Restaurant Kleinsman

Weerseloseweg 356 7522 PT Enschede Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Kleinsman

Gastronomische trots in Enschede

Sfeervol genieten midden in de bossen van Enschede. Hier zit je in de zomer lekker op het terras en bij kouder weer behaaglijk naast de open haard. Welk seizoen het ook is, lekker eten doe je hier sowieso! Mals vlees, delicate vis en nog veel meer. Proef het zelf!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kleinsman

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gunter N.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was heerlijk, goede bediening en geen lange wachttijden tussen de drie gangen menu.
Ook de prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Duimpje ( omhoog uiteraard ).
Louise O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Aanrader het was heerlijk we gaan de volgende keer weer naar toe. De prijs en de goede kwalietyt was goed.wel even recerveren hè.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Bij Kleinsman de AH bon gebruikt. Het was buiten verwachting.
Het is ons 100 % meegevallen en zeker voor herhaling vatbaar.
Kort gezegd alles was prima.
Dicky en Albert Huurneman
Sarah R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk eten, super leuke bediening! Ze waren gelijk heel aardig, pakten onze jassen aan en hingen deze op. Het driegangenmenu van de AH was ook super. We kregen eerst nog een amuse vooraf. Was heerlijk van de leerling kok!
Marlies R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De bediening was zeer accuraat en heel vriendelijk. Het eten prima . Ruime keus in het menu. Het voorgerecht origineel en aangepast aan de tijd van het jaar.De tiramisu was echt zoals die hoort te zijn. De sfeer prettig.
Rlef .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prettige bediening. Het tafelwater en brood vooraf werden niet in rekening gebracht. Top!
Gemoedelijke atmosfeer.
Fons K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Mooie gerechten met zorg geselecteerd. Voor elk wat wils. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Leuke ongedwongen sfeer en prettig personeel. We komen terug!
Gschellekens .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het was een culinaire belevenis. Zelfs mijn vrouw vond alle gerechten voortreffelijk en dat is niet altijd zo.
Het ontvangst was vriendelijk. De amuse vooraf heel erg lekker en de rest van de gerechten waren een genot voor de tong.
Het is dat we zo ver weg wonen , in Brabant, anders gingen we zeker nog eens terug.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Kregen zelfs een extra voorgerechtje ivm start wildseizoen. Bij de vraag of ik een glaasje water mocht, kreeg ik kosteloos een fles spa blauw. Goede bediening: vriendelijk en met aandacht. Top!
Tjitske L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een erg gezellig en sfeervol restaurant. Echter vonden wij dat wij wel heel erg lang moesten wachten. Het voorgerecht hadden we snel, maar daarna duurde het echt heel erg lang!!
Eten was wel erg lekker maar hier betaal je ook wel voor. We waren met de AH actie ( 2e persoon gratis) maar toch nog 60 euro kwijt terwijl we alleen elk 2 frisjes hebben gedronken...
Frederikeheck .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
tweede keer gegeten. Eten wederom zeer goed alleen helaas te weinig personeel voor de drukke zaterdagavond ( maar 2 man!!) daarom wachttijd met name tussen voorgerecht en hoofdgerecht echt veel en veel te lang helaas
Roosje1st .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben hier op een zaterdagavond gegeten via de AH restaurantactie.
De bediening is prettig en hartelijk. We vinden het een sfeervol restaurant, met een mooie aankleding en fijne akoustiek. Het geheel past fraai in de bosrijke omgeving.
Kleinsman hanteert een aparte kaart voor gasten die gebruik maken van de AH restaurantactie. De keuze is prima, al ligt de nadruk duidelijk op vlees en vis. Voor vegetariërs is er weinig te kiezen.
We drinken Shiraz en Chardonnay; de eerste is lekker, de tweede niet zo bijzonder.
We nemen een voorgerecht met een proeverij van drie verschillende gerechtjes: Parmaham met meloen, runderbouiilon en slakken. De eerste twee gerechtjes vallen in de smaak, het derde wat minder. Daarnaast nemen we de salade Vitello Tonnato, die prima is van kwaliteit is, maar weinig verrassend.
Het hoofdgerecht is een trio van vis: zalm, heek en heilbot in roomboter gebakken op lintmacaroni en een lichte roomsaus. De vis is kakelvers en perfect gebakken: super! Echter ook hier valt ons op dat de kok "op safe lijkt te willen spelen"; het gerecht is weinig gedurfd.
We nemen als dessert het taartje met vers fruit en hangop. Dit is niet te zoet, ziet er prachtig uit en ook hier zijn duidelijk heel verse, mooie ingrediënten gebruikt. Goed!
De fles bronwater is gratis, een sympathiek gebaar.
We hebben lekker gegeten, we weten nu dat Kleinsman veel moois in huis heeft, maar vragen ons na deze avond wel af hoe de reguliere kaart verschilt van die van de AH restaurantactie. De ingrediënten zijn ongetwijfeld net zo vers, maar laat de kok dan iets meer creativiteit zien...?
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk wezen eten. Kregen zelfs een extra voorgerechtje ivm start wildseizoen. Bij de vraag of ik glaasje water bij mijn wijn mocht, kreeg ik kosteloos een fles spa blauw. De bediening was goed; vriendelijk en met aandacht. Top!
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Echt lekker gegeten en een hele goede bediening in een ontspannen sfeer. De locatie is ook heel mooi, wij waren toen het al donker was maar het terras en de omgeving zag er mooi ui. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hadden gereserveerd via Iens. Netjes gemeld dat we er waren en dat we buiten wilden eten. Hier toch zeker 20 minuten gewacht maar er kwam niemand. Hierna weer naar binen gegaan om weer te melden dat we wilden bestellen en toen kwam pas de ober. Men had personeel te kort en dit was de reden. Overigens geen.klachten.
Nicolien T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gegeten met de Ah-actie, daarvoor was een apart keuzemenu. Prima gegeten, zowel keuze tussen vlees, vis als vega. In mijn vis zat helaas nog wat graat maar verder was het eten goed! Helemaal voor die prijs! Vriendelijke en snelle bediening. Aanrader!
Frans.keltjens .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wij waren een paar dagen in Twente. Via de AH-actie kwamen wij bij Kleinsman uit. Om s'avonds te zoeken ligt het wel wat afgelegen. Maar binnen is het sfeervol en wordt je vriendelijk geholpen en eten is echt met veel zorg bereid en superlekker. Het is dat wij niet in de buurt wonen anders zouden wij hier zeker vaker gaan tafelen.
Gspekreijse .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een leuke ontvangst. Een duidelijk ruim keuzemenu. Voortreffelijke bediening. Een lekkere amuse vooraf. Geweldig eten en bij de koffie nog een heerlijke pannacotta.
Alle tafels kregen een fles gekoeld water.
Frederikeheck .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een minpuntje: ik hoefde het dessert niet van 3-gangen AH actie, wilde in ruil daarvoor gewoon kopje koffie, alleen die werd dus apart in rekening gebracht!. Niet echt klantvriendelijk!!
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ruime keuze in zowel voor-, hoofd-, als nagerechten. Zeer vriendelijke bediening en een uitstekende prijs kwaliteitsverhouding.Wellicht iets scherpere messen bij zowel de tournedos als lamsrack en het is perfect!

Tot de volgende keer maar weer!