Restaurant KUKELEKU

31-202371797

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant KUKELEKU

Als je van kip houdt, is dit een restaurant waar je zeker eens een tafel moet reserveren. Je krijgt hier niet zomaar een kippetje geserveerd; reken op een biologische kip met veel smaak die sappig en knapperig zal zijn. Welk gerecht je ook kiest, de kip is altijd van de hoogste kwaliteit. Uiteraard kun je ook nog andere dingen bestellen, zeker voor de lunch. Wel zijn ze hier van mening dat bier goed past bij kip. Je hebt keuze uit 4 Amsterdamse bieren die de kip nog beter doen smaken!

Meer informatie over restaurant Restaurant KUKELEKU

Dagelijks 12.00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant KUKELEKU

Richard V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk eerlijk kippetje! Lekkere bijgerechten naar keuze.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Kip had ietsje meer crunchy gemogen.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Gister met een vriend voor een tweede keer de kip gaan testen ;-). Dit keer later dan 18.00 wat toen moest via de voucher. Eveneens erg rustig. Ook weer aan de frisse kant binnen, maar er stond wel een kerstboom!
De kip viel dit keer tegen, erg droog, dus zeker niet mals en knapperig :-(
De rooksmaak en - lucht van de kip beviel me dit keer minder. De salade leek dit keer niet erg vers. Frietjes smaakten prima. Ik had er een minder goed gevoel dit keer bij, en toen ik de rekening zag en moest betalen voor een glas kraanwater, wat koud gebracht was ipv lauwwarm, bijna dezelfde prijs als voor een kop thee, dacht ik, nee, ik heb elders veel betere kip gegeten waar het ook veel drukker en gezelliger is, dus hier kom ik niet meer terug...
Rick A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
heerlijk gegeten, lekkere originele bijgerechten ook en ook de toetjes waren prima. Fijn zo´n wat beknopte kaart want dan is er geen keuzestress en krijgt iedereen op het zelfde moment warm eten. we vinden het echt een aanrader!
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Onwijs fijn personeel. Kip vond ik wel een beetje droog en de gebakken groenten was erg zuur. Ook was het heel rustig qua sfeer waardoor je bijna verplicht was zacht te praten.
E. R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima plekje voor een goed bereidt gekruid kippetje maar verder niet heel bijzonder. Personeel was niet op de hoogte van de ingrediënten van de gerechten, 1 van hen sprak (matig) Engels. Met de 50% deal goed te betalen, anders best aan de prijs.
Maja B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Sfeer en bediening was top! We hebben dit restaurant gekozen met de 50% korting actie dus was het goed betaalbaar maar anders vond ik het wel aan de prijzige kant.
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk kippetje!
ellen H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gisteren gegeten bij kukeleku met de Iens kortingsdeal. De kaart is niet heel uitgebreid maar het eten is heerlijk vers en super van smaak. Lekkere sausjes. Bediening vriendelijk. Kortom geslaagde avond.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
In het kader van de 50% kortingsweek van IENS gegeten bij Kukeleku op een donderdagavond. We waren de enigen, wat we best opmerkelijk vonden in een straatje met veel restaurantjes en toeristen. Engelstalig meisje van de bediening supervriendelijk en behulpzaam. Kip; mwah mwah. Geen topper. Aan de droge kant. Side dishes waren helaas ook geen hoogvliegers qua smaak. Salade teveel gezoet met honing en tegelijkertijd ook erg gezout met grof zout. We vonden het de 50% prijs zeker waard, maar als we het volle pond hadden moeten betalen waren we echt teleurgesteld geweest. Ik denk een goed concept, maar verder te finetunen om het aantrekkelijker te maken. Kwaliteit van de kip (de publiekstrekker) moet daarvoor omhoog.
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Prima !
Kip was lekker sausen ook en lof voor de avocado!
De tafel van Fons H.
We hebben prima gegeten
Louise K.
Eenvoudig maar goed eten. Lekker kippetje. Hele vriendelijke bediening
marjolein B.
Goed en rustig gegeten .ontvangst was open en makkelijk . Heerlijke tijd gehad
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gisteren hier met een grouponbon gegeten. Zeer vriendelijke en attente bediening (met humor). De kip, frieten en de salade erg lekker (maar veel). Een nagerecht was niet meer nodig.Prima locatie.
Eduard R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Goed eten en plezierig personeel. Vooral het Roemeens meisje is leuk!
patricia B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijke kip. Goede bijgerechten. Vriendelijke bediening.
Marien K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Smakelijke afsluiting na een leuke dag Amsterdam ! We vonden het een leuke hippe eetgelegenheid ! Goed geregeld ! Bedankt voor het vertrouwen
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Ontzettend vriendelijke medewerksters in een helder verlicht restaurant met mooie blauwwitte (en grijswitte) tegeltjes tegen de muren. Natuurlijk hadden we als hoofdgerecht kip. Een halve kip per persoon is best veel, zeker met friet en salade erbij. De kip was flink gekruid met zout, peper en iets tomaatachtigs. De borst was helaas te droog en de sausjes erbij (pas op met de pittige! De honingmosterd is lekker en de zuurmix ook) in verhouding te weinig. Toen de borden leeg waren, hoorden we dat we saus bij hadden mogen vragen. Helaas, te laat... De toiletten zijn boven (18 treden op) en er zou iets moeten zijn om de handen aan af te drogen, maar dit konden wij geen van beiden vinden. Er wordt ook nog wat verbouwd op de eerste etage. Niet gek, want ze zitten er nog maar kort. Wie weet komen er boven ook nog wel tafels en stoelen bij! De bierkranen (gouden Amsterdammertjes) zijn trouwens heel tof.
Boterkoek J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Vriendelijke service! Echter was de kip nogal aan de droge kant. Lava cake was heerlijk!
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eten was erg lekker en heel vriendelijk personeel. Alleen de verkichting is wat fel. Maakt het wat minder gezellig.