Restaurant La Viña

Maasstraat 72 1078 HL Amsterdam Nederland Kaart
31-206620448

Over het restaurant Restaurant La Viña

Complete wine & dine experience

De chef maakt met veel liefde en passie voor producten prachtige Spaans-mediterrane gerechten. Hier wordt duidelijk met passie, kunde, kwaliteit en creativiteit gekookt op hoog niveau. Eigenaresse en sommelier Jacqueline Borgers zorgt voor het perfecte glas wijn bij al dat lekkers. Heerlijk eten, mooie wijnen en uitstekende bediening. Een perfecte avond uit!

Meer informatie over restaurant Restaurant La Viña

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 01:00
Zondag Gesloten

ElladHartog .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk eten, professionele bediening. Chef hulp was ziek, dus duurde even voordat hoofdgerechten kwamen.
Was wel erg warm en benauwd op een gegeven moment, en druk, daardoor slecht te verstaan.
Maar gezellige avond gehad met goed eten en mooie wijnen.
Kitty J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima lokatie, gezellige inrichting, lekker eten en drinken en professionele, vriendelijke bediening.
Zeer attent en steeds nauwlettend werd gekeken wat je nodig had. Of je nou drinken nodig had of peper en zout. Aanrader.
Brent M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Kwam hier voor het eerst met mijn partner en wij vinden La Vina een fijn restaurant op een leuke locatie in de Rivierenbuurt. De prijs-kwaliteit is goed te noemen, waarbij de carpaccio en kaasplankje een aanrader zijn. Ondanks dat het restaurant niet groot te noemen is, zit je op een gepaste afstand van elkaar waardoor je prima met elkaar kan tafelen. De service is daarbij adequaat te noemen. Wij zullen zeker hier nog eens terugkomen.
R. A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
In het kader van de AH restaurantactie heb ik samen met mijn vriendin bij La Viña gegeten. De ontvangst was prettig en gastvrij.
Het restaurant is sfeervol ingericht en niet te groot.
Ons werd gevraagd of wij brood op tafel wilden, maar omdat we niet wisten hoe groot de gerechten zouden zijn, sloegen we dit af. Een fles water kost vijf euro.
Het voorgerecht bestond uit gerookte lamscarpaccio. Hier was niets op aan te merken. Het hoofdgerecht was rode poon met venkel, ui en een puree van zoete aardappel met een saus met saffraan. Dit was heel smakelijk, met voldoende vis ook, maar voor een hoofdgerecht was de hoeveelheid niet royaal. Als nagerecht bestond de keuze uit een stukje cheesecake of een kaasplankje. Beide desserts waren wederom niet omvangrijk, maar wel smakelijk. Bij de koffie en thee toe misten wij een koekje of een chocolaatje oid.
Wij kunnen ons voorstellen dat er mensen zijn die na deze drie gangen nog met lichte trek het restaurant verlaten. Het broodje dat we erbij hadden kunnen bestellen, had daaraan niet zoveel veranderd. Wel zijn de gerechten met zorg bereid en zeer smakelijk.
Wij dronken een Spaanse witte Aljibes en een rode Club Cinco bij de gerechten. De Club Cinco was zalig.
Een fijne, mooie ervaring bij La Viña, al hadden de borden net iets royaler gekund.
joukeschotel .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heel plezierige service met goede kwaliteit spijs en drank. Geen al te hoog gespannen verwachting en daardoor voldeed het uitstekend.
vanderbroeck.consult .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Bediening was zeer attent, correct en hield rekening met onze tijdslimiet. Het menu was eerlijk en van goede kwaliteit. De inrichting met deels hoge tafels een beetje wennen was ok ,maar niets bijzonders.Totaal oordeel geslaagd.Mathieu
G F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Mooie gerechten zonder poespas met pure ingrediënten, vers bereid. Geen mediterraan menu via de AH actie. Heerlijke wijnen
Christa K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Toen we iets wilde weten over een bepaald ingrediënt, werd het helemaal voor ons nagevraagd en nagezocht. Super!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, super goede ontvangst en bediening. Ze is persoonlijk en het is echt een beleving om eens van een sommelier te horen welke wijn geschonken wordt. Fantastische wijnen die perfect bij het eten passen! Chapeau!
ifs .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk eten en zeer goede service! Gastvrouw erg vriendelijk en behulpzaam, ook met het vinden van een passende wijn bij de gerechten. Top!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We aten in het kader van de AH-restaurantactie bij La Viña. In sommige restaurants kun je met deze actie à la carte eten en bij andere is er een keuzemenu. Bij La Viña was het à la fortune de pot oftewel eten wat de pot schaft. Toch merkwaardig dat er – behalve bij het nagerecht – geen keuzemogelijkheid wordt geboden. Het broodje met boter en olijfjes stond apart op de rekening maar daar kan ik mee leven. We kregen een carpaccio van lam met groene asperge, artisjok, truffelolie en een dressing van mango en limoen vooraf en gebakken zalm met puree en paddenstoelen als hoofdgerecht. Beide gerechten waren op smaak en goed bereid. Na was er de keuze tussen een kaasplankje en cheesecake. We kozen voor de kaas. Al met al niet slecht gegeten maar de zeer beperkte keuze was een tegenvaller.
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lekker eten met bijpassend wijnarrangement, fijne bediening die alles op een prettige manier uitlegt. Voor mij erg belangrijk zijn de pauzes tussen de gerechten; niet te lang en niet te kort. Het restaurant heeft grote ramen; dit geeft een ruimtelijk gevoel maar het is toch gezellig. Kortom: een aanrader!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het ontvangst was vriendelijk. Er werd ons gevraagd of we aan een hoge of normale tafel wilde zitten. Wij kozen voor een hoge tafel. Alleen omdat je voeten niet bij de grond kunnen is dat voor anderhalf uur wel wat lang je zit toch niet zo lekker, dat zou ik in de toekomst in ieder ander restaurant dus ook niet meer doen. Verder was de service vriendelijk alleen ik was niet heel tevreden over het eten. Ik had er meer van verwacht. Wel een lekkere wijn gedronken. Het was helaas allemaal net niet goed.
hoek2 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een gezellige drukte, vriendelijke en attente bediening. Genoten van een lekker en verzorgd diner: een mooie salade met gerookt lam en zacht gegaarde zalm met aandacht voor de groenten, afgesloten met een prima kaasplankje. Top, we komen terug!
Teun H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Waar je in sommige restaurants wordt weggekeken als je met de Albert Heijn actie komt dineren werden we hier vriendelijk ontvangen en perfect geholpen.
Marie Lotte H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Niet wild enthousiast. Op het eten was niet per se iets aan te merken, maar wel op de prijs en de bediening. Voor een karaf met water rekenen ze 5 euro, want Sourcy-water (WAT?!). Vraag dus expliciet om kraanwater. Ze vragen ook of je brood wilt 'bestellen'. Je krijgt dan een mini-mini-minibroodje ter waarde van 3,75. Verder liet de bediening erg lang op zich wachten. In totaal zaten we 3 uur in dat restaurant en echt niet omdat we zo lang aan het natafelen waren, maar gewoon omdat de tijd tussen de gerechten megalang is. De mevrouw die de leiding heeft maakt wel steeds excuses dat de borden nog niet zijn weggehaald of dat je al een miljoen jaar zit te wachten op je cheesecake (die wel erg lekker is), maar je voelt je niet per se serieus genomen want de volgende gang duurt óók lang en je krijgt dus niet eens je brood en water gratis als troost. De uiteindelijke rekening vond ik -zelfs met Albert Heijn korting - behoorlijk aan de prijs.
chrisbroekhof .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten met goede wijn. Zalm zeer lekker bereid. Gezellige rustige sfeer, met goede service.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Samengevat helemaal top! Eten was heerlijk. Glutenvrije kennis en mogelijkheden waren top. Bediening was zeer gastvrij. Gezellig en knus restaurant. Gaan hier zeker terug komen!
Naomi J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heel leuk tentje, gezellig, beetje rumoerig maar dat was juist sfeervol. Voldoende afstand tussen de tafeltjes. Bediening heel erg vriendelijk en ontzettend behulpzaam.
Cees G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Het eten was voortreffelijk, al had de roodbaars iets warmer kunnen worden opgediend. De bediening was uitstekend en blonk uit door een grote kennis van zaken.