Over het restaurant Restaurant La Niche

Eigentijds culinair genieten

Een eigentijds restaurant met klassieke invloeden. Met als overbuurman het theater Orpheus en het centrum op loopafstand is La Niche het perfecte restaurant voor een compleet avondje uit! Hier werkt het team dag in dag uit aan de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Voor een vriendelijke prijs krijg je hier verrukkelijk te eten. Ze bieden ook een heerlijk wijnarrangement aan, voor de ultieme combinatie tussen wijn en spijs.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Niche

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Els D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We hebben weer heerlijk gedineerd Fijne omgeving
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk eten in ongedwongen sfeer. Bediening erg vriendelijk en kundig, gerechten mooi gepresenteerd en de smaken goed afgestemd. Ambiance goed. Kortom een terugkomertje.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Superlekker!
Alles schoon op!
Wat een smaaksensaties!
Thijs N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijke ongedwongen avond met een gastheer die de tijd voor je heeft
Els D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten van de prachtige opgemaakte borden
byzonderland .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Ook vanavond weer gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu (vis en vegetarisch). Alles zag er weer geweldig uit en smaakte prima.
Uitermate vriendelijk en deskundig personeel. We komen graag terug.
Bekje .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Het eten was redelijk; niet heel bijzonder maar wel goed. De porties waren wat klein. Het was mogelijk om salade bij te bestellen, maar gezien de snelheid van de bediening heb ik daar vanaf gezien.
Herry L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk veel ruimte tussen de tafels, afwisselende gerechten, mooi opgemaakt, goed van smaak, mooi servies, aardige bediening. Om aan te bevelen bij iedereen.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig ingericht restaurant, fijne stoelen, vriendelijke medewerkers, alle producten van hoge kwaliteit. In 1 woord; HEERLIJK!
We komen zeker nog eens terug!
Luc M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben genoten van heerlijke smaken, mooie kwaliteit op basis van onze keuze voor een verrassingsmenu. De huiswijnen wit en rood pasten prima bij deze gerechten.
R.G. W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hadden een bijzonder gezellige avond en hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten heel mooi opgediend !
Sfeer gezellig, bediening leuk en de temperatuur in het restaurant aangenaam.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, en bediening was goed. We hebben hier heerlijk gegeten, de gerechten zagen er mooi uit, Komen hier zeker nog eens terug.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg lekker gegeten bij La Niche (verrassingsmenu januari), kinderen aten gratis mee dankzij AH-aktie. De gerechten worden mooi gepresenteerd, bediening vriendelijk en behulpzaam. Inrichting klassiek / beetje stijf; ik denk passend bij het overwegend oudere publiek? Een aanrader voor wie verrast wil worden in Apeldoorn.
Dolly_Sahanaja .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voor het eerst hier gegeten en het is voor herhaling vatbaar. Aardige bediening en heerlijk gegeten. Vooral het vegetarisch menu.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ook dit jaar weer met de AH actie hier gegeten en ook dit jaar is dat heel goed bevallen. Attente ontvangst en bediening, heel vriendelijk. We namen het 3 gangen verrassingsmenu, voor 2 personen vis en voor 2 personen vlees. Vlees was dit keer wild (stoofpot wild zwijn) , wat mijn tafelgenoten erg konden waarderen. Dessert met bastogne mousse en balletjes met lemon curd, dat was iets nieuws dat we zeker kunnen aanraden!
We komen hier graag weer terug!
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij kozen het verrassingsmenu van €35. Om ons heen werd ook váak het verrassingsmenu gekozen. Niet iedereen kreeg hetzelfde gerecht. Wij werden verrast door de goede kwaliteit en de bijzondere presentatie. Als voorgerecht gerookte zalm en forel in rolletjes met een wijnblad er om heen, als hoofdgerecht wildzwijn en een wild-stoofpotje in een bladerdeeg bakje ( allebei). Leuke garnituur op het bord. De salade werd in een apart bakje op tafel gezet: alleen jammer dat er geen saladebordje bij werd gegeven . Dat doet helaas geen enkel Nederlands restaurant, maar ik heb er moeite mee om de salade in de jus te eten. Als nagerecht gefrituurde kroketjes cheesecake met bolletje ijs en bolletje bavarois van bastognekoekjes. Er was maar een soort rode wijn, Roemeens, en dat durfde mijn man niet aan. De espressokoffie die wij bestelden was erg goed en er zat nog een koekje en eigen gemaakt chocolaatje bij. Conclusie: heel tevreden, het had bijna niet beter gekund.
Tony-Kerkhof .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Mooi restaurant met vriendelijk personeel zowel bij ontvnagsr als bij de bediening. Kwalitatief goede producten . Prijzen aan de hoge kant. In de naaste omgeving slechte parkeer mogelijkheid
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Al meerdere malen bij La Niche gegeten, en elke keer weer een feestje. We eten meestal een proeverij of amusediner met een wijnarrangement en we worden daar elke keer weer blij van. Goede smaken en uitstekende spijs-wijncombinaties, waarbij de "hoofdkelner" (weet helaas zijn naam niet) een ware show opvoert door de wijn op een leuk moment op te dienen met daarbij een vraag...
Beetje onderschat restaurant denken wij....., van ons in elk geval een pluim!
Aspri .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een van de betere (beste?) restaurants van Apeldoorn! Originele en verrassende gerechten waar veel zorg aan is besteed en van uitmuntende kwaliteit. Zowel keuken als bediening zijn top; je merkt dat je te maken hebt met vakmensen. Het restaurant zelf is ook sfeervol. En ook zo heerlijk dat je met speciale wensen hier terecht kunt. Ik eet volledig plantaardig en zo fijn dat je dat niet eens hoeft te benadrukken. Bij veel restaurants komen ze alsnog met verkeerde producten aan; bij La Niche wordt er ook aan gedacht om iets anders i.p.v. roomboter op tafel te zetten. Nogmaals top!! Enige minpuntje voor ons zijn de porties; die mogen wat ons betreft best wat ruimer.
L. E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
het verrassingsmenu is een geweldige keuze, de ambiance gezellig en warm. De 2e gang liet wel erg lang op zich wachten, jammer dat de bediening dat niet even uit zich zelf kwam melden. De bediening was vriendelijk, soms wat (te) jolig