Restaurant Las Palmas

Wilhelminakade 330, ingang aan de Otto Reuchlinweg 3072 AP Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Las Palmas

Wij heten u van harte welkom bij restaurant Las Palmas voor een fantastisch moment in goed gezelschap.

Bij Las Palmas worden de tafels gesierd door oesters, fruits de mer, bouillabaisse, vlees, wild en gevogelte. Dit alles vergezeld met mooie wijnen en afgesloten met de meest uiteenlopende vette kazen of een grandioos dessert. Bij Las Palmas vieren wij het hele jaar door feest.
Elke dag is een uitgelezen moment om Las Palmas te bezoeken en te genieten. Wij bieden oneindig veel mogelijkheden voor zowel privé als zakelijke aangelegenheden. Van sit down dinners tot walking drinks. Van een intiem diner voor twee met gerechten à la carte tot zakelijk dineren in een privé ruimte met aparte keuken of Las Palmas volledig afgehuurd. Brengt u een bezoek aan Lantaren Venster of het Luxor Theater op de Pier? Bij ons kunt u uitgebreid borrelen aan de bar met een goed glas wijn en verrukkelijke snacks. Van kerstdiner tot nieuwjaarsborrel en van huwelijk tot verjaardag. Heeft u iets moois te vieren? Ons team en de ambiance van het robuuste pand zullen zorgen voor een onvergetelijke avond. Vanzelfsprekend bieden wij dezelfde hoge kwaliteit en service ook buiten ons vertrouwde restaurant en kunnen wij op elke gewenste locatie voor u cateren. Wij koken uitsluitend met de meest pure en dagverse seizoensproducten. De aanvoer van de mooie typische Las Palmas producten variëren zeer in de verschillende jaargetijden. Daarom kiezen wij er steeds vaker voor om u seizoensgebonden gerechten aan te bieden, welke uitblinken in hun volle, rijpe smaken.

Wij doen u graag een voorstel aan tafel, afgestemd op uw wensen en rekeninghoudend met al het moois wat het desbetreffende seizoen te bieden heeft. U kunt zelf het aantal gerechten vaststellen. Ervaar het zelf.

Wij zien uit naar uw komst.

Meer informatie over restaurant Restaurant Las Palmas

Aan het begin van de Wilhelminapier, tegenover het Nieuwe Luxor Theater, ligt metrostation Wilhelminaplein. Hier komt een rechtstreekse metro vanaf het centrum, het Centraal Station of Ahoy. Ook bevindt zich vlak naast dit metrostation de tramhalte Wilhel
  • Kom je met de auto?
    Met de auto Restaurant Las Palmas prima bereikbaar via de gebruikelijke uitvalswegen en is gelegen op de Wilhelminapier op de Kop van Zuid, naast de Erasmusbrug. Het adres is Wilhelminakade 330 en de ingang zit aan de Otto Reuchlinweg. Uiteraard kunnen
  • : U kunt tijdens uw bezoek aan Restaurant Las Palmas op twee manieren parkeren. De openbare parkeerplaats bevindt zich naast het Las Palmas gebouw. U betaalt daar van maandag t/m zaterdag tussen 09.00 en 23.00 uur en op zondag tussen 12.00 en 23.00 uur met

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 23:00
Zaterdag 18:00 - 23:00
- Lunch vanaf 12:00

Duur
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
erg goed gegeten
mosselen waren perfect gebakken en lendebiefstuk van angusbeef was supermals. binnenkort weer naartoe.
gezellig. lokatie is wat minder maar interieur maakt dat goed.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Afgelopen zaterdag hebben we een prima diner genoten in dit restaurant. Wat ons erg tegenviel was de kwaliteit en service van de bediening. Daar bovenop kwam nog dat de gastheer zeer arrogant was. Een bestelling van 5 biertjes voor de dorst als we binnenkomen is blijkbaar lachwekkend en idem dito zagen we dit gedrag bij de bestelling van de wijnen. Wellicht niet zulke hoogstaande wijnen door ons gekozen, welke lachwekkend zijn. Beetje triest! Het eten was prima, maar in een sterrestaurant eet ik veel beter en betaal ik ongeveer hetzelfde!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vanmiddag ( 07-10-2016)genoten van een heerlijke lunch. Een pluim voor het personeel, in het bijzonder voor Kas. Vriendelijk, rustig en kundig advies. Hartelijk dank voor de fijne " lunchmiddag" en......tot gauw. Rob en Ann Battes
Huis03 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Superleuk restaurant met een echt Rotterdams sfeertje. Meneer Reimers was er ook en wat is dat een aardige man! Net zoals de rest van de zwarte brigade trouwens. Vooraf 6 oesters en shashimi van tonijn voor mijn partner. Was erg weinig overigens voor veel geld. Men wilde zeer rap hierna het hoofdgerecht uitserveren, maar hier iets over gezegd hebbend, werd het tempo wat kalmer. De warme fruits de mer was letterlijk en figuurlijk om je vingers bij af te likken. Koffie na en daarna afrekenen. Wegens een misverstand konden we niet betalen met onze cadeaukaarten (dit hadden wij vooraf wel per e-mail nagevraagd of dit mogelijk was en zou geen probleem zijn). Het contant door ons betaalde bedrag werd alsnog na 2 weken op onze rekening overgemaakt. Dit was top, maar op de avond zelf waren we na afloop flink geïrriteerd.
M B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Pretentieuze zaak met pretentieuze prijzen die ze niet waarmaken. Gerand geeft zo nu en dan extra aandacht , allerlei gesprekjes met een franse accent. Alleen is de basis bediening ver beneden pijl. Na 30 min aan tafel zittend moeten we zelf vragen om de kaart. Ze hebben op zondag een kaart met kleine gerechten (beetje tapas concept) en grote gerechten. Als je zo iets aanbied moet je t ook aan kunnen. Niets is minder waar. Degene met kleine gerechten zit 45 min naar een leeg bord te kijken terwijl de andere hun volwaardig gerecht nuttigen. Vervolgens kunnen zij weer 45 naar hun leeg bord kijken omdat mijn kleine gerechten door komen. Mijn zeebaars is koud, black angus is absoluut rauw , is niet door ober gevraagd hoe we het wilden hebben. ( initiële reactie" dat hoort zo" ) nee mevrouw t hoort zoals de klant t wenst. Vlees is 2x terug naar de keuken voordat t de medium status bereikt. Smaken waren overigens goed , De bediening moet maar eens van hun pretentieuze podium afstappen en weer de basis service leren en geven. Als goedmaker wordt drank van de rekening gehaald, aardige geste. Maar ondertussen is een verjaardagsfeestje geen feestje geweest
VolvoT5 V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Wij zijn met lieve vrienden lekker lui gaan lunchen op de zondag middag bij LAS PALMAS en dat was het van het begin tot het einde , wat een heerlijke gerechten en gastvrouw PETRA en onze franse SOMMELIER hebben daar een royaal steentje aan bij gedragen , deze mensen weten nog hoe ze een gast in de watten moeten leggen ! KWALITEIT mag dan ook wat kosten !! Wij komen zeker terug !!
Edja .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Prima gegeten. Mooie producten en wijnen. Toch miste ik verfijning. Alles was hoog op smaak, tikje zout. Maar mn de bavette was jus vet van smaak, evenals de paddestoelen. Jammer, want vlees was top, maar viel zo te zwaar op mijn maag. Opmaak was eenvoudig, miste bij bavette dat wel. Ook vis was simpel qua opmaak, geen bordje voor de graatjes. Wel super mooi bereid in josper!
Wijnen lekker. Veel personeel, helaas niet aldoor even alert. En andere momenten weer heel snel. Al met al...lekker maar m.I. te duur voor wat geboden wordt.
Fanne E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Voor de eerste en laatste keer wezen eten bij Las Palmas. De bediening was zoals eerder al vernoemd erg onpersoonlijk en zakelijk op het onverschillige af. We bestelden het plateau met schaaldieren (voor 100 euro), waarvan een aantal garnalen en een rivierkreeft deels rauw waren. De ober noemde dit perfect gegaard, wij noemen een grijze garnaal gewoon ongaar. Het bijgerecht van ravioli met lamsoor en zeekraal was zo zout dat er geen smaak meer overbleef. Prijskwaliteitverhouding is zoek. Herman zou er goed aan doen in zijn eigen restaurant orde op zaken te stellen.
Emmelot .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vriendelijk ontvangst door gastvrouw. Ambiance was zeer goed. Bediening was op en top!
Het eten was verrukkelijk en Herman had ook nog even tijd voor een babbel.
Wij hebben een geweldige avond gehad en dit is zeker een adres waar we weer terug komen!!
Groeten uit Alkmaar
Peggy N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Onlangs hier voor de 2e maal gegeten. De vorige keer waren we redelijk enthousiast en zodoende keerden we ruim een haar later weer terug. Dit keer viel het echter fors tegen. Het begon al bij de ontvangst, die naar ons idee zeer kil en zakelijk was. We voelden ons totaal niet welkom. We kregen een plaats helemaal achter in de zaak, naast een vanaf het begin zeer luidruchtige groep (nu kan het restaurant daar niet alles aan doen natuurlijk). Direct werd ons gevraagd wat we wilden drinken, welke drankjes vrij vlot werden gebracht. Daarna hebben we heel lang op de kaart moeten wachten, alke tafels om ons heen gadden de aandacht, leek het wel behalve wij. Uiteindelijk toch kunnen bestellen en beiden gekozen voor het 5 gangen menu van de chef (allen, op dessert na natuutlijk, met vis). Ik heb een voorkeur voor coquilles, dus dat had ik bij bestellen doorgegeven. Helaas kon of wilde men dat niet in menu aanpassen/verwerken. De verschillende gerechten waren overigens op zich goed, maar sprongen er geen van allen echt uit. Jammer vonden we ook dat we veel verschilkende mensen aan onze tafel kregen, die ook niet allemaal even goed geïnstrueerd waren (een is nog terug gegaan om aan de keuken te vragen wat er precies op bord lag). De heer Reijmers was ook aanwezig, is druk in de weer met vanalles, maar maakt weing persoonlijke contact, jammer! Herman ook dit keer niet gezien, heel jammer! Aan het eind can de avond moeten concluderen dat we niet voor 3e keer terug zullen komen, daarvoor vonden we totaal plaatje, zeker in vergelijk met vorig jaar, veel minder geworden. Dit restaurant leunt op zijn naamgever, maar mist het extra's! Ook prijs/kwaliteit liggen naar ons idee wat scheef. Je betaalt voor de naam (en de lokatie), maar voor dat bedrag hebben wij elders veel beter gegeten met ook een betere services!
Carlos R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij las palmas. Je word echt als en gast ontvangen. Wij kwamen daar eten om het halen van mijn diploma bassiskok. Bediening was uitstekend als de glazen leeg waren werd er meteen bij gevuld. Leuke intrasante rondleiding gehad. Al met al een geslaagde avond gehad
Cveer .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten bij Las Palmas. Aangezien mijn vrouw en ik liefhebber zijn van vis gekozen voor Las Palmas. Na binnenkomst netjes ontvangen, ze vergat alleen de jas van mijn vrouw aan te nemen. Direct werd er gevraagd om een drankje wat ook redelijk snel geserveerd werd. Hierna lang moeten wachten voordat de kaart gebracht werd, hier hebben we uiteindelijk om moeten vragen. Na het doornemen van de kaart gekozen voor het verrassingsmenu, zonder toetje. Het eerste gerecht wat geserveerd werd was een witvis met diverse groente, de tomaat en bleekselederij waren de 2 smaakmakers van het gerecht. De vis en de rest van de groente waren smakeloos. Het tussengerecht had was qua smaak op een goed nivo, de vis was daarentegen wat droog. Het hoofdgerecht was hetzelfde als het eerste gerecht, vrij smakeloos. Gezien de prijzen en de naam had ik meer van dit restaurant verwacht. Ik ben bereid om voor kwaliteit te betalen maar dit was zonde van het geld.
Keescornelisse .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Onlangs hier voor het eerst gegeten tgv verjaardag, met 6 personen vooraf gekozen voor het 5 gangenmenu. Iedere gang was smaaktechnisch geslaagd tot zeer geslaagd, toch geven we maar een zesje in de beoordeling en dat komt doordat de porties bijna absurd klein gehouden zijn. De scholfilet in een van de gangen was heerlijk maar om nu zo'n relatief goedkope vis als een postzegel te presenteren vind ik heel jammer. Het pieterige stukje makreel, we dachten aan een amuse, maar nee dit was gang 1. Als je De Blijker altijd in de weer ziet met grote hammen en stukken vlees verwacht je ook niet een half onsje bavette als hoofdknaller. De locatie is prachtig, de bediening was op onze avond vriendelijk en snel, liep een flinke ploeg rond, dit moet allemaal betaald worden, maar ik vond het niet in verhouding
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Op mijn verjaardag hier weer heerlijk gegeten. Vooraf een champagne van het huis. Als voorgerecht een heerlijke kalfstartaar. Mijnheer Reimers kwam vertellen dat men een aantal sliptongen voor mij apart gehouden had. Sliptongen werden geserveerd met dikke friet, salade en mayonaise. Heel erg lekker. Als dessert een espresso met een lekkere grappa, die gezien de kleur een aantal jaren in een robuust wijnvat waar een mooie Barolo in gerust heeft, tot volle wasdom gekomen is. Kortom mijn nieuwe levensjaar had niet beter kunnen beginnen
Will0486 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
In de loop der jaren nu voor de vierde maal gegeten bij las Palmas, en, helaas, ook voor de laatste keer! Is in geen enkel opzicht meer te vergelijken met de beginperiode; de kwaliteit van het eten is nog redelijk tot goed, maar het grootste bezwaar is het gevoel dat "gastvrijheid" hier niet meer meer met een hoofdletter wordt geschreven; de ontvangst is onpersoonlijk en zakelijk, de bediening onprofessioneel, je voelt aan alles dat het hier alleen maar gaat om het genereren van omzet ( hoe kun je nou al iets uit de wijnkaart kiezen, wanneer je nog niet eens de menukaart hebt gezien). Verder een onrustige ambiance, een te dominant aanwezige meneer, driftig heen en weer lopend, wel volop aandacht voor een gast alleen, aan een veel grotere tafel. qua aandacht wordt er teveel onderscheid gemaakt. Ons tafel-tje-tje-tje.....was veel te klein, de, verschillende, serveersters hadden zelf ook moeite met het plaatsen van de gerechten op een veel te klein oppervlak. Het eten, met een wel hele lange wachttijd voor het hoofdgerecht, was redelijk tot goed, heerlijke oesters, een, te koude, bouillabaisse, de dry-aged kalfslende smaakte goed, evenals de zwezerik.
Al met al jammer, dit restaurant valt voor ons definitief af.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Weer eens gelunched bij Las Palmas. Heerlijk eten voor een schappelijke prijs en met een goed tempo. Met het zonnetje erbij op het terras, helemaal prima. Attente bediening. Snel weer eens doen.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het was alweer een tijdje geleden dat we hier gegeten hebben, maar ook dit keer was het geheel volgens verwachting. Heerlijk gegeten met een voor (oesters, carpaccio), hoofd (rib eye steak) en nagerecht (chocolade cake, crème brulee). Ook de koffie (Illy) en het bier (Herrie van de tap) waren top.

De bediening was bij ons, ondanks de andere berichten, wel attent en telkens beschikbaar (ook voor de jassen) als ze nodig waren.

en goede bediening.
AnkeLucia .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
We waren vol verwachting, maar toch wat teleurgesteld. Eten ok, maar voor verrrassings-menu verwacht ik van de brigade van Herman ook echt wel iets verrassends. De amuse werd door heel aardige kelner geserveerd, overige bediening matte, vermoeide houding (een glimlach), niet echt een gevoel van welkom. Ook bij het verlaten van het restaurant niemand die even gedag zegt.
EJJS .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Eten en sfeer als vanouds: prima. Service echter zwak, niet zozeer qua vriendelijkheid als wel qua tijdsduur: 6 u binnen, 9 u pas weer buiten terwijl er alleen kleine (zondags-) gerechten waren besteld (Ierse oesters, zeer goed; bouillabaisse, uitstekend; zeeduivel zeer goed, wellicht iets te gezouten). Dat kan makkelijk een uur of anderhalf sneller ...
Stijnisfijn .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Aantal jaren geleden voor het eerst met ons gezin gegeten. Nu zakelijk een keer getest. Natuurlijk is het eten lekker maar dat mag ook wel voor deze prijzen. Een 4-gangen menu kost al 59 euro. Gegaan voor a la Carte; bouillabaisse die lekker is en goed gevuld. Daarna kreeft en voor tafelgenoot mooi rosé gebraden vlees, afgesloten met goede koffie. Zeker niet slecht, service mag wel attenter.