Restaurant Klein Vredenburg

Vredenburg 35 3511 Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Restaurant Klein Vredenburg

Een uniek plekje in Utrecht niet ver van muziekcentrum Tivoli Vredenburg. Een gezellig restaurant waar je de Mediterrane sfeer aan alle kanten kunt opsnuiven. Er wordt hier gekookt met verse ingrediënten en lokale producten. Ideaal voor lunch en diner. Maar ook voor en drankje waar je dan best tapas of meze bij kunt bestellen. Prima locatie om te eten voorafgaand aan een voorstelling in het muziekcentrum.

Meer informatie over restaurant Restaurant Klein Vredenburg

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

• Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Klein Vredenburg

Sigrid U.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en lekker dicht bij TivoliVredenburg. We komen zeker eens terug!
Edith W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Hier gaan we zeker nog terug. Dicht bij Tivoli.
Marielle P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Echt lekker eten
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten, kwaliteit vis, vlees, groentes, pinchos, allemaal lekker. Op verzoek een klein dessert aangepast, ook in prijs. Rustige ambiance zonder poeha en opsmuk en aardige bediening.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten voorafgaand aan theaterbezoek in Tivoli wat aan de overkant is.
Verrassend heerlijk zeewolf uit de tajine gegeten. De gerechten bij mijn tafelgenoten waren ook heerlijk: mixed grill, slibtong en verse ravioli.
Prima bediening. Een aanrader dit restaurant!????
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Pas begonnen en het smaakt in elk geval al prima!
Marcelle G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Voor de 2e keer hier naar tevredenheid gegeten. Wij reserveerden met de IENS app met 20% korting om 17.30 evenals de 1e keer. Jammer genoeg was nu de korting niet op de rekening verrekend. Wij moesten in discussie (altijd vervelend) en hoorden dat wij niet genoeg hadden besteld. Ivm ernstige ziekte eten wij niet veel dwz we hadden 2 voorgerechten, 1 hoofdgerecht en een fles wijn met ons 2en om in totaal te delen. Kregen uiteindelijk alsnog de korting maar een volgende keer niet meer...Op de IENS site staat hier niets over. Jammer, wij voelen ons niet meer welkom op ons net ontdekte favoriete adresje.
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
we hebben hier net heerlijk gegeten. Zowel via, vlees als vega. Goed verzorgd en prima klaargemaakt. Een kok die weet wat hij doet. Hier zouden meer mensen moeten komen. Aanrader!
jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vanwege theaterbezoek een restaurant gezocht in de buurt. Fijne ontvangst , goede doorlooptijd. Voorgerechten waren goed, visgerecht was goed, entrecote was wat te lang gebakken maar dat is persoonlijke smaak.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Veel keuze. Snel geholpen. Superlocatie.
Marcelle G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Superlekker gegeten bij Klein Vredenburg. Alles vers, groententaart met patatas bravas is een aanrader. We komen zeker terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eten was goed
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wonderlijk wazige ontvangst en bediening. Allerlei bijgerechten die wel bij het hoofdgerecht hoorden werden aanvankelijk vergeten en met zichtbare tegenzin alsnog geserveerd. Wij dachten ook dat je hier een soort 'concertmenu' kon eten, maar dat was er helemaal niet.
F.T. H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij hadden helaas maar weinig tijd maar hebben prima lamskoteletjes gegeten met een bakje heerlijke olijven vooraf. Er zouden meer gasten moeten komen.
sandrina S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Goed eten in prima sfeer. Vlotte bediening om op tijd bij Vredenburg te zijn.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijke Turkse gerechten. Voorheen Selina, nu verhuisd naar Vredenburg. Beste adres in Utrecht voor mediterraanse mezes. Geweldige cacik, antep ezme en gekruide feta. Lekkere hoofdgerechten met verse ingrediënten. Kortom, een aanrader!
Gerhard V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Verrassende kaart met vlees, vis en lekkere vega gerechten. We komen graag nog eens terug.
Renske S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuk nieuw restaurant met vriendelijke bediening een gevarieerd menu met genoeg keus in vlees, vis en vegetarisch. Ik ga er zeker weer naar toe.