Restaurant Latinos

Service7,4/10
Decor7,7/10
Kove . 1e beoordeling (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wat een heerlijk avondje tapas had moeten worden is uitgedraaid op een ware deceptie.
Calamares veel te lang gefrituurd (met vliegje erop!) en meer deeg dan inktvis, witvis die gewoon flauw en smaakloos was (diepvriesvis? ).. de garnalen met knoflook waren dan wel lekker, maar de scampi's daarentegen waren gewoon echt slecht. Na 1 hap de rest laten staan. Normaliter zijn we niet van het klagen maar dit wel kenbaar gemaakt bij de bediening. Blijkbaar zijn wij lastig want dit hoorden ze normaal nooit. Verder werd er ook geen moeite gedaan om ons toch met een fijn gevoel te laten vertrekken. Voor 24 euro per tapas schaal verwacht ik toch echt wel meer kwaliteit dan dit. Sorry maar dit was echt een geval eens maar zeer zeker nooit weer..
Markus71 . Fijnproever (8 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Lunch gebruikt op het terras
Prima bediening . de B.L.T EN LATINO waren prima in balans met de prijs/kwaliteit verhouding
Amajou2 . Gastronoom (20 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Bij binnenkomst bleek al dat het een gezellig tentje was.. echt leuk ingericht, en muziek naar de latino stijl
We hadden een speciaal menu, met enige goede keuzes. En het eten wat zeer goed.. De carpaccio was zeer goed, en ook de tomatensoep was speciaal en heerlijk
voor het hoofdgerecht hadden we allebei de pasta, welke heerlijk was, en zeer goed van smaak
het dessert was ook van een hoge kwaliteit ,kortom een restaurant erbij op onze lijst, en zeker aan te raden.
MirandaB . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Gisteravond hier gegeten. Heerlijk op het terras onder de heater gezeten, ondanks dat het al december is. Terras zat bij binnenkomst al gezellig vol. Super vriendelijke bediening en fantastische tapasschotel gegeten. Een echte aanrader!
Ankstaven . Gastronoom (20 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
voor prijs/kwaliteit hoef je hier zeker niet te zijn , duur voor wat je krijgt , vis droog vlees taaie, en de bediening is erg aan het haasten om weer een drankje te verkopen als je glas leeg is ,niet voor herhaling vatbaar
PETERENANJA . Bourgondiër (2 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
tja wat moet er van zeggen, zaak ziet er goed uit en gekozen voor een tapasschotel voor 2 personen die iets van 47 euro koste, tja en dan de teleurstelling, veel te veel vet door de olie waar alles indreef , alles maar dan ook alles was doordrenkt met olie. en dan die enorme prijs die ze er voor durven vragen, echt niet in verhouding met de kwaliteit, als deze van goed kwaliteit was geweest was 22,50 een redelijke prijs.
Nu was het ronduit waardeloos en 47 euro.
Erg jammer , mijn vrouw heeft bijna helemaal niets gegeten vanwege de vettigheid.

deze eet- ervaring zit zeker in de top 3 van de slechtste die we hebben meegemaakt en dat zegt wel wat,
Claudiasc . 1e beoordeling (1 recensie) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Met z'n drietjes tapas (vlees en vis) gegeten op het terras van Latinos. Wat een tegenvaller, alles draait om zoveel mogelijk winst maken. Het eten viel tegen, droog, futloos en fantasieloos, alles werd snel achter elkaar geserveerd (waarschijnlijk zodat de tafel nog een tweede keer bezet kan worden die middag/avond) en dronk je je laatste slok van het glas, dan stond er meteen iemand bij je om te vragen of je nog wat wil drinken.
Prijs kwaliteit verhouding klopt niet!
Veerle16 . Gastronoom (31 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Fijn restaurant. Lekker gegeten. Spareribs heerlijk mals. Tapas van vis ook prima.
De friet is erg lekker. Dik en met hier en daar een schilletje.
Bediening ook goed. Eten kwam snel.
Hneiman . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag op het heerlijke verwarmd terras plaatsgenomen bij latinos in valkenburg. Ondanks de drukte personeel zeer attent en vriendelijk. Heerlijk spiesschotel voor 2 pers. genomen. Supermalse kip en varkenshaas, afgesloten met tiramisu en koffie. Latinos heeft ons een top avond bezorgd.
Anita A. Fijnproever (8 recensies) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Voor ons geen tweede keer!
De kaart werd vlot gebracht, daarna niets...ook niet iets te drinken.
Na een kwartier zelf maar gevraagd of we konden bestellen.
Terrasverwarmers prima, maar het zweet stond ons in de nek, 3 keer gevraagd of de lamp iets zachter mocht. Er gebeurde niets. Naast ons nog een mevrouw die een waaier gemaakt had van de kaart.
Ik vroeg zit er saus bij de zalm? Het antwoord was: ja. Punt.
Lekker eten, dat wel. Verder niet bewegen vanwege de hitte.
Snel opeten en het toetje hebben we ergens anders genuttigd, waar de serveerster wél heel vriendelijk was. Gemiste kans.
Geen aanrader!!! Dus ook geen fooi.
WinJor . Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Heerlijk gegeten bij Latino's. Ik hou van een warme temperatuur, maar het was zeker niet te warm en 's avonds buiten eten is in deze tijd van het jaar wel heel speciaal. Ik had de Dorade van de gril en die was super. Jor, mijn partner had de tournedos. Niet heel groot maar prijs/kwaliteit verhouding zeker goed. We hebben zeer gezellig gezeten. Kregen nog een gratis koffie aangeboden en hebben daar nog wel een tijd nagetafeld. De bediening was oplettend, energiek en snel. Daarna even naar de kroeg ernaast voor sigaretten. Daar zat één van de personeelsleden van Latino's wiens dienst er op zat en zij maakte nog een gezellig praatje met ons. Naar ons idee niet meer van deze tijd. Als we weer in Valkenburg zijn komen we zeker terug!
Peter H. Gastronoom (13 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Lekker gegeten bij Latinos. Leuk het haardvuur achterin de zaak. Het grootste aandachtspunt is de muziek. Radio10gold als achtergrond muzieks kan echt niet. Gemiste kans, aangezien we verder erg tevreden waren.
Monique T. Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
3e kerstdag met de familie naar Latinos, heerlijke gamba's gegeten, Piet ging voor de ossenhaas puntjes, ook voortreffelijk. Prachtige wijnen die zeer gunstig geprijsd zijn. En als topper het nagerecht MANZANAS, een echte aanrader. Goede en vriendelijke bediening. Wij gaan zeker terug.
Chantal L. Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
We hebben hier de verjaardag gevierd van een vriendin en iedereen had heerlijk gegeten. Ik had de gamba's a la plancha. Echt een aanrader.
De prosecco en de wijn waren overigens ook super.
Prijs/ kwaliteit verhouding is perfect.
We hadden het onder ons al gezellig, maar het vriendelijke personeel en de ambiance zorgde alleen maar meer voor een geslaagde avond.
Hier kom ik zeker nog eens terug.
Kelly25021988 . Gastronoom (16 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Het laatste weekend van maart hier samen met mijn partner gegeten. Het was echt heel erg druk, maar dat mocht de service niet baten. De bruschetta is heerlijk.. de rest van het eten ( ik had kip en mijn partner de ossenhaasstukjes met gamba's) was lekker, maar niet bijzonder. Gezellige tent en leuke bediening, eten dus goed maar niet bijzonder. Toch door de sfeer, muziek en goede service zou ik hier zeker weer gaan eten!
Bert M. 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Al vele jaren gaan we met enige regelmaat eten in Valkenburg, ons lievelings restaurant is Latino mede omdat we vaak in Cuba geweest zijn. Helaas zie je dat ze steeds verder terug zakken naar een standaard eetgelegenheid, afgelopen zaterdag hebben ze eerst een verbranden zalm proberen te serveren, toen deze omgeruild werd kregen we een halve rauwe. Jammer geldt ook de keuze voor muziek in een Cubaans restaurant verwacht je aangepaste muziek en geen radio 10 gold.
Pjongbloed . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
Afgelopen maart waren wij een midweek in Valkenburg, op zoek naar een leuk restaurant in de 'main street' van Valkenburg kwamen wij terecht bij Latinos. Een prachtig ingerichte Spaans-Italiaans restaurant. Wij konden lekker bij het haardvuur zitten. Als voorgerecht hadden we beide een carpaccio met truffel olie en parmezaanse kaas. Carpaccio was goed op smaak en in combinatie met de truffel olie een ware smaaksensatie. Als hoofdgerecht ging mijn vrouw voor de Pasta di Carne, ook met truffelolie en ossenhaas puntjes. Ik had de spareribs, deze waren heerlijk mals en gemarineerd. We hebben samen nog een tiramisu gegeten, ondanks dat we bijna geen honger meer hadden door de grote hoeveelheid spareribs en pasta. Tiramisu was overheerlijk, de lange vingers niet te soppig maar perfect. Al met al een heerlijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
Kristoss . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2013
Wij zijn via vrienden terecht gekomen bij Restaurant latinos en wat hebben we een heerlijk avond gehad!
Je voelt je een meteen thuis,eerst en borreltje op het terras daarna een fijn plekje gekregen om daar te genieten van ons diner!
We hadden de gastvrouw nodig om een keus te kunnen maken die heeft ons goed geholpen,want er staat genoeg lekkers op de kaart!
We zijn uiteindelijk gegaan voor de tapas schotel vlees en vis goede aanrader!
Heerlijk gegeten,vriendelijk gastvrouw en een mooie zaak!
Komen zeker terug!
Histoproef . Gastronoom (24 recensies) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Wat een enorme deceptie! Zo, dat is eruit. Nu zult u zich afvragen waarom de harten kreet gelucht moest worden op Iens;

Valkenburg in de kerstperiode is geweldig. Veel mensen, veel terrassen en veel gezelligheid. Het terras van Latino's was dan ook vrij gezellig en verwarmd. Wij besloten voor een bittergarnituur te kiezen bij onze drankjes. Niet culinair, maar een vette hap kan o zo lekker zijn. De kaart liet weinig aan de verbeelding over: 16 stuks, 8,95. Een hele redelijke prijs in mijn ogen.

Wat echter op tafel kwam was een bijzonder klein bakje snacks van een bedenkelijke kwaliteit. Ik tel normaliter ook niet na hoeveel snacks ik werkelijk kreeg maar dit was absoluut geen 16 stuks. Na een snelle telling kwamen wij uit op 11 stuks.

Toen wij dit aangaven bij onze serveerster nam zij de kaart mee naar binnen en kwam na een minuut of 5 weer terug. Volgens haar was het een drukfout op de kaart en hoorden wij ook 11 stuks te krijgen voor dit geld. Oftewel: pech. Afgezien van het feit dat het niet netjes is om gasten niet alsnog een paar snacks aan te bieden, zat deze mevrouw gewoon te liegen. De kaart zag er namelijk uit alsof hij toch al minimaal een jaar in dienst was, gezien de vele vlekken en vingers op de kaart.

Ongastvrij en onvriendelijk. Er zijn talloze andere uitspanningen in Valkenburg die veel meer waar geven voor uw geld.
Markwinters . 1e beoordeling (1 recensie) 3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Eten was niet lekker en veel te duur.

Van het weekend, zijn wij wezen eten bij Restaurant Lations en dat is ons slecht bevallen. Dit druk ik dan ook erg mild uit.
Vandaar dat ik de moeite gedaan heb om even een account aan te maken en hier over te schrijven.

kip pannetje - 6 stukjes kip met een saus en frieten voor 18 euro is erg duur. De kip zelf was verder goed. Eerder een voor gerecht dan hoofd gerecht.

wit bier - 4,50 erg duur pasta was niet goed gaar.

lasagne xxl - is wel een aanrader. Kort om wij gaan niet meer terug..

Baal echt als een stekker, dit restaurant was ons namelijk aangeraden.

Met vriendelijke groet,