Restaurant La Vie

- Bar 15:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Bambo007 V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Afgelopen zaterdag hier gedineerd. Als voorgerecht zeebaars op de huid gebakken en coquilles. In de saus zat echter kerrie en deze was wel redelijk overheersend. Vond dit ook niet goed passen bij de vis. Als hoofdgerecht ossenhaas met spinazie a la creme. Dat laatste verwacht je niet echt in een verfijnd restaurant. Het vlees was echter wel goed. De wijnen die per glas gaan zijn zeer beperkt en ook niet echt geweldig. Al met al een matige ervaring.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Lekker buiten kunnen eten, ondanks de sterke wind, een lekker beschut plekje kunnen vinden in de zon.
We kozen beiden voor de kreeft Bellevue, goed van smaak en goed gekraakt, en met een voortreffelijk glas witte huiswijn.
Op het bord lag ook botermalse sla, sla die me deed denken aan vroeger, vers geplukte sla uit de tuin van mijn vader.
Als dessert kozen we een kleine Dame Blanche, precies zo als een Dame Blanche hoort te zijn.
En wat fijn dat er ook voor een klein dessert kan worden gekozen.
Al met al een geslaagd diner, zeker ook door de vriendelijke bediening.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
hier verscheidene malen gegeten in de loop der tijd. Aanrader.
Goede keuken, aantal hele goede gerechten, niet vernieuwend. Goede kwaliteit.
vlotte vriendelijke bediening.
Decor netjes maar niet super
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Eerste paasdag en het was er druk. Een paar wat grotere groepen waardoor het wat lawaaierig was bij binnenkomst. Op den duur wen je hieraan en viel het rumoer toch wel mee. Het aperitief dat we namen had wat kouder gemogen. Het brood met de tapenade bij dit drankje was prima. Mijn carpaccio was lekker, de kwaliteit van het vlees heel goed. Er had alleen iets minder kaas op gemogen. Af en toe proefde ik weinig meer van het vlees door de kaas. De oesters van mijn partner waren gewoonweg lekker. Mijn partner had kreeft en ik de rib eye. De kreeft was lekker van smaak, met hier en daar wel iets teveel pesto. De rib eye was goed, de bearnaisesaus idem. De gegrilde groenten hadden niet zo heel veel smaak, maar de frites waren heel lekker. Het was geen goedkope keuze die we maakten, maar de prijs kwaliteit verhouding was zeker niet slecht. De medewerkers waren klantvriendelijk.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Gisteren gedineerd met mijn moeder. De bediening was zeer vriendelijk en ze deden niet moeilijk over aanpassingen aan het menu.
De gastheer kwam tijdens het eten nog vragen of alles naar wens was en de bediening kwam regelmatig vragen of we nog iets wilden drinken.
Het eten was goed en werd netjes opgediend.
De prijs kwaliteit verhouding was prima en wij zouden hier zéker nog eens terugkomen.
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
We hebben hier heerlijk gegeten! De bediening was vriendelijk. Het eten was heerlijk en mooi gepresenteerd op het bord. We komen zeker nog terug. De ligging is ideaal voor een wandelingetje op de Scheldeboulevard. De toiletten zijn mooi en schoon. Er zijn handdoekjes om je handen af te drogen.