Restaurant Kromhout

Tielsestraat 190 6673 AE Andelst Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kromhout

Kromhout heeft een hoogwaardige keuken waarin alle gerechten bereid worden met respect voor de natuur en de seizoenen. Zo komt charme, smaak en finesse samen. Kies uit het zomermenu, keuzemenu, verrassingsmenu en daarbij uitgebreid wijnadvies van de gepassineerde gastvrouw. Dit mooie witte hoekpand in Andelst is niet te missen. En de charme van een Betuws dorp is dat er soms een trekker voorbij komt rijden!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kromhout

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

9,1
eric B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goede ambiance, heerlijke gerechten met bijpassende wijn arrangement.
Heerlijk genoten. bedankt.
Zeker tot de volgende keer.
CorK .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het was weer een genot om te zien en te proeven wat Michel voor ons had bereid. A la carte bestellen doen wij nooit dus wederom 5-gangenmenu van de chef met bijpassend wijnarrangement. Mooi opgemaakte gerechten, een regelmatig verassende combinatie van smaken begeleid door prima wijnen en altijd een gezellig praatje met Mariska. Heerlijk langzaam een getafeld. Wij komen altijd weer terug!
KCBr .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
4 gangen verrassingsmenu genomen, waar we stuk voor stuk uitstekende gerechten voorgeschoteld kregen.
Erg vriendelijke gastvrouw, die erg haar best doet om het je naar de zin te maken.
bala.paramanathan B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Eten was erg goed. Goed selectie van wijnen. We komen hier zeker terug.
michiel.brands .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Erg lekker eten wat mooi gepresenteerd werd. Een gezellige en warme sfeer. Een mooi avondvullend programma en al het eten erg goed gebalanceerd.
ron2010 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met zijn 2-en heerlijk genoten op 1e kerstdag van een 4 gangen kerstdiner.
Prima ontvangst met een glaasje cava met wat knabbels.
Na de 2 lekkere amuses kregen we vervolgens tonijn met krab, parelhoen, hertenbiefstuk en een warm chocoladetaartje met huisgemaakt kersenijs. Allemaal lekkere combinaties met goed bijpassende wijnen. De borden waren mooi opgemaakt. De bediening was goed. Een minpuntje was de lange tijd (30 minuten) tussen het inschenken van de wijnen en het serveren van de gerechten. Dat zou wat dichter op elkaar moeten zitten.
We hebben genoten van een heerlijk ontspannen avondje. Dit restaurant blijft een aanrader.
NellieL .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor het eerst at ik met een Groupon in een restaurant waar echt geen concessies aan wat er op tafel kwam gedaan werd! En wat er op tafel kwam was uitstekend. 5 gangen stuk voor stuk prima. Een heerlijke kalfscarpaccio met couscous en auberginecrème, heerlijk op smaak. Vervolgens een voortreffelijke bereid stukje kabeljauw met garnituren, een heerlijk mals stukje hoen met mosterdsaus. Een perfect bereide hertenfilet met heerlijk winters garnituur. Als afsluiter een voortreffelijk dessert met peer en chocolade. Alles geserveerd op mooi opgemaakte borden. Een hartelijke en enthousiaste gastvrouw. Een echte aanrader!
PJ77 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben hier heerlijk genoten van al het lekkere eten en bijpassende wijnen. Dit restaurant is een Michelin ster waard!
De borden zijn perfect opgemaakt en de wijnen worden tijdens elke gang met veel passie geschonken. Voldoende uitleg over de wijnen en het gerecht.
j51 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
wij hebben genoten van een 5 gangen menu, prachtig opgemaakte borden en heerlijke gerechten. het was en perfect avondje uit in een sfeervol restaurant. ook wij hadden de ervaring dat er TE weinig wijn in de glazen wordt geschonken het leek op een bob arrangement en dit gezien de prijs het toch echt niet was.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heelijk met 4 personen gegeten. Lekker laten laten verrassen met 5 gangenmenu door de kok.
Hele fijne gastvrouw met mooie verhalen rond de wijnen bij de gerechten.
Dit restaurant verdient het om positief in de schojnwerpers te staan!
We komen zeker weer terug!
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Prima gegeten
minpuntjes: wat strak stramien. Een van ons had tijd niet gegeten en vroeg wat eerder om een 2e broodje dan dat de bedoeling was. Antwoord was dan ook dat we dat na de volgende gang zouden krijgen ( en dat bleef dus ook zo. let wel: we aten a la Carte dus niet via een actie of zo) Personeel liet soms wat steekjes vallen/was wat onervaren ( geen glas bij radler bv).
Ruime opzet restaurant.
Gastvrouw zelf maakt gelukkig veel goed en eten was erg lekker!
John F.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
27 februari, gedineerd bij Rest. Kromhout. Rest op een dorp locatie. Leuk gastvrij ontvangst en sfeervolle inrichting. Gekozen voor een 5 gangen diner. De eigenaresse in de bediening wordt geassisteerd door twee jonge assistenten. De wijnkeuze konden we moeilijk maken enerzijds omdat er niet zo'n ruime keuze was, maar anderzijds ook om de jonge dame die de wijn inschonk zelf ook niet bekend was met de wijnen die dit restaurant schenkt.! Bij navraag keek ze zelf ook op de fles en kon ons niet vertellen welke wijn het was. Maar ze was uitermate vriendelijk en alle begin is moeilijk. Ook de hoeveelheid wijn die werd geschonken bleek te weinig te zijn om zo'n mooi wijnglas voor te gebruiken, waardoor het op een BOP arrangement leek? Maar de bedoeling was goed. Na de amuse volgenden de gerechten die proportioneel ruim voldoende waren, redelijk van smaak maar geen hoogstandjes, wat we ook niet verwachtte in dit restaurant. Vanwege het verkeerd uitserveren van de 3e gang aan andere gasten, zaten we op den duur wel heel erg lang te wachten op de volgende gang waarvoor - na constatering -, excuses werd aangeboden vergezeld van een drankje op kosten van de zaak. Ach waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt..! Alles samenvattend, een sfeervol restaurant, netjes ingericht, betaalbare gerechten en vriendelijke bediening met eigen parkeergelegenheid. Zeg maar voor gasten in het middensegment op het gebied van een culinair betaalbaar avondje uit.!
Nicole C. B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Sinds het vertrek van ons Chefkok vriendje uit Echteld zijn wij al een paar jaar op zoek naat een soortgelijk restaurantje. Gisteren hebben wij haar gevonden! Heerlijk gegeten, mooie wijnen, fijne ambiance!
Chapeau Team Kromhout!
Mecheline .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gisteren echt een heerlijk verrassingsmenu gegeten met onze Grouponbon. Er is echt alles uit de kast gehaald om het ons naar de zin te maken. In combinatie met een heerlijk wijnarrangement was het echt top! Complimenten voor de kok en de gastvrouw!
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Prima restaurant. Wij kregen een 4 gangen verrassingsmenu van de chef.

Allereerst een salade van o.a. dungesneden tonijn, rozijn, sojasaus, radijs. Heerlijk en anders dan een standaard carpaccio.
Daarna als tussengerecht scholfilet met komkommer, simpel maar lekker.
Bij de eerste 2 gangen werd een vers broodje geserveerd met roomboter, goed om het tekort aan koolhydraten (geen aardappels, rijst of pasta) in de gangen aan te vullen.
Hoofdgerecht bestaande uit hertenbiefstuk in rode wijnsaus met een heerlijke mousse van o.a. pastinaak en wat groente. Goede porties en goed van smaak.
Dessert was een lekkere combinatie van sorbetijs met een koekje van glucosesiroop (geen kletskop) en witte chocolade pannacotta. Mooie combinatie van smaken en zeker niet te zoet.
Vergezeld van een prima fles rode huiswijn.
We konden het niet laten om nog een koffie compleet te nemen met lekkernijen als madeleine,zeevruchtchocolade en kletskop.
Betere porties dan in Michelin restaurants en minder stijf; bediening is correct, maakt een praatje (neemt echt de tijd) .
Wij komen hier terug!

j51 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
heerlijk avondje voor ons, verwend met super lekker 4-gangen menu en....door een gastvrouw die heel erg veel vol passie kan vertellen over de lekkere wijnen! kortom genoten!!!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Lekker met z'n achten gegeten met een groupon bij restaurant Kromhout. Het eten was ontzettend lekker en de service was ook in orde. We zaten buiten, heel erg fijn. Wel jammer van de vrachtwagens die soms langsreden die veel geluid maakten. De rekening was een aangename verassing, heel vriendelijk geprijsde drankjes! Kortom, een aanrader.
Else D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Werkelijk weer heerlijk gegeten bij Kromhout en niet te vergeten heerlijk genoten van het bobwijnarragement. Ik snap niet dat dit restaurant geen ster heeft gekregen. Alles is exquise verrukkelijk en tongstrelend en maagvullend. Dit is echt een restaurant waar ik regelmatig terugkom.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
We hadden restaurantweek menu voor 27, 50. Om te beginnen kregen we kregen een amuse en een warm vers gebakken klein bolletje brood. We namen een extra tussengerecht voor 10 euro. Een Bob-arrangement was mogelijk, we hadden bij alle 4 gangen een half glas voor totaal 15 euro.
Het eerste gerecht was gerookte zalm, heel smakelijk en daarbij o.a. komkommer in zuur en andere smaken, waardoor het zeer verrassend was.
Het tussengerecht was skrei, ook weer met allerlei garnituur die het bijzonder maakte, zoals rettich.
We kregen weer een lekker warm versgebakken bolletje. Het hoofdgerecht was mooi rood en heel mals kalfsvlees van de barbecue. Bij het nagerecht was o.a. kaneel-ijs.
Na vier gangen waren we zeer voldaan. De wijnen pasten er goed bij. De gastvrouw gaf met veel aandacht informatie over wijnen en het eten.
De inrichting was niet bijzonder, maar wel smaakvol, redelijk modern er was meer dan voldoende ruimte tussen de tafels en sfeer was goed.
De gastvrouw vertelde ons na een vraag uitgebreid over hoe het bedrijf was ontstaan en zich had ontwikkeld.
Ik zal zeker dit restaurant aanraden.
John B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Door dat wij een Groupon bon hadden gekregen, hebben wij voor het eerst kennis gemaakt met Restaurant Kromhout in Andelst. Wij kunnen niet anders zeggen, dan dat wij een zeer aangename avond hebben gehad. De ontvangst, de bediening en het vijfgangenmenu alsmede het wijnarrangement waren meer dan voortreffelijk. Wij hadden een mooi vergelijk omdat wij kortgeleden nog een bezoek hadden gebracht aan een restaurant in Harderwijk met een Michelinster.
HannyJohn