Restaurant L&V

Zandlaan 25 6717 LN Ede Nederland Kaart
31-318712066

Over het restaurant Restaurant L&V

Start en eindpunt van een gezellig dagje uit

Op zoek naar een echte culinaire beleving? Loop dan eens binnen bij Eatcetera in Ede. Het is een tripje naar het oosten van het land meer dan waard, want in de omgeving kun je prachtige fiets- en wandeltochten maken. Daarna is een stevig diner meer dan verdiend en daar speelt de chef van Eatcetera maar wat graag op in. Bereid je voor op een avond boordevol culinaire verrassingen!

Meer informatie over restaurant Restaurant L&V

Maandag t/m Zondag

6,8
6,8
Mees En Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We hadden er iets anders van verwacht, beperkt buffet, leek op een chauffeurs restaurant.. niet echt iets voor een gezellige avond, vooral een vlotte hap.
idavantuyl .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We zijn van een Iens restaurant beter gewend. Dit viel ons tegen. Het restaurant was niet schoon. In de salade zat een haar. Normaal wordt het eten netjes opgediend, geen plate.
fons V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Eten was slecht, kipschnitzel vet en de patat was zacht en vet. Groenten erbij een vies doorbakken "prutje".
"Salade van de chef"....? Aardappels met iets van mayonaise/room erover?????? Alles zeer teleurstellend!!!!!
troos.haarlem .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Hier voor de tweede keer in een week gedineerd. Prima ontvangst en leuke tafel gekregen. Wederom keuze uit de AH/Iens-menukaart. Soepje vooraf en keuze uit drie hoofdgerechten. Daarna lekker dessert genuttigd en afgeblust met koffie/cappuccino. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Chapeau!!!
troos.haarlem .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Aparte menukaart voor Iens/AH actie. Keuze uit drie gangen. Personeel heeft haar best gedaan om er iets leuks van te maakten en zijn daarin geslaagd. Diner afgesloten met een heerlijke Dame Blanche en Tarte de poir. Erg lekker. Het totaal gecompleteerd met koffie en thee. Zeker aan te raden. We komen hier zondagavond 28/5 weer terug, omdat we in het hotel verblijven.
Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Dit is geen aanrader, ontvangst was prima bediening ook maar de meeste artikelen op de kaart waren niet beschikbaar het eenigste wat er tekrijgen was was een kip schnitzel met wat sla , voor af wat onrijpe maloen met
wat ham na wat ijs. Nee dit restaurant voorbij rijden.
Ali L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
wij zijn vrijdag 21 april wezen eten met de ah actie kaart eten was goed bediening keurig
goede stoelen
vriendelijk personeel
gaf goede uitleg
en tips over het menu
Beppy B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We werden erg hartelijk welkom geheten, een mooie ruime open zaal en voelden ons direct thuis, lekker warm.
Het eten was heerlijk, we kozen voor buffet en waren verrast over de lage prijs, hopen zeker eens terug te komen.
Ook het wandelgebied dichtbij was fantastisch! Bovendien kregen we een live concert van een 4stemmig dameskoor dat ook kwam eten en een paar liederen voor ons zong zonder muziek, zo mooi!! Ook het jonge meisje die alleen zong deed het heel goed, complimenten aan iedereen!
G T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij zijn gewoon goed tevreden zowel over het eten als over de bediening wij hadden gekozen voor lopend buffet
wij vinden dit best wel een aanrader prijs/kwaliteit verhouding
simone.kuijpers .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zijn met zijn vijven gaan eten in het restaurant op zondagavond en waren de enige gasten. Dit wisten van eerdere keren dat wij er gegeten hebben. Het restaurant is van naam veranderd en wat ons betreft er niet beter op geworden. We hadden bonnen van AH. Bij andere restaurants kan dan 1 persoon à la carte eten, omdat die de volle mep betaalt. Dit kon echter nu niet: er stonden 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 1 nagerecht op de kaart. Meer keuze was er niet. Het eten was op zich goed, alleen de frietjes bremzout. Het toetje bestond uit een soort citroenijs en met chocoladesaus, slagroom en een warm taartje. Het taartje was super, maar zuur ijs met chocola is geen goede combi.
W D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Oeps ... we waren de enige gasten, maar ok je moet iedereen een kans geven.
Het AH menu of op het Publicatie bord vermelde menu was niet te krijgen!. W aten Zalm met wat dressing, sla en een mini tomaatje. Daarna biefstukpuntjes die al een paar uur in een saus lagen, verder gebakken aardappelen, en een ondefinieerbare koolsmurrie. Als dessert 3 bolletjes schepijs (met wat slagroom).
Kortom , het was het gaarkeuken niveau. Het restaurant is van naam aan het veranderen !
suuske2 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De kaart zag er veelbelovend uit maar het eten viel enorm tegen. Als voorgerecht de zalmcarpaccio maar die was nog bevroren toen hij werd geserveerd. De ijskristallen lagen er gewoon bovenop. Als hoofdgerecht de tonijnsteak en lamsvlees. Beide niet bijzonder en droog, de groenten waren bij beid gerechten exact hetzelfde en erg doorgekookt. Al met al geen goed visitekaartje afgegeven, jammer van ons weekendje veluwe.
cobien .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We hadden gelukkig de tijd dus maakte het ons niet uit maar het duurde wel lang voordat onze drankjes en daarna het eten op tafel kwam. Maar het smaakte perfect dus dat maakte alles goed. De inrichting vinden wij te zakelijk en te koel. Misschien kan daar nog wat aan gedaan worden? Toch willen we nog eens terug komen.
ginekebosch .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het eten was niet goed van kwaliteit.
Zalm en eend kregen zelfde sausje . De tonijn was taai en droog. De groente veel te gaar en de aardappels te vet.
Dat viel echt tegen.
De bediening in eerste instantie stug maar later heel vriendelijk
leendersrb .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het was helaas wat rustig maar verder zijn we top bediend. Het eten was heel goed. Een goed restaurant met een ongedwongen sfeer.
willekegerritsen .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We zijn hartelijk ontvangen. Voordat wij aan rafel plaats hadden genomen, werd ons drinken al opgenomen....
Brood werd geserveerd bij het voorgerecht.
Gelukkig kregen de kinderen hun gericht direct met ons voorgerecht, zodat zij niet al te lang moesten wachten.
Ons voorgerecht was goed!
Het hoofdgerecht was redelijk.
Dessert was goed.
Als ik alles bij elkaar optel hebben wij het goed gehad, maar niet geweldig.
mandyberkhout .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Lekker gegeten, super bediening! Veel keus en meer dan genoeg. Voor een lekkere simpele hap perfect!! Leuke jonge meiden die hard werken!
Harry En Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het was ronduit belachelijk dat wij op zaterdag om 18.00u binnen kwamen en in dit, qua ruimte, grote restaurant alleen waren en dit zo is gebleven totdat we weg gingen. Erg ongezellig. De AH- menukaart was erg beperkt en toevallig totaal niet onze smaak. Na dit alles besloten wij dan ook om weg te gaan. Maar toen kwam de ober in actie. Hij kreeg voor elkaar dat wij een keuze konden maken van de gangbare menukaart. Omdat we deze uiterst vriendelijke en behulpzame ober niet voor zijn hoofd wilden stoten hebben wij een keuze gemaakt van deze kaart. Het bestelde was echt niet meer waard als een 7 maar de ober heeft beslist een 10 verdient. Die heeft er alles aangedaan om ons etentje toch nog wat op te vrolijken.
Sporty711 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Eten was weer prima. We misten alleen het stokbroodje met boter dat we de vorige keer wel bij de soep kregen. Bediening was heel vriendelijk. Men wacht netjes een tijdje tussen de gangen. Men mag wel iets alerter zijn als glazen leeg zijn. Kortom: prima locatie en prijs/kwaliteitsverhouding!
jurrienburger .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
AH aanbieding menu soep, vlees of vis, toetje. Netjes verzorgt, goede uitleg. menu goed samengesteld in zijn geheel voldoende