Over restaurant Restaurant La Niche

Eigentijds culinair genieten

Een eigentijds restaurant met klassieke invloeden. Met als overbuurman het theater Orpheus en het centrum op loopafstand is La Niche het perfecte restaurant voor een compleet avondje uit! Hier werkt het team dag in dag uit aan de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Voor een vriendelijke prijs krijg je hier verrukkelijk te eten. Ze bieden ook een heerlijk wijnarrangement aan, voor de ultieme combinatie tussen wijn en spijs.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Niche

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Greetje123 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
KeDo W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We komen vaker eten in dit restaurant. Voor ons is het er top ! Het is er gezellig en de kleinschaligheid ligt ons wel. Het geheel is verzorgd en de ontvangst is prima, zonder overdreven gedoe. De menukaart is niet vreselijk uitgebreid, maar er is zeker genoeg keuze. Men kan je wensen, zo nodig, prima aanpassen. Zeg daarom duidelijk wat je wensen zijn. Het menu is heerlijk en 't wordt prachtig opgediend. Echt een avondje uit. Kees en Dorien
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten was heerlijk, service was erg good en de ambiance prima. Kort om een hele leuke restaurant, een echte aanrader.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We waren er om 1730 kregen om 1830 het voorgerecht, Om 2030 het hoofdgerecht. Enkele van ons zijn weggegaan zonder het dessert omdat er een schoolgaand kind bij was. Toen we vroegen of het kinderijsje wat vlugger kon komen, kwam er na 45 minuten voor ons het dessert maar nog geen kinderijsje. Uiteindelijk weggegaan zonder kinderijsje om 2130. Het eten was matig, weinig smaak. Ik had het idee dat je met die bonnen als laatste geholpen werd.
Christiaan J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vriendelijke bediening door iedereen. Warm welkom. Duidelijk uitleg over menu, gerechten. Prima timing voor theaterbezoek.
TinekeJan .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
de ontvangst was vriendelijk en gastvrij. De uitleg van de diverse gerechten door Maarten was deskundig en duidelijk. Wij hebben een heerlijke avond gehad
Martin E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met echtgenote hier gegeten. Zij vis en ik vlees. Beide zowel vooor als hoofdgerecht meer dan goed. Wel weinig "koolhydraten", maar dat is niet erg. Dus top!
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Restaurant La Niche biedt lekkere, kwalitatief goede gerechten en blijft constant op een hoog niveau. Ook de adviezen op wijngebied zijn doorgaans goed. De service en bediening zijn zoals je dit op dit niveau mag verwachten.
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Je wordt als klant met AH bon net zo gastvrij ontvangen als de andere gasten. Geen onderscheid. Lekker eten en een goed gla wijn
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gneoten van de verschillende gerechten, verfijnde smaken en bijzonder mooie presentatie. Zowel de gerechten van de kaart als het verassingsmenu waren heerlijk. Nette porties, goede wijnen, goede port. Een van ons eet glutenvrij en daar werd heel netjes rekening mee gehouden, zelf t/m het lekkers bij de koffie/thee.
Een aanrader als je echt uit eten wilt.
Gezina V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
De ontvangst was prima, duidelijk gemaakt dat wij met de AH bonnen kwamen, geen probleem, we konden uit alle gerechten kiezen.
Het eten was lekker, genoten van allerlei proevenrijtjes, echt een verrassingsmenu.
De grootste verassing kwam bij het afrekenen: de AH-bon bleek maar 35 euro's waard te zijn! Dit was ons niet verteld, stond bij het moment van reserveren ook niet op de website. Toch een teleurstelling.
Bj K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
prima restaurant met zeer goede keuken enheel plezierige bediening.
We komen beslist terug
René S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima eten, mooi verzorgd en erg compleet. Voor elk war wils. Ook onze vegetarier kwam goed aan haar trekken. Attente bediening.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker gegeten. Zijn voor het proeverij menu gegaan. Leuk concept. Tafeltjes staan voldoende uit elkaar zodat je een gijn gesprek kunt voeren zonder dat je buren mee luisteren, erg prettig.
Heerlijk een broodje vooraf van het huis: zeer attent en lekker.
Correct en attent personeel. Was alleen wel jammer dat ik niet wist dat hier niet geld: 2e menu gratis. Alhoewel ze dit wel zeggen maar gaat tot een max van 35 euro, vreemd...
Maar zeker een restaurantje om nog eens terug te keren!
Sjeord M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Goed restaurant met fijne, afwisselende gerechten (wild, gevogelte). In ieder geval weer eens wat anders dan een carpaccio en een mixed grill.
Bdwest .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Er was geen specifiek 3-gangen AH menu. Positief is dat je uit de hele kaart mag kiezen, maar de formule is wat gezocht: je behoeft van elk gerecht het goedkoopste niet te betalen! Dat neigt naar de keuze voor 2 duurdere voor-, hoofd- en nagerechten. Maar: bijzonder lekker gegeten en uitstekende huiswijn.
Wendy A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
zeer gezellig en knus restaurant. Wij hadden het verrassingsmuenu gekozen en deze was echt heerlijk. Bediening van zeer vriendelijk. We gaan hier zeker vaker naar toe.
Arend Jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Naast een menu, bestond er ook de mogelijkheid zelf gerechten van de kaart te kiezen, de gerechten waren smakelijk en de opmaak was goed. Ook de ontvangst was hartelijk en er werd gevraagd of we na het eten naar de schouwburg gingen, zodat met de aanvangstijd van de voorstelling rekening gehouden kon worden door de keuken (en bediening). De inrichting van het restaurant is sfeervol.
Tutein .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Weer prima gegeten , sfeer uitstekend en de verzorging goed, erg aan te bevelen.
Wij verheugen ons op de volgende keer dat we daar weer gaan eten
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zeer vriendelijke bediening, eten ziet er prachtig uit en smaakt heerlijk. Verfijnde keuken, bediening is goed op de hoogte van de smaken in de gerechten.