Restaurant Klavertje Vier

Nunspeterweg 21 8076 PC Vierhouten Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Klavertje Vier

De warme sfeer van de Veluwe

Na een heerlijke maaltijd bij restaurant Klavertje Vier voel je je ontspannen en voldaan. Je zou dus kunnen zeggen dat ze je hier een dosis geluk serveren. De Veluwe is natuurlijk inspirerend, met bossen, hei en wild. Met respect voor het seizoen bereidt chef Rieno hier de lekkerste gerechten. Lokale specialiteiten en alles huisgemaakt. Gastvrouw Laura legt je in de watten en adviseert je graag welke wijn het beste bij jouw gerecht past.

Halve fles mineraalwater

9,6
9,3
Tina D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
We zijn nu zo langzamerhand stamgasten, niet één keer teleurgesteld. 1ste Kerstdag samen gedineerd het was weer perfect. Ambiance, het diner en de wijnen daar gaan we nooit meer weg. Hopelijk binnenkort met onze jongens weer er heen.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Vanavond hier gegeten, in een woord geweldig: kwaliteit van het eten, gastvrijheid, beleefdheid, versheid van de produkten, wijnadvies, etc. Echt een aanrader.
henk1981 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Twee maanden geleden hier gegeten a la carte met bijpassende wijnen top waren combinatie's!
Veel lekkere amumes en bonbons om het diner complet te maken, zeker een aanrader!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
het is een zeer goed restaurant,de bediening is zeer atent en correct.
Het eten is super,wij hadden een 5 gangensuprise munu.
De gangen zijn mooi opgebouwd,met gerechten van het jaar getijde,dit was nu wild,maar er waren ook twee gerechtjes met vis.Het hoofgerecht was wild.
Het nagerecht was op verzoek kaas dit was geen enkel probleem.

Als wij weer in de buurt van Vierhouten zijn gaan wij zeker hier weer eten.
papendrecht .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Samen met mijn man bij Klavertje Vier gegeten. Wij hadden het 5 gangen menu met wijnarrangement en vonden het allemaal heel smaakvol en de borden erg mooi opgemaakt. De prachtige bloemarrangementen in het restaurant maken de wat kille ambiance wel gezelliger. Door omstandigheden moesten de keuken en het bedienend personeel het op een gegeven moment zonder de eigenaren (kok en gastvrouw)klaarspelen maar alles liep perfect door. Waarvoor onze complimenten!!
goudmi .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Wij hebben hier met Hemelvaart gegeten. Gerechten zijn perfect in orde en allen heerlijk van smaak. De eigenaresse / gastvrouw verstaat haar vak. Kwam je dit soort mensen maar op meer plaatsen tegen. Zeer geslaagde avond!
Dolf A.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2012
Mijn vrouw en ik hebben erg lekker gegeten ter ere van ons 5-jarig huwelijk.
Wij waren opzoek naar een restaurant met een originele kaart waarbij ze het liefst ook bewust omgaan met de gebruikte ingrediënten. Bij klavertje vier gebruiken alleen maar lokale producten, veelal biologisch, en hebben ook vegetarische keuzes op de kaart (maar meer vlees/vis). Dat klopte dus mooi.
Het is verrassend hoe zij met soms eenvoudige ingrediënten een erg goed en verrassend gerecht kunnen maken.
De amuse was bijvoorbeeld een kleine aardappel (hoe precies klaargemaakt ben ik vergeten). Daar zou ik zelf niet voor gekozen hebben als ik de keuze zelf mocht maken van tevoren, maar de amuse was verschrikkelijk lekker. Erg verrassend. De rest van de gerechten waren vergelijkbaar hoog van kwaliteit en origineel.

De bediening wist duidelijk waar ze mee bezig waren. Ze waren vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn en hadden verstand van het menu en de ingrediënten. Een goede gelegenheid voor een gezellig/romantisch dinertje.

Als je na het eten geen zin hebt om in de auto te stappen, dan kan ik aanraden om bij B&B De Jonge Stee te overnachten.