Restaurant La Tasca

13 & 14 Voldersgracht 2611 ET Delft Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant La Tasca

Plattelandskeukens ter inspiratie

Aan één van de mooiste grachten van Delft, vind je restaurant La Tasca, waar de gerechten zijn geïnspireerd door de plattelandskeukens rondom de Middellandse Zee. De gerechten worden dagelijks vers bereid met biologische seizoensproducten. Daarom werken ze hier niet met een vaste menukaart, maar geef je je wensen door en laat je je verrassen door een meergangenmenu.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Tasca

Openbaar vervoer Tram, bus en trein bevinden zich op loopafstand van ons restaurant, voor meer informatie 9292ov.nl
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

Lunch op aanvraag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Hartelijke en uitstekende bediening. Er heerst een ontspannen gezellige sfeer. Het eten was heerlijk we werden verrast met een mooi stuk lamsvlees als hoofdgerecht wat perfect bereid was. Maar ook de anti pasta en de pasta waren zeer goed. Het dessert is een verrassing die ik ook zeker aanbeveel
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Lekker gegeten , op zeer bijzondere wijze bereid pianostuk van het rund, goede sfeer, prachtig verbouwd en attente aardige bediening
Claudia Z.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk eten, goede wijn en zeer vriendelijke bediening.
Jaap N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Geweldige beleving. Door hun concept zonder menu kaart halen ze de beste ingrediënten en bereiden ze optimaal met zorg en liefde. Wanneer je iets niet wilt geef je dat aan en zij zorgen dat je toch uitstekend verrast wordt. Bediening kundig op hoogte van gerechten en vertellen met passie over de unieke bereidingswijzen. Zou een Michelin ster waardig zijn.
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Voor een tweede maal bij La Tasca geweest. Deze keer echter een stuk minder tevreden dan de eerste keer. Het brood met pate als start was aardig, maar erg aan de prijs (daarnaast werden er vrolijk twee porties geserveerd zonder dat hierom gevraagd wordt). Het menu was deze keer een stuk minder dan de vorige keer. De pasta met paddestoelen als tussengerecht was erg goed maar de andere gangen waren niet meer dan oké. Ten opzichte van de vorige keer was alles net wat kariger waardoor de prijs/kwaliteit verhouding wat ons betreft te ver is gedaald om terug te komen. Zonde.
Tot slot valt er op de service niks aan te merken, die was goed!
meintho .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zaterdagavond na een museumbezoek gegeten bij restaurant La Tasca.
Wilden met vrienden de nieuwe zaak wel eens bekijken. Wat is dit restaurant ongelooflijk sfeervol verbouwd. We bestelden een 3 gangenmenu en dit was tongstrelend. Het voorgerecht bestond uit een carpaccio van inktvis en was verrassend lekker. Als tussengerecht en pasta met paddestoelen en het hoofdgerecht bestond uit boerderijree met een volle smaakvolle vleessaus. Dit alles met heerlijke wijn bezorgde ons een heerlijke avond. Tip: probeer bij het toetje eens glaasje zeer oude sherry (goddelijk)!
Bediening was attent en gaf ons een zeer gastvrij gevoel
De prijs kwaliteit van dit restaurant klopt. We komen snel weer terug
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prettig ontvangst en nadat we ons tafel hadden gekregen werd alles uitstekend bediend.
Dit restaurant loopt zo soepel, de timing, de uitleg, heel erg prettig allemaal.
En het eten is echt van top kwaliteit, zeer smaakvol, creatief en mooi opgemaakt.
De kwaliteit van de producten is heel hoog en de prijs helaas ook een beetje op het randje maar we vonden het zeker de moeite waard. We waren hier al eerder geweest en ze voldeden nu ook weer naar verwachting.
Kortom, een aanrader voor gegarandeerd goed eten, service en sfeer.
Minke V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima gegeten, vriendelijke ontvangst toch vonden we de prijs wat aan de hoge kant
fana .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Vorige week donderdag in de nieuwe zaak gegeten. Wat is het mooi geworden! Tafeltjes verder uit elkaar, dus meer ruimte. Eten was zoals gewoonlijk goed. Heerlijke octopus antipasta, verassende knoflook pasta en een visgerecht met zeeduivel en verschillende schelp en schaaldieren. Lekkere wijnen erbij, heerlijke avond gehad!
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Tweede keer dineren bij La Tasca. Voorkeuren al aangegeven bij reservering maar hier werd nogmaals om gevraagd.
Brood met pate vooraf was oke maar de groentes die hierbij werden geserveerd waren erg zuur en slap. Ook betaal je voor twee porties ipv 1 als je met z'n 2'en instemt op brood met pate. Afrader.
Verrassingsdiner was ok, vooral de pasta was top. Als je niet een echte vlees liefhebber bent zou ik vegetarische voorkeur aangeven. Kazen als dessert waren top.
Wel erg duur voor wat je krijgt. Service wel top. Dit was de tweede en ook wel de laatste keer.
Daphne T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Een mooie zomerdag in september kon niet beter eindigen dan met een diner bij La Tasca. Hoewel het erg aantrekkelijk was om in het pas gerenoveerde restaurant te zitten, hadden wij in plaats daarvan buiten aan de gezellige Voldersgracht van een heerlijk Esperienza arrangement genoten. De gerechten en de wijnen waren perfect op elkaar afgestemd en dit alles was precies voldoende om niet te weinig en niet te veel te hebben gegeten. Een absolute aanrader!!
Wendenski .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Mooi restaurant, naar wat we begrepen recent verbouwd. Goede stoelen, 2-persoons tafels genoeg maar wel relatief dicht bij elkaar. Heel erg vriendelijke bediening, attent en snel.
Het eten dan: model is dat er geen menukaart is en dat een 3-gangen verrassingsmenu vanuit de keuken geserveerd, eventueel aan te vullen met een dessert. Je kunt aangeven waar je niet van houdt en eventueel vlees of vis (vegetarisch? niet bekend) wilt voor het hoofdgerecht. Verrassing is wel een beetje weg als je links en rechts de gerechten opgediend ziet worden.
Voorgerecht een relatief eenvoudige pastrami / salade combinatie, wel ok. Tussengerecht was een heerlijke pasta; hoofdgerecht was hert in een merlot saus, in eerste instantie hadden we beiden een erg slecht stuk vlees. De bediening bood aan 2 nieuwe borden te brengen, die kwamen - ook een voordeel van één verrassingsmenu - binnen 5 minuten en het was nu wel een perfect stukje vlees. Dessert was erg lekker. Conclusie: leuk restaurant, zeer goede service, eten is prima.
Boris_Delft .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eindelijk weer eens gegeten bij La Tasca. De zaak is volledig en stijlvol gerenoveerd met meer ruimte voor de tafels. De verfijnde gerechten waren erg mooi opgemaakt en smaakten heerlijk. De bediening vriendelijk en professioneel. Echt een aanrader. Gefeliciteerd met de mooie zaak!
Gerhard C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Het was een echte verrassing !!!!!! Fantastische sfeer, bediening, eten en locatie.

Echt een aanrader.

Het was de moeite om hiervoor vanuit Arnhem te komen.

Fam. Caesar, Meijer

• Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Al eerder wezen eten maar dit keer viel het een beetje tegen. Qua eten wel oke maar absoluut niet bijzonder voor de prijs die je ervoor betaald. Voor twee personen ieder 1 (!) stukje stokbrood met wat kleine olijfjes voor 7,50 en het drankpakket (3 wijntjes voor bij het voor, midden en hoofdgerecht) kostte bijna net zoveel als het hele diner. Uit proportie mijns inziens. Met een kopje koffie en nog een afzakkertje en 2 drankjes als vooraf waren we 162 euro kwijt. Voor ongeveer dezelfde bestelling was ik bij Van der Dussen 40 euro minder kwijt en de bediening was daar toch wat professioneler. Erg jammer, de locatie is mooi maar dat is vast bij een volgend restaurant bezoek ergens anders ook te vinden, aangezien Delft genoeg restaurantjes heeft met plekjes aan een gracht. Het eten, vooral het voorgerecht was prima, erg lekker, de anti pasta was vond ik erg standaard, wat pasta in witte saus, en het hoofdgerecht was een wat simpel stukje vlees met wat garnering. Mijn keus wordt niet La Tasca de volgende keer, jammer!
Delftbluegirl .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
en beetje saai en te duur restaurant. Decor was donker, maar niet warm. Gerechten waren niet verrassend. Jammer dan men alleen een verrassingsmenu aanbiedt en geen a la carte opties.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Dit restaurant was een aanrader van een collega en heeft ons zeker niet teleurgesteld. Heerlijk eten, verrassingsmenu dat iedereen lustte (we waren met z'n vieren), wijn was erg goed. De bediening was erg vriendelijk en wist veel over het eten en de wijnen te vertellen. De prijs viel ons wel wat tegen, maar dat kwam ook doordat we ook nog een voorafje hadden genomen, een dessert en koffie en een wijnarrangement (voor 1,5 persoon, want de Bob kreeg 2 halve glaasjes en betaalde een bobarrangement, wat wel heel leuk was).
Baak0107 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
De pasta was het verrassende gerecht.
De bediening liet af en toe te wensen over.
De uitleg van de wijnen ging snel en was slecht te horen, door snelheid en zacht spreken.
Het decor is trendy.
rcbaan .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Een smakelijk drie gangen menu gekozen. Mooie balans tussen pasta met verse groentes. Daarnaast een hoofdgerecht, smakelijk stuk kalfs vlees verse spinazie en asperges.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Eten was weer prima bij La Tasca, één van de betere restaurants van Delft. Prettige bediening (niet formeel). Prima concept zonder menukaart waarbij goed rekening wordt gehouden met speciale wensen (allergieën e.d.). Antipasta - pasta - hoofd is €34,50 met dessert en/of kaas €9. Bijpassende wijnen €7 per glas, aperitief (cava) €7,5. Er wordt gratis kraanwater geschonken. Ze zijn aan het verbouwen en zitten tijdelijk in een aanpalend pand, naar verwachting in augustus weer terug op de vaste stek (eea staat niet vermeld op de website).