Restaurant Klein Zwitserland Wijk aan Zee

Julianaplein 53 1949 AT Wijk aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Klein Zwitserland Wijk aan Zee

Op het plein bij de dorpskerk van Wijk aan Zee vindt u restaurant Klein Zwitserland! Wij zijn elke dag geopend vanaf 17:00 uur. Een gezellig en sfeervol restaurant waar u heerlijk kunt dineren. Maar ook voor een overheerlijke kop koffie of een borrel bent u van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Restaurant Klein Zwitserland Wijk aan Zee

• : Gratis Parkeren

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Klein Zwitserland Wijk aan Zee

Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten, en was het weer gezellig.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Aanrader. Prettig, kwalitatief goed en aangenaam uit eten.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten met familie van 6 personen,voor iedereen was er iets lekkers Leuk tafeltje.Vriendelijke bediening.Redelijke prijs.
Wij komen terug.
Ik V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gezeten en gegeten!
Topavond..????
Ik V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Eten en medewerkers toppers!
M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Lekker gegeten in een relaxte sfeer. Mooie plek met leuk uitzicht rondom.
Uitstekend verzorgde maaltijden met een grappige draai eraan, zoals de hangende saté.
Ik kom graag nog een keer terug.
L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prettige sfeer, zeer vriendelijke bediening die je echt het gevoel geven een gast te zijn en er voor zorgen dat je een fijne avond hebt. gevarieerde kaart, eten uitstekend. Kortom een toprestaurant.
V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Eerst buiten op het terras nog in de zon een borreltje en daarna binnen gezeten om te eten. Het eten was heerlijk, met zorg bereid en geserveerd. Prima verzorgd.
Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wij hadden de pech bediend te worden door welwillende maar zeer slecht ingewerkte serveerster; dat was zo ergerlijk dat we meteen na de het gerecht zijn vertrokken en op een andere locatie van een uitstekend nagerecht en ditto service hebben genoten.
De kwaliteit en smaak van het eten was goed maar er werd op een koud bord geserveerd en er was erg weinig groente en geen rauwkost.
willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gezellig en gastvrij restaurant om gewoon even lekker te genieten van een goede keuken zonder te veel poespas !
Een geslaagde avond !
Melinda V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten samen met mijn man en kinderen, het maandmenu is een aanrader! Voor de kinderen is er ook ruime keuze uit de kaart! Vriendelijke bediening!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Plezierige ontvangst en bediening. Kregen een mooie, rustig gelegen tafel toebedeeld. Het eten was goed en smakelijk, al voldeed de carpaccio van zalm in de verste verten niet op de omschrijving op de kaart: geen zeewier te bekennen, geen kekkoman saus en weinig zalm. Meer een eenvoudige salade, maar dan wel stevig geprijsd. Sfeer en snelheid van bedienen - ondanks de drukte - waren prima.
Rosa D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Super lekker gegeten, de spareribs en sate waren echt goddelijk! Hele aardige bediening en ook de inrichting is echt heel gezellig! Zeker een aanrader!!!
sjoerdtje V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
erg lekker gegeten en vriendelijk en attent personeel, interieur gezellig, genre muziek kan iets beter, kwaliteit, kwantiteit en prijs viel ons reuze mee. een dikke 8, zeker een aanrader.
sliepo .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Ongeveer vijftien jaar geleden hier al eens gaan eten. Doordat het ons toen zeer goed bevallen is, en we uiteraard weer eens in de buurt waren besloten we vanavond terug te gaan. En hier hebben we geen spijt van gekregen. Alles perfect geregeld en een leuke avond gehad. Vriendelijk personeel een heerlijk kunnen eten. De spiezen werden nog net zoals toen aan kettingen opgehangen boven onze borden. Al met al zijn wij zeer tevreden over dit restaurant.
Pascalw .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij dit leuke restaurant! Als voorafje een heerlijke zeebaars met gamba's en als hoofdgerecht een mooie schnitzel 'klein zwitserland'. De bediening was top. Een enthousiaste jonge dame in de bediening maakte onze avond compleet. Wij komen hier zeker snel terug.
jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Heerlijk gegeten! We zaten buiten op het terras uit wind, in de zon, met leuk uitzicht over het plein. We hadden vooraf een langzaamgegaarde beenhamcarpaccio, verrukkelijk! Deze was buiten de kaart om, hopelijk komt deze weer terug op de kaart:-) Als hoofdgerecht hadden we een schnitzel. Superlekker, én lekker groot. Alles vers. Prima wijnen hier, (we hadden de blushrosé en witte wijn) én goede enthousiaste bediening die weet wat ze serveert. Aanrader!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten! Een allergie werd helaas niet begrepen, ik moest het er maar afhalen. Maar dat is niet voldoende met een allergie.. Soep vooraf te heet van temperatuur. Zonde.. Hoofdgerechten echter uitstekend en perfect bereid. Bediening erg vriendelijk! Decor wel aan vernieuwing toe.. We komen zeker terug!
Lisebeth I.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hadden gereserveerd en kregen met een wijzende arm onze tafel gewezen waar we vervolgs een half uur wachten op de kaart met het excuus van de serveerster sorry voor het wachten maar haar collega was overspannen maar nu wel aanwezig. Er was maar 1soort rode wijn. Ik bestelde: DUIVELSE SATÉ€21,50 Spies met als saté gemarineerde zeeduivelfilet, satésaus en kroepoek.
Ik eet geen vlees maar wel vis dus dit klonk lekker. Na zeker een half uur kwam ze me vertellen dat het geen zeeduivel werd maar kabeljauw maar dat dat ook lekker was. Nog een half uur later kwam er een spies met stukken vis met.... Spek erom heen. Stond niet in beschrijving en ik vind spek echt heel vies. Zelfs met de spek eraf smaakte de vis niet naar vis maar alleen naar spek. De gebakken aardappeltjes waren vreemd slap en lauw, we aten met zijn tweeen maar de salade was klein en met van alles maar 1ding in. 1 stuk tomaat etc. De kalfslever van mijn vriend was welmgoed vertelde hij mij. Ik heb de spek om de vis natuurlijk benoemd naar de serveerster en ze zei dat ze de kok kon vragebpn iets anders te maken maar we hadden al zo lang inmiddels gewacht dat ik daar geen zin in had (reservering om half zeven en pas eten op tafel om kwart over acht)De spek is naar de hond gegaan en de kok heeft de vis nog even in de oven gedaan zodat de spek smaak er dan af zou gaan. Nou het smaakte toen nergens meer naar en was taai. We zijn maar een toetje gaan eten in Sonnevanck. Wat een rot maaltijd en dat op mijn verjaardag ook nog. Twee jaar geleden hadden we er ook gegeten en toen was het wel goed.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten. De bediening is vriendelijk en loopt voldoende langs. Saté van de haas was erg lekker en ook de garnering was prima. Kortom heerlijk gegeten voor een goede prijs.