Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant La Niche

Eigentijds culinair genieten

Een eigentijds restaurant met klassieke invloeden. Met als overbuurman het theater Orpheus en het centrum op loopafstand is La Niche het perfecte restaurant voor een compleet avondje uit! Hier werkt het team dag in dag uit aan de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Voor een vriendelijke prijs krijg je hier verrukkelijk te eten. Ze bieden ook een heerlijk wijnarrangement aan, voor de ultieme combinatie tussen wijn en spijs.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Niche

Wim S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, met goede service. Prima vond ik ook na elk gerecht de vraag of we meteen door wilden of even wilde wachten!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wederom hier weer heerlijk gegeten.
Zeer gezellig en eten was weer voortreffelijk.
We gaan zeker weer terug.
We waren hier met de AH bon, en konden een keus maken uit de kaart.
Gruben .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Geweldig goed en mooi opgemaakt, fijn plekje bij het raam gehad, gezellige avond gehad met mijn man, dochter en haar vriend. Jammer maar La Niche heeft geen parkeer ruimte waardoor je erg goed moet opletten waar je de auto mag parkeren. De volgende AH actie ga ik zeker weer naar La Niche.
Carlijn A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
na alle goede verhalen nu zelf uitgeprobeerd. Boven verwachting. Met name ook door de prijs kwaliteit verhouding.
Enige minpuntje was dat de tafel naast ons met een vrij scherpe schoonmaaklucht gepoetst werd.
Verder écht qua eten, service, ambiance zeer aan te bevelen
M.Th. Z.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Voor herhaling vatbaar! Het is geweldig dat je uit de hele kaart kunt kiezen voor een
3 of 4 gangen menu. Ook gunstig in combinatie met het theater.
M H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk eten. De smaken zijn goed op elkaar afgestemd????
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Verrassende gerechten, kleurrijke paletten en zeer smakelijke ervaringen. Met de AH actie bon hebben we ons laten verrassen door het gelijknamige 3-gangen-menu. Smaakt naar meer!
Ella K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Het was t.g.v.onze trouwdag! Het was met de AH restaurantactie en we hadden gekozen voor het 3 gangenverrassingsmenu. Geweldig! Het toetje was een proeverij voor ons samen en speciaal voor onze trouwdag gemaakt met" Gefeliciteerd" in chocola geschreven op het bord.Heel attent, kortom la Niche is echt aan te bevelen!
b.testerink .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben het in het verleden beter ervaren. We vonden presentatie minimaal. Het eten was ook anders dan we gewend waren. Jammer...
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Zeer goed verzorgd. Mooi opgemaakte gerechten en erg lekker. Bediening uitstekend. Er werd zelfs gevraagd wat voor tempo we tussen de gerechten door aan wilden houden.
Groot minpunt: een karaf (kraan)water kon niet besteld worden, wel een fles mineraalwater (0,75l). Prima, maar om daar vervolgens € 6,00 voor op de rekening te zetten, vind ik buitenproportioneel. Ook de huiswijn was met
€ 4,75 per glas behoorlijk aan de prijs. Jammer. Ik betaal liever iets meer voor een uitstekend diner, dan dat ik het gevoel heb dat ik wordt "gepakt" met de prijs voor de drankjes.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
TUSSENGERECHT: veel te veel van het zelfde n.l. 3 flinke stukken ossenworst op je bord, dan heb je dus een heel stuk ossen worst op!
het had beter en voldoende geweest met 1 stukje ossenworst, het was immers een tussen gerecht van een 4 gangen menu, misschien nog beter was een soep geweest,

VERRASSING MENU 4 gangen: er wordt van te voren gevraagd wat je niet wil eten, daarop antwoorde ik: o.a. geen ganzenlever, ....krijg ik bij het voorgerecht toch (een leuk soesje) met......ganzenlever!!!

complimenten voor de opmaak van de gerechten, het zag er allemaal aantrekkelijk uit!
A. W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben het verrassingsmenu gekozen. Het was erg gevarieerd maar ook heel lekker.
Voor ons had de tussentijd tussen de gerechten wel iets korter gemogen.
peter.spronck .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Voor de tweede keer gegeten en weer verrast door de opmaak en smaak van de gerechten met mooie bijpassende wijnen. Prijs-kwaliteit is perfect en echt een aanrader.
Dicky B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Genoten van een heerlijk verrassingsmenu.Dat kon zowaar ook met vis, van voorgerecht tot het nagerecht helemaal top. Alles zag er zeer verzorgd en smaakvol uit. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marjo A.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het was weer genieten bij La Niche. Het verassingsmenu biedt wat het belooft; een aangename verassing voor je smaakpapillen. Goede sfeer en bediening. Voor herhaling vatbaar.
G.J S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een goede ontvangst, gezellige verzorgde omgeving , eten prachtig geserveerd, een feest om er alleen al naar te kijken en voortreffelijk van smaak .Kortom voor herhaling vatbaar .
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We zijn al 'n paar jaar met de AH bonnen hier gaan eten en ook dit jaar was het weer zeer naar onze tevredenheid, het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht alles was voortreffelijk, in combinatie met de prettige bediening ( wilt U 'n wat langere tijd tussen de gangen?) en het attente meisje bij het entree maakte dat wij heel tevreden en voldaan naar huis gingen. La Niche blijft er in voor ons!