Restaurant Klein Vredenburg

Vredenburg 35 3511 Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Klein Vredenburg

Een uniek plekje in Utrecht niet ver van muziekcentrum Tivoli Vredenburg. Een gezellig restaurant waar je de Mediterrane sfeer aan alle kanten kunt opsnuiven. Er wordt hier gekookt met verse ingrediënten en lokale producten. Ideaal voor lunch en diner. Maar ook voor en drankje waar je dan best tapas of meze bij kunt bestellen. Prima locatie om te eten voorafgaand aan een voorstelling in het muziekcentrum.

Meer informatie over restaurant Restaurant Klein Vredenburg

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

• Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Klein Vredenburg

Marcelle G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Superlekker gegeten bij Klein Vredenburg. Alles vers, groententaart met patatas bravas is een aanrader. We komen zeker terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eten was goed
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wonderlijk wazige ontvangst en bediening. Allerlei bijgerechten die wel bij het hoofdgerecht hoorden werden aanvankelijk vergeten en met zichtbare tegenzin alsnog geserveerd. Wij dachten ook dat je hier een soort 'concertmenu' kon eten, maar dat was er helemaal niet.
F.T. H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij hadden helaas maar weinig tijd maar hebben prima lamskoteletjes gegeten met een bakje heerlijke olijven vooraf. Er zouden meer gasten moeten komen.
sandrina S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Goed eten in prima sfeer. Vlotte bediening om op tijd bij Vredenburg te zijn.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijke Turkse gerechten. Voorheen Selina, nu verhuisd naar Vredenburg. Beste adres in Utrecht voor mediterraanse mezes. Geweldige cacik, antep ezme en gekruide feta. Lekkere hoofdgerechten met verse ingrediënten. Kortom, een aanrader!
Gerhard V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Verrassende kaart met vlees, vis en lekkere vega gerechten. We komen graag nog eens terug.
Renske S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuk nieuw restaurant met vriendelijke bediening een gevarieerd menu met genoeg keus in vlees, vis en vegetarisch. Ik ga er zeker weer naar toe.