Restaurant La Madonna

Leidsevaart 171A 2211 WE Noordwijkerhout Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant La Madonna

Italiaanse keuken in het hart van de bollenstreek

Het hart van de bollenstreek glanst in de Mediterraanse stralen van restaurant La Madonna. De verse Italiaanse gerechten, de onvervalste gastvrijheid, ook jij wordt er helemaal warm van. Uiteraard staan hier de lekkerste pizza’s op het menu, maar probeer ook eens de malse spareribs of een van de vele andere gerechten. Er is meer dan genoeg, maar vergeet niet om een plekje vrij te houden voor de heerlijke tiramisu.

Meer informatie over restaurant Restaurant La Madonna

• Af te huren , Catering , Terras
Voordelig
Ollie B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Bij binnenkomst werden wij niet welkom geheten. Nadat wij hadden gewacht op een tafeltoewijzing kon er nog geen "goedenavond" vanaf.
Eindelijk aan tafel kregen wij een menukaart welke afweek van de menukaart op de website. Tevens stonden er geen prijzen vermeld op de kaart. Ook geen toelichting mogen ontvangen over de kaart of eventuele aanbiedingen.
Bediening bleef lang weg in de keuken waarop ik naar de bar ben gelopen om opheldering te vragen over de menukaart. Na exact 7 minuten wachten om iemand te kunnen spreken was mijn geduld op en zijn wij weer vertrokken.
Inrichting zag er gezellig uit maar de bediening is ver onder de maat. Het was onze eerste maar ook zeker laatste bezoek aan dit restaurant!
Mariet W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Wij hebben een heerlijk gezellig avondje gehad. het eten was echt super lekker.
De bediening was zeer onderhoudend mede door Justin de kok en Anna-Roos. Als we eens in de buurt zijn komen we zeker weer eens aan. Lieve gr Ben en Mariet.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De gerechten zijn prima, niet bijster origineel maar goed bereid en met veel verse groente. De bediening is niet erg ervaren (en ook jong) en misschien ging het daarom ook wel mis. Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat zonder overdrijven een uur. Pas nadat we navraag deden bleek dat onze bestelling "op de verkeerde plaats was beland". Dat kan gebeuren maar los het dan een beetje klantgericht op: niets daarvan. Nog geen sorry of wat spijt me dat, laat staan een gratis kopje koffie o.e.d. Erg jammer! Het heeft zeker de avond niet verpest maar het is ook geen aanbeveling.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We hebben hier nu totaal 4x gegeten, waarvan de allereerste keer echt de beste was. Dit was toen het restaurant net haar deuren had geopend. Het eten is echt heerlijk, de toetjes (tiramisu) wisselen vaak qua kwaliteit. De allereerste keer was hij echt vers en romig (gekregen van het huis), omdat hij zo lekker was namen we hem de 2e keer ook, alleen was hij nu erg waterig en het leek wel alsof hij uit de vriezer was ontdooid. Wat wij vooral vreemd vinden, is dat het drinken niet altijd voorradig is (2 van de 4 bezoeken). Fristi op, ondanks dat wij de eerste gasten waren die avond. Eerst geen Italiaans bier, de keer erop wel weer en daarna weer niet. Maar het eten is er, voor de prijs, zeker heerlijk.
101058 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
gingen hier eten met het gezin.
we hadden geen hoge verwachtingen, maar hebben heerlijk gegeten.
de smaken geven je een idee dat je in Italië bent.
over vissoep ben ik over het algemeen heel kritisch, maar hier kom ik zeker voor terug.
spare rips waren heel mals en smaakvol.
pizza's waren heel goed van smaak.
en het is niet duur.
Missmc .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Sfeer gezellig. Wel gehorig als er mensen/kinderen boven lopen. Eten is qua prijs en kwaliteit wel prima. Hier moet je komen om een lekkere pizza te eten. Ze(bediening en kok) doen wel hun best dus ze hebben voor mij wel een hoge gunfactor. Vandaar de redelijke waarderingen.
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gezellig restaurant met heel fijn personeel.
Wij hadden een 4-gangen diner.
Mijn partner nam vooraf de uiensoep en ik de salade Madonna.
De uiensoep had veel smaak. De salade had o.a. Tonijn en ansjovis met een heerlijke dressing. Erg lekker beide dus.
Als tussengerecht de pasta puttanesca en de pasta carbonara. Beide ook weer heerlijk.
We hadden beide de saltimbocca als hoofdgerecht. Aardappeltjes en groente uit oven. Het kalfsvlees was heerlijk zacht en smaakte erg goed met de ham en de wijnsaus. Een succes dit hoofdgerecht
Als dessert was er helaas nog maar 1 tiramisu, mijn partner nam een dame blanche. Deze was goed maar niet bijzonder, de tiramisu daarintegen was verrukkelijk! De wijn was een lekkere Pino grigio die voor rond de 25 euro op de kaart staat. Ook een kan water op tafel is hier geen enkel probleem. De chefkok komt ook aan tafel vragen of alles naar wens is.
Voor ons een zeer geslaagd etentje en komen hier zeker nog eens terug.
Een tip zou ik willen geven, laat iets meer tijd tussen de gangen zitten. Verder, ga vooral zo door!
Staal233 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
3 gangen menu middels Social deal genuttigd. Lekkere carpaccio vooraf, puur vlees met niet te veel poespas. Als hoofdgerecht de calzone en mijn partner de scampi's. Beide gerechten mooi op smaak en bovenal bereid met verse producten. Als toetje de tiramisu die ook zeer smakelijk was. Kortom dit restaurant is een aanrader en wij komen zeker terug. Vriendelijke bediening waarbij ook de baas/kok regelmatig even langs de tafels komt om te vragen of alles naar wens is.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Op een mooie dag op het lekker en relaxed op het terras eten...... Vergeet het maar.
La Madonna is kennelijk niet berekend op terras-gasten. Dat is op zich goed, maar laat dat dan weten. Laat weten dat je eten op het terras serveert en dat je er allen een drankje kunt drinken.
Nu zit je aan een stalen tafel, met afgebladderde verf, zonder tafelkleed of zelfs maar een place-mat. De service is traag... Wijn in een karaf is niet te krijgen: alleen per glas of per literfles...
Als na lange tijd de pizza's worden gebracht blijken het verkeerde te zijn. "Het bonnetje was zoekgeraakt..." Na ca één uur na aankomst eindelijk de pizza's. Maar nog geen bestek....
Pizza's koelen af terwijl bestek gehaald werd..Pizza was redelijk van kwaliteit, maar niet super. Een paar minuten langer in de oven had de korst wat knapperiger gemaakt, nu bleef die taai.
Alles bij elkaar een gebeurtenis om snel te vergeten...
Beste Bommel44,

Het spijt ons dat uw zo vervelende ervaring met
Ons restaurant hebt ervaren..

Het is inderdaad onacceptabel dat uw pas na 1 uur uw gerecht krijgt en ook niet eens perfect,
Helaas waren er op het moment problemen met het team waardoor niet alle bestelling netjes verwerkt werden waardoor de bediende de bestelling met spoed op het laatste moment bij de kok aangaf waardoor uw bestelling nog eens niet perfect en te laat bij uw kwam onze excuses daarvoor..

Als uw wilt kunnen we een vergoeding regelen
Zo ja kunt uw dan uw gegevens sturen dan zal de directie zo snel als maar mogelijk een passende vergoeding regelen.

Nog maals een hele erge sorry.

Met vriendelijke groet
La Madonna,

Reactie van proever:

Beste La Madonna,
Het is nooit mijn bedoeling om via een (slechte) review een geldelijke vergoeding te ontvangen. Dit zou ook misbruik in de hand kunnen werken.
Het was leuk geweest als u toen wij tijdens het wachten nog een wijntje bestelde had gezegd dat deze van het huis was om de wachttijd te veraangenamen.
Ik mag hopen dat u de opmerkingen ter harte neemt en op die manier La Madonna aantrekkelijker maakt ( ook voor terrasbezoekers)

anf 2e reactie van restaurant:

Beste,

Zo was het niet bedoeld maar persoonlijk vindt ik dat mijn excuses niet genoeg was..

Ik sta daarom alsnog berijd uw gratis 2 pizza's aan te bieden.

Met vriendelijke groet
La Madonna,
Peter-Paul B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Mijn vriendin en ik zijn hier net wezen eten, we hebben er echt van genoten het is dik de moeite waard :) de spareribs, carpaccio en salade caprese kan ik jullie aanraden. (De rest moet ik nog komen proeven)
Sjors86 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het is alweer even geleden, maar ben vergeten een recensie achter te laten en dat doe ik dus alsnog. Het eten was goed op smaak en de service was okay, het is/was een redelijk nieuw restaurant en de bediening was dan ook nog niet volledig in gewerkt denk ik. De kok zelf was wel zeer goed met de service en kwam ook netjes vragen of alles naar wens was.

De prijzen zijn niet al te hoog en de smaak is goed, de kaart is ook redelijk uitgebreid, behalve als het op de desserts aankomt, daar had ik helaas iets meer van verwacht.

Verder bevind het restaurant zich in een mooi oud gebouw en hebben ze een leuke inrichting gekozen, ik vond de algemen sfeer die hier hing erg fijn.

Wij raden dit zeker aan voor mensen die lekker wil eten en toch niet teveel willen betalen.
Mandy .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Via socialdeal hier gegeten. Prijs-kwaliteitverhouding is goed voor 11 euro pp. Alleen de carpaccio was zo ijskoud dat die net uit de vriezer kwam en er zat geen dressing op. Beide een pizza besteld waarbij de verkeerde pizza kwam. De een zat dus te eten en de ander nog niet. De 4 kazen pizza was erg overheersend met kaas maar goed dat is het risico met 4 kazen pizza. Tiramisu was wel lekker. Maar had niet echt het gevoel dat ik in een italiaans restaurant zat. De serveersters zijn nog jong en hebben weinig ervaring. Maar goed klaag eigenlijk nooit maar het viel me wel wat tegen voor een italiaan.
Roselien W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Ik heb een heerlijk tomaten soep gegeten
Met een dubbel gevouwen pizza de kok maakte er een krab van zo mooi en lekker en dan de zelf gemaakte tiramisu was goddelijke zeg
Niks komt uit een pakje
We hadden wel een ober waar je kon merken dat hij nog nooit in de horeca heeft gewerkt