Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant La Tasca

Plattelandskeukens ter inspiratie

Aan één van de mooiste grachten van Delft, vind je restaurant La Tasca, waar de gerechten zijn geïnspireerd door de plattelandskeukens rondom de Middellandse Zee. De gerechten worden dagelijks vers bereid met biologische seizoensproducten. Daarom werken ze hier niet met een vaste menukaart, maar geef je je wensen door en laat je je verrassen door een meergangenmenu.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Tasca

Openbaar vervoer Tram, bus en trein bevinden zich op loopafstand van ons restaurant, voor meer informatie 9292ov.nl
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant La Tasca

Pim L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Goede ontvangst en fijne sfeer.
Harriet H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Gewoon Goed Gezellig en zeer goede kwaliteit. Met een uitstekend fijn menu
Xander B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heel verassend en enorm goed eten. Ook erg vriendelijk en bijzonder kundig personeel. Zeker een aanrader!
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Een avond startend met een glaasje cava gecombineerd met heerlijke paté. Vervolgens het 3-gangen diner dat altijd een verrassing is omdat er gewerkt wordt met dagproducten. Bijzondere gerechten met verrassende combinatie van ingrediënten. Een vooraf je met oa watermeloen gevolgd door pasta met mosselen en een kalfsgerecht. Tot slot een heel lekker nagerecht. Alles gecombineerd met bijpassende wijnen. La Tasca blijft een van de favoriete restaurants voor ons!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heel verrassend gegeten. Je kan aangeven wat je niet lust, dat moet je wel te binnen schieten! Nu eens niet alleen sla als groente. 2 aparte gerechten zodat we wat van elkaars bord konden proeven. Zowel vlees als vis, heel speciaal! De wachttijd is helaas te lang. Ik ben gek op pure verse ananas, maar bij het nagerecht was het wel erg zuur? Bij een volgende keer vragen we een menu zonder te zure produkten.
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Lekker!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Zeer smaakvol! Houden goed rekening met dieetwensen.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
TopKwaliteit, Service en Gastvrijheid.. deze mensen snappen het allemaal!
Noortje J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het eten en de wijn was lekker. De communicatie tussen keuken en bediening liep niet helemaal soepel. Dat is wel goed opgepakt.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Geweldig gegeten met echtgenote, dochter en vriend van dochter. Bediening uitmuntend en uitermate vriendelijk. Niet goedkoop, maar de moeite waard!
Willeke M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
We hebben genoten van het eten, de service was zeer goed en vriendelijk, absolute aanrader!
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Bijzonder restaurant, op basis van een 3- of 4-gangen menu kun je aangeven wat je wel of niet wilt eten. De keukenbrigade zet dan iets lekkers op tafel. Bediening is super vriendelijk en beleefd. Absoluut niet opdringerig m.b.t. drank. Een aanrader als je van verrassende gerechten en combinaties houdt!
Oda H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Een fantastische locatie met een bevlogen crew ! Ideale plek voor een avondje uit. Complimenten voor de aandacht, die de bediening aan de gasten geeft.
Vennekes V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk eten, mooi afgestemd wijnarrangement. Locatie buiten rustig en heel mooi. Bediening vriendelijk, soms wat stroef in het contact. En iemand met een zwarte koksmuts op kwam twee keer langs om te vragen ( met nadruk) of we het eten lekker vonden, nadat de ober dat ook al drie keer Jef gevraagd.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijk diner. Mooie wijnen en goede uitleg. Genoten!
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We hebben van een gezellige en heerlijke culinaire avond genoten, te beginnen bij de vriendelijke ontvangst in een goed restaurant zoals wij die soms tegenkomen in Spanje en Portugal, maar dan met gemakkelijk zittende stoelen en banken en zonder een TV.
Je zit vast een één 3 gangen verrassingsmenu, maar er wordt 100% rekening gehouden met de wensen van de gast. Een nagerecht moet je apart bestellen.
Ieder gerecht wordt als een prachtig schilderijtje opgediend en smaakt nog beter. Ongelofelijk hoe alle ingrediënten op elkaar zijn afgestemd. Komijn? ik gruw er van, maar in het gerecht dat mij voorgeschoteld werd vond ik het vleugje wel héél erg lekker.
Bij ieder gerecht kwam een prima uitleg over hetgeen op je bord lag.
De huiswijn was betaalbaar, geen hoogvlieger maar, gewoon goed.
Enig minpuntje (voor ons) was het nagerecht omdat ook dat al vast staat is er geen keuze. Om die reden namen 2 personen geen dessert. De parfait smaakte prima maar zou niet mijn eerste keuze zijn.
cheesemanp48 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Een van de beste restaurants in Delft maar waarom moet iedereen tegenwoordig met een verrassingsmenu werken ? Mijn partner en ik kozen allebei voor iets aparts maar het was de moeite waard. Mijn lam was verrukkelijk en de vele diverse groentes maakten het compleet.
Heel attente bediening wist alles goed uit te leggen.
Helaas, een groot minpunt is de akoestiek; wij konden de bediening en elkaar haast niet horen maar de gasten achter ons hebben zich keurig geëxcuseerd. Gelukkig gaat het om het eten en die is uitstekend.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
top. niet echt goedkoop maar dat is ook niet de bedoeling, 100 % aan te bevelen! Mooi ook van binnen!