Restaurant Le Baroque

Grotestraat Centrum 29 6301 CV Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Le Baroque

Restaurant La Baroque valt dankzij het warme, sfeervolle interieur meteen op. De stijl is een perfecte mix van Barok, Victoriaans en Parijs. Op de begane grond en de eerste verdieping maak je een keuze voor een van de tongstrelende lunch- of dinergerechten. De tweede verdieping is een uitkomst voor groepsreserveringen of zakelijke bijeenkomsten. La Baroque verzorgt ook passende activiteiten, zoals een High Tea, cocktailworkshop of een stadwandeling.

Meer informatie over restaurant Restaurant Le Baroque

Maandag t/m donderdag
Vrijdag t/m zondag

Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
We hebben hier zeer lekker gegeten. Vriendelijke en correcte bediening. Een aanrader!
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Afgelopen juni voor de eerste keer hier gegeten. Dat was helemaal geweldig. Wat een heerlijk eten en wat een service. En gisteren voor de tweede keer hier gegeten en het eten was weer heerlijk en wat een fijne service en sfeer. In één woord.... helemaal SUPER !!! Echt een aanrader !!
Karlien K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Samen met 2 vriendinnen hebben we hier alledrie konijnenbout op Limburgse wijze bereid gegeten. Zeer smakelijk.
De bediening is vlot en attent. We konden gezellig uren zitten kletsen zonder constant gestoord te worden.
Helaas zat ik bij een doorgang waardoor het personeel steeds achter me langs liep en ik het gevoel had dat ze tegen m'n stoel aanliepen. Ik heb daarom mijn stoel wat moeten verschuiven en heel dicht tegen de tafel aan gezeten.
Je kunt hier ook prima op het terras zitten, zelfs als het koud is, want ze hebben heaters hangen.
Elles M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Wij hadden het verrassingsmenu wat erg lekker was. Leuke sfeer. Leuke bediening. Kortom, wij zouden er zeker nog een keer heen gaan.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
wij hebben een geweldige avond gehad. Lekker stijlvol eten, zeer vriendelijke bediening . Onze kinderen voelden zich ook heel erg welkom.
We namen de verrassingsmenu. De chef heeft ons verwend met heerlijke verfijnde gerechtjes.
Wij komen zeker terug.
luca_azzarito .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Beste restaurant van Valkenburg naar mijn mening! Kwalitatief lekker vers eten en een goede service. Een absolute aanrader!
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zeer lekker verrassingsmenu tegen een bijzonder aanvaardbare prijs. Leuk ook dat er vooraf wordt gepolst welke gerechten we echt niet leuk vinden, en dat er dan ook rekening wordt mee gehouden. Wijnarrangement misschien net iets te duur, en iets te lang moeten wachten, vooral op het voorgerecht. Hiervoor werden finaal ook wel excuses aangeboden. Alles bij elkaar dus ZEKER een aanrader. Wij komen nog terug, en met heel veel plezier.
Emma K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Normaal staat het earlybird-menu van te voren vast. Speciale uitzondering voor ons (niet vleeseters) gemaakt! Perfecte service!
Michel A.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Op donderdag 15 december hier gegeten met 23 collega's. Bij binnenkomst blij verrast. Het restaurant oogt echt een klasse beter dan de andere restaurants in de straat. Nu het eten! Vanwege het groter gezelschap was er vooraf een keuze gemaakt voor een voor- hoofdgerecht en dessert. Vooraf de Carpaccio ossenhaas met truffelcrème en parmezaan echt heel smakelijk. Over de biefstuk met truffelsaus niets meer dan lof. Ik zelf ben geen dessert mens maar het dessert, een Crème brûlée met vanille ijs, gel van kardemom en whiskey-room, was echt voortreffelijk. Dit ga ik vaker bestellen! Bediening van zo'n grote groep was snel en professioneel !
Benny S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Voor de tweede keer was het eten erg lekker! Zeer vriendelijk personeel, echter zijn wij zeer teleurgesteld over de rekening. Op de website staat Early Dinner 3-gangen aanschuiven tussen 17:00 en 18:00. Dus een 3-gangen menu besteld om 17:30 uur en uiteindelijk de rekening voor het volle pond ontvangen. Bij navraag bleek dat dit een apart menu is, echter is hier door niemand op gewezen bij de reservering en ook niet aan tafel. Toch een behoorlijke smet op de avond, want de rekening was nu €20,00 hoger!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een avond genieten van heerlijke gerechten en niet in de laatste plaats door een zeer vriendelijke en professionele bediening.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was druk ivm de Kerstparade dus we moesten 15 minuten wachten voordat we het restaurant konden bereiken en vervolgens een tijdje wachten voor we konden bestellen. Maar het verrassingsmenu heeft onze ogen/neus en mond aangenaam verrast; het was heerlijk. We kozen voor 3 gangen en zowel de zalmtartaar, de kalfslende als het dessert waren verrukkelijk en verfijnd. Een aanrader!
Hvv1984 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Erg lekker gegeten met een prima service. Mijn zwangere vriendin heeft ondanks haar vegetarische voorkeur ook genoten. Leuke wijnsuggesties bij elk gerecht.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wij waren hier voor een familie diner. Ronduit geweldig! Heel gezellige ambiance, buitengewoon lekker eten en we hadden meteen een klik met de staf. Omdat we met een grotere groep waren, werd ons een 3-gangen verrassingsmenu aangeboden voor een zeer redelijke prijs. Alles smaakte geweldig lekker, leuk opgemaakt en keurig opgediend. We werden tijdens ons verblijf uitstekend bediend en toch niet gestoord. Dat is een kunst. Een aanrader!
edwin V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Le Baroque is een aanrader voor een gezellig en culinair avondje uit. Wij namen het 3 gangen menu en het eten is er zeer goed, vooral de malse biefstuk, en het personeel is zeer vriendelijk en maken het hun gasten op alle mogelijke manieren erg naar hun zin.
Desirée P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Dry Aged runder ribstuk was top! Eveneens de aspergesoep en dit in een lekkere sfeer en een zeer vriendelijke gastheer! Een geslaagde avond!
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk genoten van het verrassingsmenu met bijpassendevwijnen. De sommelier had veel verstand van wijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Een brasserie in het uitgaanscentrum, waar moeite wordt gedaan om méér dan eenvoudige voedzame maaltijden te serveren. Dat lukt aardig, met een groep van 8 personen hebben we genoten van een 3-gangen verrassingsmenu. Voor een rustige donderdagavond, buiten het seizoen, was het druk, met bediening door slechts 1 persoon, die snel en kalm alle tafels wist te voorzien van dranken en spijzen. Ik was niet prettig verrast met zalm, maar deze was heel smakelijk, gestoomd en vervolgens gegrild, omringd met bijtgare vergeten groenten in een nette presentatie.

Le Baroque heeft een prettige ambience en is heel geschikt om met een wat grotere groep te diner.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We wonen in de buurt van Valkenburg en zijn er dus regelmatig te vinden maar hadden op één of andere manier nog nooit bij Le Baroque gegeten. Gisteren waren we wederom in Valkenburg en zijn we voor een lunch bij Le Baroque terecht gekomen. Wat een aanrader, één van de lekkerste lunches ooit gegeten zelfs! Ik koos voor het broodje gehaktbrood met uienmarmelade. Het was helemaal af, de smaken waren perfect bij elkaar. Heerlijk knapperig zuurdesembrood, bolletjes komkommer, verrukkelijk gehaktbrood wat samen met de marmelade gewoon genieten was. Waar andere restaurants in Valkenburg wat betreft eten vaak eenheidsworst zijn en niet onderscheidend, is dit gewoon super kwaliteit, en net even anders dan anders. Complimenten voor de chef! Houd dit vast! Hiermee kun je je onderscheiden. Binnenkort een keer diner bij jullie proberen!
nme_32 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Beste lezer, dit restaurant kun je echt niet voorbij lopen. De sfeer, kwaliteit van het eten, vriendelijke bediening buitengewoon goed. Gisterenavond hadden wij het 4 gangen verrassingsmenu genomen. Alles was supervers, goede timing tussen de gangen, lekkere wijn en mooi geprijsd. Complimenten voor de kok(s), bediening en uitstraling. Wij wonen iets te ver (Amsterdam) anders waren wij hier vaker te vinden :-). Hou dit niveau vast want met kwaliteit onderscheid je van de rest.