Over het restaurant Restaurant Kronenburg

Bijzondere combinatie van klassiek en modern

In het stadshart van Amstelveen, dicht bij het Amsterdamse Bos zit deze topzaak verscholen. Een oase aan rust met een prachtige inrichting: mooi strak, verzorgd en stijlvol. Vanuit de lekkere stoelen heb je een mooi uitzicht op het water. Chef Joost Abbink kookt geen vreemde fratsen, maar presenteert mooie smaken, geweldig in balans, met als basis de klassiek Franse keuken.

Meer informatie over restaurant Restaurant Kronenburg

metro 51, tram 5

Maandag t/m Vrijdag 11.00 - 23:00
Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Kronenburg

Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Een uitstekende locatie en goede keuken, zeer geschikt om met vrienden of familie te genieten van een prima maaltijd.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten met een zakelijk gezelschap. De formule van Kronenburg (je kiest meerdere kleine gerechten) stelt je in staat om van uiteenlopende gerechten te genieten. Dat is ons heel goed bevallen. Zeer prettige sfeer, ongedwongen bediening. Fijne avond gehad.
Win C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Wat een prachtig verborgen pareltje in een groene oase met verassend verfijnd eten
Anke R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het was lekker eten maar ik vind de verhouding van de hoeveelheid met wat je ervoor betaald wel slecht. Kleine gerechtjes voor rond de € 13 is niet echt goedkoop. Een goede eter heeft min. 3 gerechten nodig. De Angus hamburger (lunchgerecht) was heerlijk, dat dan weer wel.
Livia V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Dit was de derde keer dat ik hier at. Kwaliteit van het maal was weer top. En de bediening bijzonder hartelijk. Het restaurant is een grote verrassing, daar in die vrij ongezellige buurt aan het water vergeet je dat je tussen de gebouwen zit. Een nog goed bewaard geheim. Kom zeker weer terug.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Aangename omgeving, lieve , aangename bediening, juiste porties fijn eten/drinken.
Komen we graag terug. Weet niet wat ik verder nog vertellen moet om 120 tekens vol te maken, want ik ben niet lang "van stof" in de omgang...
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Mooie verborgen locatie in wijk vol kantoren, maar op het terras aan het water waan je je in een stadspark. Fijne lichte lunchgerechten, die smaken naar meer. Vriendelijke bediening. Aanrader voor zakelijke ontmoetingen.
Frederika D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Ik vond het grappig dat één van de serveersters vroeg of ik van de Michelin Ster was.
De gerechten waren allemaal heel smaakvol en leuk opgemaakt; leuk concept: de keus uit meerdere kleine gerechtjes.
Zeer vriendelijke bediening!
Leo Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Ontspannen sfeer, heerlijke gerechten gegeten met een goede kwaliteit - prijs verhouding. Bediening erg vriendelijk. Reden om zeker weer eens terug te komen.
Wim E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Fijne ambiance in een ruim en aangenaam restaurant. Het was warm en we kregen een tafel aan- en boven het water. Verkoelend en verkwikkend.

De gerechten zijn spannend en interessant. De menukaart wisselt per periode en seizoen.

De bediening was goed op de hoogte van de menukaart, efficiënt en vriendelijk.

Ga hier eten!
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Meerdere keren het restaurant bezocht. Constante kwaliteit in menu's en bediening. Plezierige omgeving, zeker in het weekend. Een van de pareltjes voor ons.
Fenna A.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
De hele avond op het terras kunnen zitten, met de laatste zon en gekletter van de fontein. Heel fijn!
De gerechten hebben het formaat van een voorgerecht. Prima. Het aanbod vegetarisch eten was gering (een gazpacho en asperges) vlees en vis daarentegen ruim. Apart kon er patat bij besteld worden, maar sla stond niet op de kaart vermeld. Jammer.
De asperges waren heerlijk, evenals de tartaar en Ibericovingers. Erbij een lekkere Pinot Grigio en een Grenache / Syrah uit de Languedoc, Tot slot espresso, voor een toetje was geen ruimte meer.
Arianne N.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het eten is heerlijk, en de sfeer is goed. Ook de bediening zeer vriendelijk .
Heerlijk restaurant, altijd gezellig en prima eten voor een heel redelijke prijs.
els V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heerlijk buiten gegeten met mijn competitieteam als afsluiting van het voorjaar. Erg gezellig, vriendelijke bediening. Heerlijke gerechten, voor elk wat wils en niet te grote porties.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekkere diverse kleine gerechten die goed zijn geprijsd. Vriendelijke bediening, leuke inrichting en prachtig terras..
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Mooie originele kaart, met heerlijke gerechtjes! Attente bediening met kennis van zaken. Top adres voor zakelijke en privé etentjes! Kom graag weer terug, hopelijk binnenkort ! ????
Sjef F.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer hartelijke bediening. Was alleen vergeten 'Well done' te vermelden bij mijn vleesgerecht.
Maar eigenlijk had de bediening dit moeten vragen. Beiden dus vergeten en dat was jammer.
Behalve dus mijn vlees waren de overige gerechten & verzorging ervan uitstekend.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk restaurant. We aten buiten. Later op de avond werd het te fris. Maar verder was het prima. Een aanrader. En lekker vlakbij het theater.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Geen
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Lekker eten in een prettige omgeving. Wel even zoeken, maar totale ambiance is het waard.