Restaurant Kralingen

Meer informatie over restaurant Restaurant Kralingen

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Birgitta F.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Het is een gezellig, warm en vriendelijk restaurant, perfecte bediening en een terras om te zoenen. Daar is het bij mooi weer heerlijk toeven. De gerechten zijn goed verzorgd, met name vis en salades, verrukkelijk. Het ruime gratis parkeerterrein is natuurlijk een asset.
Ik kom hier vaak en droom weg met dat prachtige uitzicht over de golfbaan.
Prima onderkomen!! Chapeau voor Ed Kroon en zijn keukencrew.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Restaurant kralingen is niet echt een restaurant. Je zit te eten in de kantine van de golfclub. Het is ook niet echt gedekt als een restaurant . De kaart is simpel maar wel goed. Het eten is lekker maar het zijn geen culinaire hoogstandjes. Op de kaart staan gerechten als een hamburger, sate, tournedos tot salades en ook visgerechten. Er is dus wel voldoende keus. De bediening is vriendelijk. We waren de enige die kwamen eten dus dat maakt het nog minder restauranti-idee. Ondanks dat we wel lekker gegeten hebben zal ik dit absoluut niet aanraden bij een ander, wel als je het leuk vindt het te combineren met een dagje golf.
Jaap J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Prachtige locatie. Lekker eten voor een goede prijs. De GCK burger is een vaste waarde op de kaart. Altijd een lekker bidrtje op de wisselt
D. Troost .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Wie in Rotterdam een rustig terras in het groen zoekt waar men voor de deur kan parkeren, rijdt naar de golfclub in Kralingen. We hebben daar geluncht en op aanbeveling van een enthousiaste ober een Club Sandwich besteld. Volgens hem de beste van Rotterdam. Hoewel zo’n uitspraak niet te verifiëren is, denken we dat hij gelijk heeft. Knapperig brood met een grote variatie aan beleg, eigenlijk een hele maaltijd. Een aanrader voor een lunchstop.
FJS21 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Lekker eten, vriendelijk personeel & gezellige omgeving. Gluten vrij eten was geen probleem, heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten! Top locatie.