Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant La Viña

Complete wine & dine experience

De chef maakt met veel liefde en passie voor producten prachtige Spaans-mediterrane gerechten. Hier wordt duidelijk met passie, kunde, kwaliteit en creativiteit gekookt op hoog niveau. Eigenaresse en sommelier Jacqueline Borgers zorgt voor het perfecte glas wijn bij al dat lekkers. Heerlijk eten, mooie wijnen en uitstekende bediening. Een perfecte avond uit!

Meer informatie over restaurant Restaurant La Viña

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 01:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant La Viña

Janna W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Bijzonder lekker eten. Een heerlijke combinatie van smaken. Het bedienend personeel was vriendelijk en attent. Hier ga ik zeker nog eens eten.
SR M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prettige ontvangst.
Ah menu slechts 1 menu, dus helaas Niet veel te kiezen.
Kleine porties.wel goede kwaliteit.
Leuk voor een keer tussendoor.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
met AH actie gisteren bij La Vina gegeten. Heerlijke verrassingsmenu, vlotte en vriendelijke bediening en lekkere, bijpassende wijnen. Kortom - een aanrader. Zeker de moeite waard om nogmaals te reserveren, ook zonder de AH actie
Frederike K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
La Viña is een gezellig mediterraans restaurantje in de Rivierenbuurt van Amsterdam. Goed te bereiken vanuit het centrum met de tram. Het restaurant is geschikt voor een romantisch diner, maar ook voor een diner met vrienden of familie. Je kunt zowel binnen als buiten, op een terras aan een pleintje, zitten. Wij hebben mede voor dit restaurant gekozen omdat ik coeliakie heb en dus geen gluten kan eten, en dit restaurant is goedgekeurd door de Nederlandse Coeliakie Vereniging. De vriendelijke en professionele eigenaresse bediende ons en heeft zelf coeliakie. Het was duidelijk dat alles met veel zorg zonder kruisbesmetting was bereid. Ook mensen met andere allergieën en intoleranties kunnen hier goed terecht. Er zijn echter niet veel vegetarische of veganistische opties. We waren erg tevreden met ons eten en de bijbehorende wijnen. We kregen een lekker glutenvrij broodje vooraf. Onze hoofdgerechten, gekonfijte eend en de chef's special, varkenskrabbetjes, waren heerlijk. Als toetje een geweldig warm "crispy on the outside, gooey on the inside" chocoladetaartje met ijs. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Omdat het een warme avond was zaten we op het terras met uitzicht op het plein. Zonder de ah restaurantactie had ik dit restaurant nooit ontdekt en dat is echt de moeite waard. We werden vriendelijk ontvangen. Het menu kostte 32,00. We bestelden nog een broodje met boter en tomatenrelish vooraf, dat smaakte goed en het brood kwam net uit de oven. De start was heel aangenaam. Vooraf kregen we inktvis, vervolgens varkenskrabbetjes en daarna creme brulee. We namen er bijpassende wijnen en de smaak daarvan werd heel aanstekelijk toegelicht. Wijn en eten waren lekker. Een karaf kraanwater kon op verzoek (gratis) geserveerd worden. Enig minpuntje was dat er geen enkele keuze was in het menu. Een toetje als creme brulee vind ik saai. Maar we hadden een heerlijke en gezellige avond en voelden ons verwend. Ik ben blij dat ik La Vina nu weet te vinden.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Een zeer leuk restaurant midden in de rivierenbuurt waarbij wij buiten hebben gezeten en heerlijk hebben genoten van de dingen om ons heen.
Het is zeker geen drukke buurt dus je zit lekker op je gemak.
De bediening was TOP en prijsde alles aan met zeer veel passie en kennis!!!! het eten was overheerlijk en daar hebben wij ook niets op aan te merken.
martinvanmoorsel .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zijn hier al eerder geweest en is elke keer een plezierige ervaring en verrassing. Een uitstekend restaurant op een lokatie waar je het niet direct zou verwachten.
Mayra K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
Lekker gegeten, leuke buurt. Ook voldoende parkeermogelijkheden.
3-gangenmenu is aan te bevelen.
Kathleen L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuk voor een keer, het is te duur. Prijs kwaliteit niet in balans. Personeel erg vriendelijk. Ondanks AH restaurantactie nog behoorlijk bedrag kwijt.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie.
Het voorgerecht, Calamaris, was perfect klaar gemaakt en ook het hoofdgerecht, de eendenbout, was voortreffelijk, het vlees viel van het bot.
Het desert was een perfecte afsluiter, creme de catalana.
Wij hadden bij het 3 gangenmenu een wijnarrengement gekozen en de ontzettende vriendelijke sommelier/bediening koos ontzettend lekkere wijnen voor ons uit.
We komen zeker terug, dikke aanrader!
K S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bij ontvangst werd ons, voorafgaand aan de uitleg omtrent het menu, gelijk de wijnkaart overhandigd. Als vinotheek is dat begrijpelijk, maar het lag er voor ons iets te dik bovenop. Voor het AH menu konden we kiezen uit één voorgerecht, twee soorten hoofdgerechten en één dessert. Het voorgerecht was heerlijk en leuk opgediend,maar de beide hoofdgerechten waren of niet geheel gaar (parelhoen) of te vet (ravioli), het nagerecht (crème brulée) was lekker,maar voorspelbaar. De grootte van de porties was beperkt; we zijn na afloop nog ergens frites gaan eten.
Churchilllaan .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wij waren hier met de AH-restaurantactie. Vlotte ontvangst en bediening, goede wijn (de syrah/grenache), lekker en mooi opgemaakt voorgerecht en ook complimenten voor het dessert. Het hoofdgerecht (parelhoender) was helaas te gaar, maar mooi opgemaakt, goed gegarneerd en qua smaak 'oké'. Na het eten zijn we snel vertrokken, omdat er een nare kattenlucht rond onze tafel hing, veroorzaakt door een kat uit de buurt die geregeld lief komt bedelen. De eigenaresse trad hier kordaat tegenop met een neutraliserende spray, maar een halfuur later was de geur terug. Als ze een manier vindt om de lucht voorgoed weg te krijgen, zou ik nog wel eens terugkomen.
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het restaurant was een zeer leuke ervaring en zeker iets om terug te komen. Wij hadden gebruik gemaakt van de Albert Heijn restaurant actie en ze hadden een heel mooi menu voor ons samen gesteld. De service was zeer gastvrij en lekker relaxed. Wij komen zeker terug!
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Wat een gezellig restaurant! Heerlijk gegeten en super-vriendelijke eigenaresse. Met z'n tweeën 4 voorgerechtjes genomen. Vooral de gamba's zijn een aanrader. Als hoofdgerecht had ik de steak. Heerlijk vlees en prima gebakken. Voor het dessert was alleen nog ruimte voor een cappuccino met een chocolade truffel. We komen snel terug.
ElladHartog .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk eten, professionele bediening. Chef hulp was ziek, dus duurde even voordat hoofdgerechten kwamen.
Was wel erg warm en benauwd op een gegeven moment, en druk, daardoor slecht te verstaan.
Maar gezellige avond gehad met goed eten en mooie wijnen.
Kitty J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima lokatie, gezellige inrichting, lekker eten en drinken en professionele, vriendelijke bediening.
Zeer attent en steeds nauwlettend werd gekeken wat je nodig had. Of je nou drinken nodig had of peper en zout. Aanrader.
Brent M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Kwam hier voor het eerst met mijn partner en wij vinden La Vina een fijn restaurant op een leuke locatie in de Rivierenbuurt. De prijs-kwaliteit is goed te noemen, waarbij de carpaccio en kaasplankje een aanrader zijn. Ondanks dat het restaurant niet groot te noemen is, zit je op een gepaste afstand van elkaar waardoor je prima met elkaar kan tafelen. De service is daarbij adequaat te noemen. Wij zullen zeker hier nog eens terugkomen.
C L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De coquilles zijn heerlijk!! Ook super lekkere eend gegeten. Vind dit een restaurant waar je na een drukke dag helemaal tot rust kunt komen! Het is intiem en leuk ingericht. Ga hier zeker vaker eten.
R. A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
In het kader van de AH restaurantactie heb ik samen met mijn vriendin bij La Viña gegeten. De ontvangst was prettig en gastvrij.
Het restaurant is sfeervol ingericht en niet te groot.
Ons werd gevraagd of wij brood op tafel wilden, maar omdat we niet wisten hoe groot de gerechten zouden zijn, sloegen we dit af. Een fles water kost vijf euro.
Het voorgerecht bestond uit gerookte lamscarpaccio. Hier was niets op aan te merken. Het hoofdgerecht was rode poon met venkel, ui en een puree van zoete aardappel met een saus met saffraan. Dit was heel smakelijk, met voldoende vis ook, maar voor een hoofdgerecht was de hoeveelheid niet royaal. Als nagerecht bestond de keuze uit een stukje cheesecake of een kaasplankje. Beide desserts waren wederom niet omvangrijk, maar wel smakelijk. Bij de koffie en thee toe misten wij een koekje of een chocolaatje oid.
Wij kunnen ons voorstellen dat er mensen zijn die na deze drie gangen nog met lichte trek het restaurant verlaten. Het broodje dat we erbij hadden kunnen bestellen, had daaraan niet zoveel veranderd. Wel zijn de gerechten met zorg bereid en zeer smakelijk.
Wij dronken een Spaanse witte Aljibes en een rode Club Cinco bij de gerechten. De Club Cinco was zalig.
Een fijne, mooie ervaring bij La Viña, al hadden de borden net iets royaler gekund.
joukeschotel .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heel plezierige service met goede kwaliteit spijs en drank. Geen al te hoog gespannen verwachting en daardoor voldeed het uitstekend.