Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Bethlehemweg 2 6222 BM Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Van een kop koffie tot een uitgebreid diner

Vroeger een zaal waar studenten aten, nu een sfeervol restaurant in kasteel Bethlehem. Van een kop koffie 's ochtends tot een uitgebreid diner, hier kun je op elk moment van de dag genieten van heerlijk eten, lekkere drankjes en de rustige en natuurrijke omgeving van Maastricht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Vanaf Station Maastricht met Veolia Buslijn 30 (naar Sittard via Airport), halte Balijeweg. Vanaf Maastricht Noord: 10 minuten lopen. Plan je route via: http://journeyplanner.9292.nl/
  • : Gratis parkeren bij het hotel en in de buurt

Maandag t/m Vrijdag

- Diner vanaf 18:00

Zondag Gesloten m.u.v. ontbijt

Ben E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke lokatie, ontvangst en bediening zeer goed.
Eten smaakvol en lekker, nodigd uit naar nog een keer te komen.
Enige minpunt voor mij was, muntthee in hoog glas zonder oor geserveerd, glas was te heet om te drinken en vast te houden. Werd meteen een nieuwe gebracht met oor. Misschien een tip, ook muntthee altijd in kop met oor te serveren.
C. ..
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Vriendelijke studenten, mooi opgemaakte borden, heerlijke gerechten en wijn, goede sfeer, betaalbaar, kortom zeer geslaagde avond!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Fijne avond gehad, heerlijk gegeten, fijne ambiance.
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk eten en een prima bediening.
Kortom, een restaurant om vaker te bezoeken.
Ook een mooie locatie om heerlijk buiten te eten!
j.zandt2 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
We hadden nog steeds honger erna. Het was erg summier. Slechts twee kleine gangen zonder extra's. Wij vonden het het geld niet waard.
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijke avond gehad. Ondanks dat het pas de derde avond was voor de bediening en de keukenploeg, verliep de hele avond vlekkeloos. Het eten was smaakvol, gezellige sfeer en top bediening.
Zeker een aanrader!
tom V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ik was erg onder de indruk van de gastvrijheid en de kwaliteit van de gerechten. Ik kom hier zeker nog een keer terug (ik hoop ook als student .... )
j.zandt2 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Was erg gezellig en warm onthaal. Is leuk om de keuken te zien werken. Sfeer is goed en de gerechten zijn lekker van smaak.
powerleen .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Erg leuke bediening door studenten Hotelschool, soms wat onhandig maar met zeer veel aandacht en vriendelijkheid. Gerechten waren ok, smakelijk, maar beetje braaf en werden in hoog tempo aangevoerd. Tip: besteed ook aandacht aan de achtergrondmuziek, mag best wat uitgesprokener (rustig klassiek, warme jazz), misschien samen met studenten conservatorium?
Nine B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
We hebben genoten van het 4 gangen menu in de kasteeltuin. Alles was ruim voldoende. Wijn arrangement vonden wij niet altijd passend bij de gerechten, alhoewel er goede wijn geschonken wordt. Ontvangst en bediening door de studenten van de Hogere Hotelschool was informeel en onderhoudend. Leuk te zien hoe jonge mensen bezig zijn het vak te leren. Een aanrader!!
ernst.loendersloot .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een aanrader is dit pareltje in de landgoederenzone van Maastricht.

Een fantastich uitzicht op de slotgracht en verrukkelijk eten op je bord.

Aanrader is het wijn-arrangement (maar zorg dat er een BOB is want er wordt ruim ingeschonken).

Rob S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Leuke omgeving om in een teaching hotel, hotel school Maastricht, te verblijven. De kwaliteit van het eten is zonder meer goed te noemen. de borden zijn goed opgemaakt en het smaakt prima.
Aangezien het een leeromgeving betreft hadden we niet dezelfde eisen als in een gewoon restaurant maar wat ons opviel is dat de leerlingen hier erg aan hun lot werden overgelaten. er liep genoeg senior management rond maar basis handelingen (wijn inschenken, wijn op tijd bij het gerecht, tafel uithalen, etc) was voor velen een eerste keer. zonder goede briefing is het bijna onmogelijk om het goed te doen maar vooral om er iets van te leren. Persoonlijk erg jammer omdat de Opleiding erg goed staat aangeschreven.
wagt .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
De zon scheen heerlijk op het prachtige terras achter het hotel. Even waande wij ons in Frankrijk. Dit gevoel werd sterker bij het uitserveren van de gerechten.
Wat een heerlijke proeverij. Drie gangetjes met bijpassende wijn. Onze mini vakantie kan beginnen. Wij hebben genoten. De prijs.....bijna onmogelijk !
Leren, werken, vakantievieren. Studenten ga zo door !
janvanlith .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hebben genoten van een geweldige lunch. Puik.
De bediening was tot en met het hoofdgerecht uitstekend. Daarna werd er nauwelijks meer naar ons omgekeken en we moesten zelfs naar binnen (we zaten wegens het goede weer in de tuin) om koffie te bestellen. Dat was qua bediening dus slecht, vandaar een 7.
Groet van Jan van Lith
bram.bredius .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Wij werden leuk ontvangen en hebben heerlijk gegeten,ook werd rekening gehouden met dieet wensen. Een aanrader en komen zeker terug als we in Maastricht zijn.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Attente ontvangst op deze bijzondere locatie. Jassen in een nis bij het raam ophangen oogt wel wat provisorisch. Restaurant als leeromgeving betekent veel 'personeel', en dat doet bijzonder zijn best om het je naar de zin te maken, dus over aandacht niet te klagen. Mooi verzorgde gerechtjes, goed toegelicht en met een mooi bijpassende wijn. Voor 4-gangen met wijnen en water kwamen we rond de 110 euro voor twee personen. Wel iets goedkoper dan in een gewoon restaurant, maar bepaald geen oneerlijke concurrentie. Om te onthouden!
jos.kester .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Gisteravond in restaurant L´Etoile van Teaching Hotel Chateau Bethlehem weer eens in een natuurlijke sfeer kunnen genieten van mooie gerechten, passende wijnen en heldere toelichting, verzorgd door passievolle professionals in spe. Een geweldige prijs-kwaliteit verhouding. En dan ook nog in het besef dat je bijdraagt aan een mooi doel, jonge mensen een rijke leeromgeving bieden.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Een bijzonder mooie en gastvrije locatie en ontvangst. Heerlijk gegeten en ook prachtig opgediend.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, met oog voor detail en bereid tot een leuk gesprek.
Genoten van een viergangendiner met verrassende combinaties.
We zouden zo weer terug gaan.
Haarenmea .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Haute cuisine! Met een heerlijk wijnproefarrangement voor slechts € 6,50. Het restaurant is al enkele jaren gevestigd in een modern designachtig decor. Dat zou wat ons betreft wat intiemer en warmer van inrichting mogen zijn. De leerlingen van de hotelschool doen hun uiterste best om de bediening etc. op een hoog professioneel niveau uit te voeren. Dat lukt niet altijd, maar heeft daardoor wel weer zijn charme.
manou.ijpelaar .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het zalm gerecht met het olijvencakeje vond ik het lekkerst. De overige gerechten waren ook goed, maar het zalm gerecht blonk echt uit. Verder was de service wat minder door de drukte misschien. Het vergeten van drank en eten dat wat later op tafel stond. Toch vonden wij dit niet heel erg. Het decor vond ik heel goed. Het decor in het restaurant paste er precies bij en ook de borden waren mooi opgemaakt.