Restaurant Kroft no-nonsense

West 52 1621 AW Hoorn Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Kroft no-nonsense

Culinaire verrassing

Voel je welkom in het sfeervolle Restaurant No-Nonsense in het centrum van Hoorn. Voor een heerlijk avondje genieten moet je hier zijn! Een fijne sfeer, prachtige gerechten en bijpassende wijn. Laat je culinair verrassen door de passie voor eten van chef kok Patrick van der Kroft. Aan alle gerechten wordt bijzonder veel aandacht besteed, dat proef je gelijk!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kroft no-nonsense

Heico R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten veel keuze uit de gerechten. Bediening wist goed waar zij het over had. Heerlijke bijpassende wijn bij de gerechten.
Carolien G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het eten was goed en het is gezellig ingericht.
Maar prijs van het menu is erg slecht aan gegeven. Op de site van de Albert Heijn wordt aan gegeven dat een menu 24,99 is en dat de 2e persoon gratis is. Maar helaas moesten wij gewoon voor 2 personen betalen 50 euro, helaas kon het restaurant ons ook niet tegemoet komen. Niet zo netjes als je dit achteraf te horen krijgt en dan geen keuze meer hebt. Voor de rest wel lekker gegeten
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten (4 gangen verrassingsmenu), fijne bediening en intiem en sfeervol restaurant. Top!
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gisteravond bij Nononsense gegeten met een Groupon voucher. We hadden een 4 gangen menu vd chef met wijnarrangement. Heerlijke gerechten met een bijpassende wijn. De medewerkster vertelde uitgebreid over alle wijnen. Klasse!!!! De tijd tussen de gerechten was prima. Alles werd goed heet opgediend. We hebben er drie uur over gedaan maar ons geen minuut verveeld. Dus heerlijk gegeten en gedronken. Echt apart allemaal. Een aanrader.
Josien S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gerechten waren van goede kwaliteit. De service was prima en ze waren goed op de hoogte betreffende de informatie over de gerechten en de wijnen.
Bianca P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor een hele mooie prijs.
Bediening was super,veel kennis van zaken.Toch wel 1 van de betere restaurants van Hoorn.
We komen zeker terug en verheugen ons daar nu al op.
Ruda J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Genoten van een heerlijke avond
Nieko V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We hebben samen een heerlijk 8 gangen diner gegeten, alles smaakte voortreffelijk, de Merlot ook, maar die werd te koud geserveerd.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Zeer goed. 6 gangen menu. Alles even perfect. Helaas.... de geluidsoverlast was heel erg. Een normaal gesprek niet mogelijk. Tijd om hier wat aan te doen. Dan komen we beslist terug.
G. D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Samen met mijn twee dochters genoten van het Valentijns verrassingsmenu.
Het menu was een ware smaakexplosie.
We komen zeker terug.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Op een vrijdagavond zijn wij met onze 'eetclub' naar No Nonsense gegaan. Met onze AH restaurantactie bonnen namen wij plaats aan een gezellige gedekte tafel. Ontvangst wat rommelig, meisje vertelde later dat dit haar eerste horeca baantje was. Geen probleem, want ze vroeg alles keurig nog even na en dat is alleen maar goed.
Wij namen zoals het hoort bij de AH actie het vier gangen menu, hierbij nog een wijnarrangement. Wat hebben we heerlijk gegeten, borden keurig opgemaakt, smaken echt wel verrassend. En zonder het menu te verklappen, de eend die vrijdag op het menu stond was zo ontzettend goed bereid dat ik hem nog proef.
Al met al hebben wij de zaak 'gesloten', nog een gezellig gesprek met het deskundige personeel gehad en gingen wij laaiend enthousiast weer naar huis. Op naar de volgende keer!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De gerechten waren stuk voor stuk van zeer hoge kwaliteit. Heel divers en je kunt gewoon zien dat de gerechten met passie klaargemaakt worden. De bediening verdient ook een grote pluim. En als we dan toch ook nog een tip mogen geven: zoek een nettere oplossing voor de garderobe. We vonden de huidige garderobe niet passen in een restaurant, waar het eten, de bediening en inrichting van een hoge kwaliteit is.
Jimivon .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
AH spaaractie gaf mij de gelegenheid om deze zaak te testen , 4 gangen binnen 2 uur tijd er door heen verbaast hoe snel we weer buiten waren erg kaal sfeerloos interieur
En best wel aan de prijs
Jammer
Frits M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Via AH zegels aanwezig. Krijg de indruk dat de prijsstelling zo is opdat het restaurant er nog aardig aan verdiend. Beter is de klant een menu te laten kiezen in plaats van een opgelegd verassingsmenu .
Anton G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met de kortingsbonnen was de verplichte maaltijd redelijk van prijs. Verplichte maaltijd zonder eigen inbreng is minder
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We lieten ons verrassen. De wensen, 2x vegetarisch en 1x zonder "look" werden geïnvenstariseerd en op prima manier gehonoreerd in de gerechten. De gerechten lieten een rijk palet aan kleuren, geuren en smaken zien. Na afloop waren wij zeer tevreden en prettig voldaan. Een mooie avond.
Silviaden .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten is erg lekker! Mooi gepresenteerd en de smaken passen goed bij elkaar. De bediening legt alles prima uit, maar kan iets alerter zijn op de drankjes. Inrichting mooi, maar de semi open keuken toont slordig.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was voortreffelijk.. De bediening was heel aardig maar minder vakkundig dan de gastvrouw van vorig jaar. ( maar dat was voor ons geen probleem hoor )
Evelien L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten. We vonden het alleen vrij koud qua temperatuur in het restaurant, alsof we in de toch zaten. De service en het eten waren goed.