Restaurant Kwong Chow

Steenstraat 83D 6828 CG Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Kwong Chow

6,6
Hanzz59 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten is hier altijd fantastisch en het personeel erg vriendelijk.
Kantonese rijsttafel gegeten (favoriet); heerlijke wantan soep, dim sum, superlekkere paksoi, tsa chiew, kip met ananas en ook de koffie is lekker.
We komen hier graag.
Jackroelofsen .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Lekker allemaal kleine en authentieke chinese hapjes.
Interieur is helaas historisch, maar gerechten waren wel goed op smaak.
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Laat je niet afschrikken door het gedateerde decor (na 1970 niet meer gewijzigd vermoed ik), ga in de menukaart naar de chinese hors d'oeuvres of vraag meteen de dimsumkaart waar je op kunt aankruisen wat je wilt eten.
En laat je dan verrassen door wat er wordt geserveerd. China in Nederland!
O ja: een wantang soep erbij vooraf (op z'n Nederlands) of achteraf, zoals in China gebruikelijk ????
Maytje .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Wij wilden graag tijdens ons bezoek aan Arnhem, dimsummen. Wat zijn wij blij dat wij dit restaurant gevonden hebben via tripadvisor. Eindelijk weer authentieke dim sum gegeten in plaats van de bekende ha kau en siu mai. Wij vonden het verrukkelijk en de bediening ook erg goed. Zouden alleen voor hun dim sum vanuit Utrecht naar Arnhem afreizen. Ogen waren helaas groter dan onze maagjes, waardoor wij bijna kruipend weggingen.
BasK71 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Dit restaurant wordt ook door veel Chinezen bezocht en dat is vaak een teken dat er (ook) authentieke Chinese gerechten geserveerd worden. Het decor van het restaurant is gedateerd en zou best een opknapbeurt kunnen gebruiken, maar eigenlijk draagt dat ook weer bij aan de authenticiteit. Wie zelf in China geweest is, weet waarschijnlijk wel wat ik bedoel. De bediening is vriendelijk en het eten is goed. We hebben Dim Sum besteld. Dit zijn kleine gerechtjes, meestal drie à vier gestoomde of gefrituurde hapjes. Een beetje naar analogie met Spaanse tapas. Het is gebruikelijk om een aantal verschillende Dim Sum gerechtjes te bestellen en elke tafelgenoot pakt daarvan wat hij/zij wil. De Dim Sum die bij Kwong Chow geserveerd worden zijn goed en geven ook een goed beeld van hoe eten in China smaakt en beleefd wordt. Wat ons betreft gaan we snel weer. We zijn ook benieuwd naar de Peking eend en speenvarken.
Amber71 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
We zijn hier al zo vaak wezen eten, favoriet blijft nog steeds de peking eend met pannenkoekjes en de dim sum. Ook bij het afhalen komen we altijd met meer thuis dan we in 2 dagen op kunnen. Kiezen blijft moeilijk
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Nee, hier ga je niet heen omdat je in een uberhip restaurant wilt zitten, maar wel voor een uitstekende Chinese keuken. Aanrader is en blijft de Pekingeend met flensjes, maar ook de dim-sum is erg goed.

We hebben ons voor de dim-sum laten verrassen door de dame van de bediening. En dat was een prima keuze. Ze zette ons erg lekkere gerechtjes voor.
Thieu N.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Dit is werkelijk het meeste lekkerste Kantonees restaurant die ik ooit heb gehad. Natuurlijk het menukaart is zeker niet te vergelijk met alle andere Kantonees restaurants in randsteden. Maar ik durf wel te wedden dat de smaak van dit restaurant in randsteden niet terug te vinden is. Zo puur en lekker. Zelfs alleen oliesambal is al lekker. Wat moet ik zeggen. Het is gewoon lekker en goed restaurant. Ik zal zeggen: Ga zo door!!
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Zelf kan ik mij niet vinden in de negatieve recensies. Wij eten hier al tijden heerlijk. Hele vriendelijke mensen die rekening houden met mijn allergie. Meerdere malen hier gegeten, kwaliteit constant. Wij komen hier zeker terug
Davpat15 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Heb gisteren hier samen met mijn partner gegeten op aanraden van een vriend. Speenvarken en pekingeend. De pekingeend was lekker, maar niet zo bijzonder als men het roemde. Over het speenvarken: het smaakte naar beer. Poepachtige smaak had het. We hebben er allebei een hap van genomen en lieten de rest staan. Toen wij hierover klaagden, kregen wij een drankje van de zaak. Er werd verder niets mee gedaan. Toen wij de rekening vroegen, werd er niet meer over gerept en werd de volle rekening gepresenteerd. Ik heb gezegd dat ik het niet correct vond, zoals zij ermee omgingen. De ober zei nog met een lach, dat het misschien een oud varken was en daar moesten wij het mee doen. Toch is dit een misplaatste opmerking voor een speenvarken dat voor mij een jong varken moet wezen. Ik vond een bepaalde arrogantie van zijn opmerking uitgaan. Ik heb nogmaals gezegd dat ik het geen correcte manier van omgaan vond met je klanten. En heb daarna de zaak verlaten.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Heel erg chaotisch toen ik vanmiddag afhaal chinees ging halen, ze hadden duidelijk geen systeem om snel en ordelijk te werken, lang wachten en veel onduidelijkheden over wie nou wat besteld had. Er stonden wel zeker 20 mensen om af te halen en de zaak zat afgepakt met eters, wellicht ging het daarom niet goed. Tot overmaat van ramp kregen we een onjuiste bestelling mee naar huis. Toen ik daar per telefoon een klacht over in diende werd e.e.a ontkend of noer geloofd. Ze spreken er ook heeeel slecht nederlands, echt een afknapper. Ik kom vanaf vandaag niet meer bij de Chinese Restaurant Kwong Chow, te slecht voor woorden.
John N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Vol met verwachtingen door de hoge cijfers naar Arnhem, we gaan nog eens terug om de echt lekkere DimSum te proeven, deze 6 soorten waren wel aardig maar niet bijzonder, de aubergine met vis en de pancake Duck waren goed, de bediening zeer vriendelijk !
Sophie Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Beste Chinees in tijden. Heerlijke peking eend met paksoi. Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van het voedsel. Decor is wat ouderwets en wel toe aan een update.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Eten is hier uitstekend. Attente en snelle bediening. Laat de menukaart eens dicht en geef aan waar je zin in hebt. Steeds een positieve verrassing. De lage cijfers voor het decor snap ik niet. Echt de fantastische jaren 60 uitstraling!
KarstR .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Ik heb hier inmiddels twee keer afgehaald waarbij de eerste twee keren danig tegenvielen. Kwong Chow nam daarover contact met me op en boden aan om het laatste diner volledig voor hun kosten nogmaals te proberen. Een geweldige service vind ik, waar vele restaurants een puntje aan kunnen zuigen. Uiteraard ben ik hier op in gegaan en gelukkig viel het niet tegen. De gerechten waren zonder uitzondering goed en Kwong Chow heeft zich wat mij betreft gerevancheerd. Ik kom hier zeker weer terug.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Je moet natuurlijk niets maar weet dat de Dim Sum in dit restaurant voortreffelijk is.
De flensjes met eend, het crabpootje, de garnalentosti en de met knoflook gestoomde coquille zijn gerechten waarvoor je terugkomt.
Ook de oesters en vele gestoomde gerechtjes zijn een bezoek meer dan waard. De bediening is al jaren dezelfde en vriendelijk en attent.
Wij dronken er een lekkere Gossip's Chardonnay bij. De meeste mensen zag ik aan de thee, dat kan ook
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
De eerste keer dat we hier kwamen was jaren geleden toen we net in Arnhem woonden. Via via werd ons dit restaurant aangeraden. En eerlijk waar, we zijn nog nooit teleurgesteld weggegaan. De pannekoekjes met pekingeend is een favoriet, maar ook de andere dim sums zijn heerlijk. Ook de inktvis peper en zout bestellen we regelmatig en de bami smaakt gewoon zoals bami hoort te smaken. Klassieke aziatische smaken, wij komen er dan ook keer op keer voor terug Wanneer wij hier ook eten, het zit altijd vol met gasten waaronder ook veel aziatische. De inrichting is zoals bij elke andere chinees, eenvoudig maar wel schoon. Echt een aanrader!
Globaltrotters .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Authentieke kantonese keuken met originele gerechten, grote porties en verse groenten en goed vlees en vis. Bediening vriendelijk en snel en hygiene goed.
AntonU .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
De tomaten en haaienvinnensoep was voortreffelijk.
De Chinese rijsttafel uitstekend, maar helaas de saté babi vonden wij minder.
Mangol .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
De Chinese gemeenschap komt hier over de vloer en dat zegt al genoeg! De Pekingeend en de speenvarken zijn hier de beste van Nederland. Daarnaast is het een must om dimsum te bestellen. Het decor is enigszins iets gedateerd, maar het eten smaakt er niet minder op. Al met al een goed restaurant met een juiste prijs en kwaliteit verhouding.