Restaurant Laus

Bredestraat 7 6211 HA Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Laus

Verrassende mediterrane keuken in Maastricht

Restaurant Laus roept herinneringen op aan Milaan. Het is een klein restaurant met een eigentijdse inrichting. Op de kaart staan zeer diverse gerechten; van zwaardviscarpaccio tot sint jakobsschelpen met varkensvlees. Ook de wijnen in dit restaurant zijn goed gekozen. Het personeel is jong maar zeker attent. De zaak is nog niet zo heel lang open, maar toch hangt er een fijne sfeer die ervoor zorgt dat je zeker terug wilt komen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Laus

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag 12:00 - 15:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Laus

JidB I.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Voor de 2e keer bij Laus gegeten met vrienden. En weer aangenaam verrast! Vorige keer menu gekozen, deze keer gerechten van de kaart. Voorgerecht een soort van Italiaanse tapas met vlees, kaas etc. Zalig! Hoofdgerecht overheerlijke ravioli en als nagerecht een van de lekkerste nagerechten die ik ooit heb gegeten. Parfait met nutella. Ook onze vrienden waren aangenaam verrast. Wij komen zeer zeker terug!
Herwig V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vorige keer in Maastricht er toevallig beland. Na tweede keer Maastricht en er terug geweest en telkens we in Maastricht zijn zullen we dit blijven doen. Beste Italiaans resto dat ik ken.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker eten, vriendelijke en ongedwongen service. Wij waren daar met baby en personeel was zeer begripvol en behulpzaam. De gerechten zijn eenvoudig, maar verfijnd en erg lekker. Huiswijn is zeer goed van kwaliteit. Toprestaurant.
Friso D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Was prima, vlees mn saus miste wat smaak
JidB I.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Verse producten. Wij komen zeer zeker terug!
Lily K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed!
Luuk W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Anti pasti en primi waren heerlijk, alleen de secondi diamanthaas had een leversmaak. Bediening was matig, niet echt geïnteresseerd.
Jorien V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wat een pareltje is dit restaurant.
We hebben vanavond heerlijk gegeten. Het 4 gangen menu was voortreffelijk. Prachtige, verse italiaanse gerechten. De service was perfect en de sfeer was erg gezellig.

De gastheer van dit restaurant weet wat service is. We kregen een mooie uitleg over de producten en hij speelde goed in op onze wensen. Van het huis kregen we een lekkere amuse en een borreltje bij t dessert.

Voor onze 2 kinderen was hij ook erg aardig. Voor hen werd speciaal.spaghetti met tomatensaus gemaakt met een bolleje ijs toe. En dat voor een hele schappelijke prijs.

We komen graag nog eens terug. Voor ons zeker 1 van de betere restautantjes van maastricht!
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima eten, niet top, zeer vriendelijke bediening
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Voortreffelijk gegeten. Tip gekregen van verkoopster in een winkel! Niets te veel gezegd! Italiaans zoals het hoort! Gezellige ambiance, vriendelijke en vlotte bediening. Een aanrader en komen volgende keer zeker terug als we Maastricht weer bezoeken.
joke D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Mooie ambiance. Eten heerlijk. Prima bediening
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Een goede keuken en een prima bediening. De wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was wat lang.
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Geen standaard Italiaan maar Italiaans op culinair hoger niveau, noet voor standaard pasta of pizza.
Harm W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prettig restaurant.
Fijne locatie, goede bediening en lekker eten!
Prijs/Kwaliteit verhouding ligt prima.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Super avond gehad. Eten zoals de Italiaanse keuken bedoeld is. Mooie gerechten en een echte Italiaanse gastheer. Hier komen we zeker terug!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
We hebben gisterenavond met z.n vieren voortrefenlijk gegeten bij rest LAUS super en vriendelijke bediening perfecte smaken goed gecombineert ,in èén woord Perfect.zo hoort het te zijn als we weer uit Luxembourg Nast Maastricht gaan zijn we er zeker van wij gaan lekker genieten bij rest LAUS we geven een cijfer 10 .met vriendelijke groet arie Verheij
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
2e keer in Maastricht in een half jaar en terug naar Laus. Heerlijk Italiaans eten en super service. Genoten ve 3gangen diner. Tot een volgende keer!
Kim R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten, heel vriendelijke en correcte bediening. Leuke sfeer! Echt een aanrader!
PH2 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Afgelopen maandag bij Laus gegeten als afsluiter van weekend maastricht met gezin. Top service en top eten. Gastvrijheid op zn Italiaans, ongedwongen en hartelijk. Ossobucco voortreffelijk! Voor onze jongste werd gewoon even n pizza gemaakt en porties aangepast, dus ook voor gezinnen een aanrader.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Prima keuken, vlotte bediening, prijs kwaliteit in orde.