Over het restaurant Restaurant La Niche

Eigentijds culinair genieten

Een eigentijds restaurant met klassieke invloeden. Met als overbuurman het theater Orpheus en het centrum op loopafstand is La Niche het perfecte restaurant voor een compleet avondje uit! Hier werkt het team dag in dag uit aan de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Voor een vriendelijke prijs krijg je hier verrukkelijk te eten. Ze bieden ook een heerlijk wijnarrangement aan, voor de ultieme combinatie tussen wijn en spijs.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Niche

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant La Niche

Marietta W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zaterdag 10 februari ivm voorstelling in Orpheus. We waren er om 18.05 uur.
Ontvangst was vriendelijk, helaas die vriendelijkheid nam af naarmate het drukker werd. Ivm de voorstelling komen vele mensen tegelijk binnen, hetgeen duidelijk te belastend was voor de bediening. De keuken houdt het wel bij bleek al gauw maar de bediening gaf bij in inzetten van de maaltijd geen enkele uitleg. Wij bestelden schelvis en speenvarken. bij beide totaal verschillende gerechten lagen (dezelfde) wat diffuse hapjes, niet onsmakelijk maar we wisten beslist niet wat we aten, evenals onze buren. De stukjes speenvarken van mijn tafelgenote waren bijna rauw, te snel klaargemaakt; we hebben dit laten herstellen. De bijgevoegde spek was te hard van korst. Er was geen tijd voor excuus helaas. Bij dat speenvarken lag zuurkool en daarbij werd geserveerd: spaghetti aglio e olio, niet te geloven. Ondanks dat dit smakelijk was, het is geen combinatie! Beide gerechten vragen om andere bijgerechten.
De pino grigio was vlak van smaak, had geen enkele reuk, jammer!
Ons nagerecht was een tiramisu, die was niet goed. Té veel fratsen voor een tiramisu, geen goede smaak. ook niet vers. Noem het geen tiramisu want het is het niet.
Het restaurant is gezellig en smaakvol ingericht maar de uitleg bij en de combinatie van de gerechten kan beter.
sandra B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk eten.
marianne L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten en het personeel was zeer vriendelijk.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten!!Amuse menu, heerlijke gerechtjes. Met wijn arrangement heel goed op elkaar afgestemd.
Leuke bediening.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk avondje uit.
Arend Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Goede ontvangst en goede service, naast goed bereide en mooi opgediende gerechten.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Wij hebben weer genoten van gezellig zitten bij de open haard De bediening was prima
En het eten was super lekker en prachtig geserveerd
Stieneke W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We hebben een verrassingsmenu gekozen. Het was ook echt verrassend van samenstelling en heerlijk. De bediening was erg vriendelijk en overlegde over de snelheid van opdienen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vanavond heerlijk gegeten met mijn vrouw; de verrassingsmenu's zijn een echte aanrader.
Men kan zelf aangeven, hoeveel wachttijd men tussen de gangen wil; de gastheren waren uiterst vriendelijk en attent.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Geen karafje ijswater terwijl je goede flesjes wijn besteld. Jammer.
berna P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gerechten waren niet op elkaar afgestemd en er zat weinig smaak aan het was een verrassingsmenu van couscous als voorgerecht, papperige risotto zonder smaak als hoofdgerecht met als bijgerecht droge spaghetti .
Totaal geen afwisseling dus en ook geen eiwitten of moesten dat de twee flinterdunne stukjes kaasschaafsel zijn die op de spaghetti lagen?
H. S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
La Niche, altijd weer een top avond, prijs/kwaliteit is goed. Personeel super aardig, niets aan toe te voegen. La Niche is nog steeds onze favoriete restaurant
Jet D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Was prima hoor, aardige mensen en lekker eten. . Gingen daarna naar schouwburg en de tijd werd aangepast . Komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst.
Restautant gezellig en sfeervol.
met een heerlijk verrassings menu.
Prima wijn.
gaan zeker nog eens.
Jan Kees L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Bij La Niche kun je heerlijk eten voor een redelijke prijs. De bediening is supervriendelijk. De uitstraling van het restaurant is zeer aangenaam.
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Allemaal gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. Elke gang bestond uit een mooi opgemaakt bord met verrassende gerechten en smaken. Personeel was vriendelijk en attent.
M.H. T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was heel afwisselend .Zeker een aanrader om het een
keer meegemaakt te hebben.Wij hebben een gezellig avond gehad.Vooral met de korting van ines.
En zeker voor een herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Vriendelijk ontvangen, 5 amuse gerechtjes gegeten ( met AH bon), mooi opgemaakt en erg lekker! ook prima wijntjes erbij!
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Duidelijke uitleg wat de je voor de actie van AH krijgt. Kortom voor herhaling vatbaar.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hadden hier nog nooit gegeten. We hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en het was geweldig. We komen hier zeker terug.