Restaurant Kookstudio Dell'Italia

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Kookstudio Dell'Italia

Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Hier proef je de verse Italiaanse keuken. Het wordt ter plekke bereidt met passie en vakmanschap. Leuke vriendelijke bediening. Echt een aanrader.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
perfect eten altijd gezellig , zo moet italiaans eten zijn . Hier wordt met passie gekookt , tis net alsof je in een huiskamer bent
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met ons gezin hebben we hier op een vrijdagavond gegeten. Het interieur is erg krap, mede door de keuken/kookstudio zit je hutje mutje bij elkaar. Niet erg prettig. De bediening is allervriendelijkst en het eten is OK. Hoewel de spaghetti pesto van mijn vrouw wel erg eentonig/weinig variatie kende. Al met al geen herhalingsbezoek voor ons.
PaulenPaula .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Al diverse keren bij dit restaurant gegeten. Fantastisch Italiaans eten; we zijn nog niet een keer teleurgesteld. Of het nu pasta, pizza, vlees of vis is, de chefkok weer het allemaal buitengewoon smaakvol te bereiden. Iedere keer opnieuw is het een feestje om hier te gaan eten. Buitengewoon aardige gastheren, die er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. Absolute aanrader voor zeer redelijke prijs.
Corarensen .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Het eten was oké, al was het niet spectaculair. Het brood vooraf werd gepresenteerd met margarine. Bah!
Daarna moesten we ontzettend lang op de antipasti wachten. Die leuk werd gepresenteerd, heel veel schaaltjes. Gezellig eten.
Toen weer heel lang wachten voor het hoofdgerecht: allemaal verschillende Italiaanse gerechten. Ook echt lekker.
Wat ik merkwaardig vond, was dat de vaatwasser recht tegenover het toilet staat. De vaatwasser werd net uitgeruimd toen ik naar het toilet moest. Misschien mag dit allemaal gewoon, maar het komt niet hygiënisch over.

Eddie V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Geniaal naast super italiaanse bollen hebben ze hier ook super pasta's en pizza's ik kan niet anders zeggen dat ik hier graag kom !
JacLief .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Fantastisch restaurant. Heerlijke pizza's, super vriendelijk personeel, ook voor de kinderen, en huiselijke ambiance. Wij komen zeker terug, het voelt een beetje alsof je op vakantie in Italië bent!
restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wij kwamen voor een hoofdgerecht. Niet verwacht dat naast speciale gerechten ook heerlijke pasta's en pizza's op de kaart staan. In de open keuken werd het vers bereid, een genot om naar te kijken. Erg leuk om letterlijk in de keuken te zitten.
WouterMiranda .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
We kwamen enkel voor de tiramisu om te zien wat de kwaliteit is van dit restaurant. Wijn werd niet voor ons ingeschonken, maar moesten we zelf uit de koelkast pakken. Pure bocht. Kostte alsnog €4,- per glas. De tiramisu van mijn partner was vloeibare waterachtige mascarpone. Mijn tiramisu bestond uit langevingers met daarop slagroom. Het mocht de naam tiramisu niet dragen. We kunnen de hoge cijfers niet rijmen met onze ervaring, want hier komen wij niet nog een keer.
Geachte heer, mevrouw, naast restaurant zijn wij ook kookstudio. Wij koken 'live' voor onze gasten. Alles speelt zich in dezelfde ruimte af. We willen dat onze gasten zich thuis voelen. Vandaar dat we het fijn vinden wanneer zij als in een huiskamer zelf de wijn willen pakken (bij grote drukte). Onze tiramisu is gemaakt naar authentiek Italiaans recept, met alle ingrediënten die daarbij horen.
Talamini .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Een op én top Italiaans restaurant. Hier kan je genieten van al het moois dat Italië te bieden heeft. De twee gastheren zijn erg vriendelijk, open en altijd in voor een persoonlijk praatje aan de tafel.

Mooie open keuken waardoor je alles kan zien en ervaren. Ze staan daar met hartenlust te koken en zijn zeer gepassioneerd. Het eten is echt perfect, heerlijke zwaardvis met gegrilde groente. Daarbij een lekker wijntje, waarbij de ober eerst nog even voorproeft, top!

Een aanrader om lekker te gaan eten in Zeist!
- -.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Niet al te grote ruimte, tafels dicht op elkaar geplaatst met zicht op de keuken, warm, met een zwaar accent Nederlands sprekende Italianen en overheerlijk eten.
Nou, als je dat geen probleem vindt, dan is Dell’ Italia het restaurant.

Zeer uitgebreide kaart, van Piadina alla Romangnola t/m Ossobuco ala Toscane en ook ontbreken de verschillende pizza’s, scaloppina- en tonijn gerechten niet.
Ook top is de Tiramisu die gelukkig dit keer niet was uitverkocht.
Alfonso en Gianni komen aan tafel even een praatje maken waardoor het nog persoonlijker wordt.
Wat een klasse, gezellige huiskamersfeer en wat een heerlijk eten.
Het was weer genieten!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Even een snel een hapje Italiaans eten in Zeist. Uiteraard raadpleeg je dan Iens, en zo bij Kookstudio Dell Italia uitgekomen. Wow; dit is zoals het hoort. Niets ingewikkelds besteld, vooraf een broodje met kruidenboter - nou, restaurateurs van Nederland, ga eens een Zeist kijken hoe het hoort. Vervolgens als hoofdgerecht voor mij een simpel bordje pasta: een klassieke spaghetti agio olio e peperoncino, voor mijn vrouw een margherita. Ook deze gerechten weer op een sublieme wijze bereid. Dit alles ging bij mij vergezeld van een mooi Italiaans biertje. Helemaal af. De atmosfeer in het restaurant doet de rest: je zit letterlijk in de keuken en het is er een gezellige Italiaanse drukte. Daar we nog wat boodschappen te doen hadden op koopavond niet blijven zitten voor een nagerecht of toetje, maar ons wel voorgenomen dat dit een plek is waar wij zeker terug gaan komen, om wat andere gerechten te proberen. aanrader!
Terry V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Met de familie wezen eten wat een feest alles maar dan ook alles klopte verse producten echte smaken je kijkt mee in de keuken onder het genot van Italiaanse huis sfeer. Een regelrechte topper is de verse pasta's. De hoeveelheid absoluut geen klagen komen zeker terug.
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Afgelopen zaterdag via de site van Iens terecht gekomen bij Kookstudio Del'Italia,dit op basis van de prima waardering. Eerst wel even gebeld om te reserveren maar was geen probleem. De ontvangst is buitengewoon vriendelijk en tafel was idd gereserveerd voor ons. Het restaurant is erg klein, zoals eerder genoemd, je krijgt een beetje het huiskamer gevoel,heel leuk. Goed zicht in de keuken en erg leuk om de vakmanschap te zien van de chefs tijdens het bereiden van diverse producten/menu's. Wij namen als starter Vitello Tonnato alla Piemontese en Bruschetta Caprese, werkelijk overheerlijk en heel mooi opgemaakt . Als hoofdgerecht nam mijn vrouw de Gran Carpaccio en zelf ontfermde ik mij over de Tagliatella ai Funghi. Ook hier opnieuw heerlijke gerechten. Onderwijl is de chef 2x langs geweest om te checken of alles ok was en of er nog wensen waren wellicht, heel attent en buitengewoon vriendelijk.. Helaas geen dessert voorhanden, behalve Tiramisu. Deze is aan mij niet besteed dus een cappacino werd mijn deel , mijn vrouw nam de Tiramisu en deze bleek ook prima te zijn. Kortom, een zeer geslaagde avond in een heel fijn restaurant. Tel hierbij de uitermate vriendelijke prijzen en Dell'Italia krijgt van ons een dikke pluim!!!! Wij gaan hier zeker op herhaling!!
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Op zoek naar een Italiaans restaurant in de regio met de hoogste waardering stuitte ik op Kookstudio Della Italia aan de Steynlaan in Zeist. Eens kijken of ze dat in onze ogen ook konden waarmaken.

Het werd een vriendelijke ontvangst in een tot kookstudio omgebouwde huiskamer met in het midden een L-vormige roetsvrijstalen keuken met pruttelende pannetjes op de branders. Een klein doch intiem restaurant met bevlogen mensen in zowel keuken als bediening.

De start was een Italiaans biertje en een glas Italiaanse rose met als voorgerecht de "funghi trifolati" die altijd smaakt naar meer en een "insalata mista". Gevolgd door het hoofdgerecht: de "tortellini met gorgonzola en opnieuw funghi", voor mijn vrouw de "penne Siciliana met tomatensaus, mozarella, basilicum en gesuateerde aubergine". De salade was wat mager maar de rest was uitstekend bereid met een prima textuur.

Geen nagerecht deze keer maar wel een nota met zeer vriendelijke bedragen dus een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Daarbij nog een zeer attente en vriendelijke bediening. Conclusie: dit was een voltreffer dus ons zien ze hier zeker wel weer terug! Parkeren kunt u trouwens gratis (vanaf 18.00 uur!) in de parkeergarage schuin tegenover.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Heerlijk gegeten in dit klein, maar fijne restaurant.
Wij hadden niet gereserveerd, maar er werd echt moeite gedaan om een plekje voor ons vrij te maken.
De antipasti was heerlijk en deed ons weer denken aan de vakanties in italie.
De hoofdgerechten waren uitstekend en de tiramisu prima.
Een geslaagde avond in een bijzonder restaurant!
Jan Willem M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Was weer een feest op vrijdagavond, de avond van Sinterklaas. Deze mensen verdienen wat mij betreft een ster. Del Italia is een puur bedrijf, niets is gekunsteld. De "frutti di mare" deed je wegdromen naar een Ligurgisch terras en de tournedos van mijn vrouw, smolt samen met de mond. De tiramisu als dessert is ongekend evenals de bediening.
Del Italia kent veel vaste gasten en is uniek in deze omgeving.

Jan Willem Mulder, Zeist
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Fabuleus! Er was door Alfonso en Gianni plek gemaakt, ook al hadden we ditmaal last minute (voor zeven personen) gereserveerd, dat tekent hun bijzondere gastvrijheid. Het eten was echt verrukkelijk! Van de carpaccio tot de bruschetta, vitello tonnato en Piadina alla Romangnola vooraf, en van de zwaardvis uit de oven tot de lamskoteletjes, tournedos en kalfsoesters als hoofdgerecht. Alle gerechten zijn constant op hetzelfde zeer hoge niveau. Fantastisch! Deze combinatie van superieur eten en warme gastvrijheid maakt het meer dan waard om hier een half uur (of langer) voor te rijden.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Toen we de eerst keer kwamen en volgens de tom tom er waren dachten we dat er een foutje was, een beetje weggestopt op een hoekje was het dan. Het kleine was er echter meteen af bij binnenkomst. Knus is de locatie en groots is het ontvangst. Je voelt je direct welkom en omdat je eigenlijk een soort van in de keuken eet ruik en zie je alles wat er gekookt wordt. De sfeer die er hangt is niet te beschrijven maar wij genoten er van en zijn er inmiddels al een keer of 5 geweest. 4 keer met zn tweetjes en een keer met onze 4 kids en mijn broertje en moeder. Alle keren heerlijk gegeten! Toen we met zn allen kwamen zaten we achter in de zaak aan een grote eettafel en was het net of we bij familie kwamen eten. Wij komen zeker terug!
Ryan G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Hier met vriendin gegeten. in één woord Waanzinnig!

Als voorgerecht hadden we een bruschetta en carpaccio, beide lekker maar niet bijzonder.
Tussengerecht Pasta pesto en een Lasagne, heerlijke gerechten perfect in balans.
Ik zelf ben een flinke eter en rook tijdens het bestellen truffel, de chef omschreef het gerecht waarna ik dit voor mijzelf er bij bestelde.

Tournedos met een champignons truffelsaus, dit was een van de beste vleesgerechten die ik heb geproefd. Kwaliteit vlees, smaakvolle saus met veel diepgang, en heerlijke gegrilde groenten erbij.

Enige punt van verbetering voor dit restaurant is de mindere bediening. Tenzij je door de koks word geholpen want deze zijn erg gastvrij en geven je het gevoel dat niks te veel is.

sindsdien nog regelmatig terug geweest voor een broodje of diner.