Restaurant Landgoed Bergvliet

Meer informatie over restaurant Restaurant Landgoed Bergvliet

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Akwadoe D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Hier geluncht op terras. Mooi uitzicht op golfveld. Vind wel dat door het glazen afgeschermde terras 'de beleving' van het golfveld/omgeving wat inboet. Vond de bediening niet altijd even attent; te lange wachttijd voor ze bestelling opnamen en liepen soms aan je voorbij maar verder wel vriendelijk. We namen een salade kip en Bulgur. Smakelijk bereid met heerlijk brood en goede roomboter erbij.
Zuid-Afrikaanse Sauvignon Blanc was aan de zoete kant.
Zit tussen 7 en 8 in. Kom zeker nog eens terug.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Wij vinden de kok top !

Vorig jaar zijn we hier met de golfmannen al eens neergestreken voor een golfarrangement en we waren toen al prettig verrast over de hoge kwaliteit van het eten. Dit jaar werden onze hoge verwachtingen niet teleurgesteld. Zwaardviscarpaccio met asperge in tempuradeeg vooraf en langzaam gegaarde entrecote met verschillende groenten. Heerlijk.
Ook de wijnen zijn bijzonder bijzonder.

De bediening 's avonds was helemaal prima en gezellig. De dametjes die ons 's middags ontvingen hadden er niet zo heel veel zin in leek het.

De prijs/kwaliteit-verhouding is enorm goed: 70 euro voor 18 holes met ontvangst met koffie en gebak en een 2 gangen diner van deze hoge kwaliteit.

Toch gaan we waarschijnlijk niet meer terugkomen bij Bergvliet Golf omdat je helemaal knettergek wordt van het hondengeblaf tijdens het golfen.

Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Met 4 man gaan eten na een golfles op de zondag (na-)middag. Bediening ok, 3 verschillende serveersters tijdens ons etentje wat een paar KLEINE slordigheidjes met zich meebracht maar enfin, de dames waren zeker attent. Wij hadden 2x de Zeeuwse mosselen waarvan de groenten heel erg zout waren, mosselen heel erg lekker overigens (volgende keer iets meer wijn erbij), de couscous salade (heerlijk) en de biefstuk (keurig opgemaakt bord). Vooraf hadden wij een mooi brood met tapenades welke naar mijn mening iets wat flauw van smaak waren. Locatie en het uitzicht zijn heerlijk rustgevend en je zit hier voortreffelijk. Over paar jaar verdiend het interieur een kleine update (systeemplafonds, opstelling meubels). Leuk adres i.c.m. golf.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Golfarrangement met de mannen. 18 holes bij 30 graden was afzien. Gelukkig bood het restaurant troost. Brood met wat lekkere smeerseltjes, vooraf kreeftsoep en als hoofdgerecht halve kreeft met gebakken asperges (nog nooit gegeten), aardappelpuree met nog wat spinazie. Heerlijk.
De welkomst appeltaart hadden we 's middags overgeslagen maar, o wat een gelukzaligheid, die was nog bewaard voor bij de koffie na. Geluk zit soms in een royale toef slagroom.
Zowel buiten als binnen kan je prettig zitten. Het personeel is attent, vriendelijk en snel en de bierglazen in alle denkbare formaten verkrijgbaar.
Het was een feest.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Restaurant Bergvliet bevindt zich in het clubhuis van de golfclub. Er hangt een prima sfeer en het eten is goed. Ik had als voorgerecht gekozen voor de Vitello Tonnato deze was heerlijk. Als hoofd ben ik voor de varkenshaassaté gegaan. Deze was goed gebakken en mooi rosé van binnen. Helaas waren bij het nagerecht de friandises op. Hierdoor ben ik gegaan voor een Spanish coffee waarbij ik een stukje appeltaart heb gedeeld met mijn vriendin. Dit kan natuurlijk gebeuren en de appeltaart was dan ook weer prima. Het personeel was zeer vriendelijk en had verstand van zaken betreft de gerechten en de wijnen op de kaart. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik persoonlijk erg goed.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Na meeting op het terras gezeten. Mooi uitzicht en zeer vriendelijk personeel. Mijn collega's kozen voor kipsate en versefriet. Ik voor een stuk witvis op kruidenrisotto. We hebben gezellig gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Na een partij golf is het altijd aangenaam in het clubhuis goed te kunnen eten. Wij kozen voor een arrangement, golf en daarna diner. Er werd rekening gehouden met één lactose dieet. Een voorafje met wat lekkernijen ging er goed in. Het hoofdgerecht bestond uit vis, uitstekend bereid en smaakte voortreffelijk. Frieten erbij en wat groente. Prima. Het nagerecht is altijd een keuze, die niet bij iedereen goed valt. Ja smaken verschillen. De bediening was erg vriendelijk en begreep de uitgelaten prijswinnaars uitstekend. Na een kopje koffie tevreden weg. Tot de volgende keer.
Hans911 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Dit restaurant bevindt zich in het clubhuis van de golfclub. Mooie locatie met prachtig terras. Gezellig ingericht restaurant. De bediening is uitstekend en heel vriendelijk. Wij bestelden de lende biefstuk met frietjes en groeten. Kan beter hoor. De biefstuk lijkt van een oude koe :-) niet echt mals en de dikke bleke frietjes kunnen ook beter ! Kleinere en krokantere frietjes zou ik adviseren. De groente erbij waren goed maar weinig.