Over het restaurant Restaurant La Niche

Eigentijds culinair genieten

Een eigentijds restaurant met klassieke invloeden. Met als overbuurman het theater Orpheus en het centrum op loopafstand is La Niche het perfecte restaurant voor een compleet avondje uit! Hier werkt het team dag in dag uit aan de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Voor een vriendelijke prijs krijg je hier verrukkelijk te eten. Ze bieden ook een heerlijk wijnarrangement aan, voor de ultieme combinatie tussen wijn en spijs.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Niche

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant La Niche

Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten!!Amuse menu, heerlijke gerechtjes. Met wijn arrangement heel goed op elkaar afgestemd.
Leuke bediening.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk avondje uit.
Arend Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Goede ontvangst en goede service, naast goed bereide en mooi opgediende gerechten.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Wij hebben weer genoten van gezellig zitten bij de open haard De bediening was prima
En het eten was super lekker en prachtig geserveerd
Stieneke W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We hebben een verrassingsmenu gekozen. Het was ook echt verrassend van samenstelling en heerlijk. De bediening was erg vriendelijk en overlegde over de snelheid van opdienen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vanavond heerlijk gegeten met mijn vrouw; de verrassingsmenu's zijn een echte aanrader.
Men kan zelf aangeven, hoeveel wachttijd men tussen de gangen wil; de gastheren waren uiterst vriendelijk en attent.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Geen karafje ijswater terwijl je goede flesjes wijn besteld. Jammer.
berna P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gerechten waren niet op elkaar afgestemd en er zat weinig smaak aan het was een verrassingsmenu van couscous als voorgerecht, papperige risotto zonder smaak als hoofdgerecht met als bijgerecht droge spaghetti .
Totaal geen afwisseling dus en ook geen eiwitten of moesten dat de twee flinterdunne stukjes kaasschaafsel zijn die op de spaghetti lagen?
H. S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
La Niche, altijd weer een top avond, prijs/kwaliteit is goed. Personeel super aardig, niets aan toe te voegen. La Niche is nog steeds onze favoriete restaurant
Jet D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Was prima hoor, aardige mensen en lekker eten. . Gingen daarna naar schouwburg en de tijd werd aangepast . Komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst.
Restautant gezellig en sfeervol.
met een heerlijk verrassings menu.
Prima wijn.
gaan zeker nog eens.
Jan Kees L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Bij La Niche kun je heerlijk eten voor een redelijke prijs. De bediening is supervriendelijk. De uitstraling van het restaurant is zeer aangenaam.
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Allemaal gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. Elke gang bestond uit een mooi opgemaakt bord met verrassende gerechten en smaken. Personeel was vriendelijk en attent.
M.H. T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was heel afwisselend .Zeker een aanrader om het een
keer meegemaakt te hebben.Wij hebben een gezellig avond gehad.Vooral met de korting van ines.
En zeker voor een herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Vriendelijk ontvangen, 5 amuse gerechtjes gegeten ( met AH bon), mooi opgemaakt en erg lekker! ook prima wijntjes erbij!
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Duidelijke uitleg wat de je voor de actie van AH krijgt. Kortom voor herhaling vatbaar.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hadden hier nog nooit gegeten. We hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en het was geweldig. We komen hier zeker terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De afgelopen weken in het kader van een orientatie van restaurants diverse restaurants in de regio APeldoorn bezocht en dit bezoek komt bij mij en mijn partner in de top drie.
spillebeen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een genoeglijke avond beleefd met heerlijk eten. Fraai opgemaakte borden. De porties zijn wat aan de krappe kant. Eén broodje en één schaaltje 'beleg' als amuse voor 4 personen is wel erg weinig. De toelichting bij de gerechten werd in een moeilijk te volgen hoog tempo gegeven.
Bets V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zoals we van La Niche gewend zijn. Verrassend, veel zorg besteed aan opmaak en smaak van de gerechten.
Op verzoek hebben we lekker lang kunnen dineren.