Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Bethlehemweg 2 6222 BM Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Van een kop koffie tot een uitgebreid diner

Vroeger een zaal waar studenten aten, nu een sfeervol restaurant in kasteel Bethlehem. Van een kop koffie 's ochtends tot een uitgebreid diner, hier kun je op elk moment van de dag genieten van heerlijk eten, lekkere drankjes en de rustige en natuurrijke omgeving van Maastricht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Vanaf Station Maastricht met Veolia Buslijn 30 (naar Sittard via Airport), halte Balijeweg. Vanaf Maastricht Noord: 10 minuten lopen. Plan je route via: http://journeyplanner.9292.nl/
  • : Gratis parkeren bij het hotel en in de buurt

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:30 - 10:00
- Diner vanaf 18:00

Zaterdag
- Ontbijt 08.00-11.00
- Diner vanaf 18:00

Zondag Gesloten m.u.v. ontbijt

Jouw recensie over het restaurant Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Lekker gegeten! Personeel moet nog veel leren maar was zeker prima te doen! Mooie locatie! Mooi plafond! Zeer onder de indruk!
Karel L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Uitstekende maaltijd voor een goede prijs. Bediening was buitengewoon attent. Restaurant zou wellicht een wat warmere uitstraling kunnen hebben. Kaarsen waren niet aan en wat kleine zaken kunnen zo'n sfeer al gauw positief beinvloeden.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was goed verzorgd en bovenal het smaakte uitstekend echt een aanrader gezellig ambiance en met goed weer kun je ook buiten zitten
Carin S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede sfeer en uitstekend eten. Restaurant is verbonden aan de hotelschool en wordt gerund door 1e jaars studenten. Eten en service doet niet onder voor een goed restaurant. Een aanrader!
Loe C.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het is een teaching restaurant. Dat weet je vooraf. Personeel is in begin nogal zenuwachtig, maar komt gaande de avond wel los. Mooie gerechten. Jammer dat er een aantal glazen uil waren........dat zou je huis hier niet verwachten
Sophie W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wij kwamen ivm de open dag en werden direct geholpen. Je kon zien dat de leerlingen erg hun best deden. Het eten was heerlijk en het is een prachtige locatie, wij hebben zeker genoten!
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het eten was heerlijk maar de wachttijd voor de 1e gang duurde vrij lang. Omdat we met een grote groep zaten duurde het ook vrij lang voordat iedereen eten had. Het eten zelf was echter heerlijk en we hebben ervan genoten.
Ben E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke lokatie, ontvangst en bediening zeer goed.
Eten smaakvol en lekker, nodigd uit naar nog een keer te komen.
Enige minpunt voor mij was, muntthee in hoog glas zonder oor geserveerd, glas was te heet om te drinken en vast te houden. Werd meteen een nieuwe gebracht met oor. Misschien een tip, ook muntthee altijd in kop met oor te serveren.
C. ..
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Vriendelijke studenten, mooi opgemaakte borden, heerlijke gerechten en wijn, goede sfeer, betaalbaar, kortom zeer geslaagde avond!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Fijne avond gehad, heerlijk gegeten, fijne ambiance.
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk eten en een prima bediening.
Kortom, een restaurant om vaker te bezoeken.
Ook een mooie locatie om heerlijk buiten te eten!
j.zandt2 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
We hadden nog steeds honger erna. Het was erg summier. Slechts twee kleine gangen zonder extra's. Wij vonden het het geld niet waard.
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijke avond gehad. Ondanks dat het pas de derde avond was voor de bediening en de keukenploeg, verliep de hele avond vlekkeloos. Het eten was smaakvol, gezellige sfeer en top bediening.
Zeker een aanrader!
tom V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ik was erg onder de indruk van de gastvrijheid en de kwaliteit van de gerechten. Ik kom hier zeker nog een keer terug (ik hoop ook als student .... )
j.zandt2 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Was erg gezellig en warm onthaal. Is leuk om de keuken te zien werken. Sfeer is goed en de gerechten zijn lekker van smaak.
powerleen .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Erg leuke bediening door studenten Hotelschool, soms wat onhandig maar met zeer veel aandacht en vriendelijkheid. Gerechten waren ok, smakelijk, maar beetje braaf en werden in hoog tempo aangevoerd. Tip: besteed ook aandacht aan de achtergrondmuziek, mag best wat uitgesprokener (rustig klassiek, warme jazz), misschien samen met studenten conservatorium?
Nine B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
We hebben genoten van het 4 gangen menu in de kasteeltuin. Alles was ruim voldoende. Wijn arrangement vonden wij niet altijd passend bij de gerechten, alhoewel er goede wijn geschonken wordt. Ontvangst en bediening door de studenten van de Hogere Hotelschool was informeel en onderhoudend. Leuk te zien hoe jonge mensen bezig zijn het vak te leren. Een aanrader!!
ernst.loendersloot .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een aanrader is dit pareltje in de landgoederenzone van Maastricht.

Een fantastich uitzicht op de slotgracht en verrukkelijk eten op je bord.

Aanrader is het wijn-arrangement (maar zorg dat er een BOB is want er wordt ruim ingeschonken).

Rob S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Leuke omgeving om in een teaching hotel, hotel school Maastricht, te verblijven. De kwaliteit van het eten is zonder meer goed te noemen. de borden zijn goed opgemaakt en het smaakt prima.
Aangezien het een leeromgeving betreft hadden we niet dezelfde eisen als in een gewoon restaurant maar wat ons opviel is dat de leerlingen hier erg aan hun lot werden overgelaten. er liep genoeg senior management rond maar basis handelingen (wijn inschenken, wijn op tijd bij het gerecht, tafel uithalen, etc) was voor velen een eerste keer. zonder goede briefing is het bijna onmogelijk om het goed te doen maar vooral om er iets van te leren. Persoonlijk erg jammer omdat de Opleiding erg goed staat aangeschreven.
wagt .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
De zon scheen heerlijk op het prachtige terras achter het hotel. Even waande wij ons in Frankrijk. Dit gevoel werd sterker bij het uitserveren van de gerechten.
Wat een heerlijke proeverij. Drie gangetjes met bijpassende wijn. Onze mini vakantie kan beginnen. Wij hebben genoten. De prijs.....bijna onmogelijk !
Leren, werken, vakantievieren. Studenten ga zo door !