mekaar in een rustig tempo op, zodat er voldoende gelegenheid was om bij te kletsen. De totaalprijs voor 2 personen was eveneens wat men kan voorzien indien voor dit menu wordt gekozen inclusief wijnen, tafelwater en koffie als afsluiter. Zelf bezoek ik dit restaurant 2/3 keer per jaar en elke keer weer verrast door de gerechten. Ga zo door!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
De kabeljauw was te weinig voor een volwassen persoon en had weinig smaak. De konijnenbout was erg lekker. De voorgerechten en nagerechten waren goed. Maar we moesten erg lang wachten op het dessert.
eric S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
kwalitatief goed eten met een goede wijn in een leuke ambiance met een perfectie bediening en een aantrekkelijke prijs. een aanrader
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Beiden gekozen voor het verassingsmenu van de chef. Vooraf kon je aangeven wat je absoluut niet wilde of net wel. Er werd een heerlijk menu samengesteld met gerechten die niet op de kaart stonden. Ook heerlijke huiswijn.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heeeeeel lekker en beste obers ooit
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker, verse bereiding, gezellig en vriendelijk personeel De smaak van het hoofdgerecht maakten het wachten ongeveer 1 uur de moeite waard.
Leandra D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was goed, maar we werden aan een tafeltje gezet bij de voordeur aan het terras. Hier werden we letterlijk in de kou gezet, doordat ze niet altijd de deur dicht deden en contineu heen en weer liepen naar het terras.
Navraag gedaan voor een ander tafeltje, maar doordat ze volgeboekt zaten (op dat moment nog voldoende tafeltjes leeg voor 2 personen) en wij als een van de laatste hadden geboekt konden we alleen maar het slechste tafeltje krijgen volgens de ober.
Wij zouden hier niet nog eens heen gaan, alleen een aanrader als je een goed tafeltje achterin de zaak kan krijgen.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hadden het 3 gangen menu Amuse van koude pulled pork zeer matig, zalm met aardappel salade ook matig, hoofd was heerlijk hert met zwein, na marrenge (uit fabriek leek het) met ijs en rood fruit was redelijk. Prijs kwaliteit was zozo.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heel lekker en vers eten
Wij komen uit brabant maar komen zeker terug

Ook de irish koffie was heel lekker zoals hij hoort te zijn
johan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heel goed en vers eten Ook al komen wij best van ver we komen zeker een keer terug . De bediening was ook helemaal top net zoals het interieur
Gijsbert N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten het zijn mensen die houden van hun vak gedreven en vriendelijk mooie en lekkere gerechten een aanrader we liepen er tegen aan en kregen wat het uitstraalde sfeer gezelligheid goed eten en advies als we weer in Valkenburg zijn komen we weer terug
0622461925 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Goed voor- en hoofdgerecht. Dessert ver onder de maat. Zeer teleurstellende ervaring. Een willekeurig pannenkoekenrestaurant scoort beter.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hele fijne ambiance, mooie inrichting. Bediening is zeer vriendelijk en professioneel.
Door de semi open keuken is het leuk om te zien hoe de koks de borden met veel aandacht opmaken.
Tijdens een weekendje Valkenburg hier tweemaal in de avond gedineerd.
Echt een aanrader!
pieter B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Prima eten! Muziek wat luidruchtig, maar verder een uitstekende avond gehad.
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hadden een proef menu en zeker heerlijke gerechten met mooie wijnen alleen duurde het enorm lang voordat wij ons derde gerecht kregen, dat was het enige min puntje. Verder echt top! En een aanrader als je van gezellig tafelen houdt.
Ruuud V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Sfeervolle locatie, vriendelijke ontvangst, goede service. Als "voorafje" een zeer smaakvolle amuse. Wij hadden beiden de Carpaccio van rund als voorgerecht en deze was goed en smaakvol. Als hoofdgerecht hadden wij
Eendenborst in Limoncello saus, goed gegaard en erg lekker. Kan niet anders zeggen. Mijn partner had biefstuk met pepersaus. Een mooi opgemaakt bord, maar de biefstuk was taai en zeker niet in overeenstemming met de prijs van € 22,00. Daar krijg je elders ossenhaas voor. De huiswijn was redelijk, Chardonnay òf Sauvignon Blanc als witte wijn en Primitivo, Tempranillo òf Cabernet Sauvignon als rode wijn. Ik koos de Primitivo, die qua geur goed uit de verf kwam, maar daar met de smaak niet overeen kwam. Al met al beoordeling "redelijk tot goed" voor de maaltijd. De bediening (1 persoon voor bar en uitserveren) en service was zeer goed, zo ook de inrichting.
Sjakkie01 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer. Vriendelijke bediening en leuk plekje in de 'serre' met uitzicht op de straat.
Na het hoofdmenu zakte de aandacht wat in. 2 personen (van de 5) hadden een verrassingsmenu met dessert. Een tijdje na afruimen borden hoofdgerecht zelf maar om de kaart gevraagd voor dessert voor de rest en daarna duurde het ook nog wel even. Wel een aandachtspuntje. Maar goed , we zaten er gezellig.
Verrassingsmenu was ook echt apart, geen gerechten van de kaart. Dus echt een verrassing. Maar de rest heeft ook zitten smullen, hoor Lasagna met linzen en champignons en verrukkelijke eend, heel mals. Lekkere wijn erbij.
We hebben een fijne avond gehad.