Restaurant La Strada

Meer informatie over restaurant Restaurant La Strada

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Rob1965 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
De bediening is heel vriendelijk en attent. Het was voor ons de eerste keer maar wij komen zeker terug. Uitgebreide kaart. Heerlijk voorgerecht en ook een uitstekende pizza. De wijn was ook heerlijk. Een heel leuke avond gehad.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Niet het meest sfeervolle restaurant om te zien, maar het eten maakt veel goed. Eerlijke en goede gerechten, uitgebreide kaart. De anti-pasta mag dan een veel voorkomend gerecht zijn bij Italiaanse restaurants, maar deze is ongekend lekker. De bediening is goed, ze houden alles goed in de gaten en houden wel van een "Rotterdams" praatje. Heerlijk gegeten, goede (grote volle glazen) witte wijn, prima koffie. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed en eerlijk Italiaans eten. Aanrader
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wij komen al jaren bij la strada, enorm naar ons zin.
Met ons huwelijk met 16 mensen wezen eten voor een eerlijke prijs en Mario heeft er een prachtig diner van gemaakt.
Tot vanavond
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
tot 2 x maal gegeten bij La Strada, Eerste keer was dec 2013 en dit jaar 2015. Eigenlijk altijd goed bevallen. rustig, geen gehaast en eten was heerlijk. aandacht voor onze kinderen, wat voor ons belangrijk is omdat het vaak een lange rit is voor jongere kinderen maar was bij La Strada geen probleem
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Voortreffelijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Aan de bediening lag het zeker niet, deze waren zeer attent, vriendelijk en alert. Zelf de eigenaar (tevens chef-kok) kwam een persoonlijk praatje maken met ons en andere klanten. We gingen voor een 2-gangenmenu en namen als voorgerecht de Anti-Pasto 'La Strada'. Deze was heerlijk mals, perfect gekruid en beeldig afgewerkt. Als hoofdgerecht kozen wij voor de ossenhaas in truffelsaus welke perfect deed matchen met het voorgerecht. De aankleding was zeer mooi en qua smaak kunnen wij niet anders oordelen dan, ronduit heerlijk.
Met als dessert een verfrissende fruit-sorbet, maakte onze avond compleet.

Een zeer geslaagde avond in een zeer goed restaurant. Met recht, Italiaanse Specialiteiten.

Camel .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
In jaren niet zo slecht gegeten. Dit menu had niets met Italiaans eten te maken. Carpaccio van tonijn met rauwe ui erop en doorgesneden kersentomaatje. Tussengerecht was flauw van smaak. Vis was echt onder eetcafé niveau. Is de kok ooit weleens in Italië geweest?
Prijs kwaliteit niet in verhouding. Voor 30 euro kun je in omliggende steden, veel beter eten!!!
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Keuken nieuw en na verbouwing nu open! Het personeel is zeer attent! De eigenaar en de chef lopen regelmatig zelf met gerechten naar binnen, een uitleg over het gerecht erbij. Het eten is van zeer goede kwaliteit. We komen hier zeker vaker!
Vstr .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Heerlijke carpaccio en pasta's want daar komen wij vaak voor, met een lekker glaasje pinot grigio! Wij gaan voornamelijk op rustige dagen hier eten en dan is er geen wachttijd maar laatst een keer op zondag geweest met 7 personen en dat duurde inderdaad lang. Gelukkig maakt het lekkere eten dat wel weer goed! En bij de koffie een lekker glaasje limoncello. Wij komen snel weer eten!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
We aten, in tegenstelling tot vorige recensies, naar tevredenheid met een groep. Alles snel en warm opgediend met Italiaanse charme. Bedankt!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Mijn man en ik kwamen hier op Valentijnsdag en bestelden, na een half uur te hebben gewacht op de menukaarten, het viergangen Valentijnsmenu. Wat een aanfluiting! Na 1,5 uur wachten kwam eindelijk het voorgerecht. Drie keer werd ons gevraagd wat we ook al weer besteld hadden.
Na weer een uur wachten, vroegen we waar het tweede gerecht bleef, maar dat zou er nu snel aankomen, werd ons verteld. Na nog een kwartier werd het derde (hoodfgerecht) geserveerd en had men dus simpel het tweede gerecht vergeten. Inmiddels waren we het goed zat en gaven aan dat we het dessert niet meer wilden, omdat we vreesden daar ook weer een uur op te moeten wachten. Daarna kregen we gebakkelei over wat we moesten betalen. Wij zijn al heel vaak uit eten geweest, maar zo'n slechte bediening nog niet eerder meegemaakt. Wij komen hier nooit meer terug!!
Hj67 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Valentijnsdag gereserveerd voor man, vrouw en twee jonge kinderen. Wat een spijt! Herken mij volledig in de eerdere beoordeling van die dag. Nooit een slechtere bediening en langere wachttijden gehad. Het personeelslid dat na een half uur onze bestelling opnam, sprak geen Nederland, noch Engels, Duits of Frans. Namen een menu. Hoewel wij er half zeven waren, was om half tien pas het voor- en het tussengerecht geserveerd. Het tussengerecht was koud, maar wij hadden inmiddels zo'n trek en angst dat een nieuw gerecht opnieuw anderhalf uur zou duren, dat wij het toch gegeten hebben. Hebben het hoofdgerecht en dessert toen maar gecanceld, maar dat werd toch in rekening gebracht, want het was besteld (hoewel wij waarschijnlijk dan nog eens drie uur hadden kunnen wachten). Restaurant in de categorie: daar gaan wij nooit weer naar toe.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Voor de verjaardag van mijn 11 jarige zoon hier gaan eten omdat hij gek is op pizza. De tafel was versierd en we werden vriendelijk ontvangen. Heerlijk gegeten in een ontspannen omgeving. Naast pizza ook andere italiaanse gerechten en een kindermenu. Hier kom ik zeker terug!
Yola L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Even snel dicht bij huis eten, helaas teleurstellend. Het duurde echt zo lang voor dat wij een menu kaart kregen, bestelling werd opgenomen en de gerechten werden geserveerd. Erg jammer - reden 3 personeelsleden hadden zich ziek gemeld. Neem dan niet nog meer boekingen aan! Wij belde 45minuten voor aankomst en toen wisten ze al dat die 3 personeelsleden er niet waren. Pasta met zalm - veel te sterk en gecremeerd op een zeer (te) heet bord. Canneloni was okee. Jonge ober met een schort om maar toen hij opdraaiden - zag je zijn afgezakte broek en zijn grijze boxershort helemaal onsmakelijk! Veel andere mensen waren ook aan het klagen. Helaas met zo veel keuze in Rotterdam, Zoetermeer en Den Haag gaan wij wel verder dan Berkel.
Klaas H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
leuk italiaans restaurant. Inrichting typisch italiaans, veel zwart en spiegels. De sfeer is informeel en de bediening ook een beetje. De (italiaanse) kok loopt regelmatig een rondje. Toch is het niet irritant en je wordt met rust gelaten als geen behoefte aan hebt. Ik vind het wel leuk. Een 5 gangen menu genomen met (onbeperkt) bijpassende wijnen (62 euro). Het eten was heerlijk en de wijnen pasten perfect.
We gaan nog vaak terugkomen.
Karin C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Heerlijk 3 gangen diner gegeten. Fantastische gerechten. Iedere hap is zo smaakvol Italiaans. Kok regelmatig in de zaak gezien, zag hem genieten. Dat deden wij ook. Vorig jaar was ik ook al zo enthousiast over het eten. Ben veel te lang weggebleven. Deze mensen verdienen een volle tent, iedere avond weer. Ik kom snel weer terug. Niet twijfelen, maar gewoon boeken. Het eten is om te smullen en de gastvrijheid is geweldig. Onze complimenten. De goochelaar en zijn vriendin. Karin en Rene.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
La Strada is een mooi ingericht ruim opgezet restaurant. We hebben het 3-gangen menu voor 23,50 genomen. Vooraf een werkelijk heerlijke bruschetta van de zaak. Daarna antipasti Parma ham met meloen. Het hoofdgerecht was een Ossehaas met zuidvruchten in een heerlijke grand marnier saus met zoete gebakken aardappelen. Heerlijke espresso toe. Alles in de juiste hoeveelheden. De tafels zijn mooi opgemaakt met mooie warme borden wordt er uitgeserveerd. Grote wijnglazen worden uitgeschonken met heerlijke huiswijn. De Italiaanse eigenaar komt maakt even tijd voor een praatje. We zijn in alle opzichten positief verrast met dit leuke Italiaanse restaurant en komen hier zeker nog een keertje terug.
Lidy B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Heerlijk gegeten hier, dit is echt een Italiaans restaurant op een hoger niveau. Eten is van erg goede kwaliteit, wijnen zijn echt super en de bediening is ontzettend vrriendelijk op een warme en oprechte manier. We voelde. ons erg welkom. De prijs-kwaliteit verhouding is ook erg goed. Ik ga hier zeker vaker naartoe!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Prima gegeten, hele aardige bediening. Kaart biedt voldoende keuze voor iedereen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het was alleen vrij rustig, weet niet of dat aan het mooie weer lag of aan de crisis. Maar wel jammer, dit restaurant verdient gewoon vol te zijn.
Juan S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Wij zijn meerdere malen in dit restaurant geweest
maar deze keer was het slecht.
we waren met een groep veel mensen hadden koud eten .
Toen is alles terug gegaan na lang wachten weer eten op tafel maar jammer genoeg was alle vis en vlees doorgeslagen waarschijnlijk in de oven / magnetron opgewarmd .De zeer jonge mensen in bediening konden de drukte niet aan zo dat we lang moesten wachten op ons drinken
Begrijpelijk dat het ongezellig werd geen eten en geen drinken.
ga hier niet meer naar toe .
Nicolette Veenstra .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
In 1 jaar drie maal bezocht. De eerste keer gekozen voor het 5 gangen menu met het wijnarrangement was een heerlijke avond met geweldige smaaksensaties. De tweede keer een verjaardags uitje toen viel het ons ietwat tegen. Weinig spannende gerechten , de gerechten waren erg karig uitgevallen wel fantastische wijnen. De derde keer gekomen voor de voordeel van de twijfel. Totaal geen spijt van gehad het was weer werelds!! Kom graag terug