Restaurant Kwartje Koffie (by Fletcher)

Kennemerstraatweg 425 1851 PD Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kwartje Koffie (by Fletcher)

Op slechts 15 minuten van het historische stadscentrum van Alkmaar en op korte afstand van het strand van Egmond aan Zee ligt Restaurant Kwartje Koffie. Met haar rijke geschiedenis is dit stijlvolle restaurant in de wijde omgeving bekend. De gemoedelijke en gastvrije sfeer maken het restaurant ideaal voor een uitgebreid diner met je vrienden of familie. Laat je in de watten leggen door de chef-kok en geniet van culinaire maaltijden, waarbij gebruik wordt gemaakt van dagverse producten. Elk seizoen wisselt de kaart mee met het jaargetij, waarbij gebruik wordt gemaakt van producten van Hollandse bodem.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Kwartje Koffie (by Fletcher)

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 t/m 21.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Kan beter
Erg rustig
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Kwartje Koffie (by Fletcher)

Nicola64 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Afgelopen Zondag gegeten bij Kwartje Koffie. Teneerste was het er in het restaurant ijskoud je zou bijna je jas aanhouden. Meerdere Gasten klaagde over dat het zo koud was. Ober zei dat hij het lekker warm had, beetje rare reactie...... Het diner was ook niet echt van grote klasse en weinig fantasie. De kalkoenrollade was droog en de pepersteak taai. Ik begrijp nu waarom er zo weinig gasten zaten totaal geen sfeer. Prijs/kwaliteit verhouding geef ik een dikke onvoldoende. Niet voor herhaling vatbaar.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hadden om 19.30 gereserveerd. De zaak was vol met een luidruchtig aantal gasten.
Ook vonden wij de muziek wat hard.
Vooraf, bij een heerlijk glas wijn, broodplankje besteld.
Bospaddenstoelen soep en carpaccio en twee maal de rundersteak en als dessert de sorbet met vruchten.
Jammer voor ons was de rundersteak uit verkocht en kozen we voor de gegrilde varkenslende met cajun saus. Dit was een goede keus! Op het dessert biel niets aan te merken.
Kortom wij hebben heerlijk gegeten in (zij het wat rumoerig) prettige ambiance met zeee vriendelijk personeel.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
het eten was heerlijk en de bediening zeer vlot ook werd er gevraagd of wij tussen elke gang nog even wilde wachten voor het volgende gerecht ,het hotel zelf ziet er wel verouderd uit maar om te eten is het voortreffelijk.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was goed en vriendelijk. We konden zelf bepalen wanneer het volgende gerecht geserveerd werdt.
ruud T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prettige ontvangst en service, persoonlijk maar niet opdringerig. Uitstekende gerechten. (Dit was kort en constructief in minder dan 120 tekens)
Netty B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Ondanks de grote drukte toch persoonlijk en goed bediend.veel personeel en heel oplettend .Het eten was prima
en leuk opgediend
System D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Hoewel het nog lang geen 5 december is, was voor mij het heerlijk avondje al begonnen. Het begon al met een verrukkelijke mosterdsoep, uitstekend op smaak gebracht. Daarna een goed gebakken roodbaars met een frisse salsa verde. De finale was een grote bokaal met heerlijke bolletjes ijs van verschillende smaak en vruchten. Het was goed toeven in dit restaurant met een vriendelijke bediening in een warme en gezellige ambiance.
S.c.f. N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
geen haute cuisine, maar wel lekker gegeten. Per gang meerdere keuzes mogelijk, waardoor je al gauw iets van je smaak aantreft.
ceesoostveen .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Fijn, heel smakelijk menu. Rustige sfeer en zeer vriendelijke bediening.
Zeker aanbevelingswaardig en voor herhaling vatbaar.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Geweldig.
Heerlijk gegeten in een heel sfeervol restaurant met zeer vriendelijk personeel.
De vraag wanneer je een volgend gerecht wilt hebben hoor je niet vaak; maar hier wel.
Ik kom zeker terug om weer te genieten !
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij Fletcher hotel Heiloo.We zullen zeker een keer terug komen.Ontvangst door het personeel zeer correct.
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede locatie prettige bediening. Het bedienend personeel gaf je alle tijd tussen de gerechten door. Het is zeker de moeite waard om terug tekomen.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker gegeten met de AH actie. Leuk 3 gangen keuzemenu met voor ieder wat wils. Wij genoten van de carpccio, varkenslende, rundersteak en als desserts de sorbet en de smoorhie. Allemaal erg lekker.
Gerda C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
lekker rustig (geen luide muziek) goed eten. prettig dat er tussen de gerechten door werd gevraagd of we nog even wilden wachten of meteen door met het volgende gerecht. prettige bediening .
Jacques Z.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
De lunch was keurig verzorgd en de bediening was erg vriendelijk. Jammer dat er een vaststaand menu was, dan heb je dus geen keus.
Netty B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Bijzonder aardige jongeman, vlotte bediening, attent niet opdringerig.
Het geserveerde eten was eenvoudig maar heel smakelijk voor de prijs-kwaliteit verhouding.
Zullen er beslist nog een keer komen
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
diner was zeer matig wat kwaliteit betreft. Keuze zeer(te) beperkt.
Bediening vriendelijk. Inrichting restaurant somber , gedateerd.
Ik zal dit restaurant niet aanbevelen bij familie en vrienden.
Remi V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
prima gegeten met de ah restaurantactie echt een aanrader goed eten voor een prima prijs......
prima voorgerecht heerlijk visgerecht en toetje van zeer goed ij was smaakvol lekker....
keijz657 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Weer prima gegeten en gezellig gezeten. Je hebt een ruime keuze.
Je hebt er de ruimte en de sfeer is goed.
De bediening is jong, beleefd en vriendelijk en willen het naar de zin maken.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, driegangen menu pomodori-soep, rundersteak en ijssorbet. Alles van een uitstekende kwaliteit en presentatie. De ambiance - met later gedimd licht - is prima. De service en attentie - erg junior - is echter aan de matige kant.