Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Restaurant La Tasca

Plattelandskeukens ter inspiratie

Aan één van de mooiste grachten van Delft, vind je restaurant La Tasca, waar de gerechten zijn geïnspireerd door de plattelandskeukens rondom de Middellandse Zee. De gerechten worden dagelijks vers bereid met biologische seizoensproducten. Daarom werken ze hier niet met een vaste menukaart, maar geef je je wensen door en laat je je verrassen door een meergangenmenu.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Tasca

Openbaar vervoer Tram, bus en trein bevinden zich op loopafstand van ons restaurant, voor meer informatie 9292ov.nl
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

Lunch op aanvraag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant La Tasca

Helene V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Mijn partner en ik gaan ongeveer elk halfjaar uitgebreid uit eten bij La Tasca. Het is elke keer weer een heerlijke avond door zowel de lieve mensen als het fantastische eten. Deze keer zijn we opnieuw enorm verwend door het menu van dit seizoen. Met name de makreel voor het voorgerecht, de cannelloni met champignons en de hertenbiefstuk waren hemels!

Enkel de akoestiek van het restaurant is iets op aan te merken. Voor de rest, een dikke 10!
Douwe F.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Super lekker en altijd weer verrassend. Iedere hap is een feestje in je mond. Hoop er snel weer naar toe te gaan. Altijd gezellig. Mijn man en ik namen onze vrienden, die "lastig" en zeer kritische eters zijn, mee naar La Tasca maar ook zij gingen jubelend de deur uit.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Zeer lekker gegeten, mooie gerechten
VERWEIJ V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
In een woord, gewoon een super restaurant!
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een zeer gastvrije omgeving.
Juan T.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Zeer lekker gegeten. Goed passend wijn arrangement. Zeker voor herhaling vatbaar!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Enorm in de watten gelegd, verzorgd tot in de puntjes. Zeer attent personeel en o ja, prachtige gerechten met een wijn die de smaak optilt.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Een erg leuke avond gehad, erg goed gegeten. Omdat het een verrassingsmenu betreft is het steeds bijzonder wat er wordt gepresenteerd.
Vond de prijs wat hoog, vooral voor de huiswijn.
André K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Super lekker eten. Zeer creatief. Wijn en eten in perfecte balans. Klaar gemaakt, bediend en bedacht met heel veel liefde en plezier.
Etwin G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Uitstekend kerstdiner. Alle extra's eromheen wel behóórlijk aan de prijs.
Selma D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We hadden ons verheugd op een avondje in ons favoriete restaurant na de verbouwing maar waren minder enthousiast over de nieuwe inrichting. De knusheid is een beetje weg. Het wijnarrangement vonden we wat zuinig qua hoeveelheid en de gerechten waren lekker maar te duur voor de kwaliteit. De grote groep met rumoerig kind hielp ook niet mee.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Echt heerlijk gegeten.
Prachtig 3 gangen verrassingsmenu. prima service / bediening. Bijpassende wijnen werd ik niet echt enthousiast van helaas..
Overall toch zeer geslaagde avond gehad! Gegeten met 3 personen
B. K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Merkwaardig restaurant. Op de vraag waar ik allergisch voor was antwoordde ik "vegetarisch", grapje. De vraag was of dat betekende of ik vlees lustte. Voorgerecht was loodzware stuk stoofvlees met een heel lichte witte wijn bij het wijnarrangement, andere helft van ons gezelschap kreeg vis, at random. Tussengerecht vegetarische (sic) pasta, hoofdgerecht gans, prima. Mooie kaasplank met wijn die al een paar dagen open stond. Al met al teleurstellend.
Hedi S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Voor het eerst helemaal vegetarisch gegeten bij La Tasca. Alweer verrassend en met zorg samengesteld. Samen met het wijnarrangement gegarandeerd een heerlijke avond.
Fenny C.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Blijft een van mijn favoriete restaurants. Gister weer heerlijk gegeten. Zeer verassende gerechten met heerlijke wijnen erbij. Heel leuk dat we verschillende gerechten kregen zodat we samen een beetje konden delen en van alles wat konden proeven! Kundig en erg beleefd personeel! Wij komen zeker weer terug.
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Voorgerecht en pastagerecht waren erg goed. Jammer dat ze vergeten waren dat zoonlief vooraf expliciet had gezegd geen kaas te willen en dat hij toch het pastagerecht met gorgonzola kreeg, waardoor wij het al op hadden toen hij zijn gerecht nog kreeg. Onze borden werden niet mee teruggenomen, dus we moesten wel beginnen anders werd het koud. Het hoofdgerecht, dorade, viel wat tegen. Nu ben ik al niet gek van dorade, maar het is ook geen bijzondere vis. Wel goed op de huid gebakken, maar ik begreep niet waarom het geheel aan groentes erbij zat. Paste niet echt. Ook vreemd dat er juist witte wijn bij het voorgerecht van zwijnsnek zat en rode wijn bij de vis. Geen superieure combi van een wijnarrangement. Het was koud en dat kon niet verholpen worden, dat wil zeggen, toen we het opmerkten tegen het personeel werd het daarna niet (snel genoeg) warmer. De prijs is dan wel erg fors voor een maaltijd met een teleurstellend einde en een bedieningsfout.
Ariane V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Lekker gegeten! Zeer vriendelijke mensen! Toch opletten of dit echt wel Italiaanse keuken is wat mijn geeft te eten... Groentjes mochten iets meer gaar zijn... alles heel vers klaargemaakt! Was verrassend!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Supergoede bediening, heerlijk vers eten en glutenvrij net zo lekker als normaal. Top!
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik wilde al een tijdje bij La Tasca eten en nu eindelijk geweest. Wat hebben we heerlijk gegeten! Het verrassingsmenu was top en de chefkok maakte met goede en pure ingrediënten hele mooie smaakcombinaties. Ook de wijnen van het arrangement dat ik erbij had genomen waren heerlijk, vooral de volle en romige chardonnay bij mijn vis was subliem. Kortom; we hebben genoten en wij komen zeker weten weer terug!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Naar mijn mening kreeg je vorige keer meer waar voor je geld. Het is al niet goedkoop, maar ik had wel meer eten verwacht voor hetgeen dat wij moesten betalen. De smaak en de keuze van het eten was prima.