Over het restaurant Restaurant La Viña

Complete wine & dine experience

De chef maakt met veel liefde en passie voor producten prachtige Spaans-mediterrane gerechten. Hier wordt duidelijk met passie, kunde, kwaliteit en creativiteit gekookt op hoog niveau. Eigenaresse en sommelier Jacqueline Borgers zorgt voor het perfecte glas wijn bij al dat lekkers. Heerlijk eten, mooie wijnen en uitstekende bediening. Een perfecte avond uit!

Meer informatie over restaurant Restaurant La Viña

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 01:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant La Viña

Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hadden gereserveerd met AH bonnen. Kregen geen gelegenheid om te kiezen uit de 3 gerechten die volgens internet ons aangeboden zouden worden. Bediening onvriendelijk en kort van stof. We hadden de 1e fles wijn nog niet leeg of de serveerster schonk hem leeg en vroeg of we een 2e fles wilde. Voelde alsof ze de winst uit de wijn wilde halen.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellig klein restaurant. Plezierige bediening, je kan zelf het tempo bepalen.
Wat sommige gasten wel prettig zullen vinden, maar ik niet, is dat de bediening de wijn bij schenkt.
Die wijn was trouwens prima en redelijk geprijsd.
Jammer dat we om 10 uur het gevoel kregen dat we echt wel het pand moesten verlaten. De kaarsjes werden al uitgeblazen....
De ah-actie maakt de keuze erg beperkt. Één (heerlijk) menu maar als je geen varkensvlees wilt, dan heb je een probleem.
Ik vind dat je altijd niet kunnen kiezen tussen vlees en vis. Ook bij een actie aanbieding.
hans G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Teleurstellend! Vooral hoofdgerecht beneden de maat. Vlees nog al taai .Inrichting nog kan nog verbeterd worden.Toilet niet goed onderhouden.
G. N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer gezellig restaurant, vriendelijke bediening, goede kaart in combi met de borrelkaart. Glutenvrij is hen niet vreemd, lekker gv broodje, overleg en meedenken maakt het tot een heel fijn avondje uit eten! Wij komen zeker terug!
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het eten was zeer smakelijk. Voor niet al te grote eters precies goed. Voor grote eters aan de krappe kant. De bediening was vriendelijk en attent. Wel vond ik dat de temperatuur van de wijn te hoog was. Het hangt er natuurlijk vanaf welke wijn je drinkt, maar 18graden celsius vind ik het maximum voor een rode wijn. Deze was zeker 20 graden. Verder was het een prettige avond.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ik voel me helemaal thuis in dit kleine restaurantje. Jacqueline is vriendelijk en heeft heel duidelijk het overzicht over alle tafels. Ik was met mijn vriend en vond het fijn dat ze mij als vrouw de wijn liet proeven (i.p.v. de honderden restaurants waar ze altijd maar het glas van de man inschenken). De sfeer was goed, rustig maar knus. Het eten was lekker en de wijn die ons aangeraden werd, vond ik echt heerlijk. Wel alsnog ietwat aan de prijzige kant (ondanks AH restaurant actie).
Miriam T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het is hier altijd bijkomen met lekker eten, mooie wijnen en kundig maar vooral vriendelijk personeel. La viña blijft in mijn top 5 van top restaurants in Amsterdam. Dank voor de fijne avond met persoonlijke tintje ;-)
Evan H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We vonden alles uitstekend. Het service was top, onze serveer was super leuk and vriendelijke. Het eten was heerlijk. De delen waren perfect en het smaak was erg lekker. Ik raad die restaurant aan, zeker!
M1988 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wat kom je er hier bekaaid vanaf als je met een AH-bon dineert. Zelden maak ik zo'n slechte prijskwaliteitverhouding mee. Een arrogant restaurant waarvan het enthousiasme van de gastvrouw over wijnen de erbarmelijke keuken en het interieur (Riviera Maison circa 2008) niet kan goedmaken. Geen wonder dat er slechts twee tafels bezet waren, op zo'n gunstige locatie in Amsterdam.

Eerst word je gewezen op het feit dat je 'die reservering met een AH-bon toch écht online had moeten doen', terwijl we dit keurig aan de telefoon hadden vermeld. Vervolgens wordt ons helemaal niet gevraagd of we vlees, vis of vega-wensen te hebben maar worden we voorzien van een menu dat je zelfs bij een eetcafé niet hoopt te ontvangen: vis die krom stond door de droge structuur, en die maar enigszins was 'opgeleukt' door er veel ham overheen te gooien. Daarna, als hoofdgerecht weer ham, of in elk geval een groot stuk varkensvlees waar je na hap je vetgehalte voor een maand alweer genoeg mee had kunnen invullen. Het kaasplankje was nog het enige dat enigszins meeviel. Verder kan ik niks goed bedenken. Behalve de flatteuze verlichting dan.

Toch wel, het bruisend water was van een goede kwaliteit!
Janna W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Bijzonder lekker eten. Een heerlijke combinatie van smaken. Het bedienend personeel was vriendelijk en attent. Hier ga ik zeker nog eens eten.
SR M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prettige ontvangst.
Ah menu slechts 1 menu, dus helaas Niet veel te kiezen.
Kleine porties.wel goede kwaliteit.
Leuk voor een keer tussendoor.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
met AH actie gisteren bij La Vina gegeten. Heerlijke verrassingsmenu, vlotte en vriendelijke bediening en lekkere, bijpassende wijnen. Kortom - een aanrader. Zeker de moeite waard om nogmaals te reserveren, ook zonder de AH actie
Frederike K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
La Viña is een gezellig mediterraans restaurantje in de Rivierenbuurt van Amsterdam. Goed te bereiken vanuit het centrum met de tram. Het restaurant is geschikt voor een romantisch diner, maar ook voor een diner met vrienden of familie. Je kunt zowel binnen als buiten, op een terras aan een pleintje, zitten. Wij hebben mede voor dit restaurant gekozen omdat ik coeliakie heb en dus geen gluten kan eten, en dit restaurant is goedgekeurd door de Nederlandse Coeliakie Vereniging. De vriendelijke en professionele eigenaresse bediende ons en heeft zelf coeliakie. Het was duidelijk dat alles met veel zorg zonder kruisbesmetting was bereid. Ook mensen met andere allergieën en intoleranties kunnen hier goed terecht. Er zijn echter niet veel vegetarische of veganistische opties. We waren erg tevreden met ons eten en de bijbehorende wijnen. We kregen een lekker glutenvrij broodje vooraf. Onze hoofdgerechten, gekonfijte eend en de chef's special, varkenskrabbetjes, waren heerlijk. Als toetje een geweldig warm "crispy on the outside, gooey on the inside" chocoladetaartje met ijs. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Omdat het een warme avond was zaten we op het terras met uitzicht op het plein. Zonder de ah restaurantactie had ik dit restaurant nooit ontdekt en dat is echt de moeite waard. We werden vriendelijk ontvangen. Het menu kostte 32,00. We bestelden nog een broodje met boter en tomatenrelish vooraf, dat smaakte goed en het brood kwam net uit de oven. De start was heel aangenaam. Vooraf kregen we inktvis, vervolgens varkenskrabbetjes en daarna creme brulee. We namen er bijpassende wijnen en de smaak daarvan werd heel aanstekelijk toegelicht. Wijn en eten waren lekker. Een karaf kraanwater kon op verzoek (gratis) geserveerd worden. Enig minpuntje was dat er geen enkele keuze was in het menu. Een toetje als creme brulee vind ik saai. Maar we hadden een heerlijke en gezellige avond en voelden ons verwend. Ik ben blij dat ik La Vina nu weet te vinden.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Een zeer leuk restaurant midden in de rivierenbuurt waarbij wij buiten hebben gezeten en heerlijk hebben genoten van de dingen om ons heen.
Het is zeker geen drukke buurt dus je zit lekker op je gemak.
De bediening was TOP en prijsde alles aan met zeer veel passie en kennis!!!! het eten was overheerlijk en daar hebben wij ook niets op aan te merken.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zijn hier al eerder geweest en is elke keer een plezierige ervaring en verrassing. Een uitstekend restaurant op een lokatie waar je het niet direct zou verwachten.
Mayra K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
Lekker gegeten, leuke buurt. Ook voldoende parkeermogelijkheden.
3-gangenmenu is aan te bevelen.
Kathleen L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuk voor een keer, het is te duur. Prijs kwaliteit niet in balans. Personeel erg vriendelijk. Ondanks AH restaurantactie nog behoorlijk bedrag kwijt.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie.
Het voorgerecht, Calamaris, was perfect klaar gemaakt en ook het hoofdgerecht, de eendenbout, was voortreffelijk, het vlees viel van het bot.
Het desert was een perfecte afsluiter, creme de catalana.
Wij hadden bij het 3 gangenmenu een wijnarrengement gekozen en de ontzettende vriendelijke sommelier/bediening koos ontzettend lekkere wijnen voor ons uit.
We komen zeker terug, dikke aanrader!
K S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bij ontvangst werd ons, voorafgaand aan de uitleg omtrent het menu, gelijk de wijnkaart overhandigd. Als vinotheek is dat begrijpelijk, maar het lag er voor ons iets te dik bovenop. Voor het AH menu konden we kiezen uit één voorgerecht, twee soorten hoofdgerechten en één dessert. Het voorgerecht was heerlijk en leuk opgediend,maar de beide hoofdgerechten waren of niet geheel gaar (parelhoen) of te vet (ravioli), het nagerecht (crème brulée) was lekker,maar voorspelbaar. De grootte van de porties was beperkt; we zijn na afloop nog ergens frites gaan eten.