Restaurant Lan Tin

38-C Lambertus Hortensiuslaan 1412 GW Naarden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Lan Tin

Verfijnde Aziatische windrichtingen

Aziatische delicatessen. Bij Restaurant Lan Tin in Naarden proef je verfijnde en voedzame Chinese gerechten. Culinaire hoogstandjes uit diverse Aziatische windrichtingen. Kwaliteit is het belangrijkste. Lan Tin is niet zomaar de afhaalchinees op de hoek. Afhalen mag wel natuurlijk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Lan Tin

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Lan Tin

Aad V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Op zaterdagavond hier gegeten met vier personen. Gelukkig hadden we gereserveerd, want de sfeervolle zaak was tot de laatste plaats bezet.
De ontvangst en bediening waren bijzonder plezierig, zoals we wel gewend zijn, de nieuwe kaart verrassend. De gerechten waren stuk voor stuk voortreffelijk bereid en de combinatie met een heerlijke Chileense Sauvignon Blanc was top! De befaamde pekingeend kun je niet overslaan! We komen hier zeker terug.
Ninette H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Gerechten met authentieke Aziatische smaak. Mooi servies. Vlotte service. Gaan zeker terug om andere gerechten te proberen. Peking duck flensjes en de rode curry waren favoriet in ons gezelschap vanavond.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Wij vinden de smaak van het eten altijd erg lekker zo niet fantastisch. Wij geven echter een 8 omdat de porties tegenover de prijs erg klein zijn. Lan Tin is een bijzonder lekkere Chinees maar wij vinden het echt aan de te prijzige kant. De prijs die men hier vraag voor mineraal water is ook echt te hoog. De service is altijd erg vriendelijk.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst, je jas wordt netjes aangenomen en opgehangen. Prima inrichting. Comfortabele stoelen. Goede witte wijn (viognier). Klein minpunt het bakje met zoutjes dat je als "amuse" krijgt. Heerlijke babyspinazie met garnalen. Ontzettende lekkere soft shell crab! En ook de curry met coquilles was heel smakelijk, ook al zaten er maar 2 coquilles in. Er zaten ook garnalen bij. Bij de koffie luxe bonbons, altijd welkom :). Een geslaagde avond. ook prijs-kwaliteit in orde. De kaart zou er wel wat beter uit mogen zien i.p.v. zo'n geplastificeerd A4tje. Wij komen in ieder geval nog eens terug.
Lolaz S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
De bediening is altijd vriendelijk. Eten is goed maar de porties vinden wij iets te klein tegenover de prijs. Goede Chinees maar iets te hoog in prijs is onze mening.
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Een Chinees restaurant zoals ik dat graag zie, modern decor, vernieuwde fusion-geïnspireerde keuken en zonde die saaie quasiNedelandsch-Indischegerechten die bij een Chinees nietstezoeken hebben... De keuze was wat beperkt, maar erzijn ook culinaire weken met een interessantere keuze. Aardig garnalengerecht met frisse salade, pekingeend in flensjesop een voorbij nieuwe wijze geserveerd en als hoofdgerechten een heerlijke vuurpan die behoorlijk pittig was en een pekingeend zoals die behoort te zijn: mals met een krokante huid. Dessert, baillyijs, was mooigedraaid en smakelijk. De bediening was attent en vriendelijk en de prijs was beslist redelijk!
Jw S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Zoals altijd zeer vriendelijke ontvangst, snelle onopvallende bediening. Bij aperitief een bakje met simpele zoutjes, nou niet echt culinair te noemen. Zeebaars met chili en koriander als voor, was minimaal van portionering en niet echt kraakvers zo te proeven, lamsspiesje was naa mijn menig te overdadig gekruid, deze bestellen wij hier vaker en was echt minder van kwaliteit. De Pekingeend was superbe!
Prijs kwaliteit is hier zeker in orde, mssch had de keuken een mindere dag, door de grote groep die aanwezig was!
Hostmanship .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Wat kun hier ontzettend lekker eten! In combinatie met personeel dat geen Hostmanship cursus nodig heeft is dit een heerlijk adres. Geen poespas, geen hip, gewoon heel goed!
Fschalkwijk S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Als je eens iets anders wilt eten bij de Chinees kan je zeker Lan Tin eens proberen. Eerste kerstdag hier gegeten, 4 gangen menu, hele lekkere gerechtjes echt anders dan anders, hele vriendelijke bediening niets is te veel.
Ook de inrichting is lekker modern, geen tingeling interieur.
Echt een aanrader
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Ik ben aangenaam verrast door het eten wat ik voorgeschoteld kreeg. Zeer hoog culinair niveau, een ware smaakbeleving. Het eten is Asian Fusion, van alle aziatische landen is wel iets van de kaart gepakt en samen gebracht in verrassende nieuwe gerechten. Top beleving.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Hier met 4 mannen gegeten voorafgaand aan een voetbalwedstrijd. Vooraf aangegeven dat wij weinig tijd hadden en hier werd keurig rekening mee gehouden zonder dat iets van de snelheid merkten.
Genoten van een voortreffelijk drie gangen menu. Mooi opgediende borden en de gerechten waren voortreffelijk van smaak. Prima ambiance en zeer onderscheidend ten opzichte van het gemiddelde Chinese restaurant. De keuken ook breder Aziatisch georienteerd.
Zeker de moeite waard om terug te komen en dan wat meer tijd te nemen om van deze keuken te genieten.
Ine R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Had al veel over Lan Tin gehoord, heeft een goede naam en reputatie opgebouwd in het Gooi. Hoewel alles zeer smakelijk was, heb ik alleen niet de verrassingen geproefd waar ik op gehoopt had. Dat zegt overigens niets over de gerechten, die van uitstekende kwaliteit waren. De Sint Jakobsschelp in sojasaus was bijvoorbeeld perfect gegaard en de Peking eend van mijn disgenoot viel ook zeer in de smaak.

Bediening is heel alert en vriendelijk, prettig.

Decor is klassiek, niet zoveel op aan te merken.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
De Peking eend was weer geweldig! Mooi gegaard, knapperig korstje, lichte knoflooksmaak. Knapperige gewokte groenten erbij en een goed Frans zuidwijntje, een 10 voor dit dineetje.
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Heerlijk Aziatisch eten, onverwachte combinaties van ingrediënten. 3 gangen menu met een voor- tussen- en hoofdgerecht steeds per gang veel variatie/keuze op de kaart. Bediening is niet heel verfijnd maar erg vriendelijk, snel en attent. Tijd tussen de gangen precies goed ook op een drukke zondagavond. Interieur is netjes, niets bijzonders, maar je komt hier vooral voor het eten.
Kwok A.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Prachtig restaurant, gerund door echte vakmensen met liefde voor hun zaak. Ze hebben onlangs een nieuwe menukaart geintroduceerd met veel verrassende fusion gerechten geinspireerd door de laatste trends. De homemade gyoza met gesmolten foie gras met de goma-ponzu saus is zeker een aanrader! Bediening was vriendelijk en attent en de decor is intiem en rustgevend.
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Na jaren weer eens gegeten bij Lan Tin. De kwaliteit is onverminderd hoog; dit is Aziatisch eten van een geheel andere orde (als je tenminste aan Chinees of Indisch denkt). Ruime keuze uit een mooie kaart, voor elk wat wils. Voor-, tussen- en hoofdgerechten, waardoor je alle mogelijkheden (en smaken) kunt uitproberen. Toch niet duur; driegangenmenu voor 28 Euro. Prima!
Echt een aanrader zonder voorbehoud. Bediening wat formeel maar bijna vlekkeloos, prettige sfeer. Het decor is neutraal op het saaie af, maar wel zeer verzorgd. Dit restaurant blijft een aanrader, vooral omdat je weer eens echt iets anders eet.
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Hier gegeten met een groep vanwege mijn vaders verjaardag. We zaten bij de ronde tafel wat gezellig is. Heel druk voor een dinsdag. Heerlijk eten en mooi opgemaakt. Personeel was vriendelijk, snel en beleefd. Ze krijgen binnenkort nieuwe kaart, we komen dan zeker terug.
BigKahuna .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Op aan raden van buren en vrienden gegeten. Voorgerecht (Hors d’oeuvre) viel tegen, tussen gerechten (flensjes en lamsspiesjes) waren lekker, hoofdgerecht (cha sui / black truffel beef) waren lekker. Service is erg vriendelijk maar op een gegeven ogenblik langzaam/niet meer te bereiken. (Erg amicaal met locals). Terugdenkend vond ik het best wel prijzig voor wat je krijgt. Door de moderne interieur en mooie manier van presenteren wordt slim ingespeeld Bussums/Naardens publiek en wil men de indruk wekken veel meer te zijn dan de standaard chinees.
Conclusie: redelijk goed, maar ook niet meer dan dat. Laat je niet foppen!
We zullen hier vast wel eens terugkeren, maar zal niet onze vaste plek worden.
Myrna O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Vandaag voor het eerst hier gegeten. De 'hot beef' was heerlijk. Mals vlees, pittig van smaak. De 'ti pan ossenhaas' was best lekker, maar met de hot beef ernaast ging de voorkeur toch zeker naar de hot beef uit. De hors d'oeufre bestellen we niet meer. De gebakken nasi was wel prima, de bami te flauw van smaak. De gerechten zijn wat aan de kleine kant (tenminste, vergeleken met andere Chinese restaurants). Bediening is hier zeer vriendelijk. En de inrichting, daar kunnen veel andere Chinese restaurants nog wel een voorbeeld aan nemen. Misschien komen we nog wel eens terug.
hqproever .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Heerlijk! We hebben hier erg lekker gegeten, vooral de red curry viel in de smaak. Het personeel is vriendelijk en de sfeer goed. De prijs/kwaliteit verhouding is ook top, dus hier schuif ik graag nog eens aan.