Restaurant Kroft no-nonsense

West 52 1621 AW Hoorn Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Kroft no-nonsense

Culinaire verrassing

Voel je welkom in het sfeervolle Restaurant No-Nonsense in het centrum van Hoorn. Voor een heerlijk avondje genieten moet je hier zijn! Een fijne sfeer, prachtige gerechten en bijpassende wijn. Laat je culinair verrassen door de passie voor eten van chef kok Patrick van der Kroft. Aan alle gerechten wordt bijzonder veel aandacht besteed, dat proef je gelijk!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kroft no-nonsense

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 00:00

diamonda .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Overheerlijke gerechten, een uitstekend wijnarrangement, attente en vriendelijke bediening. Jammer van het bovenmatige lawaai door een slechte akoestiek en een luidruchtig gezelschap.
Elise S.
Wesley F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
pieterse1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Eten was werkelijk apart en geweldig. Service was meer dan goed. Een verbeterpunt is het lawaai als de ruimte vol is. Daardoor moest ik mij afzijdig houden van welke discussie dan ook. Jammer.
Suus B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Erg lekker gegeten met prima bediening. Leuke vlotte meiden.
Waren hier met de AH actie dus de prijs was top.
Huiswijn was ook prima.
A. (Bram) B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij kenden restaurant Kroft niet en waren meer dan aangenaam verrast. Het personeel is zeer vriendelijk en op een aangename onopvallende wijze aanwezig en attent. Het belangrijkste is natuurlijk het eten en daarvan kunnen wij alleen maar zeggen dat het TOP was. Mooi opgemaakte porties van voldoende formaat en een ware smaaksensatie. Niet verwacht dit in Hoorn aan te treffen. Dit was onze eerste ervaring met Kroft maar zeker niet de laatste. Wij kunnen dit restaurant aan iedereen die van goed en smaakvol eten houdt aanbevelen.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prachtige, smaakvolle gerechten, we waren wel verplicht met de AH-bonnen de 4 gangen van het voorgestelde menu te nemen. Geen straf maar als je geen grote eter bent !!! Prijs berekend per gerecht en dan 50% eraf.
P. J. K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een goed restaurant. Wel een klein gevaar om te struikelen over enkele op- en afstapjes, waar overigens regelmatig voor gewaarschuwd werd. Deze op- en afstapjes zijn niet makkelijk te verwijderen, gezien de bouw van het pand. Correcte en vriendelijke bediening. Prima garderobe. De gerechten waren kunststukjes op zichzelf van hoge kwaliteit.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Via Groupon een VIP arrangement geboekt. Prima keuze uit zowel vlees als vis. Ondanks de korting via groupon een volwaardig diner. Ook de amuses zijn een aanrader. Prima gastvrouwen en prima keuken.
Een klein minpuntje: de espresso is eigenlijk een gewone zwarte koffie in een espresso-glas.
RR V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Helaas was de reservering van Iens niet doorgekomen bij het restaurant, desondanks kregen we wel een plaatsje. Daar ik mij reeds niet zo lekker voelde, mijn hoofdgerecht afbesteld. Mijn vrouw heeft heerlijk gegeten.
Voor de volgende x kregen een 50% korting voucher omdat ze het zo sneu vonden dat ik niet lekker was.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We werden prima ontvangen door een nette en aardige dame. Heerlijk gegeten en zijn er gekomen via internet.
Als we in de buurt zijn komen we zeker weer. Grt Rob houweling
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben lekker gegeten en de gerechten zagen er mooi opgemaakt en verzorgd uit. Regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was en of het gesmaakt had. We misten een schaaltje gebakken aardappelen.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben goed gegeten. De voor-, tussen- en nagerechten waren verrassend. De hoofdgerechten, eendeborst en tonijn, zouden met een zuurtje erbij lekkerder worden. Voor ons waren ze ook een beetje te gaar. Jammer van het rumoer en wat lange wachtperiodes tussen de gerechten.
carolinevk .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het was in 1 woord geweldig !ontzettende aardige meiden daar en het eten was super !zag er zo mooi uit allemaal ..echt een aanrader !
Mcthijssen .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijke en professionele ontvangst. Met de AH actie gegeten. We kregen een keuzemenu, 4 gangen. Voor de vegetariër een verrassingsmenu. Eten dik voor elkaar, wordt prachtig opgediend en heerlijk van smaak. Vegetarisch ook heel lekker en verrassend. We hebben drie uur gezeten en dat is voor ons aan de lange kant. Sfeervolle inrichting, wel wat aan de donkere kant.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goed verzorgd. Gerard en Els.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Fijne bediening en fantastische producten, kortom; heerlijk gegeten!!
Niet eerder met de AH-RESTAURANTACTIE zo'n mooi menu gezien. Zeker voor herhaling vatbaar!