Restaurant Kriti

Boxtelsebaan 8 5061 VD Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kriti

Sfeervol Grieks genieten

Bij een bezoek aan dit restaurant waan je je meteen in Griekenland. Dit restaurant wordt gerund door een familie bij wie gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Geniet van zowel traditionele als hedendaagse Griekse gerechten in een moderne setting. Ga lekker zitten en laat je verrassen door alle kruidige geuren en gerechten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Kriti

treinstation 5 minuten loopafstand

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Een verrassend Grieks restaurant. Met de proeverij kan gekozen worden uit een veelheid gerechten die vaak op een verassende wijze zijn klaargemaakt. Zowel de kleine voor- en hoofdgerechten zijn heerlijk te noemen. Bij de toetjes zijn een niet te missen witte mousse en brownie de toppers.
Al diverse malen bij deze Griek geweest en zeker niet voor het laatst..
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Lekker eten en een gezellige ,gemoedelijke sfeer. Gastvrij
Jill V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk eten, gezellige en relaxte sfeer en vriendelijk, behulpzaam en bekwaam personeel. Bijna 4 uur lang getafeld en ons geen minuut verveeld! Al met al een echte aanrader dus!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Bediening zeer goed kwaliteit eten en prijs goed.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Leuk knus en sfeervol restaurant. De bediening was keurig, snel en proffesioneel. Heerlijk gegeten, dit was zeker voor herhaling vatbaar.
helma S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
erg sfeervol restaurant vriendelijk en zorgzaam personeel en uitstekend eten en geen lange wacht tijden prijs technisch goed
geweldig echt een aanrader
R K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
We hebben geen tappas gegeten maar a la carte.
De kabeljauw was matig van smaak, wel gaar en niet zo lekker als wanneer mijn vrouw kaneljauw bereid.
Zeker niet onvoldoende, maar herhaling hoeft voor ook niet.
Patricia E.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Het eten was heerlijk. De proeverij biedt een heerlijke keus uit allerlei gerechten en voor ieder wat wils. De bediening was prima. Gezellige sfeer !
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Elk gerechtje was erg smaakvol. Prima kwaliteit ingrediënten, goed bereidt. De kinderen vonden hun kindermenuutje ook erg prima.

Aanrader.
Ekijram .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben het tapas menu genomen en ontzettend lekker gegeten. Heel veel keuze! Restaurant is heel sfeerrijk en mooi in Griekse stijl ingericht. Erg aardige bediening. We wonen niet in de buurt maar komen zeker nog eens terug.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gerechten waren goed en lekker, goede bediening.
Kortom aanrader!!.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Erg vriendelijk onthaal en bediening.
Smaakvolle heerlijke gerechtjes, mooi opgediend en van uitstekende kwaliteit. De porties waren voor ons aan de royale kant.
Annemarie W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk eten. Alles goed warm en met zorg bereid.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
redelijk tot goed vriendelijke bediening,eten was redelijk leuk schotels goed opgemaakt kwaliteit redelijk.Wij hadden AH iens konden niet inwisselen dus we hebben alles betaald 4 personen.ik denk niet dat we nog een keer gaan eten.
Toon O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Keurige bediening en schoon, koel en mooi restaurant
We kregen maar liefst 2 gratis voorafjes, een zalmrolletje met heel lekkere paprikasoep en stokbrood met heerlijke kruiden boter.
De stifado, een visgerecht en de souvlaki waren prima. Een prima restaurant (wel reserveren want het is druk en dat is een goed teken) Dit restaurant verdient een 9!
wjmjanssen .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hebben een hele gezellige avond gehad met 4personen bij Kriti.
Heel vriendelijk personeel,goede ontvangst en uitleg over zowel de gerechtjes als de wijnen.
Gerechtjes erg smaakvol en leuk opgediend.Naar onze mening een echte aanrader voor een avondje gezellig tafelen voor iedereen.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
We hebben genoten van het placemat menu. Beetje jammer was wel dat niet alle gerechtssecretaris Grieks waren. Alles smaakte overigens heerlijk. Bediening was vriendelijk en was attent. Leuke avond gehad, kom zeker terug.
berkepeis .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Het voorgerecht: De gamba's in een pannetje. Heerlijk. De bekende Griekse gyros was prima.
Een aspergesoepje vooraf was een leuke verassing. (van het huis) Gewoon water uit de kraan? Geen probleem
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vandaag de proeverij gedaan met onze dochters (12 en 10). Na veel goede recensies gelezen te hebben, viel alles ons tegen: eten was niet lekker, één gerecht pp per ronde (maar wel een half uur wachten tussen de rondes), op kritiek werd niet ingegaan (vraag dan niet of het gesmaakt heeft!!). Vooral de bedrijfsleidster had een arrogante houding en mopperde duidelijk hoorbaar. De muziek stond zo "wachtkamer-zacht" dat niemand hardop durfde te praten, kortom: geen sfeer, en geen kwaliteit. Zonde van t geld. Dan liever een ouderwets ogende Griek met trosjes nepdruiven aan de muur!!
Vlinder85 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij hebben gisteren in tijden niet zo lekker gegeten als bij Kriti.
Het restaurant zat niet helemaal vol dus de bediening was erg snel en de jonge dame en heer die ons bediende waren ook erg vriendelijk.
Helaas heeft de eigenaresse ons een negatieve nasmaak gegeven en komen wij zeker niet meer terug.
Een tip voor haar ga niet met de gast in discussie als je zelf geen goede redenen kunt bedenken op onze doodnormale vraag en gewoon een discussie wil beginnen, en kom niet voor de 2e keer aan de tafel als je het niet gewonnen krijgt om weer een discussie beginnen.
we wilde fooi geven maar door haar niet gedaan. (sorry voor het overige personeel die hun werk wel goed deed)