Speciale deals

Exclusief menu's

Exclusief menu's

Over het restaurant Restaurant La Tasca

Plattelandskeukens ter inspiratie

Aan één van de mooiste grachten van Delft, vind je restaurant La Tasca, waar de gerechten zijn geïnspireerd door de plattelandskeukens rondom de Middellandse Zee. De gerechten worden dagelijks vers bereid met biologische seizoensproducten. Daarom werken ze hier niet met een vaste menukaart, maar geef je je wensen door en laat je je verrassen door een meergangenmenu.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Tasca

Openbaar vervoer Tram, bus en trein bevinden zich op loopafstand van ons restaurant, voor meer informatie 9292ov.nl
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

Lunch op aanvraag

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant La Tasca

Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik wilde al een tijdje bij La Tasca eten en nu eindelijk geweest. Wat hebben we heerlijk gegeten! Het verrassingsmenu was top en de chefkok maakte met goede en pure ingrediënten hele mooie smaakcombinaties. Ook de wijnen van het arrangement dat ik erbij had genomen waren heerlijk, vooral de volle en romige chardonnay bij mijn vis was subliem. Kortom; we hebben genoten en wij komen zeker weten weer terug!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Naar mijn mening kreeg je vorige keer meer waar voor je geld. Het is al niet goedkoop, maar ik had wel meer eten verwacht voor hetgeen dat wij moesten betalen. De smaak en de keuze van het eten was prima.
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hebben gisteren heerlijk gedineerd bij La Tasca! Het concept zorgt voor een verrassende eetervaring zonder keuzestress, want er is geen menukaart. Je moet hiervoor wel voor alles open staan, maar wij vonden het erg leuk om zo nieuwe smaken te proeven.
De gerechten waren met veel zorg en verse ingrediënten bereid. Het personeel was erg kundig en de kok kwam nog even langs voor een persoonlijk woordje.
Het is wel wat aan de prijs, maar door de fijne en bijzondere ervaring zeker de moeite waard.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Eten was erg lekker, bediening zeer vriendelijk en wist goed te vertellen over de gerechten.
Het restaurant kwam wat druk over
door de kleinere ruimte en de
akoestiek.
Al met al een zeer geslaagde avond en ik zou zo weer gaan.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We kregen een heerlijk surprise menu. Met geel lekkere bijpassende wijnen. We kregen verschillende gerechten waardoor we ook lekker bij elkaar konden proeven.de bediening was echt top!! Heel vriendelijk en ze konden alles heerlijk aanprijzen. Het was geen goedkope maar een zeer geslaagde avond.
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Mooie en heerlijke smaken. Ook leuk dat je 2 varianten van het voor- en tussengerecht geserveerd krijgt zodat je kan delen. Attente bediening. La Tasca heeft alle ingredienten voor heerlijk avondje uit!
Margret H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Een prachtig passievol team in zowel de keuken als de bediening! we hebben een top avond gehad. Bedankt!
fam. B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Kwaliteit was goed maar de porties waren klein en de prijs die we hiervoor moesten betalen was veel te hoog, bovendien was het een nadeel dat we niet van de kaart konden kiezen.
Nicoline S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
We hadden wat te vieren en het was een feestje! Prachtige gerechten, uitstekende en heel vriendelijke bediening. In geen tijden zo heerlijk en gezellig gegeten,
Lucette V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk!
ton R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We hebben hier lekker gegeten. De bediening was uitstekend. We komen hier zeker nog eens terug.
AJW234 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Erg goed verrassingsmenu. Heerlijk gegeten. Veel aandacht van personeel en chef. Zeer goede wijnen bij de gerechten. Heerlijke Lamsbout gegeten. Met echte steak messen. Zo vind je ze niet vaak. oog voor details.
Top dessertwijnen, passend bij het dessert.
Roderick S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een erg gezellige en smakelijke avond bij La Tasca gehad. In het begin wat rommelig in de bediening maar dit herstelde gedurende de avond. Leuk dat de chef nog even persoonlijk aan de tafel komt om te bedanken voor het bezoek. Blijven vernieuwen in gerechten (presentatie/opmaak/smaken) blijft de sleutel tot succes.
ele68 M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Goede sfeer, zeer prettige bediening en goed eten. Het voorgerecht was zeer goed, de verse pasta was geserveerd met een net iets te vettige saus, het hoofdgerecht was ook lekker. Een aanrader voor een bijzondere avond
Rickvannierop V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heeeelijk gegeten! Fantasmagorische gerechten! Super dat een ieder verschillende verassingen te eten krijgt incl. wijn en je van elkaar kan peoeven. Dikke vette aanrader, ga hier nog vaak terugkomen!
Els S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het voorgerechtje was helemaal top! Volop smaken en het was in balans. Het tussengerecht met pasta viel qua smaakbeleving erg tegen. De hazelnotensaus was erg flauw, jammer dat niet voor de traditionele pesto is gekozen.
Het hoofdgerecht was vis met een saffraansaus, jammer een beurre blanc met wat zurige tonen van de witte wijn was lekkerder geweest. Het geheel werd door de saffraansaus wat flauwig en wee van smaak. Jammer.
Ivar D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Eerlijk eten met passie en liefde bereid. Perfectie van voorgerecht tot hoofdgerecht! Service zeer vriendelijk.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten, vriendelijke service.
Eliza K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
La Tasca verrast mij keer op keer met de lekkerste smaaksensaties en heerlijke verse producten. De service is zeer vriendelijk, niet geforceerd en passend. Het was een heerlijke en memorabele avond.