Restaurant Kleinsman

Weerseloseweg 356 7522 PT Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kleinsman

Gastronomische trots in Enschede

Sfeervol genieten midden in de bossen van Enschede. Hier zit je in de zomer lekker op het terras en bij kouder weer behaaglijk naast de open haard. Welk seizoen het ook is, lekker eten doe je hier sowieso! Mals vlees, delicate vis en nog veel meer. Proef het zelf!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kleinsman

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 11:00 - 20:30

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Amy J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten, precies genoeg tijd tussen de gerechten en een erg vriendelijke ober. Complimenten aan de (leerling)koks!
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijke lunch gerechten!!! Verse jus d'orange geperst!!!
Lidwina .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gastvrij vriendelijk personeel. Je bent en voelt je welkom. Fijn dat er rekening gehouden wordt met een rolstoel. Heerlijk gegeten. Mooie ligging in t groen. Aanrader!
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hebben lekker gegeten bij Kleinsman. De keuze binnen het menu was goed. Het was er rustig. De bediening was vriendelijk. De prijs-kwaliteit verhouding was goed, door de ah-actie. Hadden wij hetzelfde gegeten zonder ah actie, dan had ik het wat aan de dure kant gevonden.
nico B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
uitstekend
E K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
genoten !!! kan niet anders zeggen ,
we komen zeker terug
ook de kinderen ,8 en 10 jaar , vonden het bijzonder leuk ,
ze willen zeker nog een keer terug !!

bediening is er SUPER !!!!
marlinde H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten kom zeker terug toppie !
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prettige bediening. Heerlijk gegeten en de porties waren ruim voldoende. Fijn dat je zowel bij het voorgerecht, als bij het hoofdgerecht en het dessert een keuze kon maken uit 3 gerechten.
Daarnaast smaakte de aanbevolen wijn uitstekend. Voor herhaling vatbaar.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De varkenshaas was wat taai aan de buitenkant, maar van binnen uitstekend.
De door mij gemaakte opmerking hiervan is ruimschoots gecompenseerd.
Frits W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
AH aanbieding. Restaurant was gezellig en nagenoeg vol. Desondanks toch een gezellige en rustige sfeer. De bediening zeer vriendelijk en supersnel met de drankjes. Ook de keuken kon het zeer goed aan. Kortom men ziet ons zeker terugkomen.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima restaurant en heeft een gezellige uitstraling. Ook de ontvangt is goed de jassen worden netjes aangenomen en op gehangen dit kom je niet zo vaak meer tegen en de bediening daar is ook niets op aan te merken.
bente1978 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben vanuit de actie van Albert Heijn bij Kleinsman gegeten. De keuze was ruim en het eten was echt duidelijk met trots klaargemaakt. De bediening was zeer vriendelijk en vlot. Ik zou hier zeker nog eens gaan eten.
marlinde H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Alles was prima en het eten was heerlijk!!! Wij komen zeker weer!!! Zelfs onze hond was welkom vinden wij ook geweldig leuke avond gehad.
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Restaurant Kleinsman. In de middel of nowhere....maar ZEKER de moeite waard!!! Goede service en bediening....vlot...en correct geholpen!!!Alles wat we hebben gegeten was echt HEERLIJK!!!!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Zoals al vaker weer zeer goed gegeten, goede AH kaart met ruime keuze. Wij zijn als altijd zeer tevreden.
De bediening vriendelijk, dus alle met elkaar aan te bevelen.
B V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Nette/hartelijke ontvangst.
Voortreffelijk gegeten.
Niet opdringerig qua consumpties.
Al met al een restaureert om zeker nog eens terug te komen.
Dionne B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Fijn ontvangst. Na het voorgerecht de vraag of we wouden wachten met het hoofdgerecht of dat het al opgedient mocht worden. Dit vond ik echt super. Je kan het ook te snel krijgen.

Heel erg bedankt voor ons ontvangst.
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We waren hier met de AH-actie. Personeel was heel aardig en gastvrij, amuse en voorgerecht waren voortreffelijk; zeeduivel was iets aan de vette kant. Viel ons op dat je hier op tijd moet beginnen met eten anders blijf je alleen over (21:30). Aankleding van het restaurant was wat aan de slordige kant.
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Er was een aparte AH menu kaart met ca. 4-5 keuzes per gang. Wij kozen proeverij ( bouillon, pate, champignon) en eendeborstsalade met walnoten, sukade en vis, crème brûlée en tompouce met rood fruit. De gerechten waren speciaal en hadden geen toeslag, daarentegen was de prijs van het menu tamelijk hoog (39,50). De kwaliteit was redelijk maar zeker niet geweldig.
Maja K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Via de Albert Heijn actie zijn wij bij jullie terechtgekomen, en zijn blij dat we jullie ontdekt hebben. Wij hebben samen een heerlijke avond gehad bij Restaurant Kleinsman. De ontvangst en bediening was spontaan vrolijk en correct. Er was een speciaal A.H. keuze menu samen gesteld. De gerechten vers en goed op elkaar afgestemd. De groenten knapperig vers, het vlees mals en smaakvol, en als afsluiting een heerlijk nagerecht.

Jullie restaurant hebben wij als zeer sfeervol en gezellig ervaren, en bevelen het aan, aan ieder die gezellig en sfeervol wil tafelen.

Groetjes Mevr. Keijer