Restaurant Klein Parijs Utrecht

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Restaurant Klein Parijs Utrecht

Voor authentieke Cantonese gerechten is dit een restaurant waar je maximaal kunt genieten van je favoriete eten. Een kleurrijk, statig ingericht restaurant waar je prachtige gerechten geserveerd krijgt. Kleurrijk, smaakvol en met veel aandacht voor detail bereid. Het menu is heel erg uitgebreid en je kunt volop nieuwe gerechten proberen en je laten verrassen door de kok. Heb je weinig tijd voor een uitgebreide maaltijd? Afhalen kan ook! Thuis eten is ook een feest!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Klein Parijs Utrecht

U kunt ons onder andere bereiken met bus 8 vanaf Utrecht CS richting Wilhelminapark. U kunt kijken op www.u-ov.nl voor de beste route naar ons restaurant. Het adres is: Bosboomstraat 24.
  • Kom je met de auto?
    U vind ons aan het plein op de kruising van de Adriaen van Ostadelaan en de Bosboomstraat. Wij zitten op de rand van het gezellige centrum bekend als Utrecht Oost. Wij zijn te vinden op een steenworp afstand van de Galgenwaard en het Diakonessenhuis.
  • : Er is voldoende parkeergelegenheid in de omgeving van het restaurant. U kunt uw auto kwijt bij zowel het diakonessenhuis als op de Adriaen van Ostadelaan en de Bosboomstraat.

Maandag gesloten

Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Carin W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was erg rustig op de zondagavond. Maat, we hebben heerlijk gegeten en gezellig rustig kunnen zitten. Prima bediening! Goeie kok en leuk dat hij even persoonlijk langs kwam om te vragen of alles naar wens was! Aan te bevelen en voor herhaling vatbaar!
vogeltji .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eergisteren hebben we er gegeten. Prima keuken, goede bediening, prima sfeer. De kaart biedt genoeg voor niet-roodvlees-eters en de wijnkaart is overzichtelijk, prima en betaalbaar. et restaurant is niet luidruchtig, een goed gesprek gaat prima.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een aanrader, heerlijk gegeten!
paul H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
heerlijk gegeten geen poeha, gewoon simpel (zalm op huid), vriendelijk personeel
De tafel van Anne R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijke selectie aan voorgerechten. Fijne kaart en leuk dat er een verrassingsmenu is, volgende keer uitprobefen. Wel waren de voorgerecht en creatiever dan de hoofd. Hoewel die ook goed smaakte. Fijne kleinschalige tent, absoluut het proberen waard!
Kris O.
Gerechten waren goed op smaak en mooi gepresenteerd. Keus aan voorgerechten was interessanter dan die aan hoofdgerechten. Ontvangst was correct, een beetje informeel, maar prima. Aankleding van het restaurant was rustig, niet buitengewoon of verrassend. Prijs-kwaliteitverhouding was prima!
Emmy D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk eten, goede service en vriendelijk personeel. De sfeer in het restaurant kan echter beter, met name achterin!
BasenEllen .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wat je merkt is dat de kok en de bediening echt hun best doen en goed oog houden voor de kleine details. Heel betrokken zonder opdringerig te zijn. We hadden het drie gangen menu en dat was goed.Prima ervaring dus!
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heel lekker gegeten en hartelijk ontvangen zoals altijd!
Leonie M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Eindelijk een keer bij Klein Parijs gegeten. Het was een groot succes. Bediening was erg attent. Er werd goed meegedacht. Verder vonden we het verrassingsmenu heerlijk. Vooral het voorgerecht en het nagerecht waren perfect. Leuk ook dat de kok af en toe even kwam kijken en vertellen over het eten. We worden vaste klant!
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We hebben al vele malen hier lekker gegeten - maar het nieuwe keuzemenu vandaag spande de kroon - en de ontvangst was aardig en attent zoals altijd.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en erg verzorgd.
kasper V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Leuk restaurant op een leuk plekje. Bediening erg vriendelijk en het eten is lekker.
Marlies R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Lekker gegeten met echtgenoot en zoon van 12 jaar.
Vriendelijk bediening en ruime keuze uit 3 gangenmenu. Ook geschikt voor kinderen.
Buiten op het terras gezeten. Net voor de regenbuien. Gezellig buurt.
Yuri H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk eten, uitstekende bediening en op een gezellige plek in de drieharingstraat. De kleine parade plateaus zijn zeker een aanrader.
De tafel van Wea H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Deze keer hebben we onze buren meegenomen en ook zij waren zeer enthousiast over eten en ontvangst. Eerst heerlijk geborreld op het leuke terras en dan gezellig gegeten in het leuk ingerichte restaurant.
Wim K.
gezellig terras, prima eten voor redelijke prijs!
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Ook ons derde bezoek aan dit restaurant was erg plezierig: hartelijke ontvangst, lekker eten (zeer origineel was de maispuree), gezellige ambiente. Hebben het volgend bezoek al weer gepland!
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Droge zalm, smakeloze coquilles en een taaie gamba. Veel olie. Matig!
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Een erg vriendelijke bediening met prima gerechten. Wij hadden het verrassingsmenu en vonden alles erg smaakvol. Een prima adres.