Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Bethlehemweg 2 6222 BM Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Van een kop koffie tot een uitgebreid diner

Vroeger een zaal waar studenten aten, nu een sfeervol restaurant in kasteel Bethlehem. Van een kop koffie 's ochtends tot een uitgebreid diner, hier kun je op elk moment van de dag genieten van heerlijk eten, lekkere drankjes en de rustige en natuurrijke omgeving van Maastricht.

Meer informatie over restaurant Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Vanaf Station Maastricht met Veolia Buslijn 30 (naar Sittard via Airport), halte Balijeweg. Vanaf Maastricht Noord: 10 minuten lopen. Plan je route via: http://journeyplanner.9292.nl/
  • : Gratis parkeren bij het hotel en in de buurt

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:30 - 10:00
- Diner vanaf 18:00

Zaterdag
- Ontbijt 08.00-11.00
- Diner vanaf 18:00

Zondag Gesloten m.u.v. ontbijt

Jouw recensie over het restaurant Restaurant L'Etoile (onderdeel van het Teaching Hotel Chateau Bethlehem)

Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Wij hebben hier van een lunch genoten voorafgaand een open dag. Kregen hierbij een goed beeld van het teaching hotel en werden met enthousiasme en passie bediend. Prima prijs/kwaliteit verhouding en oog voor detail.
corry O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
leuke en gezellige en gemoedelijke sfeer. Waar leerlingen hun stinkende best deden om er een aangename ervaring van te maken. We hebben het al heel positief ervaren.
Reineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Is natuurlijk een studentrestaurant. Eten uitstekend, serveren ook. Maar op vraag of vegetarisch een mogelijkheid was kwam geen reactie meer (nadat ze het zou navragen). Ongetwijfeld door drukte, maar in 'echte' setting zou je graag een antwoord krijgen. Ook onduidelijk dat we naar een desk moisten gaan voor betaling. Dit had ondervangen kunnen worden door een uitleg bij de start. Dan weet je als gast wat je te wachten staat, en wacht je niet onnodig tot een rekening wordt gebracht.
Luc D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
mooie gerechten leuke sfeer
Stephan P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Wij hebben genoten van een heerlijk diner het werd met grote zorg uitgeserveerd en was uitstekend van kwaliteit en een TOP bediening. Ook de sommelier heeft een goede wijnkeuze voor ons verzorgd.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Leuke bediening, lekker eten, goede toelichting bij de gerechten en de bijbehorende wijnen. Eén klein minpuntje: Toen we weggingen - met 5 man - was er in de verste verte niemand te bekennen om ons 'uit te zwaaien'. Dit viel niet alleen de 60+ ers op, maar ook de 20+ plussers.
J.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Prima plek, gerund door eerste jaars in oleiding.
Indien je dat in het achterhoofd houdt is er niets mis mee
De prijzen zijn markt-conform, terwijl je een iets gunstiger prijs zou verwachten
V.A. S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Locatie top, jonge mensen die gemotiveerd zijn en verrassend goed eten voor een zeer schappelijke prijs
Marco N.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het is een restaurant van een opleidingsinstituut. Keuken en bediening worden gerund door (1e)jaars studenten. En natuurlijk vallen er links en rechts wat steekjes. Maar dat vergeef ik hun graag. Alleen wat de akoestiek betreft zouden er nog aanpassingen kunnen plaatsvinden. Zeer rumoerige en hol-klinkende ruimte.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het is een teaching hotel, houd er rekening mee. Maar fantastische en gemotiveerde mensen. De 2-gangen lunch die wij daar hadden was kwalitatief erg goed!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Met mooi weer op op het terras van een kasteel is een prachtige ambiance. De maaltijd bestond uit een keuze uit kleine gerechten, waarvan 3 zonder meer voldoende zijn voor een goede maaltijd qua voor en hoofdgerecht. De gerechten bestonden uit verrassende smaak combinaties. Zo probeerden we mt zijn tweeen 5 verschillende gerechten, waarvan er niet één tegen viel, sterker nog , allen zeersmaakvol waren. En dat tegen zeer schappelijke prijzen. aldus uitstekend gegeten voor een hele schappelijke prijs
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Hier gegeten iin verband met de open dag Hotelschool die ik met mijn dochter heb bezocht. Lekker eten en voor studenten een mooie plek om de praktijk te leren.
Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
lekker gegeten ; verzorgde en relaxte bediening, prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed, een topper ; wij komen terug
Han J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
@Teaching Hotel: Wij kozen het vijfgangenmenu dat heerlijk was en dat we in de prachtige kasteeltuin mochten genieten. Bij het opnemen van de bestelling werd echter niet gevraagd naar onze voorkeur voor het dessert (kaas of zoet). Toen één van de gasten na de vierde gang aangaf graag kaas te willen, werd gezegd dat dit niet meer kon omdat het dessert al klaarstond. Na veel gedoe toch opgelost. Bij het afrekenen moesten we erg lang aanschuiven bij de kassa, waarom niet gewoon aan tafel afrekenen? De sommelier gaf graag en uitgebreid uitleg. We hebben erg genoten!
@iens.nl: De vraag over wachttijd klopt niet. Moet zijn: "Precies goed - Iets te snel - Iets te langzaam - Veel te snel - Veel te langzaam".
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Het Teaching Hotel is gelegen in een prachtige kasteelomgeving als onderdeel van de Hotel Managementschool Maastricht. Het is een prima locatie. De studenten doen zeer hun best om het naar je zin te maken.
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Studenten traden ons gastvrij tegemoet. Ze konden redelijk de verschillende wijnen duiden en toelichting geven bij de gerechten. Gerechten werden smaakvol op de borden geserveerd. Lust voor oog en smaakpapillen.
Leon C.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk gegeten, aan een voordelige prijs. Gerechten waren van top-niveau.
Het waren de eerstejaarsstudenten die het onthaal en de bediening verzorgden. Het was hun allereerste werkdag in het restaurant, vandaar dat alles wat moeizaam en stuntelig verliep. Maar ze moeten uiteraard de kans krijgen om het te leren.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
erg lekker gegeten en de bediening was zeer vriendelijk en professioneel, ook al zijn het nog studenten,
we hebben gegeten met een gezin (leeftijd, 10,12, en 15) en doordat het tempo prima was lukte het om het hele 4 gangen diner voor hen ook acceptabel te houden, en ondanks andere gerechten dan ze normaal eten, ging het er bijna allemaal goed in
Mirella W.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Het uithalen van de gerechten mag iets vlotter en als men lege glazen ziet, mag er eerder gevraagd worden naar nog een drankje.
Ben E.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Bediening was voortreffelijk, het diner was zeer lekker en de porties waren zeer goed samengesteld, zodat je niet een vol gevoel kreeg, zodoende kon je van alle gerechten genieten.