Restaurant KUKELEKU

31-202371797

Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant KUKELEKU

Als je van kip houdt, is dit een restaurant waar je zeker eens een tafel moet reserveren. Je krijgt hier niet zomaar een kippetje geserveerd; reken op een biologische kip met veel smaak die sappig en knapperig zal zijn. Welk gerecht je ook kiest, de kip is altijd van de hoogste kwaliteit. Uiteraard kun je ook nog andere dingen bestellen, zeker voor de lunch. Wel zijn ze hier van mening dat bier goed past bij kip. Je hebt keuze uit 4 Amsterdamse bieren die de kip nog beter doen smaken!

Meer informatie over restaurant Restaurant KUKELEKU

Dagelijks 12.00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant KUKELEKU

Harry Z.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Via Social Deal konden we genieten van een halve kip, geserveerd met drie verschillende sauzen, friet en een groene salade voor € 8,75. Normale prijs € 19,- En daar maakten wij, 5 man sterk graag gebruik van. Werden we op dinsdag 20 november 2018 als 2de rangs burgers behandeld. Neen absoluut niet. Er was voor ons keurig een tafel gereserveerd en de charmante jonge vrouw die ons bediende deed dat op een hele prettige manier. Ze sprak alleen Engels, dat was misschien een beetje jammer. 2 personen vonden de drankjes aan de dure kant, maar ja mierenneukers heb je altijd. De halve kip was echt géén krielkippetje en was heerlijk gebraden met een lekker krokant velletje. De frietjes leken wel huisgemaakt en waren ook lekker knapperig gebakken. Tel daarbij de verse groente met cherrytomaatjes en dressing en de drankjes op en voor € 16,75 hadden we een heerlijke maaltijd. Ook de toiletten boven waren brandschoon en ik houd wel van een lichte omgeving. Kortom ik kan Kukeleku aanbevelen en Social Deal bedankt voor de aanbieding.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Goed eten, maar ongezellig licht en veel te harde en ongepaste muziek. De bediening kon verder geen Nederlands en was ook een beetje raar.... Maar nogmaals: het eten was goed!
Mariëlle K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Muziek zou iets zachter kunnen. Maar verder goede sfeer. Comfortabele eigentijdse inrichting. Kortom: aanrader!
Rubberenrobbie V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Wat een tegenvaller en zonde van mijn spaarkaart van AH. Gerechten (pastries) waren niet op voorraad om 17:00 uur 's middags. De avocado was zo zout dat je er braakneigingen van kreeg. Tweede poging was wel goed. De kipsaté was niet gaar. Uiteindelijk een bordje patat met mayo gegeten, en een toetje. Dit heeft tot 19:30 uur!!! geduurd.
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
overheerlijk kippetje, alles heel smakelijk en "value for money".
de bediening liet wel wat te wensen over, aardig en vriendelijk maar behoorlijk onprofessioneel.
ze hadden geen idee hoe of wat. dit kwam omdat er tekort was aan staff (ziek?)
muziek te hard (werd op verzoek wel wat zachter gezet)
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Goed van smaak en perfect klaargemaakt. Goede koffie als na. Heerlijk. En dat als stadsgenoot. In het centrum! Heel goed. Complimenten
Mariet S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Opnieuw heerlijk gegeten bij kukeleku. Prima service en heel lekker eten
Wybe K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Door de AH-restaurantactie kom je nog eens ergens, nu bij Kukeleku. Het thema van het restaurant is kip en dat is een leuk idee. Maar het aantal hoofdgerechten (drie) is wel zeer beperkt en ze zijn erg simpel. De soepen waren waterig en de hoofdgerechten (saté en schnitzel) smaakten goed maar waren, zoals gezegd, erg simpel. De nagerechten (sweet corn cake en lave cake) hebben we in stilte opgegeten; erg lekker dus. Ik vermoed dat het restaurant zich richt op toeristen: even iets eten met een veilige smaak. En dat is niet verwonderlijk als je in de Leidsekruisstraat zit. Maar met meer variatie zou het restaurant aantrekkelijker zijn.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk kippetje met zeer smakelijke bij gerechten. Goede ontvangst en leuke sfeer.
Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Kukeleku en werden zeer hartelijk ontvangen. Echt een aanrader. Wij komen terug!
Omar S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Eten was erg lekker. Niet verwacht dat kip zo lekker kon smaken .
Dinah S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Het eten was goed, lekker en veel.
Mariet S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. De kip was fantastisch en de bijgerechten heel goed. Alles was heel smakelijk. Als je van kip houdt moet je hier naartoe.
Caressa C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten was heerlijk, service was goed en erg vriendelijk personeel! We komen zeker terug.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
heerlijk gegeten smakelijk de kip met bijgerechten salade en gegrilde groenten. de geroosterde frites waren ook uitstekend met de sausjes
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Uitstekend restaurant. Leuke locatie. Goede bio kip, grote porties. Heerlijke gegrilde groenten, fantastische lava cake. Een aanrader
Karin F.
Klein, maar zee fijn.
Heerlijk gegegeten.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Leuk concept. Frisse uitstraling. Prima maaltijd.
Ank R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Kiplekker! Biologisch bovendien. Je mag gewoon met je handen eten.
Moest alleen mijn lippen stiften door in de zijkant van de toiletrolhouder
te kijken. Geen spiegel.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een vriendelijk restaurant met kip op de kaart. De kip was heerlijk en mals en de groenten en sla waren ook goed. Het is vers en eerlijk eten, de kip is van biologisch grootgebracht. De kaart is niet heel uitgebreid maar voldoet. Ook de toetjes zijn lekker. Ik zal er zeker terugkeren!