Restaurant Kroft no-nonsense

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Kroft no-nonsense

Culinaire verrassing

Voel je welkom in het sfeervolle Restaurant No-Nonsense in het centrum van Hoorn. Voor een heerlijk avondje genieten moet je hier zijn! Een fijne sfeer, prachtige gerechten en bijpassende wijn. Laat je culinair verrassen door de passie voor eten van chef kok Patrick van der Kroft. Aan alle gerechten wordt bijzonder veel aandacht besteed, dat proef je gelijk!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kroft no-nonsense

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Kroft no-nonsense

Lancelot S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
No nonsense? Wijn van winkelwaarde € 3,75 (momenteel 6 flessen bij AH voor € 20 - wel een ander jaar) voor € 6,50 per glas verkopen (dat is ca € 39 per fles, dus meer dan 10x over de kop!) met een Heel Verhaal gepresenteerd, vind ik betamelijke 'nonsense'. Verder vind ik twee gefrituurde garnalen (exact zoals bij de Chinees) als voorgerecht ook als nonsens kwalificeren. De eend smaakte alleen naar de black bastard: het had elk stuk vlees kunnen zijn zo. Zonde!. Bediening wist weinig van de gang van zaken (prijs? even vragen; "Wilt u wat drinken?" - "Graag: wij willen wat wijn bestellen" - "Ok. Welke?" - "Eh...mogen wij misschien de wijnkaart zien?") en vervolgens voor kraanwater voor € 2,50 durven te vragen: grote nonsens.
Een enorme teleurstelling, gezien de hoeveelheid goede recensies. Of ligt dit aan de aparte behandeling van mensen met social deal, groupon en al die andere acties waar Kroft aan meedoet? Ik denk graag van niet.
m.vandongentorman .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Door een laag plafond kunnen de stemmen / gesprekken geen kant op. Alles was hier prima maar het geluid van de andere gasten was oorverdovend...ik kon mijn man niet verstaan. Wij waren blij dat we naar huis konden. Heel erg jammer want de gerechten zijn tongstrelend en de bediening zeer attent.
erwin.zoer .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Afgelopen vrijdag gegeten bij Kroft en dat is goed bevallen. De kwaliteit van het eten is uitstekend maar, dat komt met een bijbehorend prijskaartje. Wil je een keer lekker en exclusief eten, ga dan gerust naar Kroft. Ze zullen je niet teleurstellen.
J.p. H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prettige sfeer goede ontvangst en met dieet wensen werd voortreffelijk rekening gehouden, de moeite waard om nog eens heen te gaan,was heerlijk avondje verwennerij.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Verrassende voor, tussen en nagerechten. Vriendelijke bediening en een echt avond uit en mooie timing van het opdienen en wijn inschenken.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vriendelijke bediening, eten zag er prachtig opgemaakt uit.

De smaak van het voor- en hoofdgerecht was fantastisch en het nagerecht zag er mooi uit en smaakte fantastisch.
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Bediening: Attent, alles in gaten, ondanks drukte wel tijd nemen. Uitstekende keuken
Inrichting: Veel 2 en 4 pers.tafels
Christa K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar! De bediening was super! De combinatie met de wijnen was heel goed verzorgd! We hadden het wijnarrangement erbij genomen.
moomens .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Foute constructie bij AH actie wordt hier geboden
Wil je gebruik maken van deze actie dan moet je een duur 4 gangen diner bestellen dat minimaal op 55 euro uitkomt. Elk gerecht is afzonderlijk geprijsd en minimaal 12 euro behalve hoofdgerecht dat is minimaal 20 euro. Ben je echter niet zo'n grote eter dan komen ze met een voorstel om het 3 gangen diner te bestellen echter dan gelden de 2 voor 1 voorwaarden niet. Heel slecht geregeld. Kaart kregen we weer mee, heeft dus geen enkele waarde hier. Snap deze constructie helemaal niet.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goed eten. Wijnkaart summier.
m.a.g. D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
perfect eten, kunstwerkje op je bord. goede ontvangst, opdienen aan tafel met fijne uitleg. geen storende muziek ,kortom alle ingredienten voor een feestelijk avondje uit
van ons een dikke 10 en voor herhaling vatbaar
stellebellie .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wij hebben via de AH restaurant actie gegeten waarvoor er een speciaal menu was met keuzes die je kon uitbreiden. De Angusburger en Tonijn biefstuk waren beide heerlijk en de service was goed. Ze had vergeten ons menu door te geven aan de keuken en kregen daarom als compensatie een drankje van het huis. wij hebben daardoor iets langer moeten wachten ons ons voorgerecht. Wij hadden een broodplankje als extra genomen dus daar niet zoveel van gemerkt uiteindelijk. Kortom heerlijk gegeten en gaan zeker nog eens daar uit eten.
EmmyHulsbosch .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Met verzoek op gunstige plaats voor slechthorende was prima rekening gehouden.
De opgemaakte borden zagen er als een "schilderijtje" uit!
Voor de karaf plat water (kraanwater) moesten we echter € 2,50 betalen. Dat viel een beetje tegen.
NelK .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Met onze vriendinnen club hier gegeten met de AH actie bon. Wij kozen voor het 4 gangen menu. Alle aangeboden eten was werkelijk voortreffelijk! Zeer mooi opgediend en uitgelezen wat smaakcombinaties betreft.
Wat voor ons een (groot) minpunt was: de lange wachttijden tussen de 2 voorgerechtjes en het hoofdgerecht, jammer. Het hoofdgerecht weer 2 1/2 uur na binnenkomst geserveerd!
Vooral omdat wij voor een bepaalde tijd onze sleutel voor ons nachtverblijf op konden halen, eigenlijk jammer dat we ons toetje (ook weer zo heerlijk) naar binnen hebben geschrokt!
Ondanks dit: AANRADER!!!
Ruurd R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Prijs/kwaliteit prima voor een 4 gangendiner. Het voor- tussen en hoofdgerecht bevielen goed. Het toetje viel wat tegen. Vriendelijke, deskundige en vlotte bediening. Een aanrader!
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Dankzij de AH bon dit restaurant geprobeerd. En zeker geen spijt van gehad!! Wat hebben we ontzettend culinair en lekker gegeten. Een mix van bijzondere ingrediënten bij elkaar die zorgde voor een ware smaakexplosie! Daarnaast was de presentatie een waar kunstwerk op je bord. De bediening was top en de sfeer gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar!! Complimenten aan dit kleine maar bedreven team!! Gr Petra Grooteman.
diamonda .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Overheerlijke gerechten, een uitstekend wijnarrangement, attente en vriendelijke bediening. Jammer van het bovenmatige lawaai door een slechte akoestiek en een luidruchtig gezelschap.
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was erg lekker, mooi opgemaakte borden, leuke informatie over de gerechten, prettige bediening!
Zijn hier vaker geweest, toen was het ook goed vertoeven hier, komen hier terug.
Marriet D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Niet alle personeel is vriendelijk De dame van de drankjes was uiterst vriendelijk maar de dame die wij aanspraken over de slechte kwaliteit van de Irisch koffie.die totaal smaakloos was, deed niets aan de terechte kritiek. Gemiste kans!! Hospitality een 3
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Je krijgt een vier-gangen diner en kunt per gang kiezen uit twee gerechten. Goede service en heerlijk gegeten!