Restaurant La Viña

Maasstraat 72 1078 HL Amsterdam Nederland Kaart
31-206620448

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant La Viña

Complete wine & dine experience

De chef maakt met veel liefde en passie voor producten prachtige Spaans-mediterrane gerechten. Hier wordt duidelijk met passie, kunde, kwaliteit en creativiteit gekookt op hoog niveau. Eigenaresse en sommelier Jacqueline Borgers zorgt voor het perfecte glas wijn bij al dat lekkers. Heerlijk eten, mooie wijnen en uitstekende bediening. Een perfecte avond uit!

Meer informatie over restaurant Restaurant La Viña

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 01:00
Zondag Gesloten

K S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bij ontvangst werd ons, voorafgaand aan de uitleg omtrent het menu, gelijk de wijnkaart overhandigd. Als vinotheek is dat begrijpelijk, maar het lag er voor ons iets te dik bovenop. Voor het AH menu konden we kiezen uit één voorgerecht, twee soorten hoofdgerechten en één dessert. Het voorgerecht was heerlijk en leuk opgediend,maar de beide hoofdgerechten waren of niet geheel gaar (parelhoen) of te vet (ravioli), het nagerecht (crème brulée) was lekker,maar voorspelbaar. De grootte van de porties was beperkt; we zijn na afloop nog ergens frites gaan eten.
Churchilllaan .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wij waren hier met de AH-restaurantactie. Vlotte ontvangst en bediening, goede wijn (de syrah/grenache), lekker en mooi opgemaakt voorgerecht en ook complimenten voor het dessert. Het hoofdgerecht (parelhoender) was helaas te gaar, maar mooi opgemaakt, goed gegarneerd en qua smaak 'oké'. Na het eten zijn we snel vertrokken, omdat er een nare kattenlucht rond onze tafel hing, veroorzaakt door een kat uit de buurt die geregeld lief komt bedelen. De eigenaresse trad hier kordaat tegenop met een neutraliserende spray, maar een halfuur later was de geur terug. Als ze een manier vindt om de lucht voorgoed weg te krijgen, zou ik nog wel eens terugkomen.
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het restaurant was een zeer leuke ervaring en zeker iets om terug te komen. Wij hadden gebruik gemaakt van de Albert Heijn restaurant actie en ze hadden een heel mooi menu voor ons samen gesteld. De service was zeer gastvrij en lekker relaxed. Wij komen zeker terug!
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Wat een gezellig restaurant! Heerlijk gegeten en super-vriendelijke eigenaresse. Met z'n tweeën 4 voorgerechtjes genomen. Vooral de gamba's zijn een aanrader. Als hoofdgerecht had ik de steak. Heerlijk vlees en prima gebakken. Voor het dessert was alleen nog ruimte voor een cappuccino met een chocolade truffel. We komen snel terug.
ElladHartog .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk eten, professionele bediening. Chef hulp was ziek, dus duurde even voordat hoofdgerechten kwamen.
Was wel erg warm en benauwd op een gegeven moment, en druk, daardoor slecht te verstaan.
Maar gezellige avond gehad met goed eten en mooie wijnen.
Kitty J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima lokatie, gezellige inrichting, lekker eten en drinken en professionele, vriendelijke bediening.
Zeer attent en steeds nauwlettend werd gekeken wat je nodig had. Of je nou drinken nodig had of peper en zout. Aanrader.
Brent M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Kwam hier voor het eerst met mijn partner en wij vinden La Vina een fijn restaurant op een leuke locatie in de Rivierenbuurt. De prijs-kwaliteit is goed te noemen, waarbij de carpaccio en kaasplankje een aanrader zijn. Ondanks dat het restaurant niet groot te noemen is, zit je op een gepaste afstand van elkaar waardoor je prima met elkaar kan tafelen. De service is daarbij adequaat te noemen. Wij zullen zeker hier nog eens terugkomen.
C L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De coquilles zijn heerlijk!! Ook super lekkere eend gegeten. Vind dit een restaurant waar je na een drukke dag helemaal tot rust kunt komen! Het is intiem en leuk ingericht. Ga hier zeker vaker eten.
R. A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
In het kader van de AH restaurantactie heb ik samen met mijn vriendin bij La Viña gegeten. De ontvangst was prettig en gastvrij.
Het restaurant is sfeervol ingericht en niet te groot.
Ons werd gevraagd of wij brood op tafel wilden, maar omdat we niet wisten hoe groot de gerechten zouden zijn, sloegen we dit af. Een fles water kost vijf euro.
Het voorgerecht bestond uit gerookte lamscarpaccio. Hier was niets op aan te merken. Het hoofdgerecht was rode poon met venkel, ui en een puree van zoete aardappel met een saus met saffraan. Dit was heel smakelijk, met voldoende vis ook, maar voor een hoofdgerecht was de hoeveelheid niet royaal. Als nagerecht bestond de keuze uit een stukje cheesecake of een kaasplankje. Beide desserts waren wederom niet omvangrijk, maar wel smakelijk. Bij de koffie en thee toe misten wij een koekje of een chocolaatje oid.
Wij kunnen ons voorstellen dat er mensen zijn die na deze drie gangen nog met lichte trek het restaurant verlaten. Het broodje dat we erbij hadden kunnen bestellen, had daaraan niet zoveel veranderd. Wel zijn de gerechten met zorg bereid en zeer smakelijk.
Wij dronken een Spaanse witte Aljibes en een rode Club Cinco bij de gerechten. De Club Cinco was zalig.
Een fijne, mooie ervaring bij La Viña, al hadden de borden net iets royaler gekund.
joukeschotel .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heel plezierige service met goede kwaliteit spijs en drank. Geen al te hoog gespannen verwachting en daardoor voldeed het uitstekend.
vanderbroeck.consult .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Bediening was zeer attent, correct en hield rekening met onze tijdslimiet. Het menu was eerlijk en van goede kwaliteit. De inrichting met deels hoge tafels een beetje wennen was ok ,maar niets bijzonders.Totaal oordeel geslaagd.Mathieu
G F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Mooie gerechten zonder poespas met pure ingrediënten, vers bereid. Geen mediterraan menu via de AH actie. Heerlijke wijnen
Christa K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Toen we iets wilde weten over een bepaald ingrediënt, werd het helemaal voor ons nagevraagd en nagezocht. Super!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, super goede ontvangst en bediening. Ze is persoonlijk en het is echt een beleving om eens van een sommelier te horen welke wijn geschonken wordt. Fantastische wijnen die perfect bij het eten passen! Chapeau!
ifs .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk eten en zeer goede service! Gastvrouw erg vriendelijk en behulpzaam, ook met het vinden van een passende wijn bij de gerechten. Top!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We aten in het kader van de AH-restaurantactie bij La Viña. In sommige restaurants kun je met deze actie à la carte eten en bij andere is er een keuzemenu. Bij La Viña was het à la fortune de pot oftewel eten wat de pot schaft. Toch merkwaardig dat er – behalve bij het nagerecht – geen keuzemogelijkheid wordt geboden. Het broodje met boter en olijfjes stond apart op de rekening maar daar kan ik mee leven. We kregen een carpaccio van lam met groene asperge, artisjok, truffelolie en een dressing van mango en limoen vooraf en gebakken zalm met puree en paddenstoelen als hoofdgerecht. Beide gerechten waren op smaak en goed bereid. Na was er de keuze tussen een kaasplankje en cheesecake. We kozen voor de kaas. Al met al niet slecht gegeten maar de zeer beperkte keuze was een tegenvaller.
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lekker eten met bijpassend wijnarrangement, fijne bediening die alles op een prettige manier uitlegt. Voor mij erg belangrijk zijn de pauzes tussen de gerechten; niet te lang en niet te kort. Het restaurant heeft grote ramen; dit geeft een ruimtelijk gevoel maar het is toch gezellig. Kortom: een aanrader!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het ontvangst was vriendelijk. Er werd ons gevraagd of we aan een hoge of normale tafel wilde zitten. Wij kozen voor een hoge tafel. Alleen omdat je voeten niet bij de grond kunnen is dat voor anderhalf uur wel wat lang je zit toch niet zo lekker, dat zou ik in de toekomst in ieder ander restaurant dus ook niet meer doen. Verder was de service vriendelijk alleen ik was niet heel tevreden over het eten. Ik had er meer van verwacht. Wel een lekkere wijn gedronken. Het was helaas allemaal net niet goed.
hoek2 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een gezellige drukte, vriendelijke en attente bediening. Genoten van een lekker en verzorgd diner: een mooie salade met gerookt lam en zacht gegaarde zalm met aandacht voor de groenten, afgesloten met een prima kaasplankje. Top, we komen terug!
Teun H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Waar je in sommige restaurants wordt weggekeken als je met de Albert Heijn actie komt dineren werden we hier vriendelijk ontvangen en perfect geholpen.