Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant La Tasca

Plattelandskeukens ter inspiratie

Aan één van de mooiste grachten van Delft, vind je restaurant La Tasca, waar de gerechten zijn geïnspireerd door de plattelandskeukens rondom de Middellandse Zee. De gerechten worden dagelijks vers bereid met biologische seizoensproducten. Daarom werken ze hier niet met een vaste menukaart, maar geef je je wensen door en laat je je verrassen door een meergangenmenu.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Tasca

Openbaar vervoer Tram, bus en trein bevinden zich op loopafstand van ons restaurant, voor meer informatie 9292ov.nl
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

Lunch op aanvraag

9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant La Tasca

cheesemanp48 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Een van de beste restaurants in Delft maar waarom moet iedereen tegenwoordig met een verrassingsmenu werken ? Mijn partner en ik kozen allebei voor iets aparts maar het was de moeite waard. Mijn lam was verrukkelijk en de vele diverse groentes maakten het compleet.
Heel attente bediening wist alles goed uit te leggen.
Helaas, een groot minpunt is de akoestiek; wij konden de bediening en elkaar haast niet horen maar de gasten achter ons hebben zich keurig geëxcuseerd. Gelukkig gaat het om het eten en die is uitstekend.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
top. niet echt goedkoop maar dat is ook niet de bedoeling, 100 % aan te bevelen! Mooi ook van binnen!
Gina K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Ik heb matig bij de aankleding gedaan maar dat is zeker niet waar. Wij hebben buiten gezeten en dat was heerlijk. Hoe het binnen was weet ik niet.

Zeer vriendelijk personeel met goede uitleg over het eten en de wijnen.
Tt S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Ruim opgezet gezellig en bijzondere combinaties in de gerechten. Heel bijzonder.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Lekker gegeten. Goede gemoedelijke sfeer. Beetje gewichtig doenerij bij serveren wijn maar kwaliteit maakt wel iets goed.
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Waren aangenaam verrast. Zeer smaakvolle gerechten. Echt een aanrader!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Behoorlijk aan de prijs
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk en verrassend gegeten met mooi bijpassend wijnarrangement
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Héérlijk gegeten in een sfeervolle servicegerichte ambiance.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het is een fijn restaurant op een mooie locatie. Het is niet goedkoop, maar je krijgt waar voor je geld, zeker als je van culinaire verrassingen en goede wijn houdt. Erg tevreden over het bezoek!
Henri W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een prachtige ervaring. Fantastische ontvangst en bediening. Heerlijke gerechten, ook vegetarisch. Kortom, een heerlijk avondje uit met ons hele gezin.
trudie V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
een aanwinst voor Delft
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Attente en kundige bediening en originele goed bereide gerechten. Jammer dat het mooie nieuwe interieur akoestiek gezien afbreuk doet aan de sfeer. Het geluid is hard en storend en meer gordijnen of andere middelen die het geluid beperken zou een prima verbetering zijn. Al met al toch een prima restaurant.
Marius D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Geweldig leuke avond gehad bij La Tasca. Verrassende gerechten op een voortreffelijke manier bereid. Complimenten aan alle medewerkers!
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Mijn partner en ik gaan ongeveer elk halfjaar uitgebreid uit eten bij La Tasca. Het is elke keer weer een heerlijke avond door zowel de lieve mensen als het fantastische eten. Deze keer zijn we opnieuw enorm verwend door het menu van dit seizoen. Met name de makreel voor het voorgerecht, de cannelloni met champignons en de hertenbiefstuk waren hemels!

Enkel de akoestiek van het restaurant is iets op aan te merken. Voor de rest, een dikke 10!
Douwe F.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Super lekker en altijd weer verrassend. Iedere hap is een feestje in je mond. Hoop er snel weer naar toe te gaan. Altijd gezellig. Mijn man en ik namen onze vrienden, die "lastig" en zeer kritische eters zijn, mee naar La Tasca maar ook zij gingen jubelend de deur uit.
Dali V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We waren op een vrij drukke avond te gast bij La Tasca, dit had echter geen enkel negatief op de service en bediening. Het heerlijke eten kwam snel en we zijn geholpen door een hele vriendelijke ober. Al met al een fantastische ervaring.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Zeer lekker gegeten, mooie gerechten
Arco V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
In een woord, gewoon een super restaurant!
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een zeer gastvrije omgeving.