Restaurant Kroft no-nonsense

West 52 1621 AW Hoorn Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Restaurant Kroft no-nonsense

Culinaire verrassing

Voel je welkom in het sfeervolle Restaurant No-Nonsense in het centrum van Hoorn. Voor een heerlijk avondje genieten moet je hier zijn! Een fijne sfeer, prachtige gerechten en bijpassende wijn. Laat je culinair verrassen door de passie voor eten van chef kok Patrick van der Kroft. Aan alle gerechten wordt bijzonder veel aandacht besteed, dat proef je gelijk!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kroft no-nonsense

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Kroft no-nonsense

Stefanie S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eten matig! Kip was droog.
Krap restautant. Je moet je achterburen storen om van je plek te kunnen.
Erg lang op eten wachten.
A. B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Bijzonder vriendelijk personeel, werkelijk uitstekende kwaliteit, we waren met drie personen, alle drie verschillende gerechten gegeten, alles keurig tegelijk geserveerd. Borden goed verwarmd. Twee piepkleine minpuntjes: water op tafel tegen betaling, zou er gewoon moeten zijn, en een van de desserts die ik van te voren al gekozen had door op de website de menukaart te lezen, bleek niet meer leverbaar, want de kaart was veranderd....die zou dan ook per direct aangepast moeten worden op de website naar mijn idee. Maar zoals ik al zei...piepkleine minpuntjes.
basenilse .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Hoewel de actie het 2e menu gratis aanbiedt, geeft Kroft hier een eigen invulling aan. Dat schept onduidelijkheid. De uiteindelijke rekening was rond de €65 voor een 3 gangenmenu voor 2 pers, dat is wel vergelijkbaar met andere restaurants in deze actie. Water werd wel in rekening gebracht, dat vinden we altijd jammer, hoort er gewoon bij en brengen dit in mindering op de fooi. De gerechten waren heerlijk, mooi opgemaakt en goede kwaliteit. Bij reservering had ik aan gegeven dat ik geen vlees of vis eet, dit was niet gelezen. Wel ter plekke een variatie op het menu bedacht en dit was prima. Lekkere wijn en bediening goed!
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor het AH 3 gangenmenu stond €€€ met de mededeling dat het menu rond de €25,00 zou liggen. Zij hadden een eigen kaart voor het AH menu.Op deze kaart kon je nooit een 3 gangenmenu hebben voor ongeveer €25,00 Op hun kaart kwam je uit op €42,00 á €45,00. Hiervoor werd door Kroft €50,00 gerekend voor 2 menu's
Onze menu's waren €42,45 en €43,95. Dat zou ons volgens de AH regeling €43,95 kosten en geen €50,00
Dit was voor ons een zeer onaangename verrassing.
De AH zegeltjes kaart mochten we houden, om nog eens te kunnen gebruiken.
Bij een volgende AH Zegelactie doen we zeker weer mee, maar gaan niet meer bij Kroft eten.
tonnybakker .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij vonden het jammer dat het 2 menu niet gratis was. Wij konden voor € 25 van een aparte kaart van het ahein menu kiezen. Dat viel tegen even goed toch prijzig.
koos191 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Fantastisch gegeten in een gezellige sfeer. Hele aardige, attente en professionele serveersters. Het geboden menu was een meesterstuk, qua smaak en opdiening.
Kortom, een geweldige eet/smaakervaring.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gisteravond met negen personen gegeten, was voortreffelijk. Het verrassingsmenu is zeker een aanrader.
Loes J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bij binnenkomst slechte ontvangst door 1 van de 2 serveersters. Er kon later ook geen lachje af. Wijn werd hangend over de tafel geserveerd! Collega met bril deed het prima en legde alles goed uit. Behoorlijk gepeperde rekening ondanks AH sparen. Storend was de akoestiek. Mijn partner kon mij nauwelijks verstaan, wel de achterbuurvrouw met schelle stem en groep die ook aanwezig was. Laag plafond en alleen harde materialen als inrichting de oorzaak?
Francien M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We waren met 4 personen. Iedereen heeft genoten van het eten. Alle gerechten smaakten geweldig en worden ook met grote zorgvuldigheid geserveerd. Zowel de rode als de witte huiswijn waren heerlijk. Al met al een topavond gehad.
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
weer erg lekker gegeten! mooie opmaak van de gerechten en een duidelijke uitleg hiervan.
bedienend personeel erg vriendelijk en gedreven. komen hier zeker terug!
Ren S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Voorgerecht (Tempura scampi) en tussengerecht (Croque Madame) waren zeer smakelijk. Hoofdgerecht (gegrilde tonijn) was minder, te droog en weinig smaakvol. Nagerecht was met zorg samengesteld en eveneens zeer smakelijk. De prijsstelling is aan de stevige kant. Service is goed, vriendelijk personeel.
Floris S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Fantastische avond gehad, heerlijk gegeten, wij hebben het 3 gangen menu genomen van de AH actie, perfect, alleen bij het hoofdgerecht had het lekker geweest wat patat erbij, en wat meer groente.
Lancelot S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
No nonsense? Wijn van winkelwaarde € 3,75 (momenteel 6 flessen bij AH voor € 20 - wel een ander jaar) voor € 6,50 per glas verkopen (dat is ca € 39 per fles, dus meer dan 10x over de kop!) met een Heel Verhaal gepresenteerd, vind ik betamelijke 'nonsense'. Verder vind ik twee gefrituurde garnalen (exact zoals bij de Chinees) als voorgerecht ook als nonsens kwalificeren. De eend smaakte alleen naar de black bastard: het had elk stuk vlees kunnen zijn zo. Zonde!. Bediening wist weinig van de gang van zaken (prijs? even vragen; "Wilt u wat drinken?" - "Graag: wij willen wat wijn bestellen" - "Ok. Welke?" - "Eh...mogen wij misschien de wijnkaart zien?") en vervolgens voor kraanwater voor € 2,50 durven te vragen: grote nonsens.
Een enorme teleurstelling, gezien de hoeveelheid goede recensies. Of ligt dit aan de aparte behandeling van mensen met social deal, groupon en al die andere acties waar Kroft aan meedoet? Ik denk graag van niet.
m.vandongentorman .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Door een laag plafond kunnen de stemmen / gesprekken geen kant op. Alles was hier prima maar het geluid van de andere gasten was oorverdovend...ik kon mijn man niet verstaan. Wij waren blij dat we naar huis konden. Heel erg jammer want de gerechten zijn tongstrelend en de bediening zeer attent.
erwin.zoer .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Afgelopen vrijdag gegeten bij Kroft en dat is goed bevallen. De kwaliteit van het eten is uitstekend maar, dat komt met een bijbehorend prijskaartje. Wil je een keer lekker en exclusief eten, ga dan gerust naar Kroft. Ze zullen je niet teleurstellen.
J.p. H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prettige sfeer goede ontvangst en met dieet wensen werd voortreffelijk rekening gehouden, de moeite waard om nog eens heen te gaan,was heerlijk avondje verwennerij.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Verrassende voor, tussen en nagerechten. Vriendelijke bediening en een echt avond uit en mooie timing van het opdienen en wijn inschenken.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vriendelijke bediening, eten zag er prachtig opgemaakt uit.

De smaak van het voor- en hoofdgerecht was fantastisch en het nagerecht zag er mooi uit en smaakte fantastisch.
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Bediening: Attent, alles in gaten, ondanks drukte wel tijd nemen. Uitstekende keuken
Inrichting: Veel 2 en 4 pers.tafels
Christa K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar! De bediening was super! De combinatie met de wijnen was heel goed verzorgd! We hadden het wijnarrangement erbij genomen.