Over het restaurant Restaurant La Niche

Eigentijds culinair genieten

Een eigentijds restaurant met klassieke invloeden. Met als overbuurman het theater Orpheus en het centrum op loopafstand is La Niche het perfecte restaurant voor een compleet avondje uit! Hier werkt het team dag in dag uit aan de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Voor een vriendelijke prijs krijg je hier verrukkelijk te eten. Ze bieden ook een heerlijk wijnarrangement aan, voor de ultieme combinatie tussen wijn en spijs.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Niche

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
peter.spronck .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Je kunt kiezen uit de reguliere kaart, wij kozen voor het vier-gangen verrassingsmenu met een kleine toeslag. Daarnaast mooie en verrassende wijnen gekozen door een enthousiaste sommelier. Een aanrader voor een gezellige en culinaire avond.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben hier een ontzettend leuke avond gehad. Heerlijk gegeten met de AH bon. Wij zijn voor het verrassingsmenu gegaan! Was geweldig net als het personeel. Top!
Wij komen hier zeker terug.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima vertoeven hier, een lange wand bank zit net even wat minder dan normale stoelen...
Op de achtergrond brak op sommige stille momenten het geluid van een ventilator de stilte.
Verder alles prima !!!!
Nu nog een parkeerplaats in de buurt.
voogdj D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
OP een van de eerste mooie zomeravonden op het terras gegeten. Uitermate vriendelijke , maar ook efficiente bediening, die rekening hield met onze gang naar de schouwburg. Goed schouwburgmenu met heerlijke eendenborst. Prima Italiaanse wijn gekozen. Ook het vegetarische menu was erg smakelijk.
Iantje .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en heel fijn dat het een omgeving is waar je prettig een gesprek kunt voeren, Ruim en goede akoestiek.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Alle zes namen we het verrassingsmenu. En...allemaal zeer tevreden, zowel met de vis- als met het vleesgerecht. Bediening goed en bescheiden, een aanrader!!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
In één woord: Geweldig! We hebben hier heerlijk gegeten en we komen zeker nog een keer terug!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We hebben weer heerlijk gedineerd Fijne omgeving
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk eten in ongedwongen sfeer. Bediening erg vriendelijk en kundig, gerechten mooi gepresenteerd en de smaken goed afgestemd. Ambiance goed. Kortom een terugkomertje.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Superlekker!
Alles schoon op!
Wat een smaaksensaties!
Thijs N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijke ongedwongen avond met een gastheer die de tijd voor je heeft
Els D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten van de prachtige opgemaakte borden
byzonderland .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Ook vanavond weer gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu (vis en vegetarisch). Alles zag er weer geweldig uit en smaakte prima.
Uitermate vriendelijk en deskundig personeel. We komen graag terug.
Bekje .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Het eten was redelijk; niet heel bijzonder maar wel goed. De porties waren wat klein. Het was mogelijk om salade bij te bestellen, maar gezien de snelheid van de bediening heb ik daar vanaf gezien.
Herry L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk veel ruimte tussen de tafels, afwisselende gerechten, mooi opgemaakt, goed van smaak, mooi servies, aardige bediening. Om aan te bevelen bij iedereen.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig ingericht restaurant, fijne stoelen, vriendelijke medewerkers, alle producten van hoge kwaliteit. In 1 woord; HEERLIJK!
We komen zeker nog eens terug!
luc M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben genoten van heerlijke smaken, mooie kwaliteit op basis van onze keuze voor een verrassingsmenu. De huiswijnen wit en rood pasten prima bij deze gerechten.
R.G. W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hadden een bijzonder gezellige avond en hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten heel mooi opgediend !
Sfeer gezellig, bediening leuk en de temperatuur in het restaurant aangenaam.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, en bediening was goed. We hebben hier heerlijk gegeten, de gerechten zagen er mooi uit, Komen hier zeker nog eens terug.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg lekker gegeten bij La Niche (verrassingsmenu januari), kinderen aten gratis mee dankzij AH-aktie. De gerechten worden mooi gepresenteerd, bediening vriendelijk en behulpzaam. Inrichting klassiek / beetje stijf; ik denk passend bij het overwegend oudere publiek? Een aanrader voor wie verrast wil worden in Apeldoorn.