Restaurant Kortwegdromen Hotel de Rozenstruik

- Bar vanaf 18:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
M. D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Lekker gegeten. Het voorgerecht (gerechies) bestond uit een verzameling voorgerechten. Zonder poespas opgediend en lekker. Ook de hoofdgerechten eendenborst en kalfsoester waren lekker al was de kalfsoester met daarin gerookte zalm een vreemde combinatie. De nagerechten roodfruit en tiralachouffe waten mooi opgediend en erg smakelijk. Jammer dat de DOM Benedictine was geserveerd met slagroom uit een kant en klare spuitbus, althans dat vermoeden we. In ieder geval geen lobbige slagroom zoals het hoort.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Hier hebben we een 3 gangen diner besteld.
Deze kok heeft (en daar is normaal niets mis mee) zijn eigen fantasieën.
Maar om nu klassiekers Vitello Tonnato te bestrooien met oude kaas en ook
de Tiramisu te verkrachten gaat ons te ver.
Ook had ik het slecht getroffen met de ribeye die zeer taai was en retour
keuken ging. Nooit meer iets van gehoord.
De witte huiswijn aangenaam.
Het kan een toevalstreffer zijn maar wij hebben hier niet echt van
weg kunnen dromen
Delfi .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
We hebben twee dagen achtereen in de Rozenstruik gegeten. De eerste dag het maandmenu augustus met heerlijke capaccio vooraf en eendeborst als hoofdgerecht en parfait van spekkkoek ( verrassend ) toe. De tweede dag het dagmenu van uiensoep, heerlijke zeebaars op de huid gebakken en tiramisu toe.

Op de kaart heeft de Rozenstruik verrassende gerechten. De bijgerechten zijn knapperig en lekker. De bediening is vriendelijk.