Restaurant L’ Unie

Kerkweg-Oost 226 2741 HA Waddinxveen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant L’ Unie

Restaurant L'Unie serveert heerlijke Hollandse en Franse gerechten op ambachtelijke wijze gemaakt met streek- en seizoensgebonden producten. Alle gerechten komen uit eigen keuken. Je bent welkom voor ontbijt, (zakelijke) lunch en diner. Voor groepen zijn er veel mogelijkheden met heerlijke buffetten of uitgeserveerde diners. Gratis parkeren rondom het restaurant.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant L’ Unie

NS Station Waddinxveen - Bus Lijn 175 Rotterdam Alexander - Waddinxveen
  • Kom je met de auto?
    Vlakbij de brug en De Gouwe. Gratis parkeren.

Dagelijks 08:00 - 21:00

• Cheque , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant L’ Unie

Piet H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten super geregeld en alles zeer vriendelijk
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Alles stond klaar toen we kwamen met 14 personen. Lange gezellige tafel. Goed gegeten en allemaal tegelijk. Vriendelijke bediening. Te vreden over het geheel.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Restaurant de Unie in Waddinxveen is vernieuwd. We hebben daar genoten van een prima pettig geprijst driegangenmenu. De staf doet erg zijn best om je op je gemak te stellen. Vriendelijke bediening en goed eten. Als hoofdgerecht hebben we gekozen voor de lekker gebakken slibtongetjes met verse groenten en de steak met huisgemaakte stroganofsaus. Heerlijk met de eigen gemaakte frites.
Inez H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
We hebben lekker gegeten en werden leuk geholpen
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten carpaccio super zoals het hoort goed koud en bord ook koud ! Bij veel restaurants krijg je lauwe carpaccio. Schnitzel past net op je bord !!!!! Echt een aanrader.
René Z.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten was heerlijk, goede sfeer en de bediening (Sandra) was erg scherp, oplettend en servicegericht. Prima tent om nog eens naar terug te gaan, ook buiten de Iens Festivalweek.
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij hebben gisteravond voor het eerst hier gegeten, maar zeker niet voor het laatst.
Heerlijke, krokante eigengemaakte frieten, vlees en vis prima, en heerlijke huiswijn. Absolute aanrader.
Cora L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Goed eten voor een redelijke prijs!
pavami .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Zondag 25 maart samen met mijn echtgenote gedineerd bij L'Unie. Het betrof een aanbieding, een 3-gangen diner voor € 15,95
Na een vriendelijke ontvangst werden we naar ons 2-persoonstafeltje gebracht in het mooie en gezellig ingerichte restaurant. Bij de redelijk geprijsde drankjes werd een mandje bruinbrood met een schijf boter en een bakje met mini augurkjes op tafel gezet. Lekker!
Als voorgerecht bestelden wij een huisgemaakte tomatensoep en een caesarsalade. Beide gerechten smaakten prima. Mijn echtgenote nam als hoofdgerecht sliptong. Het bleken er twee te zijn: goed gebakken en heerlijk van smaak. Er werd een vismesje en een bordje voor de graten bijgeleverd. Ik zelf nam fish and chips. Het bleek te gaan om een heerlijk stuk heekfilet, gepaneerd en lekker krokant gebakken. Bij beide gerechten werd huisgemaakte friet geserveerd, een echte lekkernij! Het verrassingsdessert bleek een mooi opgemaakt bord te zijn met een stukje warme appeltaart, een bolletje vanille-ijs en een flinke toef slagroom. Dit alles bestrooid met een lekkere crumble. Behalve voor het oog was het dessert ook voor de smaakpapillen een -lekkere- verrassing. We sloten het diner af met een kopje koffie.
We zijn na de meevallende rekening betaald te hebben, de zaak verlaten met een voldaan en uitermate tevreden gevoel. We gaan zeker nog eens terug!
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gebruik gemaakt van de 50% korting op je rekening actie van IENS. Wat een leuke aktie en het restaurant behandelt je niet anders dan andere gasten, wat fijn is. Dan kom je nog een terug. De kaart is een cafe kaart met alle standaard gerechten erop, zoals hamburger, sate, spareribs etc. Wij kozen voor de schnitzel. Wat een enorme lap vlees, niet gewoon meer. Heerlijk krokant korstje, echt een smaakvolle schnitzel. Het is een no nonsense restaurant, standaard ingericht, maar wel prima.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten was goed, en ook buiten het Iens-festival om was het niet duur geweest. Het personeel was erg vriendelijk, maar had het duidelijk ook erg druk. De combinatie hotel en gewoon restaurant doet af aan de sfeer.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prima gegeten en heel vriendelijke bediening
Joja K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
We zijn zeer gastvrij ontvangen. Eten was heelijk
Ada K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
erg lekker en gezellig
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Normale prijs is Okay, maar wij hebben met een Iens korting gegeten en dat gaf een zeer goede prijs kwaliteit. Heerlijke zelfgemaakte frites, mooi opgemaakte borden. Kortom prima!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Vanavond voor de 1ste x hier gegeten.
Voiraf een vleesplankje en vistrio.
Hoodfgerecht entrecote en zeebaars.
Was allemaal voirtreffelijk. De huiswijn had iets zwaarder gemogen.
Misschien kunnen jyllie de verlichting wat dimmen. Maak het meer sfeer.
Bediening eas uitstekend.
We komen nog een keer eten.
Dank jullie wel
Jan Paul M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Geen ingewikkelde gerechten maar wel erg lekkere gerechten! Tom Kha Kai was erg smaakvol en helemaal Thais. Lekker grote Schnitzel. Personeel is vriendelijk. Enig kritiek puntje is dat de toetjes misschien wat aan de prijs zijn.
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het eten was goed tot uitstekend, je merkt wel dat het hotel/restaurant was. Vanaf onze tafel keek je zo de hal met toiletdeuren binnen, het bloemetje op tafel was bijna verdroogd en ook de verlichting was hotel lounge achtig. Alhoewel we nog met onze jas aanstonden werd er al gevraagd wat we wilde drinken, daarentegen was de bediening wel uiterst vriendelijk.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De lunch was prima verzorgd met een prettige bediening door een jongedame die zeer adrem en gevat kon reageren. Leuk! De prijs was wel aan de hoge kant vonden we. Wel voor herhaling vatbaar, we hebben ervan genoten.
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Moderne inrichting, ruimte om de tafeltjes heen, leuke bediening. Het eten was goed, maar ik miste toch wat groente. Doe er een schaaltje warme groente en sla bij. De prijs is er hoog genoeg voor.