Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant La Tasca

Plattelandskeukens ter inspiratie

Aan één van de mooiste grachten van Delft, vind je restaurant La Tasca, waar de gerechten zijn geïnspireerd door de plattelandskeukens rondom de Middellandse Zee. De gerechten worden dagelijks vers bereid met biologische seizoensproducten. Daarom werken ze hier niet met een vaste menukaart, maar geef je je wensen door en laat je je verrassen door een meergangenmenu.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Tasca

Openbaar vervoer Tram, bus en trein bevinden zich op loopafstand van ons restaurant, voor meer informatie 9292ov.nl
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

Lunch op aanvraag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant La Tasca

Monique W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Fijne service, lekker eten, best prijzig
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Prijs kwalitei is mooi in balans. Bediening is een verademing: gekwalificeerd en gastvrij

Note: Als je een grote eter bent is 3 gangen waarschijnlijk niet voldoende. Voor ons gezelschap was het juist een mooie hoeveelheid!
We komen zeker terug
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
De vega-optie voor het 3-gangen menu viel tegen. Bij elk van de gerechten ontbrak er 'iets' om te overtuigen. De gerechten waren flauw, weinig inspirerend en kwamen gemakzuchtig over. Er werden wel verschillende technieken gebruikt, maar daar is alles mee gezegd. Wel een gezellig restaurant. Heel neutraal ingerecht, maar toch warm. Bediening was erg behulpzaam en vriendelijk.
Marc O.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten, ditmaal voor de 20ste verjaardag van mijn vriendin. Hier werd op een erg leuke manier rekening mee gehouden, en zelfs persoonlijke felicitaties van de chef.

Het eten was zoals altijd een heerlijke verrassing, en zag er ook prachtig uit. Niets anders dan lof voor La Tasca.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prima menu met goede smaakcombinaties alleen mogen de porties en glazen iets groter.
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Heerlijk gegeten en echt een aanrader!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heel tof concept ! Supervriendelijke bediening in een prachtig kader !
David I.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Het verrassingsmenu was verrassend lekker
Beste David,

Wat fijn dat wij u hebben mogen verrassen!
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Carla S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk gegeten!
Beste Carla Scholten,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en uw recensie!
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Koen V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Originele mediterrane gerechten die als verrassingsmenu gepresenteerd worden waarbij je wel je voorkeuren kan aangeven. Vriendelijke en attente bediening. Perfecte wijnen met goede uitleg. Mooie avond gehad.
Beste Koen,

Dank voor uw mooie recensie!
Graag tot ziens.

Rogier K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Oprecht vriendelijke bediening.
Smaakvol opgemaakte borden.
Goed bijpassende wijnen.
Beste Rogier,

Hartelijk dank voor uw recensie!
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Gerd-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Geweldig lekker gegeten. Sfeervolle inrichting en uitstekende bediening. Wij hadden het 3 gangen verassingsmenu. En kaasplank toe. Om je vingers bij op te eten. Super!
Beste Gerd-Jan,

Wat leuk dat we u weer hebben mogen verwelkomen en dank voor deze mooie recensie!
Graag tot ziens.

Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Indruk van foto's en daadwerkelijke restaurant kwamen voor mij niet geheel overeen. Ik vond het niet zo warm qua ambiance, en vrij rumoerig. Geen muziekje op de achtergrond maar vele gesprekken die de boventoon voerden. Bediening was matig, we hadden aangegeven bij de reservering dat er 1 vegetariër onder ons was, en als eerste werd er brood met pate aangeboden. Dat is dan geen goede binnenkomer. Bediening was moeilijk te verstaan (praatte heel zachtjes). Het eten was op de avond prima, helaas had mijn partner de dag erna enorme buikkrampen gekregen.
Pim L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Goede ontvangst en fijne sfeer.
Harriet H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
met 6 vrienden gingen we hier eten en het was een enorme teleurstelling. We namen het veraasingsmenu. Het voorgerecht bestond uit een sardine. Tussengerecht pasta en hoofdgerecht een staartstuk van makreel. De wijn die erbij geserveerd werd paste totaal niet bij de gerechten en de hoeveelheid per glas was schandalig weinig. In 2 slokjes was je glas leeg. Op die manier kun je minimaal 20 glazen uit een fles halen. De rekening bedroeg 81 Euro pp. En dat terwijl niet iedereen wijn of een nagerecht nam en de bestanddelen van de gerechten echt goedkoop zijn (sardine, makreel en pasta).
We hebben er echt een vervelend gevoel aan overgehouden.
Luca C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Gewoon Goed Gezellig en zeer goede kwaliteit. Met een uitstekend fijn menu
Xander B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heel verassend en enorm goed eten. Ook erg vriendelijk en bijzonder kundig personeel. Zeker een aanrader!
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Een avond startend met een glaasje cava gecombineerd met heerlijke paté. Vervolgens het 3-gangen diner dat altijd een verrassing is omdat er gewerkt wordt met dagproducten. Bijzondere gerechten met verrassende combinatie van ingrediënten. Een vooraf je met oa watermeloen gevolgd door pasta met mosselen en een kalfsgerecht. Tot slot een heel lekker nagerecht. Alles gecombineerd met bijpassende wijnen. La Tasca blijft een van de favoriete restaurants voor ons!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heel verrassend gegeten. Je kan aangeven wat je niet lust, dat moet je wel te binnen schieten! Nu eens niet alleen sla als groente. 2 aparte gerechten zodat we wat van elkaars bord konden proeven. Zowel vlees als vis, heel speciaal! De wachttijd is helaas te lang. Ik ben gek op pure verse ananas, maar bij het nagerecht was het wel erg zuur? Bij een volgende keer vragen we een menu zonder te zure produkten.