Restaurant Kleinsman

Weerseloseweg 356 7522 PT Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kleinsman

Gastronomische trots in Enschede

Sfeervol genieten midden in de bossen van Enschede. Hier zit je in de zomer lekker op het terras en bij kouder weer behaaglijk naast de open haard. Welk seizoen het ook is, lekker eten doe je hier sowieso! Mals vlees, delicate vis en nog veel meer. Proef het zelf!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kleinsman

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 11:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Kleinsman

Fons K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Voor de derde keer lekker gegeten bij Kleinsman. Prima sfeer en erg leuke bediening. Thuisgevoel!
Mooie, gevarieerde keuze aan gerechten.
gmkouwenhoven .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gegeten met albert heijn menu. Keuze uit 3 voor-,hoofd- en nagerechten. Goede hoeveelheid. Niet bijzonder maar wel erg lekker. Vriendelijke bediening, prima ambiance, helas konden vanwege het weer niet buiten dineren maar wie weet een volgende keer ( het uitzicht was erg mooi)
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een prettig en leuk restaurant om naar toe te gaan. Bij mooi weer kun je leuk buiten eten in een mooie omgeving. Het AH menu was erg goed, zowel kwalitatief als kwantitatief.
Harrie P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Vooraf hadden we een loempia met kip op een bedje van sla. De smaken waren perfect. Leek me geen kant en klare loempia.
Als hoofdgerecht een appeltje van ribseye met een portsaus en mijn man had een varkenshaasje met champignonroomsaus. Dit was beide perfect. Als bijgerechten hadden we groentes, bloemkool, wortelen en sperciebonen. Zelf miste ik het sausje hierover en mijn man vond de groente iets te hard. De bijgeserveerde krieltjes waren wat aan de harde kant. Verder zat er nog een rauwkostsalade bij die was heerlijk. Als nagerecht een cheescake met citroen met een aardbeiencoelie. De aardbeiencoelie was echt maar een theelepeltje en mocht geen naam hebben. We kregen wel een gratis fles tafelwater. Ik zou zeker nog een keer terugkomen.
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De sfeer en de bediening waren fijn, de gerechten waren goed op smaak.
wij komen zeker weer om een keer de rechten van de kaart uit te proberen.
chrisenine .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben heerlijk buiten kunnen eten. Gerechten werden smakelijk opgediend en waren ook erg lekker van smaak. Personeel was vriendelijk evenals de tijd tussen de gerechten.
Thea T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gezellige sfeer, mooie ligging en zeer correcte en vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk en smaakvol. Als tip zou ik mee willen geven dat een placemat onder het bord en bestek iets meer uitstraling geeft en het schoner oogt i.p.v. zo op tafel te leggen.
truley55 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vandaag heerlijk genoten van de gastvrijheid van personeel.
Eten was zoals gewoonlijk uit de kunst.

Kortom een aanrader.
Joop M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Voor ons een historische omgeving aangezien we op Vliegbasis Twenthe gelegerd waren dus.. voor herhaling vatbaar. We komen zeker nog een keer terug
k.procee .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Sfeervol restaurant. De bediening vriendelijk en kundig.
De maaltijd werd op voortreffelijke wijze gepresenteerd.
Het geheel voldeed aan de verwachtingen
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
In het restaurant is het altijd gezellig. Er is tijd en aandacht voor je. We hebben zelfs oranjebitter gekregen toen de oranjevrouwen kampioen werden in Enschede.
henk H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Alle gerechten van prima kwaliteit,ga er vaker naar toe. Ook gemakkelijk te bereiken en altijd parkeer mogelijk. ober correct en niet opdringerig,waardoor ontspannend.
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Leuk en gezellig gezinsrestaurant. Vriendelijke medewerkers en goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hebben heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Kwaliteit prijsverhouding was prima. Wijn waren met zes personen en het eenvoudigste menu, kroket menu, was vergeten en kwam daardoor tien minuten te laat (kleindochter moest bijna alleen eten, aangezien wij wel moesten beginnen anders werd ons eten koud)! De bestelling van koffie/thee liet bijna een half uur op zich wachten en werd zonder excuus gebracht. Als klap op de vuurpijl klopte ook de rekening niet. Er was een AH menu teveel berekend en na veel praten en overtuigen werd deze er afgehaald (kleinzoon had een Hamburger Medium gehad die ook op de rekening stond)! Opvallend: voor twee personen werd een gratis fles water gebracht, maar die bleek later voor ons zessen te zijn!
Nathalie G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten met AH bonnen. Dit restaurant is een aanrader, we waren er nog niet eerder geweest, maar komen zeker nog een keer terug.
assink .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijke gerechten, mooi opgediend.
Voldoende keuze. Goede bediening.
Precies genoeg tijd tussen de gerechten.
Fijne plekken op terras.
C.A. V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
lekker eten en prettige bediening. Goede service en informatie over de omgeving. wij kenden dit restaurant en komen er graag terug.
jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
erg gezellig en vriendelijk personeel het eten is er heerlijk ga er zeker vaker heen dit restaurant is echt een aanrader
Ans O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De bediening was vlot en zeer vriendelijk. We hebben genoten van het etentje. Toch vonden we de aanbieding van Albert Heijn niet erg voordelig. De prijs van het driegangenmenu was € 39 Hiervoor hadden we ook ieders een menu van de kaart kunnen kiezen. Het restaurant verder was uitstekend. De gerechten waren prima. Met name de courgettesoep smaakte erg goed. Ook de wijn was van prima kwaliteit. Een fles water kregen we gratis op tafel.
Al met al heerlijk.
Lindsey V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekker gegeten bij Kleinsman, fijne service door de medewerkers, inrichting niet heel bijzonder. Voor herhaling vatbaar!