Restaurant La Padella

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Restaurant La Padella

Bas H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten.
Aanrader de vitello tonato.
We komen zeker weer terug ga zo door team la padella tot de volgende keer
Marieke E.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
We koen het menu van de chef, een echte verrassing. Alle gerechten zagen er geweldig uit en smaakten heerlijk. Zeer vriendelijke bediening en leuke toelichting op de gerechten. Leuk om de kok zelf nog even te spreken.
Petrus R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Elke keer weer is het personeel vriendelijk en behulpzaam, als ik er met mijn moeder kom.
En de gerechten goed en redelijk geprijsd, zeker dankzij de korting van 30% op de factuur.
Natasha B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
zeer slechte kwaliteit van service, ik wilde een kinder pizza omdat ik niet veel kan eten i.v.m. mijn darmziekte, maar dit kon niet... Dit was echt alleen voor kinderen..
Ik werd min of meer verplicht om de grote te nemen. Wat ik niet op kreeg moest ik maar meenemen.
Eten was niet smakelijk, en pasta saus te droog.
Volgende keer gaan we ergens anders heen.
reisthijs .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Restaurant La Padella moet niet verward worden met de naast gelegen Pizzeria La Padella. Misschien had ik zelf gekozen voor een andere naam om verwarring te voorkomen. Bij voorbeeld La Padella Grande . In het restaurant La Padella werden wij welkom geheten door gastvrouw Wendy. Zij is zeer professioneel en heeft de gehele avond oog voor alles wat er gebeurd aan tafel maar ook met de koks en overig personeel. Gekozen voor het verrassingsmenu en andere tafelgenoten kozen a la carte. Goede huiswijn en mooi opgemaakte gerechten. Ook het interieur was zorg uitgezocht. In totaal een zeer geslaagde avond en dit restaurant is een 2 e bezoek zeker waard !
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, mooie smaakcombinaties en geweldige service
Romana A.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekker eten bij La Padella maar zonder Italiaanse sfeer. Wij kregen ook tussen de gangen door nog kleine extra gerechtjes als verrassing van de keuken deze waren zeer smakelijk maar daardoor heb ik wel te veel gegeten.
Jammer dat er geen keuze in noch vlees noch vis is en er wordt geen verse jus d'orange geschonken, minpuntjes.
Ook ging de verlichting uit in het restaurant én op het toilet, heel onhandig. 'Dit gebeurd wel vaker' was de mededeling!
S. V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Wij hebben een heerlijke avond gehad! Een mooi plekje bij het raam, erg lekker gegeten... Borden waren mooi opgemaakt, en alles smaakte vers!
Syl P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Sfeervol, Vriendelijk
frans V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
verrast door het heerlijke eten, niet zwaar op de maag maar in uiterste balans van smaak en hoeveelheid
een aanrader voor de fijn proever met een knipoog :)
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De gerechten zijn van een zeer goede kwaliteit, zeer netjes bediend, een nette ambiance, was voor ons de tweede keer, heerlijk gegeten, tot een volgende keer.
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Met recht een heerlijke avond gehad bij Restaurant La Padella!
Onder het genot van een goed glas wijn gekozen van de gevarieerde en originele kaart. De gerechten waren bijzonder smaakvol en we hebben genoten van de verrassende combinaties en prachtig opgemaakte borden. Speciaal compliment aan chef-kok Jochem!
Zeer vriendelijke bediening die het ons aan niets liet ontbreken,
sfeervolle inrichting en heerlijke koffie na. Wij komen zeker een keer terug!!
lekker*eten .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Een etentje bij La Padella zoals het moet zijn;verse producten,goede wijn,ontspannen sfeer en persoonlijke aandacht van de gastvrouw én van de kok!
Ondanks dat we in Den Bosch wonen komen we zeer graag nog een keer terug!
Pranzo S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Mede vanwege de lovende commentaren op Iens hier gisteren voor de eerste maal gegeten. Ik moet zeggen dat het restaurant de verwachtingen inderdaad heeft waargemaakt. De gerechten waren smaakvol en met veel zorg bereid. Vooral de limoncello tiramisu is een aanrader. De inrichting is rustgevend en sfeervol en het personeel uiterst vriendelijk en attent. Dit restaurant is zeker een culinaire verrijking voor Velp en omgeving en geeft de bezoeker tevens een beetje het “ La Dolce Vita “ gevoel.
Een paar kleine kanttekeningen:
De wachttijd tussen voor-en hoofdgerecht was wat lang (ruim 30 minuten).
De bruscchetta’s waren wel erg dun, leek meer op toastjes.
Al met al zullen we hier zeker nog eens terugkomen.
Siebe V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Zeer smaakvol gegeten, vriendelijk personeel. Een aanwinst voor Velp.
Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Super lekker gegeten.
Verse producten geweldige smaak combinaties.
Echt een aanwinst voor Velp.
De topper was de vitello tonato.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Super lekker gegeten.
De chefkok kwam zelf aan tafel om de gerechten toe te lichten.
De smaken en combinaties waren geweldig.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Erg lekker eten en zeer leuke vriendelijke bediening. Echt een dikke aanrader om te gaan eten.
Gert Jan W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Lekker gegeten en gezeten. Ambiance is warm en van deze tijd. Menu is divers en werd heel lekker bereid. Bediening was vlot en vriendelijk. Dit restaurant is een echte aanwinst voor Velp!
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Vanavond voor t eerst
geweest en prima indruk van! Erg vriendelijke bediening, uitstekende kwaliteit van eten, sfeervol en netjes ingericht en prima prijs/kwaliteit verhouding. Wat mij betreft een aanrader!