Restaurant Le Baroque

Grotestraat Centrum 29 6301 CV Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Le Baroque

Restaurant La Baroque valt dankzij het warme, sfeervolle interieur meteen op. De stijl is een perfecte mix van Barok, Victoriaans en Parijs. Op de begane grond en de eerste verdieping maak je een keuze voor een van de tongstrelende lunch- of dinergerechten. De tweede verdieping is een uitkomst voor groepsreserveringen of zakelijke bijeenkomsten. La Baroque verzorgt ook passende activiteiten, zoals een High Tea, cocktailworkshop of een stadwandeling.

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Baroque

Maandag t/m donderdag
Vrijdag t/m zondag

9,2
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Alles past hier precies in elkaar een mooie kaart met verassende gerechten , goede koks in de keuken, super vriendelijke en attente bediening. Die zorgen dat jij je gast voelt . Sfeervol ingericht bedrijf kortom wij hebben er genoten en zullen bij gelegenheid hier terug komen
Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten, prima sfeer, zeer vriendelijke bediening, verzorgde gerechten, een ontspannen avond!
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij hebben ons laten verleiden om een 3 gangen verrassingsmenu te nemen, dat kunnen wij iedereen aanraden. Wat een heerlijkheden krijg je dan voorgeschoteld. En een bijpassend wijnarrangement maakt het helemaal af.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Le Baroque. De borden waren prachtig opgemaakt en het eten is een ware smaaksensatie. Geweldig!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Sympathieke en attente ober. Hoofdgerechten saté, heerlijk mals, biefstuk met pepersaus, heerlijk en twee maal asperges met ham, roomboterjus, krieltjes en ei. Perfect klaargemaakt. Toe lekker ijs, chocolademousse en crème brulee. Prima maaltijd op het terras, heaters aan, geen last van de regen. Aanrader dit restaurant.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Zondagavond op het terras van Le Baroque ontzettend lekker gegeten! Gezellig geroezemoes, beschut door de schermen rondom het terras, prima bediening en goede informatie, en in tijden niet zo lekker gegeten! Zoete aardappelsoep en uiensoep waren allebei krachtig en vol van smaak, hoofdgerecht verrukkelijk en de cheesecake prachtig opgemaakt en om in heel kleine hapjes op te eten omdat het zo jammer is dat ie op is... Binnen zag het er ook heel gezellig uit. Een aanrader als je echt lekker wilt eten.
Cin N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We zijn al verscheidene keren bij le baroque gaan eten, en kiezen telkens weer voor het verrassingsmenu. Aangenaam kader, heerlijk eten. Maar deze keer teleurgesteld door de wel heel lange wachttijd. 4 uur voor het 5 gangenmenu. Maar t blijft een aanrader.
GervanW .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu, en daar zeer van genoten.
Het personeel is gedreven, kundig en gastvrij. Ook de wijnsuggesties waren top!
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
We hebben hier zeer lekker gegeten. Vriendelijke en correcte bediening. Een aanrader!
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Afgelopen juni voor de eerste keer hier gegeten. Dat was helemaal geweldig. Wat een heerlijk eten en wat een service. En gisteren voor de tweede keer hier gegeten en het eten was weer heerlijk en wat een fijne service en sfeer. In één woord.... helemaal SUPER !!! Echt een aanrader !!
Karlien K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Samen met 2 vriendinnen hebben we hier alledrie konijnenbout op Limburgse wijze bereid gegeten. Zeer smakelijk.
De bediening is vlot en attent. We konden gezellig uren zitten kletsen zonder constant gestoord te worden.
Helaas zat ik bij een doorgang waardoor het personeel steeds achter me langs liep en ik het gevoel had dat ze tegen m'n stoel aanliepen. Ik heb daarom mijn stoel wat moeten verschuiven en heel dicht tegen de tafel aan gezeten.
Je kunt hier ook prima op het terras zitten, zelfs als het koud is, want ze hebben heaters hangen.
Elles M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Wij hadden het verrassingsmenu wat erg lekker was. Leuke sfeer. Leuke bediening. Kortom, wij zouden er zeker nog een keer heen gaan.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
wij hebben een geweldige avond gehad. Lekker stijlvol eten, zeer vriendelijke bediening . Onze kinderen voelden zich ook heel erg welkom.
We namen de verrassingsmenu. De chef heeft ons verwend met heerlijke verfijnde gerechtjes.
Wij komen zeker terug.
luca_azzarito .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Beste restaurant van Valkenburg naar mijn mening! Kwalitatief lekker vers eten en een goede service. Een absolute aanrader!
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zeer lekker verrassingsmenu tegen een bijzonder aanvaardbare prijs. Leuk ook dat er vooraf wordt gepolst welke gerechten we echt niet leuk vinden, en dat er dan ook rekening wordt mee gehouden. Wijnarrangement misschien net iets te duur, en iets te lang moeten wachten, vooral op het voorgerecht. Hiervoor werden finaal ook wel excuses aangeboden. Alles bij elkaar dus ZEKER een aanrader. Wij komen nog terug, en met heel veel plezier.
Emma K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Normaal staat het earlybird-menu van te voren vast. Speciale uitzondering voor ons (niet vleeseters) gemaakt! Perfecte service!
Michel A.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Op donderdag 15 december hier gegeten met 23 collega's. Bij binnenkomst blij verrast. Het restaurant oogt echt een klasse beter dan de andere restaurants in de straat. Nu het eten! Vanwege het groter gezelschap was er vooraf een keuze gemaakt voor een voor- hoofdgerecht en dessert. Vooraf de Carpaccio ossenhaas met truffelcrème en parmezaan echt heel smakelijk. Over de biefstuk met truffelsaus niets meer dan lof. Ik zelf ben geen dessert mens maar het dessert, een Crème brûlée met vanille ijs, gel van kardemom en whiskey-room, was echt voortreffelijk. Dit ga ik vaker bestellen! Bediening van zo'n grote groep was snel en professioneel !
Benny S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Voor de tweede keer was het eten erg lekker! Zeer vriendelijk personeel, echter zijn wij zeer teleurgesteld over de rekening. Op de website staat Early Dinner 3-gangen aanschuiven tussen 17:00 en 18:00. Dus een 3-gangen menu besteld om 17:30 uur en uiteindelijk de rekening voor het volle pond ontvangen. Bij navraag bleek dat dit een apart menu is, echter is hier door niemand op gewezen bij de reservering en ook niet aan tafel. Toch een behoorlijke smet op de avond, want de rekening was nu €20,00 hoger!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een avond genieten van heerlijke gerechten en niet in de laatste plaats door een zeer vriendelijke en professionele bediening.