Restaurant KUKELEKU

31-202371797

Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant KUKELEKU

Als je van kip houdt, is dit een restaurant waar je zeker eens een tafel moet reserveren. Je krijgt hier niet zomaar een kippetje geserveerd; reken op een biologische kip met veel smaak die sappig en knapperig zal zijn. Welk gerecht je ook kiest, de kip is altijd van de hoogste kwaliteit. Uiteraard kun je ook nog andere dingen bestellen, zeker voor de lunch. Wel zijn ze hier van mening dat bier goed past bij kip. Je hebt keuze uit 4 Amsterdamse bieren die de kip nog beter doen smaken!

Meer informatie over restaurant Restaurant KUKELEKU

Dagelijks 12.00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant KUKELEKU

Wybe K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Door de AH-restaurantactie kom je nog eens ergens, nu bij Kukeleku. Het thema van het restaurant is kip en dat is een leuk idee. Maar het aantal hoofdgerechten (drie) is wel zeer beperkt en ze zijn erg simpel. De soepen waren waterig en de hoofdgerechten (saté en schnitzel) smaakten goed maar waren, zoals gezegd, erg simpel. De nagerechten (sweet corn cake en lave cake) hebben we in stilte opgegeten; erg lekker dus. Ik vermoed dat het restaurant zich richt op toeristen: even iets eten met een veilige smaak. En dat is niet verwonderlijk als je in de Leidsekruisstraat zit. Maar met meer variatie zou het restaurant aantrekkelijker zijn.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk kippetje met zeer smakelijke bij gerechten. Goede ontvangst en leuke sfeer.
Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Kukeleku en werden zeer hartelijk ontvangen. Echt een aanrader. Wij komen terug!
Omar S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Eten was erg lekker. Niet verwacht dat kip zo lekker kon smaken .
Dinah S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Het eten was goed, lekker en veel.
Mariet S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. De kip was fantastisch en de bijgerechten heel goed. Alles was heel smakelijk. Als je van kip houdt moet je hier naartoe.
Caressa C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten was heerlijk, service was goed en erg vriendelijk personeel! We komen zeker terug.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
heerlijk gegeten smakelijk de kip met bijgerechten salade en gegrilde groenten. de geroosterde frites waren ook uitstekend met de sausjes
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Uitstekend restaurant. Leuke locatie. Goede bio kip, grote porties. Heerlijke gegrilde groenten, fantastische lava cake. Een aanrader
Karin F.
Klein, maar zee fijn.
Heerlijk gegegeten.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Leuk concept. Frisse uitstraling. Prima maaltijd.
Ank R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Kiplekker! Biologisch bovendien. Je mag gewoon met je handen eten.
Moest alleen mijn lippen stiften door in de zijkant van de toiletrolhouder
te kijken. Geen spiegel.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een vriendelijk restaurant met kip op de kaart. De kip was heerlijk en mals en de groenten en sla waren ook goed. Het is vers en eerlijk eten, de kip is van biologisch grootgebracht. De kaart is niet heel uitgebreid maar voldoet. Ook de toetjes zijn lekker. Ik zal er zeker terugkeren!
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Mooi gezellig restaurant, zeer vriendelijke en leuke bediening. De kip was mals, was gekruid met iets wat wij niet konden thuisbrengen. De kip smaakte anders dan bij onze laatste bezoek.
Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Heerlijke kip, met echt lekkere marinade/kruiden. Porties zijn groot genoeg, wij namen allebei 1/4 kip en deelden frietjes en gegrilde groenten. We wilden eigenlijk nog een nagerecht (ziet er ook heerlijk uit) maar hadden al genoeg op. De fresh lemonades zijn ook aan te raden! Service was erg goed, zoals het hoort! We kregen zelfs een mini-toetje/shotje, zodat we toch een nagerechtje hadden. Helemaal top dus!
Anieldath D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Alles wat op de menukaart staat is heerlijk bereid. Hoeft niet lang te wachten. Snelle bediening. Tot aan de top netjes en verzorgd. Het is echt de moeite waard.
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuk nieuw restaurant. Heerlijk, simpel. Lekkere kip en bijgerechten voor een leuke prijs en vriendelijke bediening. Een aanrader
klaas D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Kip was goed mals, wel een beetje zout maar smaken verschillen. Mais was de beste ooit gehad. Frieten mochten iets langer. Sauzen lekker en mag je blijven vragen. Vrouw in de bediening heel aardig. Al met al een hele goede ervaring zou er zo weer komen, voor een snelle hap!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijke kip, prettige bediening en alle rust en tijd voor ons.
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018