Restaurant La Terra

• provincie Friesland
  • Trendy
  • ...

Over restaurant Restaurant La Terra

Groningen en Friesland worden met elkaar verbonden door een prachtig landgoed waar je kunt aanmeren in de haven of overnachten op de camping. Op deze mooie plek kun je ook heerlijk eten, bij restaurant La Terra. Op eigen wijze presenteert de witte brigade je de herkenbare bourgondische keuken. Ieder seizoen een nieuw menu, dat dankzij zijn compacte vormgeving met de verste ingrediënten kan worden bereid. Ook verzorgt La Terra graag de catering op jouw feestje of bijeenkomst.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Terra

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi