Over het restaurant Restaurant La Viña

Bij restaurant La Viña in Amsterdam geniet je dagelijks van de heerlijke vis-, vlees- en vegetarische gerechten uit de mediterraanse keuken.

De chef maakt met veel liefde en passie voor producten prachtige Spaans-mediterrane gerechten. Hier wordt duidelijk met passie, kunde, kwaliteit en creativiteit gekookt op hoog niveau. Eigenaresse en sommelier Jacqueline Borgers zorgt voor het perfecte glas wijn bij al dat lekkers. Heerlijk eten, mooie wijnen en uitstekende bediening. Een perfecte avond uit!

Voor een heerlijke avond in de Spaanse sferen: reserveer snel bij restaurant La Viña in Amsterdam.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Viña

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 01:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant La Viña

Toon V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
hier wezen eten met ons gezin aangezien wij 3 personen hebben met een gluten allergie hier terecht gekomen en ik moet zeggen je kan hier met een gerust hart naar toe gaan.

bediening is prima en erg vriendelijk dat er een boordje te weinig is en ook 1 mes ontbreekt is ze vergeven. heerlijke wijnen op de kaart en ook het glutenvrije broodje vooraf was heerlijk. 2 kinderen hadden gekozen voor de spare ribs en deze vielen erg tegen was het daar wel mee eens de andere gerechten zalm en black angus waren prima.

dus ben je op zoek naar een restaurant waar je ongestoord glutenvrij wil eten zit je hier prima ik zou alleen de sparribs ff overslaan
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Eten redelijk tot goed maar prijs-kwaliteit verhouding kan beter. Bediening meer bezig met zichzelf en bevriende gasten dan met rest.
willem M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Goede plek om een glas wijn met een hapje te nemen. Prijzen van de wijnen zijn conform de gemiddelde in de horeca, dus aan de (te) hoge kant in vergelijking tot Italie, Belgie, Duitsland en Spanje. Hapjes waren smaakvol.
R.J. V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Zeer goed glutenvrij eten in een simpel e omgeving.
Veel focus op de wijnkaart, maar die is niet nodig om het eten te laten stralen.
Rudy J.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Prima eten, gezellige tafel en geode kennis van wijn!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Goed glutenvrij gegeten
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst met veel aandachte en moeite voor individuele wensen.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eerlijk gezegd waren we iets teleurgesteld. De kaart was wat vreemd samengesteld en de side dishes vonden we niet toepasselijk.
IngridBl .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Prima gegeten, prettige service en ambiance ook goed. Bij de hoge tafels is de stoel lastig aan te schuiven; dat is echter bijzaak.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg goed restaurant met super vriendelijk personeel die echt de tijd nemen voor een leuk gesprek met hun gasten
Anneroos S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijke avond gehad. Goede uitleg van de bijpassende wijnen, een echte smaak sensatie was het! Zeker een aanrader!!!!!
K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
't Is aangenaam vertoeven bij La Vinã!
De ontvangst en gastvrijheid en zorg voor de gasten is top.
De keuken eerlijk, zuiver eten, zonder al te veel poespas, zeer smakelijk.
Laat je vooral door de gastvrouw des huizes adviseren over welke wijn past bij welk gerecht.
Erg lekkere wijnen trouwens!
Voor een aangename, ontspannende, smakelijke avond dineren een aanrader!
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Delicious food !
charlotte M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk eten. Wij hadden kabeljauw met zeekraal, echt heerlijk klaar gemaakt. Hele vriendelijke gastvrouw ook.
D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wij werden hartelijk ontvangen door de charmante gastvrouw en de bediening was erg goed. Het eten was lekker, het advies over de wijn was goed en het eten kwam snel door. Ondanks de drukte kwam niemand wat te kort. Wij komen zeker nog een terug!
Robin G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Alle gerechten op de dinerkaart (behalve de ravioli) waren glutenvrij. Gerechten waren goed bereid en mooi geserveerd. Het wijnarrangement sloot ook prima aan bij het eten.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Fijn restaurant met leuke bediening en ondanks lactose en glutenallergie hadden ze van elk gerecht iets heerlijks gemaakt.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Hartelijke plek met heel lekker, vers eten en heerlijke bijpassende wijnen.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Chapeau voor de gastvrouw, liefdevol en attent naar mijn slecht ter been zijnde tafelgenote. Zo zie je ze zelden. Dank!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eerder gegeten met vrienden (totaal 4 mensen), toen erg tevreden, nu met grotere groep (8). Menu werd ons in onze handen geduwd waarbij we alleen uit het dagmenu konden kiezen terwijl dat nergens stond of was gezegd van te voren. Bediening was gehaast en nors, men kon duidelijk de drukte niet aan (er was nog een groep van 8).
Wijn werd op tafel neer geploft. Nagerecht moest ook meteen besteld worden hoewel wij aangaven nog niet te weten hoe vol wij zouden zitten na 2 gangen.