Restaurant Kleinsman

Weerseloseweg 356 7522 PT Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kleinsman

Gastronomische trots in Enschede

Sfeervol genieten midden in de bossen van Enschede. Hier zit je in de zomer lekker op het terras en bij kouder weer behaaglijk naast de open haard. Welk seizoen het ook is, lekker eten doe je hier sowieso! Mals vlees, delicate vis en nog veel meer. Proef het zelf!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kleinsman

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 11:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Kleinsman

B. N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Goeie oplossing nadat de zalmforel, door een verkeerde keus onzerzijds, toch wat tegenviel qua smaak (maar dat is iets persoonlijks.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Via AH gegeten bij restaurant Kleinsman. De prijs kwaliteit voor wat geboden werd, is oké! De wachttijd was veel te lang maar dat kan komen door de drukte die waarschijnlijk door deze actie er was! Verder mooie ligging, correct personeel, niets mis mee!
gonnie.vaarhorst V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellige ontvangst (met haardjes en kaarsen buiten onder het terras)
Vriendelijke ontvangst door het personeel
Het eten erg lekker en het personeel niet te vaak aan tafel om te vragen voor een drankje.
Het was erg naar onze zin.
Grote complimenten voor bedienend personeel en natuurlijk voor de kok.
wilma M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Erg attente bediening. Sfeervolle locatie met vooral zomers een fraai uitzicht over het Twentse landschap
IHB S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ah actie: Het voor- en nagerecht smaakten ons prima.
De bijgerechten van het hoofdgerecht waren niet (beet)gaar en aangebrand.

Tevens, helaas niet voor de eerste keer, erg lange wachttijden tussen de gerechten.
I W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Komen zeker nog eens terug. Erg vriendelijke gastheer en gastvrouw. Mooie muziek op de achtergrond.
H P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het eten was erg smakelijk. Het stroopwafel nagerecht mag wel iets meer zijn en dan op een gewoon bord.
E. R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.
Restaurant ligt op een prima locatie buiten de stad.
Uitstekende service.
We kunnen het van harte aanbevelen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima lokatie om lekker te eten, zoals we al eerder ervaren hebben.
Gastvrije ontvangst, sfeervol ingericht. Voor herhaling vatbaar
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gebruik gemaakt van AH restaurantactie. De bediening was vriendelijk, hartelijk. Huiselijke sfeer. Het eten was uitstekend en goede hoeveelheid. Na een amuse van het huis (gekruid getoast brood met heerlijke boter) hadden we als voorgerecht salade met piepkuiken filet. Barracudafilet als hoofdgerecht. Eerlijk gezegd zat ik toen al redelijk vol, waardoor het door mij gekozen nagerecht (lemon cheesecake) wat zwaar viel. Maar al met al heerlijk gegeten. Alleen de prijs (€39,50) zou ik per persoon te hoog vinden. Nu was de tweede persoon gratis.
Een gratis fles water op tafel is trouwens een mooie geste.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voorgerecht goed. Hoofdgerecht matig.Gekozen appeltje van ribeye zeer kleine portie zelfs voor mijn vrouw. Bijlagen groente niet bijzonder. Hebben van het nagerecht maar afgezien.
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
we hebben lekker gegeten, de bijgerechten waren minimaal tot genoeg, We hebben alles verdeeld onder de eters..............
Inez R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ontspannen avond uit en goed eten. Niet te overdreven. Soepele bediening en niet te amicaal. Wijnkaart iets beperkt. Aanpassing van het diner door allergieën was geen probleem en werden goede suggesties gedaan.
Maroesjka S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima eten: de courgette-soep was heerlijk, net als de rest. De sfeer was goed, jammer dat er een ietwat luidruchtige groep aan de tafel naast ons kwam zitten. Prima prijs - kwaliteitsverhouding en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
H.J. S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We werden prima geholpen, en het eten was heerlijk. Zullen zeker nog eens terug komen.
De amuse die we als extraatje kregen was heel lekker. Het voorgetecht courgettesoep met zalm was tongstrelend.
Hoofdgetecht met schol was ook prima, alsmede het nagerecht. Alles was voldoende
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ontzettend genoten, de gerechten waren met zorg klaar gemaakt.
Zeer vriendelijk personeel, hier komen we zeker nog eens weer genieten van een diner.
Rene C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het menu was prima, de prijs van de wijn was erg hoog. Kwaliteit van het eten was prima en de service ook goed. Verder waren wij goed tevreden.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
welkom was leuk en voelde ons direct thuis leuke ober
gerechten van de AH kaart erg lekker
komen zeker nog eens terug echt een aanrader
fam Middag IJsselstein
R T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
geen sterrenrestaurant, smaken kunnen wat hoger, maar al met al viel me het mee, parkeerterrein mag wel eens schoongemaakt worden, geeft voor je naar binnengaat het gevoel, hoe is het binnen. wc moet wel vaker gereinigd niet alleen 1 x in de ochtend. Compliment voor de bediening gewoon goed . inrichting moet binnenhuis architekt bij komen.
Fons K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Voor de derde keer lekker gegeten bij Kleinsman. Prima sfeer en erg leuke bediening. Thuisgevoel!
Mooie, gevarieerde keuze aan gerechten.