Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Bethlehemweg 2 6222 BM Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Van een kop koffie tot een uitgebreid diner

Vroeger een zaal waar studenten aten, nu een sfeervol restaurant in kasteel Bethlehem. Van een kop koffie 's ochtends tot een uitgebreid diner, hier kun je op elk moment van de dag genieten van heerlijk eten, lekkere drankjes en de rustige en natuurrijke omgeving van Maastricht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Vanaf Station Maastricht met Veolia Buslijn 30 (naar Sittard via Airport), halte Balijeweg. Vanaf Maastricht Noord: 10 minuten lopen. Plan je route via: http://journeyplanner.9292.nl/
  • : Gratis parkeren bij het hotel en in de buurt

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:30 - 10:00
- Diner vanaf 18:00

Zaterdag
- Ontbijt 08.00-11.00
- Diner vanaf 18:00

Zondag Gesloten m.u.v. ontbijt

Jouw recensie over het restaurant Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Els V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Ik vond de lunch prima, alleen jammer dat in alle gangen zuurkool zat. Keuze beperkt als je daar niet van houdt. Verder vond ik de combinatie zuurkool paddestoelen en vis ook opmerkelijk. Niet echt een lekkere combi. De lunch was verder prima klaargemaakt. T zag er goed uit. Bediening was ook erg oplettend.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Zeer vriendelijk attente bediening van begin tot eind en zeer goede keuken. Een aanrader voor iedereen die van goed eten en een mooie restaurant ervaring houdt.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Maandmenu was goed, de uitvoering van de gerechten was veel beter dan de menukaart doet verwachten, echter de haas in de hazenpeper was iets te droog.
Vriendelijke bediening in wat kale omgeving.
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ondanks dat we tussen de gerechten soms wat (te) lang moesten wachten en de bijbehorende wijn derhalve al bijna genuttigd was voordat het gerecht arriveerde: wij zijn sik tevreden. De jeugd deed zijn/haar uiterste best. Leuk dat de chefkok aan het einde van de avond nog even langs alle tafeltjes liep om uitleg te geven en eventuele tips te ontvangen.
Wij komen weer.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Tijdens open dag van de Hotelschool. Prima bediening door de studenten. Ook gelegenheid om vragen te stellen over de studie en de school.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We hebben genoten van de culinaire gerechten en wijnen .Jammer dat we vlak bij de airco zaten
Luka J.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Uitleg over de gerechten was niet compleet (truffel in de ravioli was niet gemeld).
Wij zaten dicht bij de keuken, hoorden wat de kok zei en zagen op het scherm wat de leerlingen deden. Is niet voor gedaan bij de kok, waardoor wij drie lepels soep in ons bord gegoten kregen en de oesterzwammen niet gaarden.
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Nog veel kennis en ervaring op te doen én luisteren naar de klant. Inrichting is sober in verhouding met uitstraling van het gebouw. Hoewél veel personeel (in opleiding) aanwezig tóch lange wachttijd met serveren drankjes en wijn. Wijnkennis is zéker voor verbetering vatbaar!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Lekker gegeten! Personeel moet nog veel leren maar was zeker prima te doen! Mooie locatie! Mooi plafond! Zeer onder de indruk!
Karel L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Uitstekende maaltijd voor een goede prijs. Bediening was buitengewoon attent. Restaurant zou wellicht een wat warmere uitstraling kunnen hebben. Kaarsen waren niet aan en wat kleine zaken kunnen zo'n sfeer al gauw positief beinvloeden.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was goed verzorgd en bovenal het smaakte uitstekend echt een aanrader gezellig ambiance en met goed weer kun je ook buiten zitten
Carin S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede sfeer en uitstekend eten. Restaurant is verbonden aan de hotelschool en wordt gerund door 1e jaars studenten. Eten en service doet niet onder voor een goed restaurant. Een aanrader!
Loe C.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het is een teaching restaurant. Dat weet je vooraf. Personeel is in begin nogal zenuwachtig, maar komt gaande de avond wel los. Mooie gerechten. Jammer dat er een aantal glazen uil waren........dat zou je huis hier niet verwachten
Sophie W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wij kwamen ivm de open dag en werden direct geholpen. Je kon zien dat de leerlingen erg hun best deden. Het eten was heerlijk en het is een prachtige locatie, wij hebben zeker genoten!
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het eten was heerlijk maar de wachttijd voor de 1e gang duurde vrij lang. Omdat we met een grote groep zaten duurde het ook vrij lang voordat iedereen eten had. Het eten zelf was echter heerlijk en we hebben ervan genoten.
Ben E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke lokatie, ontvangst en bediening zeer goed.
Eten smaakvol en lekker, nodigd uit naar nog een keer te komen.
Enige minpunt voor mij was, muntthee in hoog glas zonder oor geserveerd, glas was te heet om te drinken en vast te houden. Werd meteen een nieuwe gebracht met oor. Misschien een tip, ook muntthee altijd in kop met oor te serveren.
C. ..
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Vriendelijke studenten, mooi opgemaakte borden, heerlijke gerechten en wijn, goede sfeer, betaalbaar, kortom zeer geslaagde avond!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Fijne avond gehad, heerlijk gegeten, fijne ambiance.
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk eten en een prima bediening.
Kortom, een restaurant om vaker te bezoeken.
Ook een mooie locatie om heerlijk buiten te eten!
j.zandt2 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
We hadden nog steeds honger erna. Het was erg summier. Slechts twee kleine gangen zonder extra's. Wij vonden het het geld niet waard.