Restaurant La Niche

Soerenseweg 4-b 7314 CC Apeldoorn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Koffie / Dessert
      Kaasplankje tegen een meerprijs van €5.00

Over het restaurant Restaurant La Niche

Eigentijds culinair genieten

Een eigentijds restaurant met klassieke invloeden. Met als overbuurman het theater Orpheus en het centrum op loopafstand is La Niche het perfecte restaurant voor een compleet avondje uit! Hier werkt het team dag in dag uit aan de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Voor een vriendelijke prijs krijg je hier verrukkelijk te eten. Ze bieden ook een heerlijk wijnarrangement aan, voor de ultieme combinatie tussen wijn en spijs.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Niche

trein, bus, taxi
  • Kom je met de auto?
    Tussen de grote kerk en theater Orpheus
  • : Gratis parkeerplaats naast de deur.

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 21:30 Keuken
Restaurant 16:30-24:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant La Niche

Maruseru V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Gebruik gemaakt van AH restaurant actie. Leuk en lekker 3 gangen verrassingsmenu met verschillende vis en vleesgerechtjes. Nette en mooie presentatie op verzorgde borden, prima.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk eten, zeer verrassende combinaties. Salade bij het hoofdgerecht had alleen iets afwisselender gemogen.

Iets meer opletten op lege glazen en/of flesjes, ik moest vragen om een 2e drankje.
Mary J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Leuk restaurant, mooie verassende gerechten.
Hejaberg V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima 3 gangen verrassingsmenu. Er wordt rekening gehouden met je wensen, zoals het hoort.
Komen zeker weer terug.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Was heerlijk
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Genoten van een heerlijke avond bij La Niche. Pluspunt wat ons betreft: de bediening maakte op een heel natuurlijke manier gezellig een praatje met ons. Ook een pluim voor het soepel afstemmen op mijn dieet, zonder de standaard-vervangende alternatieven voor te schotelen.
Angelica B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Gezellig restaurant goed gegeten en vriendelijk personeel voor herhaling vatbaar
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Gezellig restaurant, leuk ingericht, heerlijk eten, relaxt tempo met opdienen, zodat je niet binnen een 0,5 uur weer buiten staat. Aandachtspunt. Ik ben hier nu 2 x wezen eten en allebei de keren was het echt veel te warm binnen, waardoor je aan tafel zit te zweten en aan het einde van de avond blij bent dat je weer buiten staat. Dit is vast niet de bedoeling.
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Via de actie van AH hier terecht gekomen. Wat een goede keuze! Personeel heel vriendelijk en attent, het surprisemenu was verrukkelijk en werd opgediend als ware schilderijtjes. Een zaak om trots op te zijn.
Wij waren een paar daagjes op vakantie in Apeldoorn, maar als wij ooit weer hier in de buurt zijn komen wij graag terug met of zonder bon!
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Goede bediening lekker eten en vriendelijke bediening is een aanrader
Eugenie F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Uitstekend gegeten. Hadden ah verrassingsmenu. De borden waren mooi opgemaakt en eten smaakte heerlijk
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijke avond, lekker eten, vriendelijk verwend.
Alfons H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Lekker gegeten. Jammer dat er geen kraanwater geschonken wordt en dat je vervolgens voor een 3/4 liter flessenwater (sowieso slecht voor het milieu) ook nog eens € 6,00 moet betalen.
Verder waren we erg tevreden.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Vriendelijke bediening. Eten prima. Kregen gelegenheid om pauzes tussen de gangen te hebben. Prettige sfeer.

Wel waren we verrast dat we niet meer van de kaart konden kiezen.
Was voorheen wel zo bij de restaurantactie.
Leontine A.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Vaker wezen eten bij la Niche en altijd tevreden.
Het enige wat deze keer jammer was, was dat de eerste en tweede gang beiden pulled porc met ham was. Beide gangen waren overigens heerlijk en ook echt wel anders maar liever had ik per gang andere ingrediënten gezien.
Anilu L.
3 gangenmenu top
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Hier komen we zeker nog eens terug
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Via de AH Restaurantactie kwamen we bij dit restaurant terecht omdat het goede reviews had. We waren benieuwd of deze klopten. En het moet gezegd worden: we hebben erg genoten van het 3-gangen verrassingsmenu. Wat een smaakbeleving! Zo lekker hebben lang niet meer gegeten. De ontvangst evenals de bediening was ook prima in orde. Bij iedere gang werd uitgelegd wat er allemaal op het bord lag en het tempo tussen de gangen was precies goed. Het restaurant is niet al te groot dus de tafels stonden wat ons betreft te dicht bij elkaar maar aangezien we er vrij vroeg waren hadden we daar geen last van. De inrichting was verder knus en de muziek op de achtergrond maakte het tot een gezellig geheel.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Afgelopen week voor het eerst bji La Niche geweest met de restaurantactie. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en al vlot werd de wijnkaart gebracht, mooie wijnen voor prima restaurantprijzen. Even genoten van een klein broodje vooraf met prima dipjes en een glaasje wijn. Vervolgens werd het voorgerecht van het verrassingsmenu geserveerd. Prima terrine van makreel met 2 mousses. Vervolgens werd gevraagd of het hoofdgerecht mocht doorkomen, dat vonden we prima. Door deze vraagstelling verwachtten we het hoofdgerecht vrij vlot maar het duurde wel even, dat was jammer. Als er niets gevraagd was hadden we 't niet eens opgemerkt dat het "lang" duurde waarschijnlijk. Het hoofdgerecht opnieuw prima maar de bijgerechten hadden van mij niet gehoeven. Het bord was al opgemaakt met een aardappelgratin en een tortellini en dat was heerlijk en voor mij voldoende. De daarbij geserveerde spaghetti had voor mij dus niet gehoeven maar dat is iets persoonlijks. De smaak was overigens prima! Het dessert was een flensje met daarin rood fruit (dat nergens te bekennen was) en een creme brulee van speculaas met daarnaast een bolletje vanille-ijs. Niet helemaal mijn ding maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak. De koffie na was prima, helaas was mijn kopje wel zo loeiheet dat ik m'n koffie pas kon drinken toen iedereen allang klaar was. Al met al hebben we oke gegeten voor een, door de bonnen, schappelijke prijs.
BELINDA Z.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018