Restaurant Laus

Bredestraat 7 6211 HA Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Laus

Verrassende mediterrane keuken in Maastricht

Restaurant Laus roept herinneringen op aan Milaan. Het is een klein restaurant met een eigentijdse inrichting. Op de kaart staan zeer diverse gerechten; van zwaardviscarpaccio tot sint jakobsschelpen met varkensvlees. Ook de wijnen in dit restaurant zijn goed gekozen. Het personeel is jong maar zeker attent. De zaak is nog niet zo heel lang open, maar toch hangt er een fijne sfeer die ervoor zorgt dat je zeker terug wilt komen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Laus

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag 12:00 - 15:30

• Af te huren
arjen v V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Eten redelijk. Antipasti eenvoudig maar goed. Gefrituurde olijf niet lekker. Tussengerecht pasta redelijk. Weinig zeevruchten. Saltimboca: te droog bereid. Al met al te weinig inspirerend gekookt. Bediening redelijk attent.
Als tip gegeven linnen servetten aan te schaffen en geen papieren servetten .
Sigriet Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Bij de vraag naar de wachttijd heb ik 'kort' ingevuld. Ik bedoel daar mee te zeggen dat het goed was. De bediening was uitstekend!
marianne T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk verfijnd Italiaans eten
Jan Willem R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Mooie Italiaanse gerechten. Hele goede & lekkere wijnen na deskundig advies. Vriendelijk personeel.
Phil V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
vriendelijk en competent - antipaso Laus geweldig. Mijn hertenbiefstuk was wat saai van smaak.
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige omgeving, vriendelijk personeel. Komen hier graag weer terug.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Prima eten en prettige bediening.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De antipasti en tiramisu waren super. Leuk en sfeervol restaurant. Bediening was vlot en prijs kwaliteit verhouding dik in orde. Aanrader in Maastricht.
P S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Vooraf hadden we de antipasti Laus, een erg leuk voorgerecht! Samen met zijn twee konden we allemaal kleine heerlijke hapjes samen delen. Daarna kregen we de Pasta Vongole en de gegrilde tonijn. Vooral de tonijn is zeker een aanrader, zo heerlijk! Het dessert was ook goed verzorgd en de bediening zeer attent en vriendelijk. Kortom een avondje Laus staat voor gezelligheid en heerlijk eten in een mooie Italiaanse sfeer.
annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Super restaurant, heerlijk gegeten.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
voorgerecht was super! soort tapas schoteltje. hoofdgerecht tournedos in truffelsaus, vond ik net voldoende. vlees was lekker mals, maar de saus was te vlak. toetje was overheerlijk. Prijs kwaliteit vond ik matig.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Afgelopen zaterdag zonder reservering naar binnen gelopen. Er werd wat "geschoven" en we konden met z'n vieren aan tafel. Prima kaart, met goed menu. Fijn dat je kunt kiezen tussen de primi, secundi en dolci, bij het 3 gangen menu (starter antipasti). Heerlijk zelf gebakken brood met pesto/basilicum olie. En ook de antipasti waren erg lekker en origineel. Hoofdgerechten waren prima. Zeer vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk eten: we kozen het 4 gangen dagmenu en kregen ruim voldoende. Lekkere antipasti, daarna ravioli met pompoen en als hoofd vis; zeebaars met verse groenten. Omdat we niet zo van zoet houden kozen we kaasplankje als dessert. Alles was ruim voldoende en kwaliteit. Vlotte bediening en leuke sfeer. Voor herhaling vatbaar als we weer in Maastricht zijn!
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Leuk restaurantje met lekkere muziek in een mooi straatje. Lekkere Valpolicella voor een prima prijs. 3 gangen (zonder dessert) voor € 36 is zeer redelijk. Mooie anti pasta , met name de sardine en gefrituurfe olijven waren erg lekker. Heerlijke pasta met langoustines en arrabiata saus als primi en steak met Marsala saus als hoofdgerecht. Attente bediening. Mooi adresje.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
we zijn onverwachts gaan uiteten bij Laus. Met 2 personen de dagpasta besteld als hoofdgerecht.
We kregen vooraf al wat groene en zwarte olijven en daarna zelf gebakken pizzabrood met lekkere kruiden welke je kon dippen in basilicumolie, echt heerlijk.
De spagetti met geschaafde truffel was ook perfect.Prima portie ook.
Zeer de moeite waard om nog een keer terug te gaan.
Enig minpuntje 5,50 voor een fles Pellegrino mmm dat is wel erg duur.
tess.hoitink .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk restaurant op een mooie plek. Enthousiaste, betrokken, lieve bediening die je echt een prachttijd wil geven. Heerlijk gegeten ook!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We zijn voor het 4 gangenmenu gegaan, heerlijk!! Bediening was zeer vriendelijk, professioneel en goed. Zeker een aanrader!
mieke-roosen .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Wederom een top avond bij Laus. Waanzinnig lekker eten en een heel vriendelijke bedieningRestaurant Laus , een absolute aanrader!
Hein O.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Geweldige ontvangst door gastheer, eten was ook van een goede kwaliteit, met name de zelfgemaakte pesto was heel bijzonder en superlekker!! Ook heerlijke spaghetti met scampi. Ook aandacht voor speciale menu wensen en allergieën.
Met de bon een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.
Absoluut voor herhaling vatbaar.
Jammer dat we slechts een tafel voor 2 personen konden reserveren, anders hadden onze vrienden kunnen meegenieten.
ajongeneelen .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
De bediening was zeer vriendelijk, gastvrij en attent, niet opdringerig, aangenaam en zeker een compliment waardig. Bediening wist wat ze deed en serveerde, top.
Eten was zeer goed van smaak en temperatuur, hoeveelheden waren klein in verhouding tot de prijs. Brood vooraf was zeer goed, orgineel.
De inrichting is deels gewaagd met metaal, glas en donker hout, maar pakt goed uit. De twee metalen luchtkanalen vloeken met de hele inrichting, ik zou ze wegwerken achter een koof en een kolom.
Tipje is om de keukendeur dicht te houden. Als je gebruik maakt van het toilet, dan kijk je in de keuken en zie en hoor je alles. (open deur is net wat minder "sfeervol". Wel compliment voor de nissen met wijnflessen waar je langs loopt en achter de trap, is een mooi beeld als je er langs loopt, mooi gedaan.
Over paar maandjes gaan we zeker nog eens terug.