Restaurant Lanterna

Meer informatie over restaurant Restaurant Lanterna

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Lanterna

MinkeNL .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met een groep van 9 collega's heerlijk gegeten, vlotte bediening, gezellige sfeer. We hebben gezamenlijk de antipasti planken met veel lekkere hapjes gedeeld waardoor de stemming er al meteen goed inzat; daarna vis (heilbot) of vlees, prima hertenbief, lekker krokant gebakken. De saus kwam apart, ook altijd een pluspunt; en fijn ruim voldoende groenten erbij (romanesco op Italiaanse wijze). Ook de toetjesplank met chocomousse, panna cotta met fruit en tiramisu was dik in orde. Pluim voor kok en bediening !
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wouw,wouw,wouw ????,
Via iens hier terecht gekomen ,we hadden 2 maal anti pasti met vitello tonnata,carpaccio,mozzarella met tomaat,gevulde courgette en nog wat heeeeeerlijk,ik had slakken dit waren de lekkerste die ik ooit gegeten heb .
Slakken in tomaten sauce gegratineerd met kaas .super maar wel machtig,
Heb toen hoofdgerecht afgezegd en een tomatensoep genomen met room ,versgemaakt Top,de andere hadden entrecote en kalfsoester allemaal Super.
Ik zou bijna gaan verhuizen vanuit Rotterdam.
Personeel en chefs bedankt.
Eveline M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij restaurant Lanterna! Wij kozen voor het 3 gangen menu: heerlijke antipasti, daarna als hoofdgerecht kalfsoester en als dessert overheerlijke panna cotta. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten! Alles klopte! Wanneer we ooit weer in de buurt zijn, gaan we zeker terug naar Lanterna!
Justeatit .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Zondag de verjaardag van mijn schoonvader gevierd met z'n zessen. Na een warm welkom werd ons een tafel toegewezen bij het raam.

Wij hebben allemaal genoten van het viergangen menu met als voorafje de anti pasti: overheerlijke vitello tonnato, caprese, rundercarpaccio, salami met geroosterde walnoot, bruschetta met tomaat en ui en een rolletje met gerookte zalm. Als tussengang de tortellini met champignons en truffel. Helaas kwam de truffel totaal niet tot zijn recht en waren de tortellini veel te dik waardoor de pasta aan mijn gehemelte bleef plakken. Het hoofdgerecht een mals stukje wildzwijn met een uiencompote, witlof en gebakken aardappeltjes.

Voor mijn vriend met een lactose intolerantie werd de gerechten steeds aangepast! Echt klasse!

De bediening was ongedwongen, super vriendelijk en attent. Ik kom hier graag nog een keertje terug!
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Zondag 27 December met vrouw en dochter, zeer gastvrij ontvangen in dit gezellige restaurant, zaten bij het raam, heerlijke gerechten en lekkere wijn, volgende keer als we in Venlo zijn, gaan we hier zeker terug.
ClubMichelin .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Er zijn maar weinig restaurants die begrijpen wat Italians eten is. Restaurant Laterna is er zeker een van. Een beetje verscholen in een zijstraatje, schift misschien wel het kaf van het koren. De echte fijnproevers nemen de moeite toch wel om te komen. De antipasti was royaal en goed. Heerlijke Tournedos con Spaghetti alla panna D'Aglio en Grote garnalen met knoflook gegeten. Mooie weet ik niet meer wijntjes; maar goed! Kort om een van de betere restaurants van Venlo. De bediening is super! Mag ook wel ze is de dochter van de langst dienende horeca ondernemer van Venlo. Leuk is ze ook nog!
Lene K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Heerlijk gegeten met een kleine groep. We hadden allemaal het
3-gangen menu. Met name het assortiment voorgerechtjes was heerlijk. Voortreffelijke Copa di Parma, lekker Carpaccio, Vitello Tonato en gegrillde groentes. Hier door waren de verwachtingen voor de rest van het menu te hoog. M.a.w. het hoofdgerecht en dessert waren prima maar konden niet tippen aan de voorgerechtjes.
Muze1965 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Dit restaurant is beslist een van de betere van Venlo. Het biedt de Italiaanse keuken op een hoger niveau, dus zeker niet het doorsnee pasta-en pizza-assortiment. De bediening is uitermate attent en vriendelijk. Ze schenken royale glazen wijn (proef de rode uit Perugia, heerlijk!!) en de porties zijn goed en mooi opgemaakt. Alhoewel het op 19 januari bitterkoud was, merkte je er binnen niets van door de zware veloursgordijnen bij de deur (dus geen tochtgat) en de heaters aan de muur. De inrichting is knus en de prijzen ok, dus mensen van Lanterna, jullie zien ons zeker nog eens terug.