Over restaurant Restaurant La Tasca

Mediterraan genieten aan de Voldersgracht

Aan een van de mooiste grachten van Delft proef je gerechten uit de plattelandskeukens rondom de Middellandse Zee. Dagelijks vers bereid met biologische streekproducten van kleine, ambachtelijke producenten. Genieten van La Cucina Mediterranea aan de Voldersgracht! De bediening maakt deze geslaagde eetervaring af met hun hartelijkheid en kennis.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Tasca

Openbaar vervoer Tram, bus en trein bevinden zich op loopafstand van ons restaurant, voor meer informatie 9292ov.nl
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Wendenski . Meesterproever (32 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Mooi restaurant, naar wat we begrepen recent verbouwd. Goede stoelen, 2-persoons tafels genoeg maar wel relatief dicht bij elkaar. Heel erg vriendelijke bediening, attent en snel.
Het eten dan: model is dat er geen menukaart is en dat een 3-gangen verrassingsmenu vanuit de keuken geserveerd, eventueel aan te vullen met een dessert. Je kunt aangeven waar je niet van houdt en eventueel vlees of vis (vegetarisch? niet bekend) wilt voor het hoofdgerecht. Verrassing is wel een beetje weg als je links en rechts de gerechten opgediend ziet worden.
Voorgerecht een relatief eenvoudige pastrami / salade combinatie, wel ok. Tussengerecht was een heerlijke pasta; hoofdgerecht was hert in een merlot saus, in eerste instantie hadden we beiden een erg slecht stuk vlees. De bediening bood aan 2 nieuwe borden te brengen, die kwamen - ook een voordeel van één verrassingsmenu - binnen 5 minuten en het was nu wel een perfect stukje vlees. Dessert was erg lekker. Conclusie: leuk restaurant, zeer goede service, eten is prima.
Boris_Delft . Meesterproever (30 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eindelijk weer eens gegeten bij La Tasca. De zaak is volledig en stijlvol gerenoveerd met meer ruimte voor de tafels. De verfijnde gerechten waren erg mooi opgemaakt en smaakten heerlijk. De bediening vriendelijk en professioneel. Echt een aanrader. Gefeliciteerd met de mooie zaak!
Gerhard C. Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Het was een echte verrassing !!!!!! Fantastische sfeer, bediening, eten en locatie.

Echt een aanrader.

Het was de moeite om hiervoor vanuit Arnhem te komen.

Fam. Caesar, Meijer

Delftbluegirl . Proever (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
en beetje saai en te duur restaurant. Decor was donker, maar niet warm. Gerechten waren niet verrassend. Jammer dan men alleen een verrassingsmenu aanbiedt en geen a la carte opties.
Karin M. Fijnproever (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Dit restaurant was een aanrader van een collega en heeft ons zeker niet teleurgesteld. Heerlijk eten, verrassingsmenu dat iedereen lustte (we waren met z'n vieren), wijn was erg goed. De bediening was erg vriendelijk en wist veel over het eten en de wijnen te vertellen. De prijs viel ons wel wat tegen, maar dat kwam ook doordat we ook nog een voorafje hadden genomen, een dessert en koffie en een wijnarrangement (voor 1,5 persoon, want de Bob kreeg 2 halve glaasjes en betaalde een bobarrangement, wat wel heel leuk was).
Baak0107 . Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
De pasta was het verrassende gerecht.
De bediening liet af en toe te wensen over.
De uitleg van de wijnen ging snel en was slecht te horen, door snelheid en zacht spreken.
Het decor is trendy.
Rcbaan . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Een smakelijk drie gangen menu gekozen. Mooie balans tussen pasta met verse groentes. Daarnaast een hoofdgerecht, smakelijk stuk kalfs vlees verse spinazie en asperges.
Memex . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Fijne restaurant ervaring! Decor lager gewaardeerd omdat ze nu in tijdelijk onderkomen zitten, maar duurt slechts 2 maanden en hebben ze prima verzorgd voor de tussenliggende periode.
E-stikkelman S. Meesterproever (16 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
La Tasca is tijdelijk aan het verbouwen en zit nu in de voormalige bioscoop aan de Voldersgracht te Delft. Het restaurant is met weinig middelen buitengewoon sfeervol gemaakt, de oude gewelven en muren van het klooster zijn zichtbaar gelaten. Prachtig!
Het eten en bediening zijn prima! Men werkt met een 3 gangen menu dat elke dag met ingrediënten kan variëren. Maar waar je van te voren niet weet wat je op je bordje krijgt. Het dessert kan wel gekozen worden. Goede prijs - kwaliteitverhouding!
Anneke H. Expertproever (7 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten met vrienden. Mijn man en ik komen al jaren bij La Tasca, voor onze vrienden was het de eerste keer. Super verrassingsmenu met waanzinnige smaken, ook het bijpassend wijnarrangement was fantastisch! 1 van ons at vegetarisch, de keukenbrigade heeft zichzelf overtroffen met een vegetarische carpaccio, subliem! Deze avond zaten we vanwege verbouwing in een wat grotere setting / pop up restaurant. Over ca. 2 maanden is de verbouwing klaar, Bert, we bellen snel weer voor een reservering!
Nico02 . Meesterproever (44 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Zeer goede kwaliteit van het eten en alles is biologisch met mooie gezonde smaken en tong beleving. De wijnen erbij zijn fantastisch evenals de bediening. Ook goede prijs/kwaliteit verhouding
Ludo T. Fijnproever (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Leuk restaurantje met heerlijke gerechten.
+ eten, service, mooie combinaties van gerechten.
- er wordt ons bij het voorgerecht geen brood aangeboden.
Evelinestetter . Fijnproever (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Bij La Tasca krijg je een heerlijk verrassingsmenu. Elke gang bestaat uit de heerlijkste combinaties van smaken en kleuren. Het eten is verukkeluk en alles is biologisch. Daarbij kun je ook nog een helemaal afgestemd wijnarrangement bestellen. Als vegetarier heb ik nog nooit zo lekker gegeten. En de eigen gemaakte pate en het vlees dat mijn tafelgenoten kregen zag er zo heerlijk uit dat ik bijna de neiging kreeg om ook daarvan te proeven. De bediening is ook fantastisch. Je ziet dat hier met liefde en passie wordt gewerkt. Ik kom hier zeker terug!!!
Gajemeeeten . Fijnproever (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
super lekker gegeten, leuk concept,je hoeft zelf de menu kaart niet in te duiken want die is er niet, frisse bediening die wist waar ze het over had. Gezellige avond gehad!!!! aanrader
VeronicaS . Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We hebben heerlijk gegeten, elk gerecht heeft zijn eigen bijzondere geur en smaak. Alles is met zorg en aandacht bereid. De bediening is heel vriendelijk en persoonlijk. Het was druk en vol, maar we hebben een heel romantische avond gehad. We komen zeker terug!
Keesencarma . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten was prima maar het is wel een klankkast. Je kan elkaar nauwelijks verstaan als het vol is. Jammer, daar moet echt iets aan gedaan worden voordat we terugkomen.
TWest . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de IENS dinnerdeal, boven verwachting.
De prijs voor de cava vooraf ( 15 euro ) vond ik aan de hoge kant, maar voor de rest zeker waar voor ons geld gekregen.
Bediening had duidelijk kennis van zaken en kon goed uitleggen wat de gerechten inhielden en hoe ze bereid waren.
De ambiance laat te wensen over, ik begreep dat er een verbouwing aan zit te komen en dit lijkt me zeker wenselijk.
We gaan hier zeker nog een keer terugkomen!
Lanoxious . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
4 gangen verassingsmenu gegeten, de pasta was wat saai, maar het hoofdgerecht maakte dit meer dan goed. Erg goede bediening, en lekkere bijpassende wijnen.