Restaurant & kookstudio Oasis

Zaterdag 17:00 - 21:00

Voordelig
Bella A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten en voelden ons meer dan welkom. Dit restaurant is echt een aanrader. Voor een lange zit is een aantal stoelen niet echt comfortabel. Dat hebben we opgelost met kussens.
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Paar weken geleden een familiefeestje gevierd bij Oasis. Echt overheerlijk gegeten, alles was uitermate zorgvuldig en liefdevol bereid, iedereen (inclus een paar lastige eters) vond het heerlijk smakelijk. Voor de kleinere kindjes is er achterom een schommeltje met glijbaantje.
Bramvanesveld .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Met z'n vieren hier gegeten, 3 Pieterpad wandelaarsters met hun begeleider (chauffeur) Een Bed en Breakfast 3 gangen menu voor nog geen 30 Euro. Genoten van de gerechten en de ambiance, we hebben niet gegeten, maar waren uit eten als u begrijpt wat ik bedoel.
Dianaa .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Wat ik leuk vind aan dit restaurant is dat ik als vegetariër dat ik elke keer iets anders voorgezet krijg ( bij reservering geef ik wel altijd door dat ik vegetariër bent en mijn man eet wel alles). Als ik een gerecht speciaal vond maken ze het een volgende keer voor mij, dat wordt niet overal gedaan waar wij inverleden gegeten hadden. Dus ga voorlopig maar zo door, dan kunnen wij nog geregeld een tafel reserveren bij restaurant Oasis. Laatst hebben wij ook op hun terras achterom heerlijk kunnen genieten.

Chapeau
groetjes en tot binnenkort maar weer.
Diana en Ron