Restaurant Kwong Chow

Steenstraat 83D 6828 CG Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Kwong Chow

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Kwong Chow

Jeffrey L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Het wordt te druk in deze zaak. Steeds langer wachten, vorige keer verkeerde bestelling mee. Nu stond het te lang klaar en dus niet meer warm. Bieden geen oplossing. Service is erg dramatisch. Jammer voortaan weer naar wing kee
Gemiste kans
Hanzz59 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten is hier altijd fantastisch en het personeel erg vriendelijk.
Kantonese rijsttafel gegeten (favoriet); heerlijke wantan soep, dim sum, superlekkere paksoi, tsa chiew, kip met ananas en ook de koffie is lekker.
We komen hier graag.
Jackroelofsen .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Lekker allemaal kleine en authentieke chinese hapjes.
Interieur is helaas historisch, maar gerechten waren wel goed op smaak.
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Laat je niet afschrikken door het gedateerde decor (na 1970 niet meer gewijzigd vermoed ik), ga in de menukaart naar de chinese hors d'oeuvres of vraag meteen de dimsumkaart waar je op kunt aankruisen wat je wilt eten.
En laat je dan verrassen door wat er wordt geserveerd. China in Nederland!
O ja: een wantang soep erbij vooraf (op z'n Nederlands) of achteraf, zoals in China gebruikelijk ????
Maytje .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Wij wilden graag tijdens ons bezoek aan Arnhem, dimsummen. Wat zijn wij blij dat wij dit restaurant gevonden hebben via tripadvisor. Eindelijk weer authentieke dim sum gegeten in plaats van de bekende ha kau en siu mai. Wij vonden het verrukkelijk en de bediening ook erg goed. Zouden alleen voor hun dim sum vanuit Utrecht naar Arnhem afreizen. Ogen waren helaas groter dan onze maagjes, waardoor wij bijna kruipend weggingen.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Nee, hier ga je niet heen omdat je in een uberhip restaurant wilt zitten, maar wel voor een uitstekende Chinese keuken. Aanrader is en blijft de Pekingeend met flensjes, maar ook de dim-sum is erg goed.

We hebben ons voor de dim-sum laten verrassen door de dame van de bediening. En dat was een prima keuze. Ze zette ons erg lekkere gerechtjes voor.
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Zelf kan ik mij niet vinden in de negatieve recensies. Wij eten hier al tijden heerlijk. Hele vriendelijke mensen die rekening houden met mijn allergie. Meerdere malen hier gegeten, kwaliteit constant. Wij komen hier zeker terug
Davpat15 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Heb gisteren hier samen met mijn partner gegeten op aanraden van een vriend. Speenvarken en pekingeend. De pekingeend was lekker, maar niet zo bijzonder als men het roemde. Over het speenvarken: het smaakte naar beer. Poepachtige smaak had het. We hebben er allebei een hap van genomen en lieten de rest staan. Toen wij hierover klaagden, kregen wij een drankje van de zaak. Er werd verder niets mee gedaan. Toen wij de rekening vroegen, werd er niet meer over gerept en werd de volle rekening gepresenteerd. Ik heb gezegd dat ik het niet correct vond, zoals zij ermee omgingen. De ober zei nog met een lach, dat het misschien een oud varken was en daar moesten wij het mee doen. Toch is dit een misplaatste opmerking voor een speenvarken dat voor mij een jong varken moet wezen. Ik vond een bepaalde arrogantie van zijn opmerking uitgaan. Ik heb nogmaals gezegd dat ik het geen correcte manier van omgaan vond met je klanten. En heb daarna de zaak verlaten.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Heel erg chaotisch toen ik vanmiddag afhaal chinees ging halen, ze hadden duidelijk geen systeem om snel en ordelijk te werken, lang wachten en veel onduidelijkheden over wie nou wat besteld had. Er stonden wel zeker 20 mensen om af te halen en de zaak zat afgepakt met eters, wellicht ging het daarom niet goed. Tot overmaat van ramp kregen we een onjuiste bestelling mee naar huis. Toen ik daar per telefoon een klacht over in diende werd e.e.a ontkend of noer geloofd. Ze spreken er ook heeeel slecht nederlands, echt een afknapper. Ik kom vanaf vandaag niet meer bij de Chinese Restaurant Kwong Chow, te slecht voor woorden.
John N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Vol met verwachtingen door de hoge cijfers naar Arnhem, we gaan nog eens terug om de echt lekkere DimSum te proeven, deze 6 soorten waren wel aardig maar niet bijzonder, de aubergine met vis en de pancake Duck waren goed, de bediening zeer vriendelijk !
Sophie N.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Beste Chinees in tijden. Heerlijke peking eend met paksoi. Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van het voedsel. Decor is wat ouderwets en wel toe aan een update.
Karst R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Ik heb hier inmiddels twee keer afgehaald waarbij de eerste twee keren danig tegenvielen. Kwong Chow nam daarover contact met me op en boden aan om het laatste diner volledig voor hun kosten nogmaals te proberen. Een geweldige service vind ik, waar vele restaurants een puntje aan kunnen zuigen. Uiteraard ben ik hier op in gegaan en gelukkig viel het niet tegen. De gerechten waren zonder uitzondering goed en Kwong Chow heeft zich wat mij betreft gerevancheerd. Ik kom hier zeker weer terug.
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
De eerste keer dat we hier kwamen was jaren geleden toen we net in Arnhem woonden. Via via werd ons dit restaurant aangeraden. En eerlijk waar, we zijn nog nooit teleurgesteld weggegaan. De pannekoekjes met pekingeend is een favoriet, maar ook de andere dim sums zijn heerlijk. Ook de inktvis peper en zout bestellen we regelmatig en de bami smaakt gewoon zoals bami hoort te smaken. Klassieke aziatische smaken, wij komen er dan ook keer op keer voor terug Wanneer wij hier ook eten, het zit altijd vol met gasten waaronder ook veel aziatische. De inrichting is zoals bij elke andere chinees, eenvoudig maar wel schoon. Echt een aanrader!
Harm S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Snel, lekker en goedkoop! Wij eten hier zeer regelmatig en aangezien we ook behoorlijk wat in China zelf hebben gegeten snappen we waarom hier zoveel Chinezen komen. Hier wordt itt tot vele, vele andere Chinese restaurant authentiek gekookt. Dat betekend in elk geval zeer vers & zeer goed/gezond. Het personeel is vriendelijk, snel en behulpzaam maar wel (ook) echt Chinees en zijn soms een tikkeltje lastig te verstaan. Wat mij betreft alleen maar charmant. Als al eerder genoemd; de pekingeend met pannekoekjes is super!
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Beste Peking eend van Nederland ! Met flensjes ho-sing saus en huisgemaakte sambal! Tomatensoepje vooraf , fijnste lunch denkbaar!
Filip C.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Qua interieur ga je in dit restaurant een stuk terug in de tijd maar dat mag de pret niet drukken! De gerechten zijn stuk voor stuk met zorg bereid en aan het aantal Chinese gasten kun je zien dat het hier om een origineel kantonees eethuis gaat. Het personeel is uiterst gastvrij en de kwaliteit van de keukenbrigade constant! Probeer eens de sui kau soep, een echte aanrader!
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2013
Op het eerste oog een hele traditionele Chinees, zoals je ze vroeger in heel Nederland tegenkwam. Op het tweede oog: hier zitten heel veel Chinese eters! Dat belooft wat. Laat de gewone kaart voor wat hij is, vraag om de Dim Sum en laat je verrassen.
Als ik niet met stokjes had gegeten had ik mijn vingers erbij opgegeten.
Tjam N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Het adres in Arnhem voor echt authentiek Chinees eten! De speenvarken en Pekingeend waar Kwong Chow al jaren om bekend staan zijn een aanrader. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Paula W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Voor een Chinees restaurant bieden ze een ruime kaart en goed voedsel: niet alleen de standaard babi pangang, foe yong hai en loempia's, maar verrassende, lekkere (en grote!) gerechten. Let wel: het is en blijft een Chinees restaurant, dus de hoge beoordeling is puur omdat het net dat beetje extra aan gerechten heeft t.o.v. een standaard Chinees restaurant. Verwacht dus geen heel bijzonder excquise restaurant of zo. Niet qua uitstraling, noch bediening. Maar houd je van Chinees eten; dan raden we Kwong Chow zeker aan!