Restaurant Kleinsman

Weerseloseweg 356 7522 PT Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kleinsman

Gastronomische trots in Enschede

Sfeervol genieten midden in de bossen van Enschede. Hier zit je in de zomer lekker op het terras en bij kouder weer behaaglijk naast de open haard. Welk seizoen het ook is, lekker eten doe je hier sowieso! Mals vlees, delicate vis en nog veel meer. Proef het zelf!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kleinsman

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
B V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Nette/hartelijke ontvangst.
Voortreffelijk gegeten.
Niet opdringerig qua consumpties.
Al met al een restaureert om zeker nog eens terug te komen.
Dionne1994 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Fijn ontvangst. Na het voorgerecht de vraag of we wouden wachten met het hoofdgerecht of dat het al opgedient mocht worden. Dit vond ik echt super. Je kan het ook te snel krijgen.

Heel erg bedankt voor ons ontvangst.
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We waren hier met de AH-actie. Personeel was heel aardig en gastvrij, amuse en voorgerecht waren voortreffelijk; zeeduivel was iets aan de vette kant. Viel ons op dat je hier op tijd moet beginnen met eten anders blijf je alleen over (21:30). Aankleding van het restaurant was wat aan de slordige kant.
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Er was een aparte AH menu kaart met ca. 4-5 keuzes per gang. Wij kozen proeverij ( bouillon, pate, champignon) en eendeborstsalade met walnoten, sukade en vis, crème brûlée en tompouce met rood fruit. De gerechten waren speciaal en hadden geen toeslag, daarentegen was de prijs van het menu tamelijk hoog (39,50). De kwaliteit was redelijk maar zeker niet geweldig.
Maja K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Via de Albert Heijn actie zijn wij bij jullie terechtgekomen, en zijn blij dat we jullie ontdekt hebben. Wij hebben samen een heerlijke avond gehad bij Restaurant Kleinsman. De ontvangst en bediening was spontaan vrolijk en correct. Er was een speciaal A.H. keuze menu samen gesteld. De gerechten vers en goed op elkaar afgestemd. De groenten knapperig vers, het vlees mals en smaakvol, en als afsluiting een heerlijk nagerecht.

Jullie restaurant hebben wij als zeer sfeervol en gezellig ervaren, en bevelen het aan, aan ieder die gezellig en sfeervol wil tafelen.

Groetjes Mevr. Keijer
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Uitstekend 3 gangen diner op basis van Ah restaurantactie. De keuze mogelijkheden van de gebruikelijke kaart en vastgelegd in een meer keuze lijst. De bediening was prettige en correct. Voor herhaling vatbaar.
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gastvrij + eenvoudige lunch
Desiree P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker gegeten, ruime keus in het menu. Jammer genoeg had mijn bord wat lang gestaan voor uitserveren waardoor de risotto niet heel warm meer was en de botersaus gestold. Risotto was met drie kleine bolletjes aan de weinige kant. Hoeveelheid garnituur goed en werd ook naar wens bijgevuld. Een alternatief voor de salade werd keurig bij de hoofdgerechten meegeserveerd na melding van een allergie bij het opnemen van de keuzes. Er staat gewoon een fles water op tafel die van het huis is (blijkt bij bestelling van een grote fles bubbelwater). Aankleding is netjes, maar niet geheel restaurant...ze zijn dan ook cafe-restaurant. De bediening is informeel maar netjes. Jammer genoeg ligt het buiten de stad en ga je er niet zo heen voor het diner.
Gunter N.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was heerlijk, goede bediening en geen lange wachttijden tussen de drie gangen menu.
Ook de prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Duimpje ( omhoog uiteraard ).
Louise O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Aanrader het was heerlijk we gaan de volgende keer weer naar toe. De prijs en de goede kwalietyt was goed.wel even recerveren hè.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Bij Kleinsman de AH bon gebruikt. Het was buiten verwachting.
Het is ons 100 % meegevallen en zeker voor herhaling vatbaar.
Kort gezegd alles was prima.
Dicky en Albert Huurneman
Sarah R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk eten, super leuke bediening! Ze waren gelijk heel aardig, pakten onze jassen aan en hingen deze op. Het driegangenmenu van de AH was ook super. We kregen eerst nog een amuse vooraf. Was heerlijk van de leerling kok!
Marlies R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De bediening was zeer accuraat en heel vriendelijk. Het eten prima . Ruime keus in het menu. Het voorgerecht origineel en aangepast aan de tijd van het jaar.De tiramisu was echt zoals die hoort te zijn. De sfeer prettig.
rlef .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prettige bediening. Het tafelwater en brood vooraf werden niet in rekening gebracht. Top!
Gemoedelijke atmosfeer.
Fons K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Mooie gerechten met zorg geselecteerd. Voor elk wat wils. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Leuke ongedwongen sfeer en prettig personeel. We komen terug!
gschellekens .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het was een culinaire belevenis. Zelfs mijn vrouw vond alle gerechten voortreffelijk en dat is niet altijd zo.
Het ontvangst was vriendelijk. De amuse vooraf heel erg lekker en de rest van de gerechten waren een genot voor de tong.
Het is dat we zo ver weg wonen , in Brabant, anders gingen we zeker nog eens terug.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Kregen zelfs een extra voorgerechtje ivm start wildseizoen. Bij de vraag of ik een glaasje water mocht, kreeg ik kosteloos een fles spa blauw. Goede bediening: vriendelijk en met aandacht. Top!
Tjitske L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een erg gezellig en sfeervol restaurant. Echter vonden wij dat wij wel heel erg lang moesten wachten. Het voorgerecht hadden we snel, maar daarna duurde het echt heel erg lang!!
Eten was wel erg lekker maar hier betaal je ook wel voor. We waren met de AH actie ( 2e persoon gratis) maar toch nog 60 euro kwijt terwijl we alleen elk 2 frisjes hebben gedronken...
frederikeheck .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
tweede keer gegeten. Eten wederom zeer goed alleen helaas te weinig personeel voor de drukke zaterdagavond ( maar 2 man!!) daarom wachttijd met name tussen voorgerecht en hoofdgerecht echt veel en veel te lang helaas
roosje1st .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben hier op een zaterdagavond gegeten via de AH restaurantactie.
De bediening is prettig en hartelijk. We vinden het een sfeervol restaurant, met een mooie aankleding en fijne akoustiek. Het geheel past fraai in de bosrijke omgeving.
Kleinsman hanteert een aparte kaart voor gasten die gebruik maken van de AH restaurantactie. De keuze is prima, al ligt de nadruk duidelijk op vlees en vis. Voor vegetariërs is er weinig te kiezen.
We drinken Shiraz en Chardonnay; de eerste is lekker, de tweede niet zo bijzonder.
We nemen een voorgerecht met een proeverij van drie verschillende gerechtjes: Parmaham met meloen, runderbouiilon en slakken. De eerste twee gerechtjes vallen in de smaak, het derde wat minder. Daarnaast nemen we de salade Vitello Tonnato, die prima is van kwaliteit is, maar weinig verrassend.
Het hoofdgerecht is een trio van vis: zalm, heek en heilbot in roomboter gebakken op lintmacaroni en een lichte roomsaus. De vis is kakelvers en perfect gebakken: super! Echter ook hier valt ons op dat de kok "op safe lijkt te willen spelen"; het gerecht is weinig gedurfd.
We nemen als dessert het taartje met vers fruit en hangop. Dit is niet te zoet, ziet er prachtig uit en ook hier zijn duidelijk heel verse, mooie ingrediënten gebruikt. Goed!
De fles bronwater is gratis, een sympathiek gebaar.
We hebben lekker gegeten, we weten nu dat Kleinsman veel moois in huis heeft, maar vragen ons na deze avond wel af hoe de reguliere kaart verschilt van die van de AH restaurantactie. De ingrediënten zijn ongetwijfeld net zo vers, maar laat de kok dan iets meer creativiteit zien...?