Restaurant Klein Hartenstein

• Af te huren , Airconditioning , Gratis parkeren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Klein Hartenstein

Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Gister met vrienden te gast.
Fantastisch gegeten. fatsoenlijke porties, mooi opgemaakt en bijzonder smakelijk.
Prima bediening, vriendelijk, oplettend kortom zeer gastgericht.
Zeker aan te raden!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
gister met vrienden te gast. fantastisch gegeten. fatsoenlijke porties, mooi opgemaakt en bijzonder smakelijk.
Prima bediening, vriendelijk, oplettend kortom zeer gastgericht.
Zeker aan te raden!
Michelle W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Een geweldige avond gehad in dit restaurant. Via social deal zijn we hier terecht gekomen en wat een goeie kwaliteit kwa eten maar ook kwa bijpassende wijnen. Alle gerechten waren geweldig van de Noordzee krab tot het chocolade ananas en kokosnoot dessert. Ik heb veel respect voor de bediening en de koks je kunt aan alles merken dat ze zo veel passie hebben voor wat ze doen. Veel restaurants kiezen ervoor om minder kwaliteit eten te serveren vanwege de social deal bij dit restaurant totaal niet van toepassing. We voelde ons bijna schuldig dat we voor zo weinig zo lekker hebben gegeten. De kleine Hartenstein staat zeker bij ons in het lijstje van favorieten restaurants dus komen hier zeker snel terug
John H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Wij kozen voor zelf samenstellen ,waren zeer tevreden over het gebodene ,de opmaak van het voorgerecht (wildzwijn) was verrassend , het hoofdgerecht HERT sloeg de verwachtingen (eergister bij Kerckebos waren dat
3 kleine medailons) nu zeer royale stukken en zeer goed van smaak.
Zullen onze gastheer uit Bosch en Duin hierop doorgeven/attenderen !
Joan H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Bediening niet attent moesten bediening oproepen voor volgende gang
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Met veel mensen produceer je veel geluid. Dan mag het geluid wat meer gedempt worden door bijv extra stoffen in de ruimte te verwerken.
Janny R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
perfect
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
knijperig zuinige hoeveelheden, vooral de wijn was erg zuinig geschonken en ontzettend duur. Ik ga er niet meer heen.
Yvette H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Echt heerlijk gegete, de eerste keer in Hartenstein dat ik echt enthousiast ben.
Voorheen gewoon niet best en moesten lang wachten.
Nu was alles top!
Kom gauw terug!
J V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het was erg rumoerig en er moet erg veel gebeuren aan de ontvangst we zitten met jassen over de stoelleuning en de bediening is bedroevend. Met zo een goede kok is het jammer dat de mensen niet komen omdat bovengenoemde kwaliteiten ontbreken.
Géke V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Onverwacht bij dit restaurant terecht gekomen. Het laatste beschikbare tafeltje kregen we en gelukkig maar want we hebben genoten en een heerlijk 4 gangen diner gehad met bijpassende wijnen en vooraf nog een paar oesters. Dank aan de gastvrouw voor de tip want ze smaakten heerlijk .. Het bob arrangement in een aangepast glas: top.
MLA K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Mooie sceer volle ambiance op hstorisch stukje grond. Helaas geen korte b eschrijving van gebouw in september 1944 aanwezig.
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Jammer dat ik de trap op moest (ben gehandicapt en loop met stok) maar andrs dan dat niets te klagen. Voortreffelijk eten en heel vriendelijk en kundig personeel.
Erica G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Goed gezelschap keurige bediening
Edw V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Vandaag hier weer ge-lunch-ed. Helaas werden de hooggespannen verwachtingen uit het verleden niet waargemaakt vandaag. Terras en bediening waren prima maar het eten was niet meer wat het geweest is. Goed maar niet bijzonder. Ook de leuke spreuken in het toilet ontbraken waardoor het er netjes maar ook wat onpersoonlijk zag. Wat ons betreft moet de nieuwe eigenaar nog een paar stapjes in de goede richting zetten om Hartestein weer vol op de kaart te zetten.
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Gastvrij en lekker eten!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Eten was lekker, de prijzen, vooral drank, aan de hoge kant.
Egbert R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Goede aanwinst voor Oosterbeek. Eten is prima verzorgd. Vriendelijk personeel.
Komen graag nog eens terug.
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Wanneer de chef (Dennis Richter Uitdenbogaardt) van een sterrenrestaurant (O Mundo, waar ik regelmatig kom) voor zichzelf begint, zijn de verwachtingen hooggespannen. Die verwachtingen werden helaas bij lange na niet waar gemaakt.
De potentie is er ,maar de finesse zoals ik die van O Mundo gewend ben, ontbrak. Begrijp me niet verkeerd, het eten was erg goed, maar van een sterrenchef verwacht ik meer dan dat, dan verwacht ik een verrassing. En dat wow gevoel, dat had ik maar bij twee van de zes gangen: de heilbot en het rabarberdessert. De wijnen (we hadden enkele bijpassende wijnen) waren zeker niet bijzonder, eerder wat gewoontjes.
Het restaurant zelf vond ik helaas toch wel wat rumoerig, waardoor het toch lastig was om mijn tafelgenoot goed te verstaan.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst, mooie ambiance, voortreffelijk gekookt, wijnkaart kan wat uitgebreider, maar is zeker niet slecht.
Prijs/ kwaliteit (lunchmenu) helemaal goed.
Kortom een aanrader!
Als het terras open gaat, komen we zeker terug.