Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant La Tasca

Plattelandskeukens ter inspiratie

Aan één van de mooiste grachten van Delft, vind je restaurant La Tasca, waar de gerechten zijn geïnspireerd door de plattelandskeukens rondom de Middellandse Zee. De gerechten worden dagelijks vers bereid met biologische seizoensproducten. Daarom werken ze hier niet met een vaste menukaart, maar geef je je wensen door en laat je je verrassen door een meergangenmenu.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Tasca

Openbaar vervoer Tram, bus en trein bevinden zich op loopafstand van ons restaurant, voor meer informatie 9292ov.nl
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

Lunch op aanvraag

AJW234 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Erg goed verrassingsmenu. Heerlijk gegeten. Veel aandacht van personeel en chef. Zeer goede wijnen bij de gerechten. Heerlijke Lamsbout gegeten. Met echte steak messen. Zo vind je ze niet vaak. oog voor details.
Top dessertwijnen, passend bij het dessert.
Roderick S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een erg gezellige en smakelijke avond bij La Tasca gehad. In het begin wat rommelig in de bediening maar dit herstelde gedurende de avond. Leuk dat de chef nog even persoonlijk aan de tafel komt om te bedanken voor het bezoek. Blijven vernieuwen in gerechten (presentatie/opmaak/smaken) blijft de sleutel tot succes.
ele68 M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Goede sfeer, zeer prettige bediening en goed eten. Het voorgerecht was zeer goed, de verse pasta was geserveerd met een net iets te vettige saus, het hoofdgerecht was ook lekker. Een aanrader voor een bijzondere avond
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Voortreffelijk gegeten.
Rickvannierop V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heeeelijk gegeten! Fantasmagorische gerechten! Super dat een ieder verschillende verassingen te eten krijgt incl. wijn en je van elkaar kan peoeven. Dikke vette aanrader, ga hier nog vaak terugkomen!
E-stikkelman S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het voorgerechtje was helemaal top! Volop smaken en het was in balans. Het tussengerecht met pasta viel qua smaakbeleving erg tegen. De hazelnotensaus was erg flauw, jammer dat niet voor de traditionele pesto is gekozen.
Het hoofdgerecht was vis met een saffraansaus, jammer een beurre blanc met wat zurige tonen van de witte wijn was lekkerder geweest. Het geheel werd door de saffraansaus wat flauwig en wee van smaak. Jammer.
Ivar D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Eerlijk eten met passie en liefde bereid. Perfectie van voorgerecht tot hoofdgerecht! Service zeer vriendelijk.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten, vriendelijke service.
Eliza K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
La Tasca verrast mij keer op keer met de lekkerste smaaksensaties en heerlijke verse producten. De service is zeer vriendelijk, niet geforceerd en passend. Het was een heerlijke en memorabele avond.
Ricardo D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Wat een fijne verassing! Je krijgt een verrassingsmenu wat ons enorm beviel. Heerlijk verse ingrediënten en daarbij een bijpassend wijn arrangement gekozen, wat een goddelijke combi!
Co V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk verrassingsmenu met goed gelozen wijnen. Deskundige uitleg bij de gerechten en wijnen.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten van verassingsmenu. Goede service.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Eten was prachtig opgemaakt, een lust voor het oog. In deze mooie entourage met aardige bediening hebben wij een prima avond gehad!
Clemens P.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk rechttoe rechtaan recepten. Beetje vet maar daar houd ik wel van. Goede bediening en prima sfeer.
Thomas P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk en prachtig opgemaakt eten, uitstekende service, gezellige sfeer, kortom, alles wat ik bij een restaurant wil. Een grote aanrader voor alle soorten diners van hogere standaard. Ik zal er zeker nog meerdere keren terug komen.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Hartelijke en uitstekende bediening. Er heerst een ontspannen gezellige sfeer. Het eten was heerlijk we werden verrast met een mooi stuk lamsvlees als hoofdgerecht wat perfect bereid was. Maar ook de anti pasta en de pasta waren zeer goed. Het dessert is een verrassing die ik ook zeker aanbeveel
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Lekker gegeten , op zeer bijzondere wijze bereid pianostuk van het rund, goede sfeer, prachtig verbouwd en attente aardige bediening
Claudia Z.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk eten, goede wijn en zeer vriendelijke bediening.
Jaap N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Geweldige beleving. Door hun concept zonder menu kaart halen ze de beste ingrediënten en bereiden ze optimaal met zorg en liefde. Wanneer je iets niet wilt geef je dat aan en zij zorgen dat je toch uitstekend verrast wordt. Bediening kundig op hoogte van gerechten en vertellen met passie over de unieke bereidingswijzen. Zou een Michelin ster waardig zijn.
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Voor een tweede maal bij La Tasca geweest. Deze keer echter een stuk minder tevreden dan de eerste keer. Het brood met pate als start was aardig, maar erg aan de prijs (daarnaast werden er vrolijk twee porties geserveerd zonder dat hierom gevraagd wordt). Het menu was deze keer een stuk minder dan de vorige keer. De pasta met paddestoelen als tussengerecht was erg goed maar de andere gangen waren niet meer dan oké. Ten opzichte van de vorige keer was alles net wat kariger waardoor de prijs/kwaliteit verhouding wat ons betreft te ver is gedaald om terug te komen. Zonde.
Tot slot valt er op de service niks aan te merken, die was goed!