Over het restaurant Restaurant La Niche

Eigentijds culinair genieten

Een eigentijds restaurant met klassieke invloeden. Met als overbuurman het theater Orpheus en het centrum op loopafstand is La Niche het perfecte restaurant voor een compleet avondje uit! Hier werkt het team dag in dag uit aan de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Voor een vriendelijke prijs krijg je hier verrukkelijk te eten. Ze bieden ook een heerlijk wijnarrangement aan, voor de ultieme combinatie tussen wijn en spijs.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Niche

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Robin S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zondag heb ik met familie gegeten bij La Niche, een mooi restaurant in een wat hoger segment. Ik vind de service heel goed, vriendelijk en speelt adequaat in op je vraag. Het is een restaurant waar je wat langer zit, dus echt iets voor de lange tafelaar. Dit neemt niet weg dat het eten heerlijk was. De proeverij van het toetje was teleurstellend weinig voor een prijs van 12,50. Dat kan echt niet vind ik.
dineke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Bediening was vriendelijk,mar wat te traag. Verder heerlijk gegeten.
manonvanherk .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een gezellig restaurant met vriendelijk personeel, waar heerlijke gerechten worden gereserveerd.
Wij waren er met de AH actie, maar konden desondanks alles van het menu kiezen. Erg prettig!
T B.
Trude B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben samen een gezellig 3- gangen verrassingsmenu gehad met vlotte bediening en mogelijkheden voor het aangeven van eigen wensen. De gerechten waren feestelijk, heerlijk en precies goed wat hoeveelheid betreft.
neeltjevanveen .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij La Nice , de gerechten echt heel mooi klaargemaakt het bijpassende wijnarregement is echt een aanrader voor een ieder die van wijn houd.Heel mooi op de gerechten afgestemd.
hdegunst .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De ontvangst was hartelijk. Het restaurantgedeelte was wat aan de sombere kant, vooral vanwege de donker bruine panelen. Het voorgerecht met serranoham en meloen was heerlijk. Het hoofdgerecht van eendenborst had wat pittiger gekund. Het dessert van chocoladesmaken evenaarde het voorgerecht. Kortom een geslaagd bezoek aan La Niche. Minpuntje: de parkeermogelijkheid het restaurant.
Patsy V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het altijd een feestje om bij La Niche te eten. Vriendelijke personeel, heerlijk eten dat als een kunstwerkje wordt geserveerd.
Annelies R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ik kom graag een keer terug om ies anders te kiezen van de kaart. Hopelijk zal de wachttijd iets minder lang zijn.
Personeel heel vriendelijk en weet wat ze serveren.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prima restaurant, lekker gegeten.
Wat ons betreft staan de tafeltjes wel wat dicht bij elkaar en is er minder privacy.
Deze mogelijkheid rond geluidsniveau stond er niet bij, vandaar onze beoordeling op rumoerig.
Complimenten aan het personeel die, ondanks de erge drukte, tijd namen voor de klanten, maar daardoor ook niet overal aan toe konden komen.
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij waren aangenaam verrast. Het betreft een verrassend leuk en gezellig restaurant met een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Iets verderop gratis parkeermogelijkheid na 15:00 uur.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Ik heb het al zeer verrassend er varen hartelijk personeel en zalig eten.
Je werd op maat bediend met prachtig opgemaakte borden.
cjanse .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het eten was perfect, het werd leuk opgediend. Bediening was voorkomend en vriendelijk. Fraai interieur. Parkeermogelijkheden zijn beperkt.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk gegeten
Prettige ambiance
Uitstekende bediening / service
Prijs / kwaliteit prima
Wachttijd was prima; werd zelfs gevraagd of het niet te snel of te langzaam ging
Verva .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Lekker gegeten met AH actie, we mochten uit de hele kaart kiezen. Geen amuse maar wel een heerlijk knapperig broodje met olie en zeezout. Hebben het 4-gangen verrassingsmenu genomen, mooi opgemaakte borden en lekkere gerechten, mooie combinaties van smaken. Helaas zijn wij kleine eters en was het een gerecht te veel voor ons, dus volgende keer gaan we voor de 3 gangen. Lekkere betaalbare wijn, alleen wel weer 6 euro voor een flesje water, maar dat kan geloof ik niet anders in Nederland. Wij vinden La Niche zeker een aanrader.
ajans1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We kozen voor het verrassingsmenu bestaande uit drie gangen. Het werd mooi opgediend. Alles was heerlijk en gevarieerd. We werden vriendelijk en voorkomend ontvangen en bediend. Gelegenheid om de tijd tussen de gangen zelf te bepalen en na verzoek daartoe snel opgediend. Kortom: zeer aanbevelenswaardig.
hoornbloem .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
de wachttijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was wel erg lang,.zoals uit bovenstaand overzicht blijkt was de totale indruk goed.
Mawim .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Je krijgt echt het idee dat je een avondje uit bent. Wordt enthousiast ontvangen door vriendelijk personeel.
Het eten is geweldig en het opdienen van de verschillende gangen word in overleg geregeld. De indeling in het restaurant is gezellig en sfeervol.Kortom een echte aanrader.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.
Vriendelijke bediening met oog voor de klant. Je geeft zelf het tempo van doorkomst van de gerechten aan.
Een aanrader!!!!
mieke150 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
MET EEN KLEIN REGELTJE HAD IK BIJ DE ONLINE RESERVERING AANGEGEVEN DAT WE EEN VERJAARDAG TE VIEREN HADDEN. ZE HADDEN -ERG LEUK- VOOR EEN MOOI BOEKET BLOEMEN GEZORGD.