Restaurant Kroft no-nonsense

West 52 1621 AW Hoorn Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Kroft no-nonsense

Culinaire verrassing

Voel je welkom in het sfeervolle Restaurant No-Nonsense in het centrum van Hoorn. Voor een heerlijk avondje genieten moet je hier zijn! Een fijne sfeer, prachtige gerechten en bijpassende wijn. Laat je culinair verrassen door de passie voor eten van chef kok Patrick van der Kroft. Aan alle gerechten wordt bijzonder veel aandacht besteed, dat proef je gelijk!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kroft no-nonsense

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Evelien L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten. We vonden het alleen vrij koud qua temperatuur in het restaurant, alsof we in de toch zaten. De service en het eten waren goed.
Henkvanderkort .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het was een goed restaurant. Het eten was lekker en heel apart opgemaakt de complimenten aan de kok.
De bediening was plezierig dus een fijne avond.
Gre L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten‼️
De borden met het gerecht zagen er prachtig uit.
Door de open inrichting was het wat lawaaierig, maar niet vervelend.
Mago .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Met AH restaurantactie hier gegeten. Verplicht een 4 gangenmenu te nemen van €49,95. Voorgerecht was een salade Nicoise, het leek er niet eens op en was al helemaal niet zoals beschreven in het menu op de website.
Tussengerecht was een klein bordje soep, dat was lekker, maar lauw. Hoofdgerecht eendenborst, de vetkant was wit en week ipv van lekker bruin krokant uitgebakken en het vlees was veel te rood,( redelijk vast om niet te zeggen taai) en dus ook niet warm, weinig garnituur. Nagerecht was niet eens lekker.
Als je hier een avondje gezellig uit eten wil gaan, wat normaliter toch zeker moet kunnen met 4 gangen, dan moet je hier al helemaal niet zijn: na een uur hadden we alle gangen gehad, het is dat er nog wijn op tafel stond, dus konden we het nog een beetje rekken. Kortom, veel te duur voor hetgeen je krijgt, dus wij waren blij dat we niet het volle pond hebben betaald, want dat was het echt niet waard.
Gewoon_Linda .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
een gezellig restaurant. Vriendelijke bedining en het eten is erg lekker. Wel aan de prijzige kant maar zeker de moeite waard.
Smullend .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten met AH actie mooie porties 4 gangen en alles perfect op smaak. Mooie producten echt een aanrader. Wij omen zeker terug.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben hier gegeten via de Albert Heijn restaurantactie. We werden hartelijk ontvangen. Het eten was heerlijk. Het personeel deed erg haar best.
Rense J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Afgelopen vrijdag weer eens aangeschoven bij Kroft No-nonsense.
Na een hele vriendelijke ontvangst werden we begeleid naar een tafeltje. Inrichting van het restaurant is mooi en rustig.

De tafeldame hielp ons vriendelijk. We hadden gereserveerd met de AH-bon (2e diner gratis). Het leek erop dat dit ook het enige beschikbare menu is op het moment. Bon werd ook niet eens naar gevraagd.

Het eten was weer top! lekkere steak tartare vooraf, heerlijke (!) bospaddenstoelensoep, malse eend en lekkere cocoladetaartje toe. Extra hadden wij nog een kaasplankje voor het dessert. Deze viel tegen (simpel, 2 sukken oude kaas, 1 gruyere en 1 blauwe).

Wel hele leuke uitleg over de bijpassende wijnen. Duidelijke passie van de gastvrouw.

Uiteindelijk resultaat:
1x bubbels vooraf, 5-gangen diner met bijpassende wijnen, koffie met likeur toe: € 155,-

Niet echt goedkoop, maar voor wat wij gekregen hebben vond ik het het zeker waard!

Wij komen terug!
Edith W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Door onze kinderen mee uit eten genomen in onze nieuwe woonplaats. De plaatsing aan tafel was erg krap, we moesten de tafel verschuiven om bij de muur plaats te kunnen nemen op een bank en degenen die aan de andere kant van de tafel zaten moesten goed aanschuiven anders kon het personeel niet lopen. Het 4-gangen menu zag er goed uit en was ook erg lekker. Heerlijke smaakcombinaties en mooie plaatjes op het bord. De bediening was echter gehaast, na het eerste drankje moesten we bij de 2e gang vragen om een 2e drankje. De aanbevolen witte wijn paste uitstekend bij de geserveerde mosterdsoep, dat beloofde wat voor het hoofdgerecht. Ondanks dat bij het serveren van het hoofdgerecht alle glazen leeg waren werd dit niet opgepikt door de bediening door opnieuw te vragen wat we wilden drinken bij de overigens heerlijke eendenborst. Daar het tweede drankje ook al enige tijd op zich had laten wachten hadden we het idee dat de wijn waarschijnlijk zou komen als het eten op was, dus hebben we hier niet verder om gevraagd. Bij het afruimen werd ook niet gevraagd of we nog iets wilden drinken, wel werd het bestek voor het nagerecht neer gelegd. We hadden het gezellig, maar toch vonden we na 1 uur wachten dat het nagerecht wel erg lang op zich liet wachten. Toen we de bediening hier over aanspraken werd ons dat niet in dank afgenomen. We konden toch zien dat ze het heel druk hadden en als we wat hadden willen drinken dan hadden we ze maar moeten tackelen. Trouwens het nagerecht kwam er zo aan!!
Geen excuus voor het lange wachten...... Het chocoladetaartje was trouwens weer heerlijk, maar de sfeer toch wat bedrukt, zodat we besloten ze niet langer tot last te zijn en geen koffie meer te bestellen.
Bij het afrekenen werd door een andere serveerster wel excuus gemaakt en een bon aangeboden voor een 50% korting bij een volgend bezoek. We weten echter gezien deze ervaring niet of we hier gebruik van zullen maken. Voor onze kinderen was het toch een teleurstelling dat hun cadeau aan ons zo was verlopen.
A.W.M. V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Entree/halletje een beetje sobertjes niet het idee dat je een goed restaurant binnengaat.
Ontvangst oke, eten prima, bediening netjes, muziek oke.
water gratis gebeurt niet vaak meer.
Minpuntje was dat diner cadeau kaart niet inwisselbaar was terwijl ze wel op de diner cadeaulijst voorkomen.
Ik zou de kaart hebben moeten activeren. Echter op de website van Diner Caedau staat "Een aangesloten restaurant accepteert uw Diner Cadeau via de pinterminal of webkassa" en verder wordt er niet gesproken dat ik de kaart op een of ander manier moet activeren!!!!!
Frits53 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker gegeten in inderdaad "no nonsense" restaurant. Vriendelijke en deskundige bediening; gezellige (zaterdag)avond drukte. Het "bob" wijnarrangement is prettig geprijsd en goed voor de chauffeur.
Jozé V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Het was wel goed, doch heel 'rijkee"gerechten, met veel vet/room door soep en saus, als je ervan houdt prima
De smaken waren zeker goed te noemen.
Joke En Herman W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We hebben allen heerlijk gegeten, i.p.v. Eendenborst kreeg ik als enige vis .
Ik houd van vis maar met dit stukje vis was ik een beetje teleurgesteld.
Volgende keer vraag ik vooraf welke vis ik krijg op mijn bord.
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Via de site Heerlijk gereserveerd bij Korft voor het 6 gangen diner. Eigenlijk begon het al met het bestellen van de Cola Light. Deze werd geschonken uit een plastic fles in een glas en daar was ook de prik vanaf. Uiteraard een nieuw glas gehad maar ik blijf uit een fles toch altijd bijzonder vinden. Wij bestelde een fles wit en een fles rood. Deze werden op tafel gezet en niet opengemaakt en ingeschonken. De jonge dames in de bediening waren zeker vriendelijk en de gastvrouw ook. Maar de etiquette waren ver te zoeken en had dit niet verwacht van dit restaurant. De gerecht waren het allemaal net niet. Waren "laf" van smaak en ik twijfel of alles wel vers bereid was. Als wij hier normaal € 85,00 voor hadden moeten betalen dan had ik zeker hier wat van gezegd. Maar door de prijs nu € 35,-- had ik wat meer coulantie. Denk eerlijk gezegd dat dit restaurant aan alle acties mee doet en hierdoor de kwaliteit uit het oog verliest. Bij het weg gaan kregen wij nog een kaartje voor een volgend bezoek met 50 % korting. Maar wij waren niet enthousiast genoeg om deze mee te nemen. Jammer want het restaurant op zich is best sfeervol maar denk dat door deze weg in te slaan dat ik niet de enige ben die niet meer terugkomt. Nogmaals personeel was absoluut vriendelijk.
Ruda J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Met 14 dames heerlijk gegeten, werd rekening gehouden met de speciale wensen ( en die waren er????) een goed 4 gangen menu voor een zeer goede prijs. Goede en gezellige sfeer, het gemiddelde geluidsniveau werd door ons zelf geproduceerd. De bediening was goed en vriendelijk. Het eten echt top, mooi opgemaakte borden. Jullie van ons team uitje een geslaagde avond gemaakt!!
Ma.karel .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ik hoopte buiten te kunnen zitten omdat het mooi weer was, maar dat kon helaas niet. De bediening was prima, erg vriendelijk. We vonden de wachttijden wat lang. Er was geen kaart, alles werd mondeling meegedeeld wat wij een minpuntje vonden. Dit was minder overzichtelijk en maakte de keuze wat lastiger. Het eten zag er allemaal prachtig opgemaakt uit. Net kleine schilderijtjes ! Behalve de eend vonden we alles erg lekker. De prijs voor het menu viel best tegen, namelijk €50,- p.p. Voor een menu. Welliswaar voor 4 gangen, maar als ik keuze had zou ik liever minder gangen nemen en wat minder betalen. Toegegeven, ik heb me van te voren niet via internet verdiept in het restaurant en het menu. Iets wat ik in het vervolg zeker ga doen voor ik via de AH actie boek. Helaas zijn er weinig resraurants in een straal van 20 kilometer van mijn woonplaats die meedoen. Ik zou i.v.m. de prijs niet zo snel met mijn gezin meer hier heen gaan.

MREV .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
In een relaxte omgeving heerlijk gegeten! We kregen het 4 gangen verrassings-diner. Met onze wensen was rekening gehouden en alle gerechten waren om te smullen, vooral de paddenstoelensoep was verrukkelijk. Wie naar Hoorn gaat, is dit een aanrader. Parkeren nabij kan wel een probleem zijn, dus houd daar rekening mee.
Frentec .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het 4 gangen menu was top. We kregen veel aandacht, echter was er veel verschil in kennis. Maar de sommelier maakte veel goed, vooral met de bijpassende wijn arragement. Voor ons een aanrader voor anderen.
Lj.veltrop .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
wij hebben erg genoten. De bediening was ontzettend vriendelijk. De wijnkeuze was bijzonder goed passend bij de gerechten. Wij hadden 1 persoon die liever geen eend at. Geen enkel punt. Ze kreeg keuze uit 2 andere gerechten. Aangezien we via de AH aktie kwamen vonden we dat opvallend netjes.
Hh-willemsen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk 4 gangen menu op AH actiebon. uitstekende bediening en een smaakvol diner.
Tip geef vooraf aan wat het 4 gangen menu kost. kortingsbon bij volgend bezoek leuke verrassing. Koemen we zeker inwisselen.