Restaurant Klavertje Vier

Nunspeterweg 21 8076 PC Vierhouten Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Klavertje Vier

De warme sfeer van de Veluwe

Na een heerlijke maaltijd bij restaurant Klavertje Vier voel je je ontspannen en voldaan. Je zou dus kunnen zeggen dat ze je hier een dosis geluk serveren. De Veluwe is natuurlijk inspirerend, met bossen, hei en wild. Met respect voor het seizoen bereidt chef Rieno hier de lekkerste gerechten. Lokale specialiteiten en alles huisgemaakt. Gastvrouw Laura legt je in de watten en adviseert je graag welke wijn het beste bij jouw gerecht past.

Halve fles mineraalwater

9,4
9,3
A.M. L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Uitermate verrassende amuses en gerechten - een ware smaak sensatie - en dat midden op de Veluwe!
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben een heerlijke en gezellige avond gehad! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel en bijzonder goed eten.
Roel R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zeer tevreden.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten, gastvrije ontvangst
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuk restaurant met heerlijke, verrassende gerechten. Wij hadden de hond mee en hadden om een tafel gevraagd waar hij een beetje rustig kon liggen. wij kregen een super tafel achterin en de hond kon daar heerlijk rustig liggen. Wij hebben genoten en komen graag weer een keer als we in de buurt zijn.
Cees H V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Mijn vrouw en ik waren nu voor de twee keer in restaurant 'Klavertje Vier' Ook nu hebben wij gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu en opnieuw bleek de keuze een goede. We hebben genoten van de amuses en de vier gangen. Ook de wijnen waren uitstekend. Kortom zeker een aanrader. En komen wij nogeens een keer in de buurt van Vierhouten dan zullen wij niet nalaten om opnieuw te gaan genieten van het vakmanschap van de kok en van de sommelier. Ga zo door mensen. Blijf bij de les want dan houdt u uw klanten in ere.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Hier proberen wij altijd te eten als wij in de buurt van Vierhouten zijn , omdat wij nu in Garderen zaten weer geboekt bij Klavertje Vier.

Hier eten wij al zeker tien jaar bij Laura en Rieno maar altijd hadden wij een 4 tot 6 gangen verrassingsmenu.

Vandaag voor de eerste keer van de kaart eerst diverse Amuses ,met als uitblinker de heerlijk bouillon van rode ui en?

Voorgerecht mijn vrouw slaatje van lamsschouder met aardappel ui een gepocheerd kwartelei en op een bedje van appel, mooi en lekker gerechtje
Ik had vijf mooie Gamba’s met een Bloemkool crème , tomaat op een bedje van IJsbergsla super.

Hoofdgerecht mijn vrouw een zeer mooi stuk gegrild Tonijn met verse pasta , bloemkool, peultjes en een saus een groot maar goed gerecht.
Ik de Tournedos gegrild( zwart stukje, jammer)met groene Asperges , gegrilde Witlof op een bedje van schijfjes aardappel met oude kaas uit de oven, heerlijk.

Het nagerecht beide kaas die men zelf kon uit kiezen, geweldig.

Afsluiter beide koffie met diverse bonbons onder ander, kokos ,honig zeezout , appel Amandel, Sichuan Peper bonbons.

Mijn vrouw had van Lente Menu kaart en ik van de gewone kaart, omdat de Veluwse mens van flinke portie houd zaten wij iets te vol

Nog even met Laura over kinderen/kleinkinderen gesproken en toen via een hele donkere route (Elspeterbosweg?)terug naar Garderen

Tot de volgende keer
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Echt superlekker. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezien de prijs (36,00 voor 3 gangen) aardig adres. Mn de vis (skrei filet) en de kaas als toetje waren goed, voorgerecht zou duif moeten zijn, maar niet als zodanig herkenbaar. 2,5 uur voor drie gangen is echt te lang!
W.H. K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Werkelijk FANTASTISCH. Ik zou niets kunnen bedenken dat ook maar enigszins teleurstellend zou zijn , kwaliteit, sfeer, bediening....alles perfekt en ...gezellig. Een aanrader!!!!
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten in gezellige en persoonlijke ambiance.
Perfecte bediening en uitstekend gastheerschapu.
De gastvrouw creëert een fijne atmosfeer.
De gerechten zijn mooi opgediend en er is een heel geschikte ronde tafel voor 6 personen
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Wij zijn heerlijk verwend bij Klavertje 4. De ontvangst en bediening was top, het eten méér dan verrassend! Smaaksensaties, elk gerecht weer. Wij komen zeker terug! Maud
Huib M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Koud toen we kwamen. Warm toen we weggingen. Erg leuk en gezellig! We hebben ons laten verrassen. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Gezellig restaurant met fantastisch eten en zeer vriendelijke gastvrouw en personeel. Perfecte combinaties van passende wijn bij de verschillende gerechten. En ook altijd leuk het verrassingsmenu.
josephine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima gegeten ,advies van Laura over de rundersukade was in de roos,Ook de bonbons met koekjes was een verrassing Ook de verschillende amuses waren mooie gepresenteerd en de smaak was oke.Ook het pre desert was leuk verzonnen
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Verrassend heerlijke amuse's
Goede bediening Irish
koffie een aanrader
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ik heb gevraagd bij het boeken of ik een gerecht ,dat niet op de kaart staat, kon krijgen.
Ik ben van te voren gebeld dat dit mogelijk was.
Ik zou zeggen voeg dit gerecht toe . Het was heerlijk. [ Hazenbout ]
Wij hebben genoten van deze avond.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een gezellig restaurant waar de koks met passie koken. Dat zie je aan de opmaak van de borden en de smaak van het eten! Echt heerlijk!
Het personeel is vriendelijk en niets is te gek.
Kortom, een echte aanrader en voor de prijs hoef je het ook niet te laten.
MvdWees .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken bij Klavertje Vier. Verder fijn dat het restaurant ruim opgezet is en je niet hutje mutje zit.
F.W.M. A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
uitstekend ontvangen: welkom geheten bij binnenkomst. Zeer smakelijke gerechten. De zeevruchten als vooraf waren heerlijk. De hertenbiefstuk mooi rosé en zeer mals. De bediening was attent en deskundig. Kortom een aanrader!