Restaurant Kronenburg

Professor E.M. Meijerslaan 6 1183 AV Amstelveen Nederland Kaart
31-203455489

Over het restaurant Restaurant Kronenburg

Trots op onze Michelin Bib Gourmand vermelding.

Midden in Amstelveen, tussen het oude Stadshart, het Amsterdamse bos en de drukke Zuidas ligt Restaurant Kronenburg. Enigzins verscholen waant u zich in een oase van rust waar we u graag zakelijk, met uw vrienden of familie ontvangen. We nodigen u graag uit om tijdens een lunch of diner de culinaire passie van ons professionele team te komen ervaren.

Maak kennis met de culinaire creativiteit van Chef-kok Tom Sinselmeijer. Anders dan u gewend bent kunt u bij ons kiezen uit diverse kleinere gerechten verdeeld over meerdere gangen. Dit maakt uw lunch of diner tot een extra bijzondere smaakbelevenis.

Meer informatie over restaurant Restaurant Kronenburg

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Kronenburg

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Echt minimale porties tegen een forse prijs. Benedenmaatse prijs/ kwaliteit verhouding.. De hoofdmaaltijd spant qua minimale portie de kroon. Nog nooit zo weinig opgediend gekregen. Moesten zelfs om wat frietjes vragen die in minieme zakjes/porties werden geserveerd nadat wij allen de 'hoofd maaltijd' al hadden genuttigd.
Nee hier komen wij niet meer terug...
M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Voor ons afdelingsoverleg lekker gegeten bij Kronenburg. Na overleg op kantoor met betrekking tot LEAN lekker samen gaan eten bij Kronenbrurg. Ontspannen sfeer en goede service! Zeker voor herhaling vatbaar.
H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Zijn buitengewoon vriendelijk ontvangen!
Het menu was verrassend goed en van een hoog niveau!
Bijpassende wijnen waren goed gekozen.
Al met al komen zeker terug.
Nas R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Een must om een keer te gaan eten! Genoeg keuzes voor iedereen. Ik raad aan om de chef´s menu uit te proberen. Het is leuker om niet te weten wat je krijgt.
Joel D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Wat een geweldig restaurant en een absolute aanrader. De locatie van het restaurant is niet voor de hand liggend, maar bij aankomst was ik erg onder de indruk. Bij aankomst ligt het restaurant prachtig aan het water met uitkijk op een mooie fontein. Het restaurant is prachtig gestyled, smaakvol, gezellig en helemaal van deze tijd. De bediening is super professioneel en aardig. Wij hebben gisteren van een heerlijk 4 gangen menu genoten met bij iedere gang een bijpassende wijn. Zelden zo lekker wijn gedronken. De gerechten ware absolute TOP en echte schilderijtjes qua presentatie, maar daarnaast ook heerlijk, ware smaakexplosies. Wij komen zeker terug. en zullen het ook aanraden aan onze vrienden en kennissen.
k.j.schmeink .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Goed eten in niet te grote porties in een aangename sfeer met attente bediening.
Voor de jarige in ons midden werd het dessert extra feestelijk opgediend!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Perfecte sfeer, uiterst vriendelijke / kundige bediening. Goed en gepaste porties. Mooi gebouw.
Goede parkeergelegenheid
Robert C.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Geweldige formule met kleine gerechten en dus meer dingen kunnen proeven. Goede wijnkaart en grote selectie per glas. Lekker rustig.
P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekker gegeten, plezierig bediend.

Jammer dat de linnen servetten zijn verdwenen, die mogen wat ons betreft weer terug komen.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Prettig restaurant, vriendelijk-ongedwongen sfeer, heerlijk concept. Je kiest meerdere gerechten van de kaart, omdat ze elk de omvang van een tussengerecht hebben. Heerlijke, zorgvuldig gepresenteerde gerechten. Heerlijke desserts ook.
Han Sing L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
vooral eigen parkeerplaats is heel prettig voor deze regio
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Een uitstekende locatie en goede keuken, zeer geschikt om met vrienden of familie te genieten van een prima maaltijd.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten met een zakelijk gezelschap. De formule van Kronenburg (je kiest meerdere kleine gerechten) stelt je in staat om van uiteenlopende gerechten te genieten. Dat is ons heel goed bevallen. Zeer prettige sfeer, ongedwongen bediening. Fijne avond gehad.
Win C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Wat een prachtig verborgen pareltje in een groene oase met verassend verfijnd eten
Anke R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het was lekker eten maar ik vind de verhouding van de hoeveelheid met wat je ervoor betaald wel slecht. Kleine gerechtjes voor rond de € 13 is niet echt goedkoop. Een goede eter heeft min. 3 gerechten nodig. De Angus hamburger (lunchgerecht) was heerlijk, dat dan weer wel.
Livia V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Dit was de derde keer dat ik hier at. Kwaliteit van het maal was weer top. En de bediening bijzonder hartelijk. Het restaurant is een grote verrassing, daar in die vrij ongezellige buurt aan het water vergeet je dat je tussen de gebouwen zit. Een nog goed bewaard geheim. Kom zeker weer terug.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Aangename omgeving, lieve , aangename bediening, juiste porties fijn eten/drinken.
Komen we graag terug. Weet niet wat ik verder nog vertellen moet om 120 tekens vol te maken, want ik ben niet lang "van stof" in de omgang...
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Mooie verborgen locatie in wijk vol kantoren, maar op het terras aan het water waan je je in een stadspark. Fijne lichte lunchgerechten, die smaken naar meer. Vriendelijke bediening. Aanrader voor zakelijke ontmoetingen.
Frederika D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Ik vond het grappig dat één van de serveersters vroeg of ik van de Michelin Ster was.
De gerechten waren allemaal heel smaakvol en leuk opgemaakt; leuk concept: de keus uit meerdere kleine gerechtjes.
Zeer vriendelijke bediening!
Leo Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Ontspannen sfeer, heerlijke gerechten gegeten met een goede kwaliteit - prijs verhouding. Bediening erg vriendelijk. Reden om zeker weer eens terug te komen.