Restaurant La Vie

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
thefork - An error occurred

Woops

The page you're looking for had a fork attack.

We are sorry for any inconvenience.

Please come back later.

Tijs G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Jgjmta .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening. Echter toch een onvoldoende voor de service omdat ons het drie gangen keuze menu van €25 p.p. in rekening werd gebracht terwijl wij maar twee gangen van € 20 p.p. hadden besteld. Toen wij hen hier op attendeerden, werd de rekening tot onze verbazing niet aangepast, maar kregen wij te horen dat wij van tevoren hadden moeten aangeven dat wij a la carte wilden eten. Erg jammer deze enorme domper op de gezellige avond.
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Een leuke ontvangst en nette bediening. We hebben het 3gangenmenu gegeten met een goede prijs-kwaliteitverhouding. De gebakken garnalen lekker, maar het sausje paste er niet echt goed bij. Diverse stoofpotjes (groente en vis) zijn afgebakken met kaas, wat wee een beetje saai is. Heerlijk dessert!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Heerlijk gegeten! We kozen het drie gangen keuze menu. Mooi gedekte tafel. Prachtig presentatie van de schotels. Het was heerlijk. Een heel vrolijke en vriendelijke bediening. We hadden een super avond.
AfentoeUit .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
We liepen met een wandelgroep van ca 15 personen twee dagen in dd heuvels rondom Groesbeek. Zeer vermoeid en met rugzakken, jassen en zware wandelschoenen kwamen we in deze kraakheldere zaak.
Maar dit contrast bleek geen enkel probleem, de ontvangst was hartelijk en met alle individuele wensen werd goed rekening gehouden.
We namen een menu en aten heerlijk. Afrekenen voor de groep was ook goed geregeld.
Heel handig is de uniforme prijs voor de gerechten. Dat maakte het afrekenen per persoon heel eenvoudig.
Het was erg druk. We hoefden toch niet lang te wachten en de bediening was hartelijk.
Bartbyte .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Wij aten een 3-gangen menu. Een mosterd soep vooraf en varkensmedaillons. Het desert was een verrassing van de kok. De soep en de saus over de varkensmedaillons waren niet te zout. Iets wat we vaak zijn tegengekomen in andere restaurants. Alles klopte gewoon.
Heerlijk gegeten voor een naar randstad maatstaven zeer voordelige prijs (€65,00 voor 2 personen incl. drankjes). De bediening was erg vriendelijk en vroeg o.a. ook of we even wilden pauzeren voordat het desert werd opgediend.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Heerlijk gegeten vandaag 23-4-2015 met familie ( totaal 4 pers); Vooraf de Vitello Tonato en als hoofdgerecht de kabeljauw van de a la carte kaart; Fantastisch !!!
Door het prachtig mooie weer buiten gegeten op het terras. Enige minpuntje is het verkeer wat voorbijgaat maar heb me daar niet aan gestoord, dan had ik maar binnen moeten gaan eten. Keurig netjes ingedekt en alles netjes op tijd. Opmaak van de borden was perfect en en eten heerlijk net als de witte wijntjes.
Totaalprijs voor 4 personen inclusief drankjes € 160,00 is alleszins een goede prijs voor de kwaliteit die wordt geboden. aanrader!!!!
Johson01 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Eens echt in een ander gebied van Nederland voor ons. Waar ga je dan eten? Niet te ingewikkeld en niet te al duur? Kijken op iens.nl. Dus het werd La Vie. La Vie is de huiskamer van Groesbeek. Weliswaar is dit een huiskamer waar de interieurbouwer weer eens door heen zou moeten, maar de bediening en het goede eten compenseren dit meer dan! De kaart is net zo klassiek als het interieur, maar dat mag de culinaire pret zeker niet drukken.
Als ze ooit gaan verbouwen moeten ze de open keuken er in houden. Altijd leuk en gastvrij wanneer je mee kan kijken met de brigade.
McGerrrit .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Laatst hier met 2 personen gegeten. Het eten is niet heel bijzonder, maar wel gewoon goed. De prijs kwaliteit is dik in orde. € 24,95 voor 3 gangen is niet duur! De bediening is zeer vriendelijk en attent en maken het je echt naar de zin. Het interieur is 'autenthiek' en past goed bij dit type restaurant. Mooi is de open keuken in het verlengde van de bar!
Kortom, mocht je voor niet te veel geld lekker willen eten, dan is het een aanrader!
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Voor een feestje naar Malden en bij La Vie de nacht doorgebracht... en gegeten met zijn viertjes. Dat is ons stuk voor stuk goed bevallen. Het is een ruim restaurant, dat totaal volgeboekt was, wellicht wel een man of 80 en toch kreeg je het idee van een grote huiskamer. De bediening was daarbij heel attent, maar ook met een gezonde dosis vriendelijkheid en tijd om even een praatje te maken, terwijl het toch loeidruk was. Zonder stress de zaak goed laten lopen, sterk.
En dan het gebodene. Vier man vier verschillende voor- en 3 hoofdgerechten. Goed verzorgd, netjes en wat toch het belangrijkst blijft, lekker! Van goed gemarineerde gambas met ali'oli via champignons uit de oven, en zalm tot een goede salade met geitenkaas en asperges, allemaal smaakvol. En de hoofdgerechten varkenshaas met een lekkere saus, scholfilet en een kalfsribeye die goed medium op tafel kwam alles met een verzorgde en smakelijke garnituur. We waren blij met de start van de avond!
Als we weer deze kant op gaan, zien ze ons weer.
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Van buiten ziet het restaurant er niet echt aanlokkelijk uit, maar dat verandert als je naar binnen gaat. Ruim, veel tafels, open keuken, open (gas)haard, sfeervol, gastvrij. Het eten is prima. Hoofdgerecht wild en varkensmedaillons (met saus apart geserveerd), veel en lekkere bijgerechten, alles uit eigen keuken, zoals de rode kool, appelcompote, zuurkoolpotje, witlof met kaas gegratineerd, stoofpeertje en een heerlijke salade. Niets op aan te merken. Voeg daarbij de attente bediening en het is zoals je dat zou willen. Heerlijk eten in een prettige ambiance met een attente bediening. Ga er maar eens eten!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Dit is een heel gezellig (hier toch het goede woord) restaurant, prima service, gewoon lekker eten, zoals goed gerookte zalm, goed vlees, lekkere salade vooraf, met asperges en geitenkaas, voordelige wijn, meerdere soorten per fles voor 19,50. Volle glazen en vlotte bediening. Ga erheen, het kan niet stuk!
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Gegeten met Kerst. Hier is een huiskamersfeer. De bediening is vriendelijk, met aandacht voor de gast. Ondanks de ontstane chaos vanwege iemand die onwel werd, verloor de bediening de andere gasten niet uit het oog. Complimenten!!
Het eten was prima, vooraf een carpaccio, als hoofdgerecht wild en varkensmedaillons. Alles was goed van smaak en de porties voldoende groot. Het dessert dat bestond uit een stukje tiramisu met amarenenijs, was een mooie afsluiter.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Goede ontvangst. Hadden niet gereserveerd maar was nog tafeltje voor 2 vrij. Personeel is vriendelijk en ondanks dat het druk was niet lang wachten. Eten was niet heel bijzonder. Wel goed en gaar, maar beetje vlak van smaak. Althans de sate. Het bekende pannetje was wel lekker. Rest van de bijgerechten waren ok. Pluspunt is dat de borden goed heet zijn zodat het eten ook warm blijft. Al met al een gezellig restaurant met leuke uitstraling maar wat ons betreft geen 'must see'.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Onze tweede avond uit eten in Groesbeek. La Vie had goede recensies en dus viel de keuze op dit sfeervolle restaurant. Ruime en gratis parkeergelegenheid in de buurt, maar wij zijn op de fiets. De inrichting oogt sfeervol. Een spannende combinatie tussen klassiek en modern.
Als we het huiswijntje kiezen, wordt ons genereus aangeboden dat we die even mogen proeven. Zou eigenlijk een standaard procedure moeten zijn bij iedere restaurateur die meent 'klantvriendelijkheid' in het vaandel te mogen dragen. Ik vind de wijn wat vlak, maar als we dan het Merlot-alternatief proeven besluiten we toch bij deze Syrah te blijven.
De menukaart is gevarieerd en biedt voor elk wat wils. Vreemd genoeg moet er voor de ribeye 2 euro worden bijbetaald in het voordeelmenu, en dat terwijl het a la carte niet duurder is dan de overige gerechten. Desondanks ga ik er toch voor met gevulde champignons als voorgerecht. Mijn tafeldame gaat voor de salade vooraf en dan de op de huid gebakken zalm met speciale mayonaise. We kunnen er veel van zeggen maar het volstaat allemaal met het woordje: top! Want het is weer één groot feest: de ribeye is natuurlijk een standaard product waar weinig aan te verbeteren valt, maar hij is perfect gebakken en prima van formaat. De zalm is ook helemaal perfect. De speciale mayonaise waar ik de naam nu even van vergeten ben is voortreffelijk. Bij het menu hoort een toetje dat als verrassing van de kok te boek staat. Geen keuze dus, maar als mijn tafeldame aangeeft geen mokka of koffiesmaak te kunnen waarderen krijgen we bijna heimelijk de keuze tussen cheesecake en een creme brûlée op basis van advocaat. We gaan uiteraard voor deze laatste verrassing en werden wederom niet teleurgesteld: zálig!
Geweldige bediening, sfeervolle ambiance, prima eten, kortom: bent u in de gelegenheid: verwen uzelf en ga zeker eens langs bij Lavie!
Eddie12 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Een super combinatie van gastvrijheid, vakmanschap en kwaliteit. We werden bij binnenkomst uitgebreid welkom geheten en naar onze plaats begeleid. Heerlijk gegeten en een goed wijnadvies erbij. Niets werd aan het toeval overgelaten. Hier komen we zeker nog een keer terug!!
Ger1966 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Complimenten voor de kok van La Vie! Op het moment dat ik met mijn vriendinnen(7) bij La vie ging eten, zat ik aan een zeer vreemd dieet nl Jodiumvrij. Jodium zit in heel veel dingen. Een goed voorbeeld is leidingwater. Ik heb dit wel 2 weken van te voren aangegeven, waarna Chef-kok Alexander heeft zich enorm goed ingelezen, collega's benaderd en contact met mij gezocht. Hij heeft voor mij echt een super lekker 3 gangendiner klaargemaakt. Chapeau ! Ook mijn vriendinnen waren zeer te spreken over de smaken die geserveerd werden. De gastvrijheid van dit gezellige restaurant is enorm. Wij hebben een heerlijke avond genoten.
B.G. B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
We kregen van ons hotel in Berg en Dal het advies om op zaterdagavond met onze groep(8p) voor een bijzondere avond te gaan eten in restaurant La Vie.
En bijzonder werd het ! Het begon al bij het binnenkomen, toen we door iedereen achter de bar en uit de keuken afzonderlijk werden begroet. Dan voel je je meteen erg welkom.
Ondanks de drukte in het restaurant werden we snel en uiterst vriendelijk met uitgebreid wijnadvies geholpen. Het “3-gangen keuzemenu 24,95” begon met een keuze uit vijf verschillende voorgerechten, waarbij drie mensen kozen voor “Gemarineerde gebakken garnalen met huisgemaakte aioli “.
Dit was zo voortreffelijk, dat volgens ons Jonnie(Librije, Zwolle) er nog wat van kan leren ?.
Toen we vroegen, hoe zoiets verukkelijks gemaakt werd, kwam de kok het tot onze verrassing persoonlijk uitleggen. Hartstikke leuk! Ook de andere voorgerechten (alle vijf “getest”)waren perfect.
Iedereen koos hetzelfde hoofdgerecht “Gegrilde kalfsribeye met een kruidige balsamicostroop” , dus er kon alleen hierover geoordeeld worden, maar we waren het alleemaal eens: perfecto!
Uitstekend gegrild met heerlijke bijgerechten en alles ruim voldoende. Tijdens de diner werd er voortdurend gekeken of alles in orde was en regelmatig bijgeschonken of aangevuld.
Het nagerecht “Laten we over aan de creativiteit van onze koks” en (uiteraard) was die creativiteit volop aanwezig. Kortom een perfecte avond met alle lof voor de kok, gastvrouw en gastheer.
We vragen ons wel voorzichtig af: “hoe kan dit voor dit geld”.

MoniquedeHaas .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
We hebben gister met 2 personen het 3 gangenmenu genomen van €24,95
Een zeer vriendelijke gastvrouw kwam de bestelling opnemen
Voorgerecht uiensoep en gerookte zalm filet. Beide waren zeer culinair opgediend en smaakte voortreffelijk. Hoofdgerecht varkensmedallions en slibtong hiervoor gold hetzelfde ook het verrassingsdessert van de chef ( vers fruit met hangop en vanille-ijs smaakte voortreffelijk.

Vandaag weer het 3 gangenmenu gekozen.
Voorgerecht gevulde champignons met kruidenkaas en de salade met groene asperges en geitenkaas. Beide gerechten smaakten voortreffelijk.
Hoofdgerecht de rib-eye ( supplement van € 2,00) maar dat was het zeer zeker waard. Ook de friet en warme groente en salade waren voldoende.
Dessert 1x hetzelfde dessert als gister en 1x een ander verrassingsdessert aangeboden omdat we hier gister ook hadden gegeten. Chocoladetaartje, spekkoek kersen-ijs en slagroom. Heerlijk.
Prijs kwaliteits verhouding uitmuntend.

Over het geheel genomen onderscheidt zich dit restaurant door heerlijke culinaire gerechten maar zeker genoeg en zeer gastvriendelijk personeel.
Een absolute aanrader.
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Heerlijk gegeten en genoten van de lokale wijn (Colonje rosé was echt top). Wij hadden een 3 gangenmenu voor 25 euro. Porties waren goed en aan het eten was flink aandacht besteed. Je kon ook wel extra groenten krijgen.

Minpunt was de friet, er was denk ik iets met de frituur, want ze waren bezig met twee kleine frietpannen. Dat ging niet goed en vette friet het gevolg. Daarom een 7, anders een 8.

Sfeer in restaurant is oubollig. Van alles wat. Ik stoor me er niet aan, maar daarom decor een 7.

Prijs/Kwaliteit in orde. Leuke en vooral lekkere avond gehad.