Restaurant KUKELEKU

Foto's van gerechten

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant KUKELEKU

Als je van kip houdt, is dit een restaurant waar je zeker eens een tafel moet reserveren. Je krijgt hier niet zomaar een kippetje geserveerd; reken op een biologische kip met veel smaak die sappig en knapperig zal zijn. Welk gerecht je ook kiest, de kip is altijd van de hoogste kwaliteit. Uiteraard kun je ook nog andere dingen bestellen, zeker voor de lunch. Wel zijn ze hier van mening dat bier goed past bij kip. Je hebt keuze uit 4 Amsterdamse bieren die de kip nog beter doen smaken!

Meer informatie over restaurant Restaurant KUKELEKU

Dagelijks 12.00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant KUKELEKU

Mariet S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. De kip was fantastisch en de bijgerechten heel goed. Alles was heel smakelijk. Als je van kip houdt moet je hier naartoe.
Caressa C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten was heerlijk, service was goed en erg vriendelijk personeel! We komen zeker terug.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
heerlijk gegeten smakelijk de kip met bijgerechten salade en gegrilde groenten. de geroosterde frites waren ook uitstekend met de sausjes
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Uitstekend restaurant. Leuke locatie. Goede bio kip, grote porties. Heerlijke gegrilde groenten, fantastische lava cake. Een aanrader
Karin F.
Klein, maar zee fijn.
Heerlijk gegegeten.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Leuk concept. Frisse uitstraling. Prima maaltijd.
Ank R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Kiplekker! Biologisch bovendien. Je mag gewoon met je handen eten.
Moest alleen mijn lippen stiften door in de zijkant van de toiletrolhouder
te kijken. Geen spiegel.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een vriendelijk restaurant met kip op de kaart. De kip was heerlijk en mals en de groenten en sla waren ook goed. Het is vers en eerlijk eten, de kip is van biologisch grootgebracht. De kaart is niet heel uitgebreid maar voldoet. Ook de toetjes zijn lekker. Ik zal er zeker terugkeren!
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Mooi gezellig restaurant, zeer vriendelijke en leuke bediening. De kip was mals, was gekruid met iets wat wij niet konden thuisbrengen. De kip smaakte anders dan bij onze laatste bezoek.
Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Heerlijke kip, met echt lekkere marinade/kruiden. Porties zijn groot genoeg, wij namen allebei 1/4 kip en deelden frietjes en gegrilde groenten. We wilden eigenlijk nog een nagerecht (ziet er ook heerlijk uit) maar hadden al genoeg op. De fresh lemonades zijn ook aan te raden! Service was erg goed, zoals het hoort! We kregen zelfs een mini-toetje/shotje, zodat we toch een nagerechtje hadden. Helemaal top dus!
Anieldath D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Alles wat op de menukaart staat is heerlijk bereid. Hoeft niet lang te wachten. Snelle bediening. Tot aan de top netjes en verzorgd. Het is echt de moeite waard.
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuk nieuw restaurant. Heerlijk, simpel. Lekkere kip en bijgerechten voor een leuke prijs en vriendelijke bediening. Een aanrader
klaas D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Kip was goed mals, wel een beetje zout maar smaken verschillen. Mais was de beste ooit gehad. Frieten mochten iets langer. Sauzen lekker en mag je blijven vragen. Vrouw in de bediening heel aardig. Al met al een hele goede ervaring zou er zo weer komen, voor een snelle hap!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijke kip, prettige bediening en alle rust en tijd voor ons.
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
aanrader
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Met z'n tweeën hier een gerecht met korting gehad. Het betrof een halve kip met sausjes en patat in de schil erbij. Ee.a. werd begeleid door diverse biertjes van brouwerij Het IJ. Niets mis mee (de biertjes bedoel ik dan). De patat vond ik wat aan slappe kant. Dan kon je niet beweren van een van de sausjes die aangemaakt was met een madame Jeanet (peper). De kip zelf (en daar ging het tenslotte om), vond ik maar een mager scharminkel. Is dat altijd zo als het biologisch is? Dan kies ik toch liever voor een lekker dikke opgeblazen plofkip... De kip zelf was een beetje aangemaakt met o.a. citroen, niet echt mijn ding. Mocht ik er ooit terug komen, dan moet ik maar eens een van de andere gerechten proberen.
E.C. M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
De bediende leek niet helemaal op haar plek en zorgde meerdere keren voor verwarring. De gerechten waren wel goed, al zou ik er niet de volle prijs voor over hebben gehad.
Raymon V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Leuk en sfeervol restaurant in een omgeving waar verder alleen hele toeristische tentjes zitten. Kip was goed van kwaliteit en erg smaakvol. Service was bijzonder vriendelijk en attent. Een aanrader (zeker in deze omgeving).
Naomi C.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke ontvangst en leuk interieur. De muziek was niet helemaal mijn smaak, maar je kunt niet alles hebben. Dit restaurant is zeker een aanrader als je van kip houdt, geen groot budget hebt, maar toch uit eten wilt.
Cristel C.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk kippetje gegeten. Een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug.