Over het restaurant Restaurant L’ Unie

Restaurant L'Unie serveert heerlijke Hollandse en Franse gerechten op ambachtelijke wijze gemaakt met streek- en seizoensgebonden producten. Alle gerechten komen uit eigen keuken. Je bent welkom voor ontbijt, (zakelijke) lunch en diner. Voor groepen zijn er veel mogelijkheden met heerlijke buffetten of uitgeserveerde diners. Gratis parkeren rondom het restaurant.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant L’ Unie

NS Station Waddinxveen - Bus Lijn 175 Rotterdam Alexander - Waddinxveen
  • Kom je met de auto?
    Vlakbij de brug en De Gouwe. Gratis parkeren.

Dagelijks 08:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant L’ Unie

Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hadden tafel 100 en de stoelen waren erg doorgezakt. Het was erg jammer dat er geen extra groenten bij de gerechten werd geserveerd, de groenten die op het bord bij de visgerechten (bij vier van de zes personen) lag was minimaal. Bij de entrecote en bij de patrijs was het bord goed voorzien van groenten.
Een bakje sla zou zeer welkom zijn geweest en daarmee zou de tafel ook wat meer zijn aangekleed.
Bvanhelden .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ontvangst en bediening doen hun uiterste best het je naar hun zin te maken. De wachttijd was met het voorgerecht wat lang maar er werd keurig excuus aangeboden. Verder alleen maar goed
marionluiten .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
9-10-2017 Zondagavond 19.00 uur gezellig met ons eigen gezinnetje bij Hotel de Unie - Waddinxveen aan tafel gegaan om met de spaarkaarten van Goods for Foods (spaaractie van lokale middenstand + horeca) een 2e gangen diner te nuttigen (2e gratis). Vooraf kregen wij van het huis een broodmandje met heerlijk vers bruin brood met gezouten roomboter en er stond een klein potje met mini augurkjes erbij, vonden wij een beetje apart, maar voor de verandering best lekker! Fles witte droge wijn besteld en we kregen er "gratis" een karaf kraanwater met ijsblokjes bij. Prijs van een fles wijn in een restaurant vinden wij toch altijd maar aan de hoge kant, maar goed we waren nu met 4 wijndrinkers, dus toch maar gedaan! Als voorgerecht uiensoep met kaascrouton (heerlijke donkerbruine uiensoep, zoals hij moet zijn) en een tomatensoep die volgens mij ook prima van smaak was en een carpaccio met van die heerlijke truffeldressing. Als hoofdgerecht entrecote en een pannenkoek met appel/kaas/spek
besteld, allebei om aan te raden. Als nagerecht hangop en dame blanche besteld, beide leuk gepresenteerd en goed van smaak. Als afsluiter nog even lekker een bakkie koffie en moesten we concluderen, dat het een gezellige en goed verzorgde avond was in een prettige ambiance en een vriendelijke bediening, dus voor herhaling vatbaar!

Marion Luiten
Patty L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten bij hotel de Unie was niet slecht, maar ook niet heel bijzonder. Ik vind de prijs iets te hoog voor wat je er voor krijgt.
sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima geweest, gaan zeker nog eens.
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met z'n tweeën lekker gegeten bij de Unie van de goods en food zegels. De spareribs en schnitzel genomen en beide waren erg goed.
erikarnoo7a .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima gegeten (2-gangenmenu) en ruim voldoende zodat je niet met een hongerig gevoel naar huis gaat.
Bediening netjes en beleefd maar ook tijd voor een persoonlijk woordje.
marion_slagboom .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We werden heel gastvrij ontvangen en op onze wenken bediend. Het eten was heerlijk en zag er aantrekkelijk uit. Ook de sfeer van het restaurant was gezellig. We komen hier zeker nog een keer en zullen het bij vrienden en bekenden aanbevelen.
Nancy S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken.
De bediening netjes en ruime keuze op de kaart.
En je zit er gezellig.
Kortom een goed restaurant.
erikarnoo7a .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
eten was prima en ruim voldoende, wij hadden een 2 gangen menu.
reserveren via de site was niet helemaal goed gegaan, zij hadden de verkeerde tijd op de reservering
Beste Marianne,

Hartelijk dank voor de recensie en de punten.

Met vriendelijke groet,

Team L'Unie
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekkere hamburgers XL gegeten en heerlijke knapperige pannenkoeken. Voordelig met de GoodsnFoods-kaarten. Heel kindvriendelijke bediening. Prima etentje met ons gezin.
Beste Marianne,

Hartelijk dank voor de recensie en de punten

Team L'Unie
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het eten wat we opgediend kregen was heerlijk, compliment aan de kok. Over de service zijn we echter niet te spreken! Het duurde allemaal heel lang voordat het eten opgediend werd, er was niet nagedacht over het serveren van het voorgerecht met het kindermenu, de witte wijn werd zo op tafel gezet zonder koeler, na de derde poging hadden we de goede rekening pas, door alle rekeningen klopte het in de kassa niet meer dus afrekenen duurde even! Al met al een teleurstellend verjaardags etentje van 3 uur! Dit alles zonder enige tegemoetkoming, maar alleen de woorden het is druk en we hebben nieuw personeel!Voor ons niet voor herhaling vatbaar!
Beste Jaqueline,

Hartelijk dank voor de positieve recensie over het eten. Daar zijn wij erg trots op. Jammer dat het met betalen te lang duurde. Onze excuses daarvoor. We hebben dit met ons personeel besproken en vanaf heden hebben wij een extra pinautomaat om deze problemen te voorkomen. We hopen stiekem toch dat jullie nog een keer komen genieten, bijvoorbeeld van de onbeperkte spare ribs op vrijdag.

Met vriendelijke groet,

Directie restaurant L'Unie
Sonny B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijke Gamba's met knoflook gegeten in De Unie. Mijn collega had een cordon blue, die prima was... iets meer kaas misschien. De bediening was vriendelijk en ze hebben een nieuwe huiswijn die zeer lekkeris
alex7 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Vergane glorie in een doodse zijstraat in het centrum van Waddinxveen. De inrichting is bij elkaar geraapt en doet troosteloos aan, er zat nog kerstversiering om de lamp? Bediening merkt je bij binnenkomst niet op en zit achterin de zaak een beetje af te wachten. Wij kwamen binnenvallen voor een snelle lunch en aten vloerbrood met Holtkamp kroketten voor € 8,50 en daarbij een kleine salade met tagliatelle slierten? We kennen de omgeving niet, maar er zijn vast betere zaken te vinden in het centrum.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Met 2e kerstdag hier gegeten. Het eten was aardig maar niet echt een kerstmenu waardig. Eerder waar dit restaurant voor bekend staat: business hotel gasten. Eten was in orde maar miste net de correcte kerst touch. Voorgerecht met zalm was leuk bedacht maar de zalm zelf werd een beetje te veel naar de achtergrond verdrongen, pompoen soep smaakte eerder naar tomaten en was extreem zout, hoofgerecht was in orde. Wijn was standaard zoals men deze in een goede supermarkt kan kopen. Prijs kwaliteit voor het 4 gangen menu matig. Service was ok door de aandacht welke men schonk, jammer dat de bediening een iets mindere kerst uitstraling toonde (te joviaal) en de etiquette niet op orde had. Décor typisch een hotel uitstraling, kale tafel, weinig kerstsfeer. Jammer mede omdat het bijbehorende hotel goede recensies heft (leukste hotel van Nederland)
Jck10 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
ik kom hier geregeld aanwaaien voor een broodje of diner. De carpaccio (met heerlijke dressing) en de biefstuk (precies zo medium als ik het lekker vind) zijn mijn favoriet! De club sandwich en salades zijn ook erg lekker. De bediening vind ik erg enthousiast en gezellig. Het huiselijke en ruime is wat me ook erg aanspreekt (tafels staan niet zo dicht op elkaar)
moontje58 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Met een jubileum met familie een high-tea geweest. Tafels niet leuk opgedekt, met 30 personen kregen we 15 droge scones (geen cream of marmelade erbij), goedkope koekjes (Jan Hagel e.d.) goedkoop zeebanket, géén bonbon erbij, geen servetten of kleden of lopers op tafel, lauwe thee. Na 1,5 uur werden de kop en schotels weggehaald en kwamen ze vragen wat we wilde drinken. Schijnbaar hadden ze nog niet genoeg verdient.
( á € 18,50 pp). Hier dus Nooit Meer!!