Restaurant Klavertje Vier

Nunspeterweg 21 8076 PC Vierhouten Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Klavertje Vier

De warme sfeer van de Veluwe

Na een heerlijke maaltijd bij restaurant Klavertje Vier voel je je ontspannen en voldaan. Je zou dus kunnen zeggen dat ze je hier een dosis geluk serveren. De Veluwe is natuurlijk inspirerend, met bossen, hei en wild. Met respect voor het seizoen bereidt chef Rieno hier de lekkerste gerechten. Lokale specialiteiten en alles huisgemaakt. Gastvrouw Laura legt je in de watten en adviseert je graag welke wijn het beste bij jouw gerecht past.

Halve fles mineraalwater

9,7
9,3
Alef A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Restaurant voldeed volledig aan de verwachtingen. Wat we wilden was een lekker dinner gebaseerd op wild in een bosachtige omgeving. Dit is dan ook precies wat we kregen. Klassiek, rijk, maar niet te en met mooie ingrediënten.

Een aanrader en zeker eentje waar we op herhaling gaan.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gerechten waren zeer smakelijk, wel een beetje op lauwe temperatuur opgediend (fazant en hart). Onvangst en service zijn echt perfect: attent, correct, vriendelijk.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lokatie was eenvoudig te vinden en we hadden een centrale tafel in het restaurant. Het vier-gangen menu was echt heerlijk, de begeleidende wijn ook. De bediening was erg goed, wachten hoef je niet en je glas wordt netjes bijgeschonken. De tussengerechten en amuses waren verrassend en erg lekker.
Dit restaurant verdient het om de Michelin vermelding te krijgen.
Hert, fazant, rund, alle groente gerechten, de zelfgemaakte desserts: van een hoog niveau

Dank u wel voor de heerlijke avond en we komen ons zeker nog een keer gastronomisch verwennen.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vrijdagavond voor het eerst hier gegeten en dat is uitstekend bevallen. Prettige en gezellige sfeer en het eten was voortreffelijk. Het begon al met heerlijke amuses. Wij hadden een vijf gangen verrassingsmenu en elke schotel was heerlijk en de bijpassende wijnen ook. Echt een adres om terug te komen.
Marleenvdm .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ontzettend lekker gegeten hier vanavond! De gerechten zijn met veel zorg en kijk op smaakcombinaties samengesteld. Ook de lactosevrije varianten waren overheerlijk en verrassend.
Bediening heel vriendelijk en voorkomend.
Als ik weer in de buurt ben kom ik zeker terug!
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Super lekker gegeten! We hadden het verrassingsmenu besteld waarvan 1 vegetarisch en hebben van elke gang heerlijk genoten. Super mooi opgemaakt en heerlijke verrassende smaken. Vooral de gevulde inktvis, die verrassend lekker en zacht was in tegenstelling tot onze eerdere ervaringen in andere restaurants. Ook hebben we genoten van de bijpassende wijnen en non-alcoholische bijpassende drankjes en de zelfgemaakte bonbons. Kortom heerlijk gegeten voor een mooie prijs voor deze hoge kwaliteit.
mulder.d@telfort.nl M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
heerlijk gegeten, voortreffelijke combinatie van de wijnen met de gerechten, prettige bediening, we komen heel graag weer terug.
Irene G.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Ik kom regelmatig bij het klaviertje vier. Ik kan niet anders zeggen dan dat het eten altijd super goed is. Ook is de gastvrouw altijd vriendelijk en zijn de wijn-spijs combinaties fenomenaal. De gastvrouw is altijd bereid al je vragen te beantwoorden (als je vraagt hoe je weet dat er kurk in de wijn zit haalt ze een fles erbij waar ze vandaag is achter gekomen dat er kurk in zit om het je te laten ruiken). Voor mij dus alleen lovende worden over klavertje vier. Het enige wat voor mij beter zou kunnen is dat het dichter bij m'n huis zat zodat ik vaker kan langskomen!
paulieng .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We komen hier regelmatig, en worden vanaf de eerste keer al vriendelijk ontvangen. De gastvrouw is geweldig en attent, neemt de tijd voor je. Ze schenken altijd een andere goede en passende wijn, en met het verrassingsmenu worden we elke keer weer verrast. Het eten is echt topkwaliteit, (h)eerlijk! Ze weten waar ze het over hebben en elke vraag wordt voorzien van een uitgebreidt en kundig antwoord.
j.ludeke6 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker opgefrist interieur, geweldige nieuwe bediening, wijnen als altijd zeer goed aansluitend bij de gerechten die zeer smaakvol zijn en worden opgediend. Hulde voor dit echtpaar die het goed doen!
a-raaf .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Vriendelijke ontvangst, waarbij als verrassing een verjaardagskaart op tafel stond omdat we hadden laten weten dat het etentje een viering luister bijzette.
Het eten was heerlijk, van mij mag het hier en daar iets minder zout, maar de combinaties en smaaksensaties vielen zeer in de smaak.
De bediening is vriendelijk en accuraat, waar ruimte voor losheid en humor is.
Frans En Mieke E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Vanavond ons weer heerlijk laten verrassen door de kok! Vakkundige en gastvrije bediening en gezellige sfeer! Absoluut voor herhaling vatbaar.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Omdat het zondag lekker weer was konden we buiten eten. De bediening is bijzonder vriendelijk en attent. We kozen voor een vijf gangen verrassingsmenu en het jubileummenu. Beide menu's waren hetzelfde, verschilde alleen in de grootte van de porties. Gecombineerd met prima amuses, hebben we uitstekend gegeten. Zeker de moeite waard om nog eens langs te gaan.
Iris U.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Lekkere, bijzondere gerechten. Plezierige bediening. We voelden ons echt welkom! Erg leuk en lekker waren ook de welkomsthapjes. Alleen de amuse van rode biet was wat flauw.
b.overeem .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Gastvrij ontvangst, smaakvolle gerechten en een prettige sfeer. Aanrader als je op de Veluwe verblijft om te dineren in Vierhouten.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Helemaal perfect. Wij gingen allen voor het 4 -gangen diner. 2 hadden een bijpassend wijnarrangement. Het was werkelijk fantastisch, heerlijke smaakcombinaties en perfect passende wijnen. Een verborgen parel in Vierhouten!
Im H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Bij de boeking voor een B&B in Vierhouten konden we kiezen voor een culinair arrangement bij dit restaurant. Een 5 gangen diner met wijnarrangement inclusief welkomstdrankje en koffie met bonbons. We hebben geen spijt gehad van onze arrangement keuze want we hebben voortreffelijk gegeten. De bij de verschillende gangen geserveerde wijnen hadden wat ons betreft iets meer bijzonder mogen zijn maar combineerden desalniettemin prima bij de gerechten. Al met al hebben we een heerlijke avond gehad mede dankzij de twee vriendelijke gastvrouwen en komen we graag weer terug als we in Vierhouten verblijven.
Diana C.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
De amuses waren te sterk van smaak, zoals de bloemkool die naar Kerry smaakte. Er bestaat een voorkeur voor groenten in het zuur met een eveneens veel te sterke smaak. Het lamsvlees had veel weg van varkensvlees en de kok was uitgeschoten met de tomatensaus. De aanbevelingen van Iens en Michelingids gaven mij de verwachting van een verfijndere keuken met gebalanceerdere smaken.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten in Klavertje Vier! Dit type zaak verwacht je niet in een vakantiedorpje. Prettige ontvangst door de eigenaresse die tevens de bestelling op kwam nemen en het menu toelichtte. Verrassende gerechten en combinaties domineren de kaart. We kozen een heerlijke rode wijn die niet drie keer over de kop was gegaan qua prijs. Bij navraag blijkt dat de filosofie van het huis te zijn; bijzondere wijnen bereikbaar maken voor iedereen. De porties waren flink. We hebben daarom geen gebruik meer kunnen maken van de heerlijke kaasjes die te bewonderen waren in een ouderwetse kaaswagen! Ouderwets heerlijk gegeten met een meer dan prettige prijs prestatieverhouding! Kortom een echte aanrader!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wij zijn vandaag langs komen fietsen en wilden even lunchen op het terras. Wij werden absoluut verrast door de kaart. Wat een heerlijke aparte salades en broodjes! We hebben allebei een salade genomen (een met koud (zelf!) gerookte zalm en een met carspaccio en oude kaas).. En ze waren echt superlekker. Heel subtiel,echt goede salade met ieder een eigen dressing (geeft al de klasse van het restaurant aan) en heerlijke warme broodjes erbij. En echt vriendelijke bediening... Ik heb al heeeel veel gelunched bij heeel veel lunchgelegenheden..Maar als je echt goed wilt lunchen bij mensen met liefde voor eten, moet je hier zeker langs!