Restaurant Lara

Kruisstraat 62 5612 CJ Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Lara

Capel .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
In de avond van 21 februari jl met z'n vieren naar Lara voor de Sweatdeal-aanbieding van Euro 13,50p.p.!
De open haard verspreidde een behaaglijke warmte. Het zag er schoon uit. Gezien de reacties op dit forum viel het ons reuze mee. Je bent tenslotte in een soort lunchroom en niet in een sterren restaurant! We begonnen met linzensoep met Turk brood, dat ons allen uitstekend smaakte. Inmiddels werden 3 soorten vlees op de barbeque gegaard en rook het heerlijk. Een ovaal bord met daarop 3 soorten gegrild vlees (o.a. heerlijke lamscotelet) wat (weinig) frietjes en garnering van sla en tomaat. Ook dit smaakte echt lekker. Als nagerecht werd baklava met ijs en slagroom geserveerd. Ik ben geen zoetekouw, maar heb het me laten smaken. Over de verhouding prijs-kwaliteit kunnen we geen kwaadwoord zeggen.
Nog een praatje gemaakt met de (Koerdische) eigenaar(kok) en de dames die ons bedienden.
Aardige mensen die een vriendelijk woord van hun klanten merkbaar waarderen.
Onze kaartclub zal er bij het potverteren nog wel eens terug komen.

Betty B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Prima hoofdgerecht met 4 soorten mals gegrild vlees vooraf gegaan door een heerlijke linzensoep. En dan een lekker nagerecht bestaande uit zelfgemaakte Turks delight met ijs en slagroom!
Liek007 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Met 6 personen hier gegeten met een Sweet Deal, ze hadden geen bier was, dus noodgedwongen aan de wijn, er was verder geen personeel te bekennen want die zaten achter te roken, toen we nog iets wilde bestellen kwam er iemand van achter met haar jas nog aan om iets te drinken in te schenken voor ons, vervolgens kregen wij een belletje op tafel voor als we nog iets nodig hadden we maar moesten bellen.
Na een uur kregen wij ons eten, 4kleine schaaltje met in de ene champignons met stukjes kip,in de ander taaie stukjes lamsvlees met champignons,in de ander garnalen met champignons en je raad het al in de 4de zat 1 champignon met feta en een mandje met droog koud brood en een bakje sla, er was helemaal niks Turks aan en ook NIET lekker, vond het echt een aanfluiting, het dessert was helemaal een lachertje, 2 kleine stukjes baklava die uit de vriezer leken te komen met een klein bolletje ijs en slagroom uit een spuitbus.
Personeel was onverschillig en absoluut niet gemotiveerd, met ons waren er nog 2 personen die ook een sweet deal hadden en waren duidelijk ook niet tevreden en vroegen of ze er frietjes bij konden krijgen maar dat kon niet want de frietjes waren OP.
Dit was de eerste keer dat we na het eten nog een hamburger zijn wezen eten, absoluut geen aanrader, erg slecht en heb me vreselijk zitten ergeren, geen leuk avondje uit dus
BWEHV .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Via Social Deal bij Restaurant Lara terecht gekomen voor een Bourgondisch 3-gangen diner. Nu heeft de Kruisstraat best leuke buitenlandse restaurantjes dus vol verwachting er naar toe.

Het restaurant ziet er wat kaal en oubollig uit en echt druk was het ook niet, naast onze groep van 8 personen was er slecht 1 ander tafeltje van 2 personen bezet. Het assortiment drank was beperkt, geen witbier en geen rivella, alleen standaard dranken. We hebben buiten op het terras een drankje genuttigd omdat het zo'n mooi weer was en zijn voor het eten naar binnen gegaan.

Het voorgerecht was een linzensoep, een beetje smakeloos, maar het vulde wel. Als hoofdgerecht hadden wij allen een bourgondisch vleesgerecht verwacht, maar we kwamen enigszins bedrogen uit, geen grote schalen met vlees en toebehoren, maar ieder een bord met hierop 2 spiesjes, 1 lamskoteletje en 2 mini hamburgers, als side dish een schaaltje frietjes. Het toetje was het enige echte Turkse element, namelijk baklava met een bolletje ijs en slagroom uit een spuitbus.

Niet echt een Turks specialiteitenrestaurant, gewoon een hobby kok die je een maaltijd voorzet die je thuis ook had kunnen maken. Jammer.