Restaurant La Niche

Soerenseweg 4-b 7314 CC Apeldoorn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant La Niche

Eigentijds culinair genieten

Een eigentijds restaurant met klassieke invloeden. Met als overbuurman het theater Orpheus en het centrum op loopafstand is La Niche het perfecte restaurant voor een compleet avondje uit! Hier werkt het team dag in dag uit aan de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Voor een vriendelijke prijs krijg je hier verrukkelijk te eten. Ze bieden ook een heerlijk wijnarrangement aan, voor de ultieme combinatie tussen wijn en spijs.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Niche

trein, bus, taxi
  • Kom je met de auto?
    Tussen de grote kerk en theater Orpheus
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten ????
Lidwien K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt en goede bijpassende wijn. Jammer dat het terras niet rookvrij is... Daarom op een mooie zomeravond toch maar binnen gaan zitten.
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Niet voor het eerst dat we hier waren, maar elke keer opnieuw verrassend. Gezellige sfeer, fantastische smaakcombinaties en de bediening gewoon goed en prettig. Dank voor een heerlijke avond!
H. S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Voor n frans menu gebruikte de kok veel olie en geen provencaalse kruiden.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeten bij La Niche. Lekker eten, goede bediening.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Geweldig lekker en prettig gegeten. Het Italiaanse 6 gangen maandmenu was echt super en de verzorging prima.
We hebben al heel wat restaurants gezien, maar dit is een topper.
Olga S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten. Goede service, rekening houdend met theaterbezoek.
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten van het verrassingsmenu. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en leuke inrichting. Fijne avond uit gehad!
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Tafels staan wel erg dicht op elkaar.
Bediening was goed en anticipeerde op enkele geplaatste opmerkingen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten, een prima en afwisselend vegetarisch menu, vriendelijke bediening.
Peter Y.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij waren met 2 stellen, kregen een heerlijke amuse vooraf. Toen hebben we allemaal het 3-gangen verrassingsmenu gekozen. Was echt heerlijk. En ook behoorlijk veel. Op advies een lekkere fles wijn bijbesteld. Daarna nog koffie en thee, met wederom lekkere hapjes. We hebben echt gesmuld, maar konden echt niet alles op. Service en personeel ook vriendelijk.
Lammert K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Op weg naar Orpheus hadden we hier afgesproken om te gaan eten. Een leuke locatie, vanwege het mooie weer konden we buten zitten. He eten was prima verzorgd zodat we voldaan naar de voorstelling gingen.
Sarah H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
het eten en de sfeer was prima.

de service begon goed, maar werd steeds lakser. er werden zaken vergeten en de 3e gang duurde 45 minuten.
jammer gemiste kans.
Mariette T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima en gezellig gegeten, heerlijke Skrei. De losse glazen wijn vonden we alleen vrij prijzig. 6,50 voor een chardonnay en 8,50 voor een glas zinfandel rood.
andre B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Afgelopen zaterdag was echt een avondje uit voor ons en we hebben er ontzettend lekker gegeten en gedronken met een zeer goed advies van de zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader en wij komen zeker terug ook al moeten we er meer dan 100 km voor rijden maar dat is t zeker waard!
PIETERJAN V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
heerlijk gegeten, mooie kunstwerkjes op het bord met verassende smaken
Marietta W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zaterdag 10 februari ivm voorstelling in Orpheus. We waren er om 18.05 uur.
Ontvangst was vriendelijk, helaas die vriendelijkheid nam af naarmate het drukker werd. Ivm de voorstelling komen vele mensen tegelijk binnen, hetgeen duidelijk te belastend was voor de bediening. De keuken houdt het wel bij bleek al gauw maar de bediening gaf bij in inzetten van de maaltijd geen enkele uitleg. Wij bestelden schelvis en speenvarken. bij beide totaal verschillende gerechten lagen (dezelfde) wat diffuse hapjes, niet onsmakelijk maar we wisten beslist niet wat we aten, evenals onze buren. De stukjes speenvarken van mijn tafelgenote waren bijna rauw, te snel klaargemaakt; we hebben dit laten herstellen. De bijgevoegde spek was te hard van korst. Er was geen tijd voor excuus helaas. Bij dat speenvarken lag zuurkool en daarbij werd geserveerd: spaghetti aglio e olio, niet te geloven. Ondanks dat dit smakelijk was, het is geen combinatie! Beide gerechten vragen om andere bijgerechten.
De pino grigio was vlak van smaak, had geen enkele reuk, jammer!
Ons nagerecht was een tiramisu, die was niet goed. Té veel fratsen voor een tiramisu, geen goede smaak. ook niet vers. Noem het geen tiramisu want het is het niet.
Het restaurant is gezellig en smaakvol ingericht maar de uitleg bij en de combinatie van de gerechten kan beter.
sandra B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk eten.
marianne L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten en het personeel was zeer vriendelijk.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten!!Amuse menu, heerlijke gerechtjes. Met wijn arrangement heel goed op elkaar afgestemd.
Leuke bediening.