Over restaurant Restaurant La Niche

Eigentijds culinair genieten

Een eigentijds restaurant met klassieke invloeden. Met als overbuurman het theater Orpheus en het centrum op loopafstand is La Niche het perfecte restaurant voor een compleet avondje uit! Hier werkt het team dag in dag uit aan de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Voor een vriendelijke prijs krijg je hier verrukkelijk te eten. Ze bieden ook een heerlijk wijnarrangement aan, voor de ultieme combinatie tussen wijn en spijs.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Niche

Service8,6/10
Decor8/10
Jnieuwen . Gastronoom (16 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Hier gegeten voorafgaand aan een avondje schouwburg. Van te voren gereserveerd en aangegeven dat we op tijd weg moesten. Prettig dat daar direct bij aankomst rekening mee gehouden werd. Niet snel snel maar een precies goed tempo. Wij kozen een driegangen menu, ik met serranoham vooraf en eend als hoofdgerecht. Eten was goed, ik vond vooral het voorgerecht erg lekker. Twee kleine puntjes; voor dit schouwburgmenu wordt er wel heel veel knoflook gebruikt. Wellicht aardig voor de mede schouwburg bezoekers dit te matigen. Daarnaast ontbrak (en dat is bij veel restaurants zo) een goede portie groenten. Echter al met al zeker een aanrader.
Ladyfaithix . 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gemixte gevoelens. Het eten was matig, maar gegeven de AH actie nog een redelijke prijs-kwaliteit verhouding. Dus een zesje.

Wij hadden wel het gevoel dat de vaste personeelsleden op vakantie waren (omdat Orpheus seizoen nog niet begonnen was?). Duurde lang, bestelling klopte meerdere malen niet, etc. Het personeel kwam onwennig en gespannen over, maar deed wel z'n best. En hun glimlach en poging om hun best te doen krijgt wel onze waardering. Vandaar toch nog een 7.
B.testerink . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Restaurant La Niche is een prettig en gezellig restaurant.
Het eten en de bediening is heel goed.
Alle lof ook voor de kok.
Al met al een aanrader om zeker terug te komen.
Lamberts.remco . Fijnproever (5 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zoals gebruikelijk top. Vriendelijk, attent, prima gerechten in het 4 gangen verassingsmenu. Deze keer met de AH actie, maar afgezien van de korting geen andere behandeling. Aanrader, en zeker een van de fijnste restaurants in Apeldoorn.
Fzwalve . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
La Niche is een klein sfeervol restaurant waar de gasten in de watten worden gelegd met heerlijk eten door fantastisch personeel. Een aanrader!
Fc.baneman . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Kan geen voorkeur geven we hebben heerlijk gegeten heel vriendelijk personeel en heel fijn dat er rekening word gehouden met bepaalde wensen heel mooi restaurant en voor mij met handicap heel comfortabele stoelen daar zoek ik mij uit eten na recensies en foto,s op uit we hebben genoten komen zeker terug
Bedank voor onze fijne avond groet. Chris en Dikkie Baneman
Carean . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gezellige restaurant met goede bediening en lekker eten. Het 3-gangen verrassing menu is een aanrader. Heerlijke avond gehad!
Toppertje1 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Leuke vlotte bediening mooie inrichting vooral het voor gerecht zag er perfect uit en smaakte echt super was ook leuk afgewerkt. hoofdgerecht mooi op smaak eenvoudige afwerking. dessert niet spannend wel van smaak. wijnen goed. zeker een aanrader
Manuela_guerra . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We kozen het verassingsmenu en dat was erg lekker. Bediening denkt mee en geeft leuke uitleg bij de gerechten en de wijnen. We komen zeker nog een keer!
Michaelbosman1 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Het 4-gangen verrassingsmenu bestaat uit een goed gevarieerde samenstelling van diverse vlees- en vissoorten en is tevens mooi gepresenteerd. Een zeer smakelijke verrassing die ik aan iedereen kan aanraden!
Ook de bediening is enorm klantvriendelijk!
Aakoopmans01 . Bourgondiër (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hadden via de AH het 3 gangen verrassingsmenu en het was werkelijk top. Alles klopte. Bediening was uitstekend, het eten was uitstekend en omdat ik jarig was kreeg ik een dessertbord waarop "gefeliciteerd" stond geschreven met chocolade letters. We waren hier nog nooit geweest maar het is werkelijk een aanrader.
Irene O. Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eten was prima! De salade bij het hoofdgerecht mocht wat ons betreft wel wat spannender. Ik vond m.n voorgerecht verrassend van smaak. Bediening jongeman aardig, correct en leuke gastheer.
Jacqueline K. Gastronoom (15 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Omdat het lekker warm was, konden we op het terras eten. Binnen hebben we dus niet gezien.
We aten daar met de AH restaurantactie. Volledig vrije keus. We hebben à la carte gegeten: zwezerik en coquilles vooraf, daarna roodbaars en lamskoteletten en beiden een grand dessert. Dat laatste klinkt erger dan het was: het was een selectie van de kaart, maar geen overdadige porties. Heerlijke wijnen erbij, een perfecte avond.
Emmeke49 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
6 amuse diner gekozen en was helemaal geweldig!!
Zowel ambiance, als top bediening (relaxed, informatief, oplettend, vol kennis, informeel) als heerlijk eten! Ik woon sinds drie jaar in Australie maar kom uit Apeldoorn en La Niche was een verrassing voor mij voor de 1e keer (moeder nam me mee voor verjaardag) en ik kan het iedereen enorm aanraden! Niets was te veel of te moeilijk, en ik ben nogal lastig met wat ik wel en niet eet, wijn heerlijk, ieder gerechtje een feest en de chef was ook nog enorm flexibel. 6 gangen top van de 6, dat is vrij uniek in mijn geval.
Rietmanmarian . Bourgondiër (2 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. We mochten een keuze maken uit de hele kaart en hebben gekozen voor het verrassingsmenu. Dit was zonder meer een succes, allemaal heerlijke gerechten, mooi opgediend door bijzonder aardig personeel.
Q.ruys . Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
La Niche is een beetje traditioneel, op de Franse keuken gericht restaurant. De bediening is persoonlijk (men kent en herkent je al gauw). De prijs-kwaliteitverhouding is goed. De gerechtjes op je bord zijn modern en stijlvol opgemaakt. Je krijgt van het huis bij de borrel wat brood en een schaaltje met boter, tappenade en een soort zoetzuur (is wisselend wat je krijgt). Wij hadden het 3 gangen verrassingsmenu met vóór een varkensrilette (soort paté), versierd met groenten. Hoofd: een visje (tongfilet?), versierd met een gamba, groenten en roosjes puree (was heel erg lekker en een ruime portie); er werd een schaaltje salade bij geserveerd. Toe: een kleine dessert-"variatie" van een taartje, een mousse, een vanillepuddinkje met een laagje gebrande suiker en een bolletje ijs.
Katinka V. Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Wij hadden het 4-gangen verrassingsdiner genomen.
Vooraf vis, tussengerecht vlees. Hoofdgerecht vlees. Alles zag er zeer smaakvol uit en was verrukkelijk. Wij hebben genoten!
NynkeJ . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Lekkere gerechten, mooi opgemaakte borden, een heerlijke wijn erbij plus het erg vriendelijke en spontane personeel; wij hebben een heerlijke avond gehad. Echt een aanrader!
MhZnl . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Prima restaurant! Gerechten soms wat te druk. Kalfsvlees was heerlijk zacht. Mooie presentatie. Personeel was heel voorkomend.
Janell12 . 1e beoordeling (1 recensie) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Als je met vrienden denk gezellig uit eten te gaan bij La Niche valt dat enorm tegen Wanneer je aangeeft dat een van jouw gasten geen vlees, maar vis wil , ben je enorm verbaasd als ze bij het opdienen toch met vlees aankomen. Temeer omdat je bij de bestelling opname nog gevraagd heb moet je de vier verschillende bestellingen niet opschrijven , kun je dat wel onthouden, maar dat was geen probleem volgens de ober. Gevolg drie personen eten hun eten op en daarna wordt nog eens het vis menu geveerd en zitten de drie gasten toe te kijken, gezellig? beslist niet , als je er iets van zeg wordt er excuus aangeboden en een kop koffie , excuus mijn fout . Niet alle drie menu's terug naar de keuken !
Dat noem je beslist niet gezellig uit eten gaan. Verder stond er de gehele avond het lege amuse brood schaaltje plus het lege kruidenboter schaaltje op onze tafel en een leeg niet gebruikte wijnglas ! Nee de avond bij La Niche was beslist niet gezellig ! En niet snel voor herhaling vatbaar.