Restaurant Laus

Bredestraat 7 6211 HA Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Laus

Verrassende mediterrane keuken in Maastricht

Restaurant Laus roept herinneringen op aan Milaan. Het is een klein restaurant met een eigentijdse inrichting. Op de kaart staan zeer diverse gerechten; van zwaardviscarpaccio tot sint jakobsschelpen met varkensvlees. Ook de wijnen in dit restaurant zijn goed gekozen. Het personeel is jong maar zeker attent. De zaak is nog niet zo heel lang open, maar toch hangt er een fijne sfeer die ervoor zorgt dat je zeker terug wilt komen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Laus

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag 12:00 - 15:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren
Kim R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten, heel vriendelijke en correcte bediening. Leuke sfeer! Echt een aanrader!
PH2 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Afgelopen maandag bij Laus gegeten als afsluiter van weekend maastricht met gezin. Top service en top eten. Gastvrijheid op zn Italiaans, ongedwongen en hartelijk. Ossobucco voortreffelijk! Voor onze jongste werd gewoon even n pizza gemaakt en porties aangepast, dus ook voor gezinnen een aanrader.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Prima keuken, vlotte bediening, prijs kwaliteit in orde.
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelike bediening.
Smaakvol ingericht met mooie Italiaanse muziek!
Een echte aanrader!!
Franciska W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wat een aanrader! Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, sfeervolle entourage. Wel reserveren, wat wij ook tijdig hadden gedaan. Er wordt gewerkt met pure producten en dat proef je. Een hand van de eigenaar bij het naar huis gaan, maakt het helemaal af.
arjen v V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Eten redelijk. Antipasti eenvoudig maar goed. Gefrituurde olijf niet lekker. Tussengerecht pasta redelijk. Weinig zeevruchten. Saltimboca: te droog bereid. Al met al te weinig inspirerend gekookt. Bediening redelijk attent.
Als tip gegeven linnen servetten aan te schaffen en geen papieren servetten .
Sigriet Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Bij de vraag naar de wachttijd heb ik 'kort' ingevuld. Ik bedoel daar mee te zeggen dat het goed was. De bediening was uitstekend!
marianne T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk verfijnd Italiaans eten
Jan Willem R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Mooie Italiaanse gerechten. Hele goede & lekkere wijnen na deskundig advies. Vriendelijk personeel.
Phil V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
vriendelijk en competent - antipaso Laus geweldig. Mijn hertenbiefstuk was wat saai van smaak.
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige omgeving, vriendelijk personeel. Komen hier graag weer terug.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Prima eten en prettige bediening.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De antipasti en tiramisu waren super. Leuk en sfeervol restaurant. Bediening was vlot en prijs kwaliteit verhouding dik in orde. Aanrader in Maastricht.
P S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Vooraf hadden we de antipasti Laus, een erg leuk voorgerecht! Samen met zijn twee konden we allemaal kleine heerlijke hapjes samen delen. Daarna kregen we de Pasta Vongole en de gegrilde tonijn. Vooral de tonijn is zeker een aanrader, zo heerlijk! Het dessert was ook goed verzorgd en de bediening zeer attent en vriendelijk. Kortom een avondje Laus staat voor gezelligheid en heerlijk eten in een mooie Italiaanse sfeer.
annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Super restaurant, heerlijk gegeten.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
voorgerecht was super! soort tapas schoteltje. hoofdgerecht tournedos in truffelsaus, vond ik net voldoende. vlees was lekker mals, maar de saus was te vlak. toetje was overheerlijk. Prijs kwaliteit vond ik matig.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Afgelopen zaterdag zonder reservering naar binnen gelopen. Er werd wat "geschoven" en we konden met z'n vieren aan tafel. Prima kaart, met goed menu. Fijn dat je kunt kiezen tussen de primi, secundi en dolci, bij het 3 gangen menu (starter antipasti). Heerlijk zelf gebakken brood met pesto/basilicum olie. En ook de antipasti waren erg lekker en origineel. Hoofdgerechten waren prima. Zeer vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk eten: we kozen het 4 gangen dagmenu en kregen ruim voldoende. Lekkere antipasti, daarna ravioli met pompoen en als hoofd vis; zeebaars met verse groenten. Omdat we niet zo van zoet houden kozen we kaasplankje als dessert. Alles was ruim voldoende en kwaliteit. Vlotte bediening en leuke sfeer. Voor herhaling vatbaar als we weer in Maastricht zijn!
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Leuk restaurantje met lekkere muziek in een mooi straatje. Lekkere Valpolicella voor een prima prijs. 3 gangen (zonder dessert) voor € 36 is zeer redelijk. Mooie anti pasta , met name de sardine en gefrituurfe olijven waren erg lekker. Heerlijke pasta met langoustines en arrabiata saus als primi en steak met Marsala saus als hoofdgerecht. Attente bediening. Mooi adresje.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
we zijn onverwachts gaan uiteten bij Laus. Met 2 personen de dagpasta besteld als hoofdgerecht.
We kregen vooraf al wat groene en zwarte olijven en daarna zelf gebakken pizzabrood met lekkere kruiden welke je kon dippen in basilicumolie, echt heerlijk.
De spagetti met geschaafde truffel was ook perfect.Prima portie ook.
Zeer de moeite waard om nog een keer terug te gaan.
Enig minpuntje 5,50 voor een fles Pellegrino mmm dat is wel erg duur.