Over het restaurant Restaurant La Niche

Eigentijds culinair genieten

Een eigentijds restaurant met klassieke invloeden. Met als overbuurman het theater Orpheus en het centrum op loopafstand is La Niche het perfecte restaurant voor een compleet avondje uit! Hier werkt het team dag in dag uit aan de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Voor een vriendelijke prijs krijg je hier verrukkelijk te eten. Ze bieden ook een heerlijk wijnarrangement aan, voor de ultieme combinatie tussen wijn en spijs.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Niche

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant La Niche

peter.spronck .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Voor de tweede keer gegeten en weer verrast door de opmaak en smaak van de gerechten met mooie bijpassende wijnen. Prijs-kwaliteit is perfect en echt een aanrader.
Dicky B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Genoten van een heerlijk verrassingsmenu.Dat kon zowaar ook met vis, van voorgerecht tot het nagerecht helemaal top. Alles zag er zeer verzorgd en smaakvol uit. Zeker voor herhaling vatbaar.
marjo A.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het was weer genieten bij La Niche. Het verassingsmenu biedt wat het belooft; een aangename verassing voor je smaakpapillen. Goede sfeer en bediening. Voor herhaling vatbaar.
G.J S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een goede ontvangst, gezellige verzorgde omgeving , eten prachtig geserveerd, een feest om er alleen al naar te kijken en voortreffelijk van smaak .Kortom voor herhaling vatbaar .
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We zijn al 'n paar jaar met de AH bonnen hier gaan eten en ook dit jaar was het weer zeer naar onze tevredenheid, het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht alles was voortreffelijk, in combinatie met de prettige bediening ( wilt U 'n wat langere tijd tussen de gangen?) en het attente meisje bij het entree maakte dat wij heel tevreden en voldaan naar huis gingen. La Niche blijft er in voor ons!
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Van te voren werd ivm. het AH-verrassingsmenu gevraagd wat we absoluut NIET wilden. Wij eten geen vlees en zeiden dus: geen vlees. Dat bleek een uitdaging voor de kok, maar hij redde zich er met verve uit. En kwam de gerechten persoonlijk op tafel zetten. Heel origineel en heerlijk twee gangen vis gegeten... Helaas twee tetterende dovige oudere heren naast ons, maar goed... Voor 56 euro inclusief een fles heerlijke witte huiswijn van 21 euro drie gangen gegeten.. top!
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prima gerechten, wel aangegeven dat we niet te snel de gerechten wilden hebben. Gezellige sfeer. Kok diende de gerechten op en vertelde wat er op het bord te vinden was.
F V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Voor dit restaurant nemen wij de moeite om dit keer wel een recensie achter te laten. Wij zijn op zeer bijzondere wijze verwend met het verrassingsmenu. Ook het wijnarrangement was boven verwachting. Hoewel op de wijnkaart op de site er niet echt iets uit sprong, bleek ter plekke dat er hele goede wijnen geschonken werden. Wát een kwaliteit, prachtige smaakcombinaties: de wijn en de gerechten bleven op eigen kracht, kleine toevoegingen op het bord met wéér aparte sensaties, kortom onverwacht de ervaring van een sterrenrestaurant, maar dan met normale porties zodat je ook echt kunt proeven wat je eet. Gastvrije en persoonlijke aandacht in bediening, goede toelichting op de wijnen, kortom als wij niet in Rotterdam zouden wonen zouden we hier veel vaker willen komen. Wij hebben genoten!
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben in een goede ambiance heerlijk kunnen genieten van de mooi opgediende gerechten.
De bediening was zeer gastvrij en communicatief.
Van harte aanbevolen.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Omdat het prachtig weer was, konden we buiten zitten. Mooi plekje.
Vriendelijk en professioneel personeel. Voorverwarmde borden. Precies genoeg. Lekker broodje vooraf.
Het was onze laatste vakantiedag. En een stijlvolle, harmonieuze afsluiting van een heerlijke vakantie.
Vooraf wordt overlegd of je haast hebt of er een gezellige avond van wilt maken. Dat is goed.
Het restaurant zit namelijk tegenover Theater Orpheus. Als je hier wilt eten voorafgaand aan een voorstelling dan wordt daar rekening mee gehouden.
Ik kan dit restaurantje aan iedereen warm aanbevelen.
Herma S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het was mooi weer dus lekker buiten gezeten. De bediening is erg vriendelijke en het verrassingsmenu was heerlijk! Met ieders wensen werd rekening gehouden.
henk.vdbrink .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Hoofdgerecht weinig. Wel veel aardappelen er naast als garnituur om je maag te vullen. Water was schijnlijk op de bon. Daar deden ze heel moeilijk over.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten op het terras. De gerechten waren erg mooi opgemaakt op steeds andere borden.We voelden ons erg welkom en er werd steeds uitgelegd wat er op onze borden lag. We komen zeker nog eens terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
De borden zijn mooi opgemaakt. Borden zijn waar nodig warm en het eten is uitstekend van kwaliteit.
Kortom zeer goed. Ook de Roemeense rode wijn paste zeer goed en was lekker.
swaniek .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We werden gastvrij ontvangen, tot en met het voorgerecht lekker buiten gezeten en daarna aan het voor ons gereserveerde tafeltje binnen.
We mochten zelf een seintje aan de ober geven wanneer we de volgende gang wilden hebben, dat vonden wij fijn.
Er was veel keuze wat we met de AH-restaurant-actie konden bestellen. Wij hebben het verrassingsmenu gekozen en dat bleek een goede keus: we hebben heerlijk gegeten!
ina D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
1 minpunt de eendenborst was taai en te rose gebakken jammer
volgende keer beter.verder alles heel goed heerlijk dessert.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Echt wat een service en alles VERS!!! De chef komt het zelfs persoonlijk aan de tafel brengen.
Hier al meerdere malen geweest en iedere keer is het weer een verrassing/ feestje als je hier bent!! Ga zo door La Niche!!
Tot de volgende keer.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Creatief en verrassend samengestelde maaltijden. Goede selectie van passende wijnen.
liedykorte .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zoals altijd weer verrukkelijk gegeten . Dit keer vanwege het mooie weer buiten gezeten. Prima bediening . erg vriendelijk en voorkomend. Absolute aanrader
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en een goede service. Meteen een volgende afspraak gemaakt om het amuse-menu te proberen!