Restaurant La Vista

Meer informatie over restaurant Restaurant La Vista

Voordelig
J H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vanavond met twee personen voor het eerst bij La Vista gegeten en dat zal zeker niet de laatste keer zijn.Beste pizza die ik in tijden heb gegeten.Licht en zeer smakelijk.Perfect brood met kruidenboter vooraf en de wijn is ook uitstekend.
Dit alles voor een meer hele vriendelijke prijs,net zo vriendelijk als het personeel.
Bedankt en tot ziens.
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Verschillende spaghetti gerechten namelijk marinara ,bolognese, pasta la vista aangevuld met een gemengde salade die we vooraf hebben laten gaan door een bruschetta en een gamberoni zorgden ervoor dat we bijna geen plek meer voor de gellato tri colore hadden.
Er werd een heerlijk zoet wijntje bij geschonken wat net als de andere gerechten aangenaam van prijs is. Of het echt authentiek italiaans eten is weet ik niet maar het was wel erg lekker. En het uitzicht op de oude maas en de voorbij varende bootjes is ook leuk. Als het warmer weer is gaan we nog terug om op het terras te gaan eten.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Al meerdere keren (4x) bij La Vista gegeten en elke keer zijn we zeer tevreden. Het eten is erg goed, porties zijn groot genoeg om te delen (doggybag is geen probleem) en de prijs is laag. Wij vinden het altijd leuk om gerechten te delen en nemen dan ook diverse voorgerechtjes, een gezamenlijk hoofdgerecht en ieder een toetje. (35€) Het eten is van goede kwaliteit. Zo wordt de caprese van buffelmozarella gemaakt en smaakt alles erg goed. "Echt" italiaans is het misschien niet, maar smaken doet het zeker wel. Nadeel is dat het soms als het druk is de zaak wat rumoerig kan zijn. Wij komen hier elke keer weer met plezier
Huis03 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
De pizza prosciutto van mijn ene metgezel, de spaghetti marinara van de andere en mijn spaghetti met gegrilde aubergine, courgette en kipfilet waren om te smullen! Grote smakelijke porties die we binnen no time op hadden, omdat het zo lekker was. Wij zijn alledrie enorme Italië-fans dus we weten echt wel of het eten goed is of niet! De bediening mag attenter zijn, lopen niet rond om te kijken of er nog iets nodig is. Moesten een paar keer wuiven om de aandacht van het bedienend personeel te trekken. Wel is men er vriendelijk. Mooi uitzicht over De Maas en leuk interieur. We hadden naast het hoofdgerecht allemaal 2 drankjes. De rekening was aangenaam laag, nl. € 42,-.
JanHor .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Bij La Vista heerlijke pittige Pizza Piccante gegeten met tomatensaus, mozzarella, paprika, pikant gehakt en bedekt met rucola. Een goed gevulde pizza, ruim voldoende als maaltijd. Mijn tafelgenote had gekozen voor een Pasta la Vista, lekkere tagliatelli in tomatensaus met gegrilde kip, gegrilde paprika, gegrilde aubergine, artisjok en verse knoflook.
De prijzen weten ze hier ook nog eens onder een tientje per gerecht te houden. Samen met twee glazen wijn per persoon en een kopje koffie ben je dan voor nog geen 40 euro klaar. Eenvoudig, maar lekker!
Natasja W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Heerlijk gegeten
Gezellig uiterlijk
En de bediening top (vriendelijk)
Wij komen zeker terug.
Tot de volgende keer!!!

J M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
La Vista ziet er als restaurant modern uit. Mooie ambience, echter viel het eten enigszins tegen. de pizza was snel klaar, maar helaas moesten we tot twee keer toe vragen waar de pasta bleef. Smaak en kwaliteit van het eten vonden wij middelmatig. Eens maar niet weer.
Kismi .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Leuk uitzicht. Prima bediening, goede pizza's en pastagerechten. Geen enkel gerecht boven € 10,00 . Jammer van de hoge ruimte waardoor er veel 'herrie' is. Wat ons betreft een reden om niet snel terug te komen.
Assieossie .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Wij hebben er naar genoegen gegeten ,het eten was lekker maar niet bijzonder.
Weinig vlees op de kaart . Ik zou daar iets meer van op de kaart zetten ,in Italië hebben ze heerlijke vlees gerechten . . Ik zou wat gordijnen ophangen want het is heel gehorig .de inrichting is erg leuk .
De bediening was perfect ,erg vriendelijk . Uitzicht erg leuk .
Ik hoop dat ze het redden ik heb er gegeten voor €20 ,- erg goedkoop .
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Nieuw restaurant in Spijkenisse die ook open is voor een lekker warme lunch.
Eten en ambiance is prima, service ook. Gezellig terras met mooi uitzicht.
Een aanrader!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Ik weet niet of de meneer onder mij wel in hetzelfde restaurant gegeten heeft wij hebben hier gewoon heerlijk gegeten voor een super prijs, salade en pasta, en had echt niet het idee dat het pakjes en zakjes kwam.
van mij krijgen jullie negens...
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Vorige week subliem gegeten bij La Vista. We hebben verschillende voorgerechten besteld en ze waren allemaal heerlijk. Daarnaast was de pizza verrukelijk en zijn de pasta's om je vingers bij af te likken. Zelfs onze kleine meid van 1 heeft gesmuld van de pasta bolognese.
Renedekorte .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Deze ondernemers hebben met de overstap naar een Pizzaria een goed concept aangeslagen. Prima locatie . Iets meer vers hadden wij op prijs gesteld. Aanrader
EJAZeegers .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Het eten was heerlijk met verse producten. De inrichting ziet er verzorgd uit, de akoestiek is wat minder. De bediening was heel vriendelijk en service gericht. Zeker een bezoek waard!!
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Eindelijk weer eens een echt traditioneel Italiaans restaurant. Ik ben al een paar keer in Italie geweest en verbaas me telkens weer dat er in NL weinig restaurants zijn het echte Italie kunnen evenaren. La Vista kan dit wel, het was net of we weer in Italie waren.
Het eten was echt geweldig voor een zeer betaalbare prijs. De locatie is ook fantastisch! mooi uitzicht over de Maas. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan eten voor een Italiaanse culinaire ervaring.