Over het restaurant Restaurant La Niche

Eigentijds culinair genieten

Een eigentijds restaurant met klassieke invloeden. Met als overbuurman het theater Orpheus en het centrum op loopafstand is La Niche het perfecte restaurant voor een compleet avondje uit! Hier werkt het team dag in dag uit aan de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Voor een vriendelijke prijs krijg je hier verrukkelijk te eten. Ze bieden ook een heerlijk wijnarrangement aan, voor de ultieme combinatie tussen wijn en spijs.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Niche

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lmannens .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
R.G. W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hadden een bijzonder gezellige avond en hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten heel mooi opgediend !
Sfeer gezellig, bediening leuk en de temperatuur in het restaurant aangenaam.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, en bediening was goed. We hebben hier heerlijk gegeten, de gerechten zagen er mooi uit, Komen hier zeker nog eens terug.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg lekker gegeten bij La Niche (verrassingsmenu januari), kinderen aten gratis mee dankzij AH-aktie. De gerechten worden mooi gepresenteerd, bediening vriendelijk en behulpzaam. Inrichting klassiek / beetje stijf; ik denk passend bij het overwegend oudere publiek? Een aanrader voor wie verrast wil worden in Apeldoorn.
Dolly_Sahanaja .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voor het eerst hier gegeten en het is voor herhaling vatbaar. Aardige bediening en heerlijk gegeten. Vooral het vegetarisch menu.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ook dit jaar weer met de AH actie hier gegeten en ook dit jaar is dat heel goed bevallen. Attente ontvangst en bediening, heel vriendelijk. We namen het 3 gangen verrassingsmenu, voor 2 personen vis en voor 2 personen vlees. Vlees was dit keer wild (stoofpot wild zwijn) , wat mijn tafelgenoten erg konden waarderen. Dessert met bastogne mousse en balletjes met lemon curd, dat was iets nieuws dat we zeker kunnen aanraden!
We komen hier graag weer terug!
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij kozen het verrassingsmenu van €35. Om ons heen werd ook váak het verrassingsmenu gekozen. Niet iedereen kreeg hetzelfde gerecht. Wij werden verrast door de goede kwaliteit en de bijzondere presentatie. Als voorgerecht gerookte zalm en forel in rolletjes met een wijnblad er om heen, als hoofdgerecht wildzwijn en een wild-stoofpotje in een bladerdeeg bakje ( allebei). Leuke garnituur op het bord. De salade werd in een apart bakje op tafel gezet: alleen jammer dat er geen saladebordje bij werd gegeven . Dat doet helaas geen enkel Nederlands restaurant, maar ik heb er moeite mee om de salade in de jus te eten. Als nagerecht gefrituurde kroketjes cheesecake met bolletje ijs en bolletje bavarois van bastognekoekjes. Er was maar een soort rode wijn, Roemeens, en dat durfde mijn man niet aan. De espressokoffie die wij bestelden was erg goed en er zat nog een koekje en eigen gemaakt chocolaatje bij. Conclusie: heel tevreden, het had bijna niet beter gekund.
Tony-Kerkhof .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Mooi restaurant met vriendelijk personeel zowel bij ontvnagsr als bij de bediening. Kwalitatief goede producten . Prijzen aan de hoge kant. In de naaste omgeving slechte parkeer mogelijkheid
Aspri .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een van de betere (beste?) restaurants van Apeldoorn! Originele en verrassende gerechten waar veel zorg aan is besteed en van uitmuntende kwaliteit. Zowel keuken als bediening zijn top; je merkt dat je te maken hebt met vakmensen. Het restaurant zelf is ook sfeervol. En ook zo heerlijk dat je met speciale wensen hier terecht kunt. Ik eet volledig plantaardig en zo fijn dat je dat niet eens hoeft te benadrukken. Bij veel restaurants komen ze alsnog met verkeerde producten aan; bij La Niche wordt er ook aan gedacht om iets anders i.p.v. roomboter op tafel te zetten. Nogmaals top!! Enige minpuntje voor ons zijn de porties; die mogen wat ons betreft best wat ruimer.
L. E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
het verrassingsmenu is een geweldige keuze, de ambiance gezellig en warm. De 2e gang liet wel erg lang op zich wachten, jammer dat de bediening dat niet even uit zich zelf kwam melden. De bediening was vriendelijk, soms wat (te) jolig
Merdi V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
in een woord geweldig , helemaal af , ook mijn schoonouders hebben genoten. alle gerechten waren top . wij waren er voor een voorstelling bij Orpheus echt aan te raden
aakoopmans01 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Met AH kaart gegeten bij La Niche en het was werkelijk fantastisch. Ontvangst was uitstekend en we konden uit de hele kaart kiezen. Wij kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu en het eten was heerlijk. Geen negatieve opmerking. Wij komen hier zeker terug.
Evert S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We hebben het verrassingsmenu gekozen en als we de borden op hadden kunnen eten hadden we dat ook gedaan. Goed gegaard, goede kwaliteit, goede presentatie en heel goed van smaak. Geen enkele aanmerking.
Het was fantastisch, dit gold ook voor het wijnarrangement en de enthousiaste manier van presenteren.
aadconny .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het verrassingsmenu was n feestje.
Fijne smaakcombinaties en mooie structuren.
Toelichting op t geserveerde was wat overdreven.
Goed wijnadvies gegeven!
Tutein .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Weer prima gegeten, het was er weer erg gezellig, prima kwaliteit prijs verhouding
Ga er volgende keer beslist weer heen, erg aan te raden
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten, zelfs met de ah restaurantactie. Je mag van de hele kaart kiezen. Ik zou hier zeker na terug gaan, wat een smaaksensatie!
Greetje123 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten en leuk personeel, vooral voorgerecht en nagerecht waren heerlijk. Hoofdgerecht duurde een beetle lang en vooral de vis iets te gaar, maar verder ook lekker
KeDo W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We komen vaker eten in dit restaurant. Voor ons is het er top ! Het is er gezellig en de kleinschaligheid ligt ons wel. Het geheel is verzorgd en de ontvangst is prima, zonder overdreven gedoe. De menukaart is niet vreselijk uitgebreid, maar er is zeker genoeg keuze. Men kan je wensen, zo nodig, prima aanpassen. Zeg daarom duidelijk wat je wensen zijn. Het menu is heerlijk en 't wordt prachtig opgediend. Echt een avondje uit. Kees en Dorien
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten was heerlijk, service was erg good en de ambiance prima. Kort om een hele leuke restaurant, een echte aanrader.