Restaurant Kroft no-nonsense

West 52 1621 AW Hoorn Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Kroft no-nonsense

Culinaire verrassing

Voel je welkom in het sfeervolle Restaurant No-Nonsense in het centrum van Hoorn. Voor een heerlijk avondje genieten moet je hier zijn! Een fijne sfeer, prachtige gerechten en bijpassende wijn. Laat je culinair verrassen door de passie voor eten van chef kok Patrick van der Kroft. Aan alle gerechten wordt bijzonder veel aandacht besteed, dat proef je gelijk!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kroft no-nonsense

Ger D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben goed gegeten. De voor-, tussen- en nagerechten waren verrassend. De hoofdgerechten, eendeborst en tonijn, zouden met een zuurtje erbij lekkerder worden. Voor ons waren ze ook een beetje te gaar. Jammer van het rumoer en wat lange wachtperiodes tussen de gerechten.
carolinevk .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het was in 1 woord geweldig !ontzettende aardige meiden daar en het eten was super !zag er zo mooi uit allemaal ..echt een aanrader !
Mcthijssen .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijke en professionele ontvangst. Met de AH actie gegeten. We kregen een keuzemenu, 4 gangen. Voor de vegetariër een verrassingsmenu. Eten dik voor elkaar, wordt prachtig opgediend en heerlijk van smaak. Vegetarisch ook heel lekker en verrassend. We hebben drie uur gezeten en dat is voor ons aan de lange kant. Sfeervolle inrichting, wel wat aan de donkere kant.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goed verzorgd. Gerard en Els.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Fijne bediening en fantastische producten, kortom; heerlijk gegeten!!
Niet eerder met de AH-RESTAURANTACTIE zo'n mooi menu gezien. Zeker voor herhaling vatbaar!
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gezellige onbezorgde avond gehad met topgerechten met smakelijke bijpassende wijnen. Personeel is bekwaam en informeel, een fijne combinatie!
Heico R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hadden hier al eens eerder gegeten. De gerechten zien er qua opmaak fantastisch uit, daar wordt veel aandacht aan besteed. De smaken zijn redelijk tot goed, maar door de opmaak smaakt het al een stuk beter.
Echter we kwamen binnen en roken direct een sterke rioollucht. Dit benoemden we naar de serveerster en die deed net alsof ze het voor het eerst hoorde. Daarna hoorden we ze een paar keer praten bij de wijnkast over de stank, maar er is bij ons aan tafel door haar niets meer over gezegd. Beetje flauw om te doen alsof er niets aan de hand is terwijl het bekend is.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten veel keuze uit de gerechten. Bediening wist goed waar zij het over had. Heerlijke bijpassende wijn bij de gerechten.
Carolien G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het eten was goed en het is gezellig ingericht.
Maar prijs van het menu is erg slecht aan gegeven. Op de site van de Albert Heijn wordt aan gegeven dat een menu 24,99 is en dat de 2e persoon gratis is. Maar helaas moesten wij gewoon voor 2 personen betalen 50 euro, helaas kon het restaurant ons ook niet tegemoet komen. Niet zo netjes als je dit achteraf te horen krijgt en dan geen keuze meer hebt. Voor de rest wel lekker gegeten
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten (4 gangen verrassingsmenu), fijne bediening en intiem en sfeervol restaurant. Top!
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gisteravond bij Nononsense gegeten met een Groupon voucher. We hadden een 4 gangen menu vd chef met wijnarrangement. Heerlijke gerechten met een bijpassende wijn. De medewerkster vertelde uitgebreid over alle wijnen. Klasse!!!! De tijd tussen de gerechten was prima. Alles werd goed heet opgediend. We hebben er drie uur over gedaan maar ons geen minuut verveeld. Dus heerlijk gegeten en gedronken. Echt apart allemaal. Een aanrader.
Josien S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gerechten waren van goede kwaliteit. De service was prima en ze waren goed op de hoogte betreffende de informatie over de gerechten en de wijnen.
Bianca P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor een hele mooie prijs.
Bediening was super,veel kennis van zaken.Toch wel 1 van de betere restaurants van Hoorn.
We komen zeker terug en verheugen ons daar nu al op.
Ruda J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Genoten van een heerlijke avond
Nieko V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We hebben samen een heerlijk 8 gangen diner gegeten, alles smaakte voortreffelijk, de Merlot ook, maar die werd te koud geserveerd.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Zeer goed. 6 gangen menu. Alles even perfect. Helaas.... de geluidsoverlast was heel erg. Een normaal gesprek niet mogelijk. Tijd om hier wat aan te doen. Dan komen we beslist terug.
G. D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Samen met mijn twee dochters genoten van het Valentijns verrassingsmenu.
Het menu was een ware smaakexplosie.
We komen zeker terug.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Op een vrijdagavond zijn wij met onze 'eetclub' naar No Nonsense gegaan. Met onze AH restaurantactie bonnen namen wij plaats aan een gezellige gedekte tafel. Ontvangst wat rommelig, meisje vertelde later dat dit haar eerste horeca baantje was. Geen probleem, want ze vroeg alles keurig nog even na en dat is alleen maar goed.
Wij namen zoals het hoort bij de AH actie het vier gangen menu, hierbij nog een wijnarrangement. Wat hebben we heerlijk gegeten, borden keurig opgemaakt, smaken echt wel verrassend. En zonder het menu te verklappen, de eend die vrijdag op het menu stond was zo ontzettend goed bereid dat ik hem nog proef.
Al met al hebben wij de zaak 'gesloten', nog een gezellig gesprek met het deskundige personeel gehad en gingen wij laaiend enthousiast weer naar huis. Op naar de volgende keer!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De gerechten waren stuk voor stuk van zeer hoge kwaliteit. Heel divers en je kunt gewoon zien dat de gerechten met passie klaargemaakt worden. De bediening verdient ook een grote pluim. En als we dan toch ook nog een tip mogen geven: zoek een nettere oplossing voor de garderobe. We vonden de huidige garderobe niet passen in een restaurant, waar het eten, de bediening en inrichting van een hoge kwaliteit is.