Restaurant Korderijnk

Stationsstraat 31 7391 EH Twello Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Korderijnk

Bert D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk eten, goede bediening altijd tijd voor een praatje. En...goed assortiment alcohol vrije drankjes. Prijzen zijn zeer acceptabel. Oja, fijne stoelen!
OmaToos .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De voorbereiding voor de 90ste verjaardag van mevrouw ... was prima. Aan alle wensen werd voldaan. Zaterdag 25 juni 2016 was het zover. Iedereen (101 personen) werd vriendelijk ontvangen. De koude en warme buffetten waren van hoge kwaliteit. De complimenten van alle gasten waren niet van de lucht.
De bediening was prima verzorgd. De zaal was goed ingericht. In goed overleg werd er een scherm geplaatst voor een permanente PowerPoint.
Mevrouw ... vond het in één woord geweldig en heeft volop genoten. Over vijf jaar wil zij hier weer op dezelfde manier haar verjaardag vieren.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Verjaardag gevierd hier. 3 gangen waarvan het 2e gang meerdere gerechten in buffetvorm. Wild ragout, zalm met zafraan saus, rollade. Diverse groenten. Eten is goed. De wijnen ook. De bediening is verzorgd door jonge dames. Het interieur is ok. Gewoon goed. Verwacht echter geen hoogstandjes.
DeheerProper .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Heerlijke avond bij Korderijnk!

Wat een heerlijke avond hebben we beleefd, hier bij Korderijnk. We werden vriendelijk ontvangen door de gastheer die ons buiten al stond op te wachten. We mochten kiezen waar we wilden zitten en omdat het prachtig weer was hebben we buiten plaatsgenomen. Achter de heg op het zon overgoten terras, hebben we ons vertoefd aan het heerlijke eten en drinken. Tapenade met pestosticks en huisgemaakte, ingelegde olijven gingen vooraf aan een carpaccio die ik nergens lekkerder zou kunnen krijgen. Ons hoofdgerecht bestond uit een gegrilde ribeye met pepersaus. Een woord: 'Subliem'!
Het personeel was zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Extra groenten bij bestellen was geen enkel probleem, en binnen 2 minuten waren onze schaaltjes weer gevuld. Het dessert zag er even prachtig uit als dat het smaakte, onze complimenten aan de kok!

Al met al een heerlijke afsluiting van onze vakantie, wij komen zeker weer terug!

Heijboer .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Opnieuw heerlijk gegeten. Vooraf de carpaccio en yakatori met coquilles. Een verrassende maar prima combinatie. Daarna zalmfilet met saffraansaus en de kalfslever met appel, spek en uien. Die laatste klinkt misschien wat ouderwets, maar is een echte aanrader. Voor het toetje is de proeverij wat mij betreft de kampioen.
De goede bediening maakt het plaatje compleet. Wie in Twello en omgeving lekker wil eten, kan niet om Brasserie Korderijnk heen.
CBG .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Wij hadden hier al eens een etentje meegemaakt.
De voorbereiding was uitstekend en met al onze wensen werd rekening gehouden. Wij mochten zelf het menu samenstellen evenals de drankkaart. Op de dag zelf werden wij zeer vriendelijk welkom geheten en gefeliciteerd door het personeel. Wij konden onze gasten ontvangen op het prachtige buitenterras. Na ons welkoms woord heeft de eigenaar het woord genomen en uitgelegd wat de bedoeling was van het koude en warme buffet. Dat stond op een bepaald moment klaar en wij mochten als eerste kijken of het koud buffet aan onze wensen voldeed. Helemaal perfect. Daarna het warme buffet hetzelfde, wederom perfect.
De zaal was zeer goed ingericht met sfeervol gedekte tafels. Iedereen (77 personen) vond het geweldig.
Na de koffie kregen wij veel complimenten over het eten, het zag er goed uit, vers, heerlijk mals vlees, heerlijke vis gerechten, wat een uitstekende drankkaart, wat een geweldig personeel, enzovoorts. Voor een van de gasten, die vegetarisch is, werd apart alles klaargemaakt en geserveerd. Ook van haar vele complimenten.
Al met al, het heeft al onze verwachtingen overtroffen, in een woord geweldig.
Heijboer .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Onze trouwdag gevierd met een verrassingsdiner. En het was inderdaad een uitstekende verrassing. Na de appetizer kregen we een etagiere met een grote hoeveelheid voorgerechten op tafel. Ik herinner me nog de zalm, gerookte forel, garnalen, eendeborstfilet, rauwe ham, coquilles en als uitschieter de kipspiesjes. Vervolgens kregen we 3 verschillende lekkere soepjes. Het hoofdgerecht was een geweldige ribeye. Als nagerecht een plate met aardbeienijs, tiramisu, panacotta en cheesecake. Geweldig.
In combinatie met de goede bediening en de prima gastheer, kan ik dit iedereen dit restaurant aanbevelen.
Corinna P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2013
Nieuwe kaart met gelukkig de beste Tournedos van het land nog steeds aanwezig. Super gastheer, wijnliefhebber met heerlijke kelder verrassingen voor schappelijke prijzen. Trekt ook rustig een flesje open als je twee glazen wilt. Waar vind je dat nog? De dames wilden het voorgerecht iets kleiner. Wordt gemaakt. Werkelijk een aanrader voor iedereen die gewoon eerlijk en lekker wil genieten.
Proever Jan .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
afgelopen weekend hier de verjaardag van een vriendin van ons gevierd met een groot gezelschap. Warm en koud buffet genoten (zie de website) en dat was uitstekend. Zéér attente bediening. Recht tegenover klein station gelegen met prima parkeervoorziening. Voor een ieder dus goed bereikbaar.