Restaurant Kromhout

Tielsestraat 190 6673 AE Andelst Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kromhout

Kromhout heeft een hoogwaardige keuken waarin alle gerechten bereid worden met respect voor de natuur en de seizoenen. Zo komt charme, smaak en finesse samen. Kies uit het zomermenu, keuzemenu, verrassingsmenu en daarbij uitgebreid wijnadvies van de gepassineerde gastvrouw. Dit mooie witte hoekpand in Andelst is niet te missen. En de charme van een Betuws dorp is dat er soms een trekker voorbij komt rijden!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kromhout

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Kromhout

Evelien G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We waren al een jaar of twee niet geweest in 't Kromhout. En weer werden we niet teleurgesteld. Wij wilden ons deze keer niet laten verrassen en stelden een viergangenmenu samen uit de kleine kaart. De kwaliteit en de smaken van de gerechten zijn nog altijd even perfect. De bijpassende wijnen verrassend. De porties zijn voor een menu op dit niveau ruim voldoende. Zo kan je nog eens goed proeven waarom de gerechten zo uitstekend smaken en zijn ze niet na twee happen al weer een herinnering. Onbegrijpelijk, dat een restaurant met deze prijs/kwaliteitsverhouding op zaterdagavond niet vol geboekt is. Het is ruimschoots een omweg waard.
Gitta R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Iedere kok kan een leuk uitziende schotel maken, maar met een subtiele smaak is andere koek. in dit restaurant kun je subliem eten. Het wijnarrangement is daarbij een echte aanrader!
heinfloor .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
prachtige gerechten, leuk opgemaakt; prima wijnkeuze en een royaal bob-arrangement met een heldere en vakkundige toelichting door de attente gastvrouw. we hadden hier altijd al eens willen eten, eindelijk gelukt en zeker geen spijt van. tot de volgende keer!
Gretarubingh .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Wederom genoten van het heerlijke eten in een super gemoedelijke en relaxte sfeer.
De gerechten waren zeker sterwaardig.
j51 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
dit restaurant blijft voor mij de nr.1
heerlijk om hier een avondje "uit" te genieten van de plaatjes van borden en de heerlijke combinaties, de aandacht die aan de gasten wordt besteed, lekkere wijnen, kortom SUPER!
eric B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Zoals alle vorige keren, Super lekker gegeten, zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
Heerlijk rustig gezeten en genieten van de chefkok zijn creaties.wij laten ons graag een volgende keer weer verrassen .
Dank jullie wel .
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Extra aparte drankjes te hoog geprijsd
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op 2e Kerstdag gegeten bij restaurant Kromhout. We hebben heel erg genoten van het eten en de wijnen. Er is slechts één kritiekpuntje. We begrijpen dat het druk is tijdens de Kerst, maar de wachttijd tussen de gangen was echt te lang. Hierdoor verlies je bijna je eetlust. Gelukkig was het het wachten wel waard. De gastvrouw was geweldig! Had voor iedereeen (te?) veel tijd. Het jonge bediendende personeel was duidelijk onervaren en hadden meer moeite met deze drukte. Al met al hebben wij toch een prima avond gehad en komen zeker nog eens terug.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het eten is hier uitstekend, gekozen voor een 4 gangen menu en dit smaakte heerlijk. Uitstekende gastvrouw die met enthousiasme verteld over de wijnen. Inrichting van restaurant is wat oubollig maar doet niets af aan het heerlijke eten.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Helemaal vanuit Amsterdam hier wezen dineren, mede vanwege de positieve recensies hieronder.
Het ontvangst was prima, we kregen een mooi tafeltje van de gastvrouw.
We hebben ontzettend genoten van het diner, het eten was enorm lekker. Naarmate de avond vorderde werd het drukker in het restaurant, dat had gelukkig geen invloed op de tijd tussen de gangen.

Blij dat we hier zijn wezen dineren, zijn we met een voldaan gevoel naar huis gegaan.
j51 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
wat een heerlijk avondje "uit" eten (dineren!) we hebben genoten van de prachtig opgemaakte borden en niet minder van de heerlijke gerechten. het 5 gangen-menu met zorg samengesteld (verschillende gerechten/smaken/stijlen)begon met een amuse waar ik al voor terug wil!
ga de gerechten niet verklappen, moet tenslotte een verrassingsmenu blijven.
volgens mij is de gastvrouw in een wijngaard geboren, er wordt met zoveel passie over de wijnen verteld, die dan ook heerlijk zijn.
we komen snel weer terug om te genieten!
Pranzo S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Op een zwoele zomeravond heerlijk gegeten op het terras van dit restaurant. We hadden gekozen voor het vijf gangen diner. Vanaf de amuse tot en met het dessert hebben we kunnen genieten van een bijzondere smaakbeleving. Zowel de vis als de vleesgerechtjes, waren van prima kwaliteit en hebben ons een bijzondere culinaire avond bezorgd. Ook de Spaanse huiswijn was van goede kwaliteit. Kortom een zeer geslaagd bezoek dat voor herhaling vatbaar is.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Super gegeten, het verrassingsmenu was een zeer aangename verrassing!
eric B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goede ambiance, heerlijke gerechten met bijpassende wijn arrangement.
Heerlijk genoten. bedankt.
Zeker tot de volgende keer.
CorK .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het was weer een genot om te zien en te proeven wat Michel voor ons had bereid. A la carte bestellen doen wij nooit dus wederom 5-gangenmenu van de chef met bijpassend wijnarrangement. Mooi opgemaakte gerechten, een regelmatig verassende combinatie van smaken begeleid door prima wijnen en altijd een gezellig praatje met Mariska. Heerlijk langzaam een getafeld. Wij komen altijd weer terug!
KCBr .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
4 gangen verrassingsmenu genomen, waar we stuk voor stuk uitstekende gerechten voorgeschoteld kregen.
Erg vriendelijke gastvrouw, die erg haar best doet om het je naar de zin te maken.
Bala.paramanathan B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Eten was erg goed. Goed selectie van wijnen. We komen hier zeker terug.
michiel.brands .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Erg lekker eten wat mooi gepresenteerd werd. Een gezellige en warme sfeer. Een mooi avondvullend programma en al het eten erg goed gebalanceerd.
ron2010 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met zijn 2-en heerlijk genoten op 1e kerstdag van een 4 gangen kerstdiner.
Prima ontvangst met een glaasje cava met wat knabbels.
Na de 2 lekkere amuses kregen we vervolgens tonijn met krab, parelhoen, hertenbiefstuk en een warm chocoladetaartje met huisgemaakt kersenijs. Allemaal lekkere combinaties met goed bijpassende wijnen. De borden waren mooi opgemaakt. De bediening was goed. Een minpuntje was de lange tijd (30 minuten) tussen het inschenken van de wijnen en het serveren van de gerechten. Dat zou wat dichter op elkaar moeten zitten.
We hebben genoten van een heerlijk ontspannen avondje. Dit restaurant blijft een aanrader.
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor het eerst at ik met een Groupon in een restaurant waar echt geen concessies aan wat er op tafel kwam gedaan werd! En wat er op tafel kwam was uitstekend. 5 gangen stuk voor stuk prima. Een heerlijke kalfscarpaccio met couscous en auberginecrème, heerlijk op smaak. Vervolgens een voortreffelijke bereid stukje kabeljauw met garnituren, een heerlijk mals stukje hoen met mosterdsaus. Een perfect bereide hertenfilet met heerlijk winters garnituur. Als afsluiter een voortreffelijk dessert met peer en chocolade. Alles geserveerd op mooi opgemaakte borden. Een hartelijke en enthousiaste gastvrouw. Een echte aanrader!