Over het restaurant Restaurant L’ Unie

Restaurant L'Unie serveert heerlijke Hollandse en Franse gerechten op ambachtelijke wijze gemaakt met streek- en seizoensgebonden producten. Alle gerechten komen uit eigen keuken. Je bent welkom voor ontbijt, (zakelijke) lunch en diner. Voor groepen zijn er veel mogelijkheden met heerlijke buffetten of uitgeserveerde diners. Gratis parkeren rondom het restaurant.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant L’ Unie

NS Station Waddinxveen - Bus Lijn 175 Rotterdam Alexander - Waddinxveen
  • Kom je met de auto?
    Vlakbij de brug en De Gouwe. Gratis parkeren.

Dagelijks 08:00 - 21:00

Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekkere hamburgers XL gegeten en heerlijke knapperige pannenkoeken. Voordelig met de GoodsnFoods-kaarten. Heel kindvriendelijke bediening. Prima etentje met ons gezin.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het eten wat we opgediend kregen was heerlijk, compliment aan de kok. Over de service zijn we echter niet te spreken! Het duurde allemaal heel lang voordat het eten opgediend werd, er was niet nagedacht over het serveren van het voorgerecht met het kindermenu, de witte wijn werd zo op tafel gezet zonder koeler, na de derde poging hadden we de goede rekening pas, door alle rekeningen klopte het in de kassa niet meer dus afrekenen duurde even! Al met al een teleurstellend verjaardags etentje van 3 uur! Dit alles zonder enige tegemoetkoming, maar alleen de woorden het is druk en we hebben nieuw personeel!Voor ons niet voor herhaling vatbaar!
Sonny B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijke Gamba's met knoflook gegeten in De Unie. Mijn collega had een cordon blue, die prima was... iets meer kaas misschien. De bediening was vriendelijk en ze hebben een nieuwe huiswijn die zeer lekkeris
alex7 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Vergane glorie in een doodse zijstraat in het centrum van Waddinxveen. De inrichting is bij elkaar geraapt en doet troosteloos aan, er zat nog kerstversiering om de lamp? Bediening merkt je bij binnenkomst niet op en zit achterin de zaak een beetje af te wachten. Wij kwamen binnenvallen voor een snelle lunch en aten vloerbrood met Holtkamp kroketten voor € 8,50 en daarbij een kleine salade met tagliatelle slierten? We kennen de omgeving niet, maar er zijn vast betere zaken te vinden in het centrum.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Met 2e kerstdag hier gegeten. Het eten was aardig maar niet echt een kerstmenu waardig. Eerder waar dit restaurant voor bekend staat: business hotel gasten. Eten was in orde maar miste net de correcte kerst touch. Voorgerecht met zalm was leuk bedacht maar de zalm zelf werd een beetje te veel naar de achtergrond verdrongen, pompoen soep smaakte eerder naar tomaten en was extreem zout, hoofgerecht was in orde. Wijn was standaard zoals men deze in een goede supermarkt kan kopen. Prijs kwaliteit voor het 4 gangen menu matig. Service was ok door de aandacht welke men schonk, jammer dat de bediening een iets mindere kerst uitstraling toonde (te joviaal) en de etiquette niet op orde had. Décor typisch een hotel uitstraling, kale tafel, weinig kerstsfeer. Jammer mede omdat het bijbehorende hotel goede recensies heft (leukste hotel van Nederland)
Jck10 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
ik kom hier geregeld aanwaaien voor een broodje of diner. De carpaccio (met heerlijke dressing) en de biefstuk (precies zo medium als ik het lekker vind) zijn mijn favoriet! De club sandwich en salades zijn ook erg lekker. De bediening vind ik erg enthousiast en gezellig. Het huiselijke en ruime is wat me ook erg aanspreekt (tafels staan niet zo dicht op elkaar)
moontje58 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Met een jubileum met familie een high-tea geweest. Tafels niet leuk opgedekt, met 30 personen kregen we 15 droge scones (geen cream of marmelade erbij), goedkope koekjes (Jan Hagel e.d.) goedkoop zeebanket, géén bonbon erbij, geen servetten of kleden of lopers op tafel, lauwe thee. Na 1,5 uur werden de kop en schotels weggehaald en kwamen ze vragen wat we wilde drinken. Schijnbaar hadden ze nog niet genoeg verdient.
( á € 18,50 pp). Hier dus Nooit Meer!!