Restaurant La Viña

Maasstraat 72 1078 HL Amsterdam Nederland Kaart
31-206620448

Over restaurant Restaurant La Viña

Complete wine & dine experience

De chef maakt met veel liefde en passie voor producten prachtige Spaans-mediterrane gerechten. Hier wordt duidelijk met passie, kunde, kwaliteit en creativiteit gekookt op hoog niveau. Eigenaresse en sommelier Jacqueline Borgers zorgt voor het perfecte glas wijn bij al dat lekkers. Heerlijk eten, mooie wijnen en uitstekende bediening. Een perfecte avond uit!

Meer informatie over restaurant Restaurant La Viña

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 01:00
Zondag Gesloten

Bram B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lekker eten met bijpassend wijnarrangement, fijne bediening die alles op een prettige manier uitlegt. Voor mij erg belangrijk zijn de pauzes tussen de gerechten; niet te lang en niet te kort. Het restaurant heeft grote ramen; dit geeft een ruimtelijk gevoel maar het is toch gezellig. Kortom: een aanrader!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hoek2 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een gezellige drukte, vriendelijke en attente bediening. Genoten van een lekker en verzorgd diner: een mooie salade met gerookt lam en zacht gegaarde zalm met aandacht voor de groenten, afgesloten met een prima kaasplankje. Top, we komen terug!
Teun H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Waar je in sommige restaurants wordt weggekeken als je met de Albert Heijn actie komt dineren werden we hier vriendelijk ontvangen en perfect geholpen.
Marie Lotte H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Niet wild enthousiast. Op het eten was niet per se iets aan te merken, maar wel op de prijs en de bediening. Voor een karaf met water rekenen ze 5 euro, want Sourcy-water (WAT?!). Vraag dus expliciet om kraanwater. Ze vragen ook of je brood wilt 'bestellen'. Je krijgt dan een mini-mini-minibroodje ter waarde van 3,75. Verder liet de bediening erg lang op zich wachten. In totaal zaten we 3 uur in dat restaurant en echt niet omdat we zo lang aan het natafelen waren, maar gewoon omdat de tijd tussen de gerechten megalang is. De mevrouw die de leiding heeft maakt wel steeds excuses dat de borden nog niet zijn weggehaald of dat je al een miljoen jaar zit te wachten op je cheesecake (die wel erg lekker is), maar je voelt je niet per se serieus genomen want de volgende gang duurt óók lang en je krijgt dus niet eens je brood en water gratis als troost. De uiteindelijke rekening vond ik -zelfs met Albert Heijn korting - behoorlijk aan de prijs.
Chrisbroekhof .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten met goede wijn. Zalm zeer lekker bereid. Gezellige rustige sfeer, met goede service.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Samengevat helemaal top! Eten was heerlijk. Glutenvrije kennis en mogelijkheden waren top. Bediening was zeer gastvrij. Gezellig en knus restaurant. Gaan hier zeker terug komen!
Naomi J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heel leuk tentje, gezellig, beetje rumoerig maar dat was juist sfeervol. Voldoende afstand tussen de tafeltjes. Bediening heel erg vriendelijk en ontzettend behulpzaam.
Cees G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Het eten was voortreffelijk, al had de roodbaars iets warmer kunnen worden opgediend. De bediening was uitstekend en blonk uit door een grote kennis van zaken.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gegeten met AH-bon. Onze reservering was niet goed gegaan (eigen schuld), maar we konden alsnog aanschuiven mits we op tijd weer weg waren voor er meer gasten kwamen. Heerlijk menu, portiegrootte precies goed. Ik moet glutenvrij eten en daar wist men alles van, er was ook heerlijk glutenvrij brood.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk eten, doortastend personeel en flexibel genoeg om het vast menu (van de AH actie) toch in bepaalde gevallen aan te passen. Met name de ravioli met cantharellen vond ik verrukkelijk. Enig minpuntje waren de hoge stoelen met de hoge tafel, waar je gewoon niet lekker aanzit (ze hebben ook lagere maar die waren allen bezet). Volgende keer zal ik daar na vragen...Zeer aardige gastvrouw en goede bediening.
Happytofu .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Recensie op basis van een 3 gangen menu met de ah actie. Leuk ingericht klein restaurant. Gezellige sfeer. Gastvrije ontvangst. Uitgebreide deskundige uitleg over de gerechten èn de wijn. Een witte sauvignon touraine. Paste bijzonder goed bij de carpazzio, vis en kaas.
Goed advies. Glazen werden steeds bijgevuld. En gelukkig maar want het enige onhandige waren de hoge tafel en stoelen. Je kan niet makkelijk even opstaan..En de wijn stond niet op tafel.. Had ook wel weer wat. Niemand naar het toilet tijdens het eten. Eten was kwalitatief prima en prima klaargemaakt. Wel wat kleine porties. ... Daarmee komt de prijs/kwaliteit onder druk... En alsjeblieft... brood en water apart op de rekening, dat kan echt niet... Pas de prijs aan van de menu's. Dit lijkt op goedkope manier om de rekening aan te vullen. Echt een minpunt.
Ik denk erover om eens a la carte te proberen. Dus blijkbaar beviel het genoeg om nog eens te proberen.
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk 3 gangen menu gehad. Vooral de cheesecake vonden we verrukkelijk. Knus restaurant, vriendelijk personeel en goede wijnen.
Yvonne-c .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gisteravond zijn wij naar la Viña geweest.
Wij hadden een AH iensbon.
Als voorgerecht kregen wij een lamscarpaccio met wat salade.
Het hoofdgerecht was zwaardvis met puré en broccoli.
En als dessert hadden we de keuze tussen een kaasplankje of cheesecake.
De porties vonden wij erg klein en niet écht verrassend.
De wijn daarentegen was prima en de koffie ook.
Het personeel heeft zeker 6 keer gevraagd of alles naar wens was.
Dit was een gegeven moment erg overdreven en wij vonden het niet prettig.
Door de beoordeling hadden wij ons meer van dit restaurant voorgesteld.
Wij hadden er erg naaruit gekeken en vonden het helaas tegen vallen.
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Hier gegeten met de AH actie. De sfeer in het restaurantje vonden we erg leuk. De bediening is attent en vriendelijk om komt regeatig langs om te vragen of ze nog iets kunnen betekenen. Het tempo van de gerechten had wel iets rustiger gemogen, binnen 1,5 uur na binnenkomst warwn drie gangen geserveerd.

Van het eten hadden we hogere verwachtingen, gezien de recensies. Het was gewoon lekker,, maar niet echt bijzonder, we werden niet verrast . Porties vonden we aan de kleine kant.

Het feit dat er, op wel erg mediterraanse wijze, coperto op de rekening stond, vonden we niet oke. Betalen (zelfs vier euro) voor een broodje voor het voorgerecht, heb ik in nederland geloof ik nog nooit meegemaakt. Ik weet niet of het restaurant dit alleen doet bij AH actie klanten, maar ik raad aan hier direct mee te stoppen. Vraag dan gewoon een paar euro meer voor het eten. De vier euro maakt niet uit, maar het is een slechte afsluiter.
Dijke807 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Een paar maanden geleden ook al eens gegeten bij LA VIÑA maar toen zonder AH-bonus, nu dus met!! Totaal geen enkel puntje van verschil gemerkt in tegendeel, de ontvangst zowel als de bediening en het afscheid was allerhartelijkst. We kregen een plekje zoals door ons bij de online reservering aangegeven en wat moeten we nog zeggen van het eten: CHAPEAU!! Met name het hoofdgerecht, dorade filet, fantastisch en om te zuigen, ook voor- en nagerecht niets dan lof.
We hopen vanuit Assen nog eens terug te komen, succes! P.S. Ook het wijnadvies was uitstekend.
Fred P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Lekker gegeten. Mooie gerechten en wijnen. Vriendelijke ontvangst. Onze kinderen en kleinkinderen konden, onder dat voor hen gereservverd was, makkelijk aanschuiven, ondanks dar het restaurant redelijk vol genoekt was.
Bart_iens .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima (glutenvrij) gegeten. Fijne ontvangst en goede uitleg van het (ah)menu. Attente bediening. Kaasplankje ipv standaard dessert. Leuke plek.
Raoul S. .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Vieze vork op tafel. Handdoekenrol op herentoilet was op. Voorafje erg magertjes. 2 plakken lamsvlees met een toefje sla. Er zat weinig smaak aan. Hoofdgerecht met kabeljauw was oke. Toetje cheescake was goed. Prijs kwaliteit €32.50 niet in verhouding.
Clemens G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Goede ontvangst en een leuke plek voor 5 personen. Glutenvrij eten bijzonder goed van smaak. 3x black angus steak en iedereen was enthousiast. Ook lekkere nagerechten. Al met al een zeer geslaagde avond. Wij komen zeker terug.