Restaurant Kleinsman

Weerseloseweg 356 7522 PT Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Kleinsman

Gastronomische trots in Enschede

Sfeervol genieten midden in de bossen van Enschede. Hier zit je in de zomer lekker op het terras en bij kouder weer behaaglijk naast de open haard. Welk seizoen het ook is, lekker eten doe je hier sowieso! Mals vlees, delicate vis en nog veel meer. Proef het zelf!

Meer informatie over restaurant Restaurant Kleinsman

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 11:00 - 20:30

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prettige bediening. Heerlijk gegeten en de porties waren ruim voldoende. Fijn dat je zowel bij het voorgerecht, als bij het hoofdgerecht en het dessert een keuze kon maken uit 3 gerechten.
Daarnaast smaakte de aanbevolen wijn uitstekend. Voor herhaling vatbaar.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De varkenshaas was wat taai aan de buitenkant, maar van binnen uitstekend.
De door mij gemaakte opmerking hiervan is ruimschoots gecompenseerd.
Frits W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
AH aanbieding. Restaurant was gezellig en nagenoeg vol. Desondanks toch een gezellige en rustige sfeer. De bediening zeer vriendelijk en supersnel met de drankjes. Ook de keuken kon het zeer goed aan. Kortom men ziet ons zeker terugkomen.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima restaurant en heeft een gezellige uitstraling. Ook de ontvangt is goed de jassen worden netjes aangenomen en op gehangen dit kom je niet zo vaak meer tegen en de bediening daar is ook niets op aan te merken.
bente1978 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben vanuit de actie van Albert Heijn bij Kleinsman gegeten. De keuze was ruim en het eten was echt duidelijk met trots klaargemaakt. De bediening was zeer vriendelijk en vlot. Ik zou hier zeker nog eens gaan eten.
m.holtrigter .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Alles was prima en het eten was heerlijk!!! Wij komen zeker weer!!! Zelfs onze hond was welkom vinden wij ook geweldig leuke avond gehad.
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Restaurant Kleinsman. In de middel of nowhere....maar ZEKER de moeite waard!!! Goede service en bediening....vlot...en correct geholpen!!!Alles wat we hebben gegeten was echt HEERLIJK!!!!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Zoals al vaker weer zeer goed gegeten, goede AH kaart met ruime keuze. Wij zijn als altijd zeer tevreden.
De bediening vriendelijk, dus alle met elkaar aan te bevelen.
B V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Nette/hartelijke ontvangst.
Voortreffelijk gegeten.
Niet opdringerig qua consumpties.
Al met al een restaureert om zeker nog eens terug te komen.
Dionne1994 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Fijn ontvangst. Na het voorgerecht de vraag of we wouden wachten met het hoofdgerecht of dat het al opgedient mocht worden. Dit vond ik echt super. Je kan het ook te snel krijgen.

Heel erg bedankt voor ons ontvangst.
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We waren hier met de AH-actie. Personeel was heel aardig en gastvrij, amuse en voorgerecht waren voortreffelijk; zeeduivel was iets aan de vette kant. Viel ons op dat je hier op tijd moet beginnen met eten anders blijf je alleen over (21:30). Aankleding van het restaurant was wat aan de slordige kant.
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Er was een aparte AH menu kaart met ca. 4-5 keuzes per gang. Wij kozen proeverij ( bouillon, pate, champignon) en eendeborstsalade met walnoten, sukade en vis, crème brûlée en tompouce met rood fruit. De gerechten waren speciaal en hadden geen toeslag, daarentegen was de prijs van het menu tamelijk hoog (39,50). De kwaliteit was redelijk maar zeker niet geweldig.
Maja K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Via de Albert Heijn actie zijn wij bij jullie terechtgekomen, en zijn blij dat we jullie ontdekt hebben. Wij hebben samen een heerlijke avond gehad bij Restaurant Kleinsman. De ontvangst en bediening was spontaan vrolijk en correct. Er was een speciaal A.H. keuze menu samen gesteld. De gerechten vers en goed op elkaar afgestemd. De groenten knapperig vers, het vlees mals en smaakvol, en als afsluiting een heerlijk nagerecht.

Jullie restaurant hebben wij als zeer sfeervol en gezellig ervaren, en bevelen het aan, aan ieder die gezellig en sfeervol wil tafelen.

Groetjes Mevr. Keijer
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Uitstekend 3 gangen diner op basis van Ah restaurantactie. De keuze mogelijkheden van de gebruikelijke kaart en vastgelegd in een meer keuze lijst. De bediening was prettige en correct. Voor herhaling vatbaar.
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gastvrij + eenvoudige lunch
Desiree P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker gegeten, ruime keus in het menu. Jammer genoeg had mijn bord wat lang gestaan voor uitserveren waardoor de risotto niet heel warm meer was en de botersaus gestold. Risotto was met drie kleine bolletjes aan de weinige kant. Hoeveelheid garnituur goed en werd ook naar wens bijgevuld. Een alternatief voor de salade werd keurig bij de hoofdgerechten meegeserveerd na melding van een allergie bij het opnemen van de keuzes. Er staat gewoon een fles water op tafel die van het huis is (blijkt bij bestelling van een grote fles bubbelwater). Aankleding is netjes, maar niet geheel restaurant...ze zijn dan ook cafe-restaurant. De bediening is informeel maar netjes. Jammer genoeg ligt het buiten de stad en ga je er niet zo heen voor het diner.
Gunter N.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was heerlijk, goede bediening en geen lange wachttijden tussen de drie gangen menu.
Ook de prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Duimpje ( omhoog uiteraard ).
Louise O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Aanrader het was heerlijk we gaan de volgende keer weer naar toe. De prijs en de goede kwalietyt was goed.wel even recerveren hè.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Bij Kleinsman de AH bon gebruikt. Het was buiten verwachting.
Het is ons 100 % meegevallen en zeker voor herhaling vatbaar.
Kort gezegd alles was prima.
Dicky en Albert Huurneman
Sarah R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk eten, super leuke bediening! Ze waren gelijk heel aardig, pakten onze jassen aan en hingen deze op. Het driegangenmenu van de AH was ook super. We kregen eerst nog een amuse vooraf. Was heerlijk van de leerling kok!