Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Bethlehemweg 2 6222 BM Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Van een kop koffie tot een uitgebreid diner

Vroeger een zaal waar studenten aten, nu een sfeervol restaurant in kasteel Bethlehem. Van een kop koffie 's ochtends tot een uitgebreid diner, hier kun je op elk moment van de dag genieten van heerlijk eten, lekkere drankjes en de rustige en natuurrijke omgeving van Maastricht.

Meer informatie over restaurant Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Vanaf Station Maastricht met Veolia Buslijn 30 (naar Sittard via Airport), halte Balijeweg. Vanaf Maastricht Noord: 10 minuten lopen. Plan je route via: http://journeyplanner.9292.nl/
  • : Gratis parkeren bij het hotel en in de buurt

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:30 - 10:00
- Diner vanaf 18:00

Zaterdag
- Ontbijt 08.00-11.00
- Diner vanaf 18:00

Zondag Gesloten m.u.v. ontbijt

Jouw recensie over het restaurant Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
lekker gegeten ; verzorgde en relaxte bediening, prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed, een topper ; wij komen terug
Han J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
@Teaching Hotel: Wij kozen het vijfgangenmenu dat heerlijk was en dat we in de prachtige kasteeltuin mochten genieten. Bij het opnemen van de bestelling werd echter niet gevraagd naar onze voorkeur voor het dessert (kaas of zoet). Toen één van de gasten na de vierde gang aangaf graag kaas te willen, werd gezegd dat dit niet meer kon omdat het dessert al klaarstond. Na veel gedoe toch opgelost. Bij het afrekenen moesten we erg lang aanschuiven bij de kassa, waarom niet gewoon aan tafel afrekenen? De sommelier gaf graag en uitgebreid uitleg. We hebben erg genoten!
@iens.nl: De vraag over wachttijd klopt niet. Moet zijn: "Precies goed - Iets te snel - Iets te langzaam - Veel te snel - Veel te langzaam".
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Het Teaching Hotel is gelegen in een prachtige kasteelomgeving als onderdeel van de Hotel Managementschool Maastricht. Het is een prima locatie. De studenten doen zeer hun best om het naar je zin te maken.
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Studenten traden ons gastvrij tegemoet. Ze konden redelijk de verschillende wijnen duiden en toelichting geven bij de gerechten. Gerechten werden smaakvol op de borden geserveerd. Lust voor oog en smaakpapillen.
Leon C.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk gegeten, aan een voordelige prijs. Gerechten waren van top-niveau.
Het waren de eerstejaarsstudenten die het onthaal en de bediening verzorgden. Het was hun allereerste werkdag in het restaurant, vandaar dat alles wat moeizaam en stuntelig verliep. Maar ze moeten uiteraard de kans krijgen om het te leren.
Zeker voor herhaling vatbaar.
saskia V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
erg lekker gegeten en de bediening was zeer vriendelijk en professioneel, ook al zijn het nog studenten,
we hebben gegeten met een gezin (leeftijd, 10,12, en 15) en doordat het tempo prima was lukte het om het hele 4 gangen diner voor hen ook acceptabel te houden, en ondanks andere gerechten dan ze normaal eten, ging het er bijna allemaal goed in
Mirella W.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Het uithalen van de gerechten mag iets vlotter en als men lege glazen ziet, mag er eerder gevraagd worden naar nog een drankje.
henk D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Fijne sfeer, de bediening deed er alles aan om het naar de zin te maken.Het was heel professioneel ondanks het feit dat ze pas in februari aan hun opleiding begonnen waren. Over de prijs/kwaliteitsvertoning kunnen we geen oordeel geven,omdat het een cadeau was van onze kinderen.Na afloop van het diner heeft en heel aardige jongeman ons nog rondgeleid door de hotelkamers..SUper. We zullen dit zeker bij vrienden/?familie aanbevelen .
Ps onze dochter Alexandra de Buck heeft ca 25 jaar geleden ook aande Hotelschool Maastricht gestudeerd.
Anneke en Henk de Buck
Ben E.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Bediening was voortreffelijk, het diner was zeer lekker en de porties waren zeer goed samengesteld, zodat je niet een vol gevoel kreeg, zodoende kon je van alle gerechten genieten.
Lars H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vriendelijke studenten, leuk om hun verhalen te horen, open en gastvrij personeel. Kinderen mochten in de keuken kijken, aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten was zeer goed en ik kom zeker terug. In de zomer kun je buiten eten op het kasteelterras.
Ik had wel een klacht over de temperatuur in het restaurant, het was te koud. Omdat de airco niet uit kon (in maart) hebben ze de roosters afgedekt met doeken en daarna zijn wij nog verhuisd naar een andere tafel. Maar ik had het inmiddels zo koud gekregen dat ik mijn jas maar heb aangedaan.
Ik had het Chateau Bethlehem trouwens nog nooit gezien terwijl ik er al 30 jaar regelmatig op een paar honderd meter afstand langs kom, het was het een buitengewone ontdekking.
Myriam L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
wij weten dat het gaat om leerlingen die bedienen, maar misschien moet er wat meer controle zijn door de leerkracht in die zin dat de eerste dienster uitleg gaf bij de apero hapjes en vermeldde dat het om amandelen met suiker ging terwijl ik zeker wist dat dit niet kon. Toen ik beter keek en proefde en een 2de dienster uitleg vroeg , gaf ze ons een correct antwoord na verificatie met de chef! Ik had nl nog nooit geroosterde gezouten tuinbonen gegeten en vond die best lekker!
De witte wijn was niet koel geserveerd! De yoghurt en het fruit in de glaasjes van het ontbijt zouden op wat ijs mogen staan (voedingshygiëne) en dit is ook smakelijker om eten als je die fris bediend krijgt.
Kleine zaken waaraan makkelijk kan verholpen worden maar voor de rest was alles prima hoor!
OscarDusschooten .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Erg leuk: eerstejaars studenten die worden opgeleid in een prachtig vak in een boeiende wereld!
Natuurlijk is er hier en daar best een keer iets aan te merken (de inrichting mag wat sfeervoller bijvoorbeeld) maar het enthousiasme van de jongelui maakt alles meer dan goed!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Ik vond de lunch prima, alleen jammer dat in alle gangen zuurkool zat. Keuze beperkt als je daar niet van houdt. Verder vond ik de combinatie zuurkool paddestoelen en vis ook opmerkelijk. Niet echt een lekkere combi. De lunch was verder prima klaargemaakt. T zag er goed uit. Bediening was ook erg oplettend.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Zeer vriendelijk attente bediening van begin tot eind en zeer goede keuken. Een aanrader voor iedereen die van goed eten en een mooie restaurant ervaring houdt.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Maandmenu was goed, de uitvoering van de gerechten was veel beter dan de menukaart doet verwachten, echter de haas in de hazenpeper was iets te droog.
Vriendelijke bediening in wat kale omgeving.
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ondanks dat we tussen de gerechten soms wat (te) lang moesten wachten en de bijbehorende wijn derhalve al bijna genuttigd was voordat het gerecht arriveerde: wij zijn sik tevreden. De jeugd deed zijn/haar uiterste best. Leuk dat de chefkok aan het einde van de avond nog even langs alle tafeltjes liep om uitleg te geven en eventuele tips te ontvangen.
Wij komen weer.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Tijdens open dag van de Hotelschool. Prima bediening door de studenten. Ook gelegenheid om vragen te stellen over de studie en de school.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We hebben genoten van de culinaire gerechten en wijnen .Jammer dat we vlak bij de airco zaten
Luka J.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Uitleg over de gerechten was niet compleet (truffel in de ravioli was niet gemeld).
Wij zaten dicht bij de keuken, hoorden wat de kok zei en zagen op het scherm wat de leerlingen deden. Is niet voor gedaan bij de kok, waardoor wij drie lepels soep in ons bord gegoten kregen en de oesterzwammen niet gaarden.