Restaurant Kleinsman

Weerseloseweg 356 7522 PT Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kleinsman

Gastronomische trots in Enschede

Sfeervol genieten midden in de bossen van Enschede. Hier zit je in de zomer lekker op het terras en bij kouder weer behaaglijk naast de open haard. Welk seizoen het ook is, lekker eten doe je hier sowieso! Mals vlees, delicate vis en nog veel meer. Proef het zelf!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kleinsman

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 11:00 - 20:30

Nathalie G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten met AH bonnen. Dit restaurant is een aanrader, we waren er nog niet eerder geweest, maar komen zeker nog een keer terug.
assink .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijke gerechten, mooi opgediend.
Voldoende keuze. Goede bediening.
Precies genoeg tijd tussen de gerechten.
Fijne plekken op terras.
C.A. V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
lekker eten en prettige bediening. Goede service en informatie over de omgeving. wij kenden dit restaurant en komen er graag terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Eerste en tevens laatste keer. Kwaliteit eten valt tegen. Voorgerecht was goed, hoofdgerecht duidelijk onder de maat en het nagerecht nog minder. Jammer
jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
erg gezellig en vriendelijk personeel het eten is er heerlijk ga er zeker vaker heen dit restaurant is echt een aanrader
Ans O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De bediening was vlot en zeer vriendelijk. We hebben genoten van het etentje. Toch vonden we de aanbieding van Albert Heijn niet erg voordelig. De prijs van het driegangenmenu was € 39 Hiervoor hadden we ook ieders een menu van de kaart kunnen kiezen. Het restaurant verder was uitstekend. De gerechten waren prima. Met name de courgettesoep smaakte erg goed. Ook de wijn was van prima kwaliteit. Een fles water kregen we gratis op tafel.
Al met al heerlijk.
Lindsey V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekker gegeten bij Kleinsman, fijne service door de medewerkers, inrichting niet heel bijzonder. Voor herhaling vatbaar!
j.e. K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
wij hebben heerlijk gegeten buiten op het terras.Het AH menu was uitstekend in alle opzichten.
Komen zeker terug.
Hans en Hanny Koopman
bertentitia .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker in het zonnetje in landelijke omgeving. Heerlijke wijn bij heerlijke gerechten. Mooie keuze, ook voor vegetarische recepten.
Joep R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Perfecte lokatie om met jonge kinderen (buiten) te dineren.
Kinderen kunnen tussen de gangen door even bewegen in de speeltuin.
Ober gaat leuk met kinderen om.
leoeninge .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Was Hemelvaartsweekend heerlijk weer, leuk plekje net buiten de stad, leuk terras buiten.
We werden ontvangen met een amuse en fles water van het huis, ruime keus uit het AH menu loempia was vers gemaakt met kip erg lekker???? (geen chinees dingetje uit de frituur) verder hadden wij varkenshaas hierbij was rauwkost en verse groente en voor 2 personen 1 klein frietmandje met friet, dat vonden wij wat weinig voor 2 personen. Dessert was ook prima wij komen uit zeeland en hadden deze plaats zelf nooit gevonden en vonden het leuk zo via de AH actie bij dit restaurant te eten.
vdbv01 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
geen aanrader. heel lang wachten op het hoofdgerecht. De keuken was ons vergeten, zeiden ze. Toen het kwam waren de aardappels bijna zwart en was op de smaak van de overige componenten ook af te dingen.
Geen aanrader.
Amy J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten, precies genoeg tijd tussen de gerechten en een erg vriendelijke ober. Complimenten aan de (leerling)koks!
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijke lunch gerechten!!! Verse jus d'orange geperst!!!
Lidwina .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gastvrij vriendelijk personeel. Je bent en voelt je welkom. Fijn dat er rekening gehouden wordt met een rolstoel. Heerlijk gegeten. Mooie ligging in t groen. Aanrader!
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij hebben hier voor het eerst gegeten (AH restaurantactie) en dat is zeker goed bevallen. Het restaurant is gezellig ingericht met een terras buiten waar ook gegeten kon worden. Vriendelijk personeel.
Partner koos de loempia en ik de courgettesoep als voorgerecht, allebei erg lekker. Echtgenoot koos varkenshaas als hoofdgerecht en ik het appeltje van de rib-eye. Na enige tijd kwam de ober vertellen dat er geen varkenshaas meer was. Wel een beetje bizarre en onverwachte mededeling! Er waren meerdere personen die varkenshaas besteld hadden en die moesten allemaal wat anders kiezen. Manlief koos dus ook het appeltje van de rib-eye, die overigens erg lekker was met een heerlijke rode wijn saus. Als dessert kozen we de parfait van stroopwafel en het luchtige Oreo toetje, allebei ook erg lekker. Wel vonden we dat de gangen iets vlotter na elkaar geserveerd hadden mogen worden. Al met al kunnen we dit restaurant zeker aanraden!
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hebben lekker gegeten bij Kleinsman. De keuze binnen het menu was goed. Het was er rustig. De bediening was vriendelijk. De prijs-kwaliteit verhouding was goed, door de ah-actie. Hadden wij hetzelfde gegeten zonder ah actie, dan had ik het wat aan de dure kant gevonden.
nico B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
uitstekend
E K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
genoten !!! kan niet anders zeggen ,
we komen zeker terug
ook de kinderen ,8 en 10 jaar , vonden het bijzonder leuk ,
ze willen zeker nog een keer terug !!

bediening is er SUPER !!!!
marlinde H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten kom zeker terug toppie !